85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 października 2018 09:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2018 12:53
Salon - samochody nowe
Beznadziejna obsługa przy obsłudze sprzedaży aut nowych.
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2018 12:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 maja 2018 21:06
Salon - samochody nowe
:/
Użytkownik sieci
10 maja 2018 14:27
Salon - samochody nowe
Zero kontaktu. Ani się dodzwonić ani nie oddzwonią.
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2018 06:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 lutego 2018 07:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 grudnia 2017 22:07
Salon - samochody nowe
Plus za obsługę, ...
... ale na serwisie bardzo się zawiodłem. Po wymianie termostatu na nowy/szczelny zaczęły pojawiać się problemy z układem chłodzącym. Po płatnych testach na wykrycie CO2 w układzie (który jak się okazało był źle wykonany) proponowano mi rozbieranie silnika i wymianę uszczelki pod głowicą co wiązało się ze sporymi wydatkami. Powiedziano mi również, że na tym może się nie skończyć. W innym niezależnym serwisie wymieniono korek zbiorniczka wyrównawczego i samochód pracuje już ponad pół roku bez problemów. Kto jak kto ale autoryzowany serwis powinien wykryć takie proste problemy jak brak ciśnienia w układzie chłodzącym, a nie naciągać klientów na niepotrzebne wydatki.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2017 13:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 lipca 2017 16:59
Salon - samochody nowe
Reklamowano nocne jazdy ...
... testowe. Jako posiadacz starszego modelu BMW, rozważający kupno nowszego w przyszłości, zgłosiłem się. Pani w recepcji miła, Pan podczas jazdy również. Ale zaraz po niej z salonu wyskoczył niezbyt przyjemny facet i zaczął mnie wypytywać jaki budżet mam (mówię, że jeszcze nieokreślony, po czym okazał zdziwienie z uśmieszkiem), pyta jaki silnik mnie interesuje, odpowiadam, a ten o budżecie.. i czy ja chcę z takim silnikiem wozić rodzinę itd.. Lekko poirytowany powiedziałem, że wolę już używane auto kupić. Ja rozumiem chęć sprzedaży, ale dajcie ludziom swobodę. Jako przedsiębiorca dziś mogę nie dysponować budżetem, ale za rok, dwa - może i tak. A po takim potraktowaniu - na pewno tam nie pojadę więcej.
Użytkownik sieci
11 lipca 2017 22:56
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 czerwca 2017 18:22
Salon - samochody nowe
W styczniu tego ...
... roku skończyła mi się gwarancja na samochód, a dwa miesiące później zapaliła się kontrolka "check engine". Samochód oddałem 10 marca br. do serwisu ASO Zdunek Premium Sp. z.o.o w Gdyni z przebiegiem 26510 km. Po kilku dniach dostałem informację, że prawdopodobnie do wymiany będzie cała listwa wtryskowa, cewka i świeca, a koszt wymiany wyniesie około 7000 zł. Po kilkudniowych rozmowach firmy Zdunek z centralą BMW Polska, zapadła decyzja, że BMW Polska pokryje 100% kosztów naprawy usterki ze względu na to, że wydarzyło się to tuż po utracie gwarancji. Wymiana tych części nie przyniosła żadnych rezultatów, silnik nadal pracował na trzy zamiast na cztery cylindry. Następnie specjaliści ASO Zdunek, ocenili, że być może problem leży w sterowniku i zdecydowali się na jego wymianę. To też nie zmieniło stanu rzeczy. Serwisanci salonu Zdunek Premium rozłożyli ręce, nie mieli pojęcia jak naprawić mój samochód. Skontaktowali się ponownie z BMW Polska, aby skonsultować sytuację i mieli otrzymać wsparcie w postaci mechanika. Przez miesiąc nie pojawił się żaden mechanik, a gdy już udało się zorganizować pomoc, okazało się, że ten również nie wie co się dzieje. Następnie otrzymałem informację, że głowica silnika zostanie wysłana na analizę, bo problem wygląda tak poważnie, że być może będzie potrzebna wymiana całego silnika. Analiza jednak nie wykryła żadnych błędów. Wcześniej użytkowałem kilka samochodów marki BMW(w tym X6 35d, 330i E90 i wiele innych). Kupując kolejny pojazd marki BMW miałem nadzieję, że tak jak poprzednie przejeździ bezawaryjnie przynajmniej 70-80tys km. Kupując samochód marki z segmentu premium miałem nadzieję, że kupię pojazd bezawaryjny, z kompetentną obsługą, niestety wysoce się zawiodłem. Minęły ponad 3 miesiące jak jestem bez samochodu, a dalej nikt nie jest w stanie powiedzieć co się dzieje z moim samochodem i kiedy zostanie on naprawiony. Dodatkowo nie mam czym się przemieszczać, ponieważ nie otrzymałem pojazdu zastępczego. Dodam, że jest to samochód firmowy, który używam, do prowadzenia działalności gospodarczej i muszę za niego płacić leasing.
Użytkownik sieci
17 lutego 2017 20:00
Salon - samochody nowe
Kontakt z serwisem ...
... to droga przez mękę. Dzwoniąc na numer do serwisu nikt nie odbiera a dzwoniąc na sekretariat Pani prosi o numer telefonu i zapewnia że ktoś oddzwoni.... nie oddzwaniają ! Po udanym kontakcie z Panem w serwisie na pytanie co sie stało z moim autem otrzymałem informacje że wdał sie chochlik i wywalił oprogramowanie sterowania silnikiem.... full pro ! Czekam na raport z naprawy ciekawe czy się doczekam.