91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2018 11:10
Salon - samochody nowe
W Bawaria Motors ...
... osobą, która mi pomagała w wyborze samochodu był Pan Daniel Lisiecki, z którym oprócz o X3 udało się porozmawiać o samochodach innych marek tej samej klasy, dzięki czemu rozmowa przebiegała bardziej w relacji partnerskiej, a nie "sprzedawca-klient", co zwiększa tylko wiarygodność Pana Daniela. Pan Daniel pomógł również przebrnąć przez proces papierkologii leasingu samochodu. Po zakupieniu RTTI (swoją drogą chyba najdroższe w Europie: GB - 200zł, DE - 255zł, PL - 304zł) komputer zaczął się od czasu do czasu wieszać. Ponadto czasem słyszałem irytujące trzaski z tylnych drzwi (X3 - 39k km przebiegu). Zadzwoniłem do Pana Mateusza Kufla i już przez telefon usłyszałem, co może być potencjalnie powodem + jakie zostaną podjęte akcje serwisowe, koszt oraz czas trwania naprawy, a także "obejście" problemu z komputerem pokładowym do czasu wizyty w serwisie (wymuszony restart). Dostałem również ofertę samochodu zastępczego (nie skorzystałem). Jak dojechałem samochodem do serwisu poprosiłem, żeby klocki hamulcowe wymienić. Pan Mateusz zanotował, że chciałbym wymienić, ale ku mojemu pozytywnemu zaskoczeniu zadzwonił i powiedział, że klocki są w dobrej jakości i nie ma potrzeby wymieniać. Swoją przygodę z samochodami zacząłem od marki Renault. Tam poznałem Pana Mateusza jako fachowca i profesjonalistę - już wtedy doradzał mi w ASO Renault co warto wymienić, z czym można jeszcze poczekać, a z czym nie należy zwlekać (3 lata serwisowania Scenica). Zawsze doradzał, gdzie można wstawić zamiennik, a gdzie nie warto oszczędzać, czy to ze względów bezpieczeństwa, czy też opłacalności. Dlaczego o tym piszę? Dlatego, że podejście Pana Mateusza różni się znacząco od podejścia wielu osób przyjmujących samochody do serwisu: w Kliencie widzi osobę, która ma problem z samochodem, a nie kolejnego "petenta" do odfajkowania i naciągnięcia na koszty. Widać, że osoba ta stara się dobrze wytłumaczyć problem, tak, aby Klient czuł, że dana akcja serwisowa jest naprawdę niezbędna. Pan Mateusz zmienił markę, więc i ja postanowiłem zmienić samochód na BMW, co okazało się wyjątkowo trafną decyzją. Już podczas jednej ze swobodnych rozmów polecił mi konkretne modele, ale zaznaczył także, że w związku z tym poniosę pewne koszty dodatkowe (np. konieczność posiadania całych kół, a nie tylko opon, inwestycja w ubezpieczenie GAP, usługa serwisowa, przedłużona gwarancja). Dzięki wiedzy i doświadczeniu Pana Mateusza jeszcze przed wejściem do salonu już mniej więcej wiedziałem, na czym stoję i jakie koszty poniosę - nie było potem żadnego zaskoczenia. Polecam.
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2018 13:27
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2018 11:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2018 11:46
Salon - samochody nowe
Wczoraj serwisowałem auto. ...
... Usługa przeprowadzony sprawnie i w pełni profesjonalnie. Kontakt z P. Mateuszem merytoryczny i bardzo uprzejmy. Polecam Bawarię !
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2018 09:03
Salon - samochody nowe
Wczoraj odebrałam auto ...
... z serwisu BMW przy ulicy Czerniakowskiej. Jestem bardzo zadowolona z profesjonalnej obsługi- Pan Mateusz Kufel sprawnie i terminowo przyjął samochód do serwisu, wszystkie naprawy zostały zrobione zgodnie ze wcześniejszymi ustaleniami i rekomendacjami Pana Mateusza. Przy odbiorze auto czekało już jak nowe na mnie na parkingu. Polecam ten salon dla wszystkich posiadaczy BMW, miła i kompetentna obsługa szybko i sprawnie rozwiąże wszystkie problemy z autem.
Użytkownik sieci
27 lipca 2018 14:18
Salon - samochody nowe
Piękne samochody, salon ładnie się prezentuje!
Użytkownik sieci
21 lipca 2018 00:41
Salon - samochody nowe
Miła obsługa klienta
Użytkownik sieci
20 lipca 2018 12:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 lipca 2018 12:05
Salon - samochody nowe
Profesjonalizm, rzetelność i super obsługa! Polecam.
Użytkownik sieci
19 lipca 2018 17:42
Salon - samochody nowe
Ludzie mili sympatyczni ...
... ale system obsługi szwankuje miałem odebrać samochód o 15 bo tak przy oddawaniu do serwisu mi określona czas wymiany części na gwarancji O 15 samochód sam zobaczyłem na placu serwisowym , ze już stoi bo otrzymywałem info ze prace trwają I o 15 samochód dopiero wjechał na programowanie Nie szanują czasu innych Szkoda ze nie zabrałem samochodu , w innych serwisach BMW nie zdarzyło mi się coś takiego , a jest to moj trzeci sam tej marki 17,40 sam jeszcze w serwisie
Użytkownik sieci
18 lipca 2018 12:36
Salon - samochody nowe
Jestem tu na ...
... przeglądach co jakiś czas i jestem zadowolona z obsługi, wiedzą co robią, widać że mają doświadczenie.
Użytkownik sieci
17 lipca 2018 20:21
Salon - samochody nowe
Profesjonalnie
Użytkownik sieci
17 lipca 2018 19:48
Salon - samochody nowe
Wszystko ok
Użytkownik sieci
17 lipca 2018 15:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 lipca 2018 12:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 lipca 2018 12:42
Salon - samochody nowe
Dealera polecam bo ...
... obsługę mają super, jestem zadowolony z każdego aspektu i teraz mam już swoje wymarzone auto!
Użytkownik sieci
16 lipca 2018 12:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 lipca 2018 15:06
Salon - samochody nowe
Jeden z najlepszych ...
... serwisów w mieście, zawsze potrafią mi pomóc nawet jak sytuacja jest zła, tacy fachowcy to skarb!
Użytkownik sieci
12 lipca 2018 13:49
Salon - samochody nowe
Kupno samochodu było ...
... tu przyjemnością, obsługa na wysokim poziomie, rzetelna i dobrze poinformowana. Auto było na czas, jestem zadowolony z obsługi.
Użytkownik sieci
11 lipca 2018 17:14
Salon - samochody nowe
W serwisie bywam ...
... co jakiś czas, zawsze potrafią mi pomóc a ceny mają przystępne. Polecam!