92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 września 2020 22:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 września 2020 09:07
Salon - samochody nowe
Miła, fachowa obsługa.
Użytkownik sieci
25 września 2020 22:15
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki , ...
... gdy przy stanowiskach serwisowych nie było nikogo z obsługi , to przez 10 minut nikt do mnie nie podszedł żeby sie zainteresować , chociaż inni pracownicy widzieli że czekam w kolejce to byłem jak duch , dopiero gdy zwróciłem uwagę że czekam od 10 minut to się pofatygowali po Pana z obsługi serwisu . Pózniej już wszystko było w porządku.
Użytkownik sieci
23 września 2020 08:33
Salon - samochody nowe
Mimo że kupiliśmy ...
... używkę na Kościuszki, to jak brać nowego to tylko u p. Wojtka.
Użytkownik sieci
20 września 2020 16:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 września 2020 13:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 września 2020 23:08
Salon - samochody nowe
Zwiedziliśmy z żonką ...
... parę salonów, a do tego trafiliśmy przez przypadek jadąc od konkurencji z naprzeciwka ;) Zajął się nami Pan Wojciech Maciejczyk i od samego początku zaskoczył Nas spokojem oraz nie nachalnością. Prezentacja samochodu była rzeczowa i profesjonalna, bez wymyślnych sloganów wprost z katalogu i zachwalania wszystkiego co możliwe. Finalnie kupiliśmy to Tipo i Pan Wojciech miał w tym spory udział. Pozdrawiamy i polecamy.
Użytkownik sieci
17 września 2020 08:15
Salon - samochody nowe
Szybko i sprawnie zawsze.
Użytkownik sieci
14 września 2020 15:20
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 września 2020 13:16
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu zmęczona bez zaangażowania
Użytkownik sieci
9 września 2020 20:26
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 września 2020 14:23
Salon - samochody nowe
Korzystałem z usług ...
... serwisu. Bardzo miłe i profesjonalne podejście do klienta oraz chęć pomocy. Cena usługi niewygórowana, zgodna z tym co było ustalane telefonicznie. Polecam.
Użytkownik sieci
6 września 2020 12:35
Salon - samochody nowe
Salon jak salon
Użytkownik sieci
1 września 2020 07:20
Salon - samochody nowe
Bardzo kompetentna obsługa. ...
... Uznanie dla Pana Sebastiana. Polecam Salon Jeep.
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2020 17:48
Salon - samochody nowe
Okropne
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2020 12:02
Salon - samochody nowe
Ten salon to ...
... naprawdę fantastyczne miejsce. Ładnie i schludnie, z niezwykle profesjonalną i przemiłą obsługą (pozdrowienia dla Pana Grzegorza). Położony w dogodnym miejscu z prostym dojazdem. Polecam gorąco!
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2020 17:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2020 23:29
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Genialny personel. Doskonały w Jeepach. Zawsze pomocny. (Wersja oryginalna) Brilliant staff. Excellent on Jeeps. Always helpful.
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2020 10:12
Salon - samochody nowe
Swoją niedawną wizytę ...
