93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 września 2019 07:37
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2019 09:15
Salon - samochody nowe
Najbardziej niemiłe wspomnienia ...
... z zakupu auta jakie mogłem mieć. Wchodzisz do salonu jest wszystko pięknie. Konfigurujesz auto , jest super rozmowa kawa i etc. Wpłacasz zaliczkę , zaczyna zanikać kontakt z handlowcem , lub inne rzeczy są dla niego ważniejsze . Odbierasz auto , przedstawiciel niema czasu ci go wydać choć dostajesz go z dużym opóźnieniem. Rach ciach 5 min i koniec gadania , niech klient jedzie i nie marudzi . Problemy serwisowe z autem - brak zaangażowania , a jak już nie wiedzą co zrobić to proponują wizytę , przetrzymują samochód , poczym twierdzą że "TEN TYP TAK MA"
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2019 19:57
Salon - samochody nowe
Kilka dni temu ...
... byłam w BMW Inchcape Warszawa w dziale Akcesoria i części. Zamierzałam kupić brelok do kluczy na prezent dla mężczyzny. Doradca klienta z Działu Pan Mateusz Komar zaproponował mi kilka rozwiązań. Wyboru dokonywałam po części drogą eliminacji. Powiedziałam, że jeden breloków jest za mały. Na co usłyszałam od Pana Komara "Mówi się, że rozmiar nie ma znaczenia, a jednak... ". Prostackie zachowanie, bardzo nieprofesjonalna obsługa.
Użytkownik sieci
29 lipca 2019 21:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 lipca 2019 14:09
Salon - samochody nowe
Kompletny brak profesjonalizmu. ...
... „Sprzedawcy” umawiają sie z klientem na kontak, który nigdy nie następuje. Wizyta w salonie skończyła sie brakiem obsługi ze strony pracowników. Polecam zastanowic sie czy zostawienie u tego dealera kilkuset tysięcy złoty ma sens skoro klient traktowany jest niczym petent w urzędzie
Użytkownik sieci
8 lipca 2019 06:41
Salon - samochody nowe
Obsługa w salonie ...
... ok. Chociaż pracownik mógłby trochę więcej znać się na szczegółach dotyczących danego modelu auta. Szukałem 2-3 letniego auta od deleara BMW, bo ustaleniu modelu kwoty i wyposażenia czekałem rok na jakikolwiek kontakt, mimo że na stronie pojawiały się oferty spelniajace wymagania. Brak zaangażowania ze strony pracownika.
Użytkownik sieci
1 lipca 2019 21:46
Salon - samochody nowe
Odwiedziny w celu ...
... negocjacji na zakup kilku sztuk modelu i3. Oraz porównanie rabatu otrzymanego od innego dealera z Warszawy oraz ze Śląska. Niestety nikt do mnie nie poszedł. Pracownicy byli obok. A ja oglądałem, przymierzałem i3 kilka ładnych minut. Tak w nawiasie. Prawe drzwi. Szyba chowa się na uszczelkę. Warto to poprawić. Obsługa w części Mini wzorowa. Pozdrawiam Pana z którym odbyłem jazdę próbną. Pomimo tego że nie byłem zainteresowany zakupem.
Użytkownik sieci
8 czerwca 2019 14:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 maja 2019 22:24
Salon - samochody nowe
Samochód BMW 540 ...
... na gwarancji. Po czterech wizytach z tym samym problemem (dwie wizyty sześciogodzinne i dwie dwudniowe) w autoryzowanym serwisie BMW Inchcape Warszawa usterka nie została usunięta. Samochód nadal na gwarancji, a serwis nie ma pomysłu na usunięcie usterki. Ostatni mój mail w tej sprawie wysłany dwa miesiące temu pozostał bez jakiejkolwiek reakcji serwisu. Sprawę zmuszony jestem zgłosić bezpośrednio do BMW Polska. Potencjalnych klientów przestrzegam przed zakupem nowego BMW i serwisowaniu w BMW Inchape Warszawa
Użytkownik sieci
11 maja 2019 18:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 marca 2019 18:30
Salon - samochody nowe
Mega pozdrawiam całą ekipe
Użytkownik sieci
20 marca 2019 16:00
Salon - samochody nowe
Nie polecam! Sposób ...
... w jaki przeprowadzane są akcje serwisowe to jakieś wielkie nieporozumienie. W moim aucie została zidentyfikowana konieczność wymiany chłodnicy spalin. Oczywiście nie mieli tej części na miejscu ani też aut zastępczych. Kierownik serwisu odmówił mi wydania mojego samochodu - chcieli uzmiemić auto aż do czasu otrzymania części - nie oferując nawet zastępczego. Aby móc odebrać samochód, zostałem zmuszony do podpisania oświadczenia: Zostałem poinformowany o konsekwencjach nieusunięcia powyższych usterek. Nie wyrażam zgody na rozszerzenie zlecenia w celu ich usunięcia i pozostawienie samochodu w serwisie. Jestem świadom iż dalsza eksploatacja auta może rodzić niebezpieczeństwo dla życia i zdrowia.
Użytkownik sieci
16 marca 2019 16:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 marca 2019 13:49
Salon - samochody nowe
W dniu 07.03.2019 ...
... roku odwiedziłem Salon, celem zapoznania się z ofertą sprzedażową marki BMW. Konkretnie zainteresowalny byłem modelem marki , jednak u progu samego salonu spotkały mnie schody. Całkowity brak zainteresowania przez personel, klientem, a osoby, od których próbowałem otrzymać informację , tłumaczyły, że nie są z działu obsługi klienta. Z takim podejściem i trakowaniem przez personel salonu nowych klientów, myśle, że marka powinna zabrać autoryzację na prowadzenie i sprzedaż samochodów , ponieważ negatywnie wpływa to na ocenę marki w Polsce. Jednocześnie pokazuje to obraz jak traktuje się w Polsce i innych krajach europy klientów. Przykro, że jesteśmy w Unii tylko słowem a nie czynem. Na szczęscie w Warszawie są inne salony marki BMW. Zyczę wiele nauki,
Użytkownik sieci
5 marca 2019 13:01
Salon - samochody nowe
Bmw nie samochód
Użytkownik sieci
18 lutego 2019 16:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 lutego 2019 12:50
Salon - samochody nowe
Dział blacharsko lakierniczy ...
... na wyjątkowo marnym poziomie... Nie polecam
Użytkownik sieci
8 lutego 2019 20:18
Salon - samochody nowe
Drogo i raczej ...
... nie zauważają klientów.. BMW czasem nie widzi już ludzi, tylko liczą się samochody.. W odpowiedzi na Pana odpowiedź mogę wyjaśnić tutaj, nie będę podawał telefonu. Stałem po prostu w kolejce dwu, trzy osobowej, która nie kończyła się ponieważ ciągle podchodzili jacyś widać znajomi ludzie jeden za drugim, nie wiem czy to pracownicy, czy ktoś inny, ale jedno jest pewne, że nie byłem tam zauważalny. Traktowano mnie jakby mnie nie było, czekałem ponad dwadzieścia minut w kolejce - niekolejce. Dziwne to było i dziwnie się czułem. Gdybym nie miał do załatwienia ważnej sprawy, odpuściłbym i nie czekał. Piszę o swoim wrażeniu. Inni też przecież mogą się tutaj wypowiedzieć. Czy to tylko moje odczucie?
Użytkownik sieci
19 stycznia 2019 15:54
Salon - samochody nowe
W porównaniu z ...
... innymi serwisami najdrożej w Warszawie (na podstawie dwóch innych autoryzowanych). Oceniam na podstawie akcji z wymianą żarówki. Proponowana przez nich cena usługi była 70% wyższa od wspomnianych dwóch serwisów. To chyba lekka przesada.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2019 15:23
Salon - samochody nowe
Jak to w ...
... Warszawie: brak czasu, informacja pobieżna itp. Mają za dużo klientów tylko i wyłącznie dzięki lokalizacji przez to obniżają standard obsługi klienta.