85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 lipca 2020 23:26
Salon - samochody nowe
Odwiedzam ten serwis ...
... od kilku lat systematycznie. Miła i fachowa obsługa.
Użytkownik sieci
18 lipca 2020 15:06
Salon - samochody nowe
Bardzo dobry serwis i obsługa. Polecam
Użytkownik sieci
17 lipca 2020 16:42
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) Dobrze (Wersja oryginalna) Ok
Użytkownik sieci
14 lipca 2020 13:06
Salon - samochody nowe
Wszystko na plus. ...
... Obsługa świetna do tego wysoka jakość i konkretna cena, zwłaszcza za usługi w serwisie.
Użytkownik sieci
9 lipca 2020 14:32
Salon - samochody nowe
Obsługa na bardzo ...
... wysokim poziomie, konkretna i porządna. Tego mi było trzeba!
Użytkownik sieci
6 lipca 2020 13:12
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 czerwca 2020 15:59
Salon - samochody nowe
Porównując z ASO ...
... w którym serwisowałem auto wcześniej doświadczenie zdecydowanie na plus. Obsługa profesjonalna i konkretna, cały przegląd trwał mniej niż 3 godziny, auto podstawione kilka minut wcześniej przed deklarowanym terminem. Do tego nie chcieli na czas serwisu zabrać mi dowodu rejestracyjnego. Plusy spisałem na podstawie porównania z wizytami w ASO z konkurencji, gdzie podczas każdej wizyty chcieli zatrzymać mi dowód rejestracyjny, terminy były niedotrzymywane, a roboty nie zawsze były jakościowo wykonane, do tego zostawili mi w salonie brudne odciski, które niestety przy odbiorze nie zauważyłem bo się spieszyłem. Szczegółow konkurencji nie zdradzę, ale tu na pewno jeszcze wrócę jak zajdzie potrzeba w usługach ASO Forda.
Użytkownik sieci
16 czerwca 2020 08:06
Salon - samochody nowe
Bardzo dziękuję Panu ...
... Jackowi Maksymowiczowi za pomoc profesjonalne doradztwo i cierpliwość podczas załatwiania formalności związanych z akupem samochodu. J. Stelmach
Użytkownik sieci
12 czerwca 2020 14:04
Salon - samochody nowe
Fajna, sprawna obsługa. Zero zastrzeżeń.
Użytkownik sieci
9 czerwca 2020 12:00
Salon - samochody nowe
Zamówiłem przewód od ...
... odmy za 40zł poprzez infolinię. Podałem numer VIN pojazdu, aby wszystko się zgadzało. Przewód dotarł tego samego dnia, lecz nie pasował do samochodu. Zadzwoniłem znów na infolinie, gdzie dowiedziałem się, że zastosowano zmiany technologiczne i należy do przewodu dokupić zaworek za 87zł. Podjechałem na miejsce, kupiłem zaworek, który poinformowano mnie, że jest konieczny, lecz okazało się, że on również nie pasuje do zamówionego wcześniej przewodu. Następnego dnia chciałem zwrócić owy zaworek, niestety Panowie nie przyjęli zwrotu, bo jak powiedzieli: zaworek był używany i jest brudny. Nie wiem jak miałem sprawdzić czy zawór pasuje bez rozpakowywania go? Kierownik serwisu kłócił się ze mną, że część była wsadzana do samochodu i odpala, a ubrudzona była od strony przewodu! Absolutna niekompetencja, nieznajomość części, które sprzedają do samochodów i tragiczna obsługa wykłócająca się z klientem, że nie ma racji pokazując tym samym swój kompletny brak jakiejkolwiek wiedzy na temat sprzedawanego produktu. Zdecydowanie odradzam.
Użytkownik sieci
7 czerwca 2020 14:40
Salon - samochody nowe
Reflektorów wcale nie ...
... trzeba było wymieniać ale podziękowania w imieniu babci za zwrot.
Użytkownik sieci
6 czerwca 2020 20:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 czerwca 2020 17:45
Salon - samochody nowe
Zacznę od uprzejmej ...
... i uśmiechniętej obsługi, która z szacunkiem podchodzi do klienta nie traktując go jak intruza. Autko naprawione, wszystko sprawnie i rzeczowo. Uprzejmy Pan informował mnie na bieżąco co dzieje się z moim autem. Usunięto usterki ,których nie słyszałno i nie widziano winnym serwisie Forda. Po traumatycznych przejsciach z owym ,, innym"serwisem gdzie oddawałam na przegląd sprawne auto ,a po 4 godzinach oddawano mi auto uszkodzone, bez wykonanego przeglądu, Auto Nobile Ford zaskoczyło mnie wiecej niż pozytywnie . Polecam to miejsce.
Użytkownik sieci
31 maja 2020 21:49
Salon - samochody nowe
Serwis bardzo w ...
... porządku! Przyjęli mnie poza kolejką od ręki na wymianę klocków. Obsługa na bardzo wysokim poziomie. Duży plus za umyte auto!