... w tym salonie określiłbym słowami - mieszane uczucia. Może zacznę od początku. Salon ma dobrą lokalizację - przy głównej drodze do centrum Bytomia, całość wygląda estetycznie i schludnie - bardzo dobra ekspozycja samochodów. Ktoś mnie więc zapyta - dlaczego daje tylko 2 gwiazdki... Ano z tego powodu, że podczas swojej wizyty - zostałem skutecznie zniechęcony do zakupu przez postawę jednego ze "sprzedawców". Pozwolę sobie opisać co i jak. Zawitałem do tego salonu - kierując się dobrymi opiniami z internetu oraz googli. Zawitałem w poszukiwaniu następcy dla mojej 21 letniej Hondy Accord. Upatrzyłem sobie Fiata Tipo Hatchback z chwalonym silnikiem 1.4 T-Jet, nie byłem jednak pewien, która wersja wyposażenia będzie dla mnie najlepsza - i tutaj m.in upatrywałem pomocy sprzedawcy. Ale po kolei... Po wejściu do salonu - w oczy rzuciło mi się bodajże 4 Panów, siedzących przy swoich biurkach. Przez 10 minut błąkałem się pomiędzy stojącymi w środku samochodami, oglądałem na zewnątrz i w środku, czytałem opisy na tablicach - nikt się mną nie zainteresował. Ale to jest akurat pryszcz - bo człowiek, może być zwyczajnie zajęty albo mieć coś zdalnie do pracy i ja to rozumiem. Podszedłem więc do jednego z Panów, z zapytaniem ofertowym co do rzeczonego Tipo i tutaj zaczyna się "zabawa". Od samego początku rozmowy miałem wrażenie, że przerwałem rzeczonemu Panu przewijanie facebooka albo innych stron i obsługuje mnie za karę... Zero pozytywnego nastawienia, dawno nie spotkałem tak oschłego sprzedawcy - zwłaszcza w dobie "kryzysu" wywołanego rzeczonym korona - wirusem - gdzie każdy klient powinien być na wagę złota. Dodatkowo odniosłem wrażenie (oczywiście mogę się mylić), że jak nie przyszedłem w garniturze i nie jestem klientem firmowym, który bierze jeden lub kilka samochodów w leasing, to marnuje czas Pana sprzedawcy. Naprawdę jestem człowiekiem bardzo wyrozumiałym i wiem, że każdy może mieć gorszy dzień no ale są jakieś granice - zwłaszcza jeśli ktoś chce kupić nowy samochód i wydać na to powiedzmy 60 kilka tysięcy złotych, co wymaga w moim przypadku kilku lat oszczędzania. Tak chciałem kupić samochód za gotówkę. Ale idźmy dalej. Rzeczony Pan udzielał wyjątkowo "oszczędnie" informacji. Próbowałem go zapytać czy jest sens brać rzeczony samochód w wersji Pop czy np lepiej dopłacić do Lounge, poprosiłem o przedstawienie w sposób skrócony różnic w potencjalnym wyposażeniu i paru innych rzeczy. Rzeczonego Pana wyraźnie męczyła rozmowa ze mną i postanowił ograniczyć ją do minimum odsyłając mnie w dość niemiły sposób do strony internetowej salonu. Dodatkowo błędnie założono,że interesuje mnie wyłącznie samochód z wyprzedaży - powiem więcej pytanie o to w ogóle nie padło. Dopytywanie rzeczonego Pana o cokolwiek - było dla mnie drogą przez mękę. Słowem się nie zająknął o możliwości dołożenia instalacji gazowej do tego silnika w celu redukcji kosztów eksploatacji, o potencjalnym koszcie również informował mnie oschle, dopiero po moich uporczywych pytaniach. Ogólnie żałuję,że nie napisałem tej opinii wcześniej - bo już mi teraz trochę szczegółów umknęło. Aha i dwie wisienki na torcie. 1. Nie dostałem - choćby tylko do wglądu -> jakiejkolwiek broszurki informacyjnej czy folderu dotyczącego w/w samochodu ale to pikuś - bo nawet mi tego nie zaproponowano. 2. Należę do grupy zawodowej (służb mundurowych) - dla której Fiat oferuje dodatkowe opcjonalne upusty przy zakupie. W przypadku rzeczonego Tipo upust ten może wynieść do 15%. O tym jednak dowiedziałem się nie od rzeczonego Pana a z ogólnopolskiego portalu motoryzacyjnego i weryfikowałem poprzez rozmowę telefoniczną z centralą. Kończąc ten gorzki wywód - cała ta wizyta skutecznie zniechęciła mnie do zakupu nowego samochodu w tym salonie - przynajmniej na chwilę obecną. Opinię dodaje powtórnie, bo mam wrażenie że zamieszczona poprzednia była "komuś" bardzo nie na rękę i została na swój sposób "Zawieszona" mimo iż nie w żaden sposób nie złamałem regulaminu.
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2020 13:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek