90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 listopada 2021 15:48
Salon - samochody nowe
Bardzo dziękujemy za ...
... profesjonalną obsługę Panu Adamowi Moskal. Samochód który zakupiliśmy, widzieliśmy pierwszy raz w dniu odbioru :). Kontakt z Panem Adamem w okresie poprzedzającym odbiór pojazdu , wszelkie informację , pomoc, sposób prowadzonej rozmowy z klientem był znakomity. Pomimo znacznej odległości 650 km mamy nadzieję, że wrócimy do BMW Best Lublin.Jesteśmy zachwyceni naszym BMW X5. Gratulacje BMW Best Lublin ...za Pana Adama Moskal.
Użytkownik sieci
13 listopada 2021 09:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 listopada 2021 20:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 listopada 2021 18:34
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 listopada 2021 18:29
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 listopada 2021 18:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 listopada 2021 18:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 listopada 2021 18:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 listopada 2021 18:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 listopada 2021 18:12
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 listopada 2021 13:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 listopada 2021 02:42
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 listopada 2021 16:00
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 października 2021 17:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 października 2021 08:45
Salon - samochody nowe
Najczystsze miejsce
Użytkownik sieci
18 października 2021 14:56
Salon - samochody nowe
Osobom zwolnionym z ...
... obowiązku zakrywania nosa i ust proponują obsługę na zewnątrz przed budynkiem. Totalne dno i bezprawie. Tłumaczenie, że to prywatna firma i w trosce o swoich pracowników. Może chęci dobre, ale na dzień dobry uwagę o zasadach panujących w budynku zwraca pan z maseczką całkowicie pod brodą. Jak spojrzeć po innych pracownikach, albo nosy na wierzchu, albo całkiem opuszczone maseczki. Wszystko zaczyna być regulaminowo jak zauważają, że "coś się dzieje". Kuriozum. Po rezygnacji z ich usług z racji jawnej dyskryminacji piszą do BMW Polska, że naprawa gwarancyjna nie doszła do skutku z winy klienta, licząc, że zaszkodzą utratą gwarancji. Totalna dziecinada i ewidentna złośliwość. Czy to Zk motors w Radomiu czy FUS auto w Warszawie, pracownicy przecierali oczy ze zdumienia, że ktoś może robić sobie z klientów takie "żarty". Nie jestem pierwszy, bo w sieci pojawił się film jak wyrzucają z powodu braku maseczki innego klienta na zewnątrz, gdzie w zimny dzień czeka 4 godziny na auto.
Użytkownik sieci
16 października 2021 20:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 października 2021 15:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 października 2021 12:10
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu odbyłem akcje serwisowa na wymienię przewodu plusowego w BMW 5 E60 pod koniec września. 03.10. 2021 problemy zaczęły się z autem nie chciało odpalić to główny problem bo jeszcze wcześniej inne problemy które do tej pory się ponaglaja będę zgłaszał reklamację mam nadzieję że podejdziecie poważnie do klienta. Edycja postu. W dniu 13.10.2021 zostałem zaproszony na serwis do którego się udałem. wyjaśniłem Panom co według mnie zostało źle zrobione i co powinno być poprawione. Oczywiście poczekalem na auto i zostałem poproszony na koniec o sprawdzenie auta wszystko wtedy się wyjaśniło serwis poprawił to o co mi chodziło zostało naprawdę w jak najlepszy sposób poprawione dodatkowo otrzymałem od serwisantow kilka ważnych informacji na temat auta jak i stanu oraz elementów które trzeba naprawić. Teraz mogę polecić ten serwis po tym jak Panowie podeszli do mojej sprawy Dziękuję za pomoc i wyjaśnienie sprawy. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
11 października 2021 14:04
Salon - samochody nowe
Salon Ok, pan ...
... w obsłudze miły, pomocny, jednak nie umiał określić ilości śrubek do mocowania osłony (nie z jego winy lecz producenta), więc musiałam kupić w ciemno , szybka realizacja zamówienia .