Użytkownik sieci
30 maja 2020 22:52
Salon - samochody nowe
Widzę tutaj bardzo ...
... dużo negatywnych opinii, lecz przyznam że do salonu trafiłem wraz z narzeczoną zupełnym przypadkiem i nie czytaliśmy opinii - całe szczęście bo pewnie wybralibyśmy innego dealera. Trafiliśmy na przemiłego życiowego a co najważniejsze kompetentnego sprzedawcę z którym spędziliśmy około 2h.. rozmawiało się przyjemnie, mieliśmy się tylko rozejrzeć a wyszliśmy ze skonfigurowanym dokładnie pod nasze potrzeby samochodem... Także jak widzicie sami - polecam :)
Użytkownik sieci
27 maja 2020 17:15
Salon - samochody nowe
Fantastyczna obsługa minimum formalności polecamy z całego serca.
Użytkownik sieci
27 maja 2020 15:05
Salon - samochody nowe
Miła i fachowa ...
... obsługa w serwisie. Sprawne działanie. Wymiana oleju okazała się tańsza niż w nieautoryzowanym warsztacie.
Użytkownik sieci
27 maja 2020 15:01
Salon - samochody nowe
Super podejście do ...
... klienta. Obsługa jest bardzo uprzejma,profesjonalna i zaangażowaną w swoją pracę. Polecam i na pewno tutaj wrócę!
Użytkownik sieci
24 maja 2020 09:01
Salon - samochody nowe
Patrząc na opinie ...
... jestem bardzo zdziwiony ogólnym zadowoleniem z salonu.. Opowiem swoją historię związaną z tym dealerem. Otóż jestem, a raczej byłem klientem salonu od 2 lat ale brak profesjonalizmu ludzi tam pracujących zmusiła mnie do napisania tej opinii. Po kolei: 1. W salonie zamówiłem auto , konkretnie Mustanga GT - czekałem na niego ok. 7 miesięcy (co jest sprawą oczywistą ponieważ był to nowy model) przy odbiorze auta Pan który wydawał mi samochód widząc młodego chłopaka próbował mnie nastraszyć, że zejście tym autem do spalania na poziomie 13 litrów graniczy z cudem i że w ogóle to auto jest nie do opanowania - co po 2ch latach użytkownia okazało się totalną bzdurą. Na zwrot zaliczki za auto musiałem się upominać 5 razy. 2. Po 3 tysiącach przebiegu miałem stłuczkę parkingową nie z mojej winy - do wymiany było lewe nadkole. Serwis z którym współpracuje auto nobile volvo / ford (obok zakrętu) nie dość że nie spasowało elementów to jeszcze pomalowali mi felgę !! Mało tego - szyba od środka była umazana smarem. A na koniec smaczek - serwis wpisał do książki serwisowej w systemie 34 000 i miły Pan poinformował mnie o tym że tego nie da się cofnąć ! 3. Wizyta w serwisie - wydawać by się mogło pikuś. Otóż nie , po wizycie w serwisie auto wróciło do serwisu na lawecie. Na drugi dzień pod autem była plama oleju. W serwisie był również poruszony temat zapychającego się GPF - gdzie kolejny miły Pan próbował mi wcisnąć kit, że komputer nie zapamiętuje danych (bzdura !) i powiadomił mnie że olej pod silnikiem był powodem (o zgrozo) tym że mechanik lał olej po silniku jak go wymieniał. To był kolejny kit- w innym serwisie okazało się że nie trzymała uszczelka korka od oleju. 4. Kolejna wizyta i kolejne smaczki - wyskoczył mi błąd silnika i klapek w wydechu. W serwisie poprosiłem o naprawę i wyważenie kół przy okazji ponieważ oddawałem felgi do renowacji. Panowie tak naprawili klapki że wymienili bezpiecznik - informując mnie, że nie wiedzą co było przyczyną. Panowie jeżeli to czytacie - gdybyście chociaż troszeczkę wykazali się jakąkolwiek inicjatywą aby pomóc klientowi... przy wydechu był przetarty kabelek który widać było nawet bez poodnoszenia auta. Wyważenie koł - serwis na proste czarne koła obkleił srebrnymi obciążnikami od środka. Ilość która była tam naklejona przeraziła mnie, równie dobrze z taką ilością obciążników moża byłoby obkleić koła do bizona. Na drugi dzień byłem zmuszony pojechać do wulkanizacji gdzie zajęli się tym profesjonalnie i zerwali te obciążniki zakładając dużo mniejszą ilość. Były jeszcze historie związane z gwarancją i ustawieniem świateł ale nie będę dalej rozpisywał się na temat braku profesjonalizmu tego dealera. Po wszystkich tych historiach zmuszony jestem zmienić serwis. Kadrze zarządzającej proponowałbym zrobić ponowną ankietę na temat satysfakcji klientów i poprawić cyferki na tablicy którą tak dumnie Państwo powiesiliście w salonie. Pozdrawiam - niezadowolony klient
Użytkownik sieci
22 maja 2020 09:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek