84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
31 października 2017 16:16
Salon - samochody nowe
Zacznijmy od tego ...
... że na miejscu dla klientów stały auta pokazowe i serwisowe co zmusiło mnie do szukania miejsca aż pod salonem infiniti. Byłem gotowy kupić samochód miałem wszystko przy sobie i przez 30 min kręciłem się przy danym modelu ale nikt z pracowników nie podszedł... W końcu sam podszedłem do biurka a pracownik kazał mi czekać. Po 45 min dostałem informacje żeby przez Internet zrobić konfiguracje samochodu i z gotową konfiguracja przyjść to załatwimy formalności... Inny salon Forda zarobi bo już tam nie pójdę...
Użytkownik sieci
26 września 2017 15:02
Salon - samochody nowe
ODRADZAM. Naciągają i ...
... więcej psują niż naprawiają. Koszmarnie drogo. Nie wywiązują się z zobowiązań - na zamówione części czekam już czwarty miesiąc, a w innym warsztacie okazało się, że naprawa jest banalnie prosta i nie wymaga żadnych nowych części. Proponowali mi także wymianę zatkanej dyszy spryskiwacza przedniej szyby, która lekko przytkała się woskiem na myjni:) Oczywiście dysza na zamówienie, bo nie mają na stanie. OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM TEN SERWIS.
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2017 15:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 lipca 2017 10:02
Salon - samochody nowe
Pierwszego dnia w ...
... salonie dla nowych aut przez 30 minut nie podszedł do mnie nikt aby zapytać czy mi pomóc a miałem problem ze sprawdzeniem jak kładą się siedzenia. Następnego dnia czekałem już celowo ile im zajmie czasu podejście do mnie. Po 25 minutach podeszła Pani i skierowała mnie do "Handlowca". Dodaję, że w salonie nie było innych klientów. Nie ma to jak rozwalić pierwsze wrażenie. Chciałem kupić dwa auta. Handlowiec zaproponował mi na autostrady samochód z silnikiem kompletnie do tego się nie nadającym (prędkość maksymalna ok. 170 co znaczy, że przy 140 i 150 było by bardzo głośno z uwagi na obroty, a i dla silnika nie za dobrze długo pracować prawie na pełnych obrotach). W ogóle nie zostałem zapytany o potrzeby przy doradztwie. Zostałem najpierw zlekceważony przez brak zainteresowania a następnie obsłużono mnie na bardzo niskim poziomie. W rezultacie kupiłem dwa inne auta w innym salonie. Napisałem nawet do poprzedniego handlowca e-mail, że jednak nie kupię u niego, ale nawet nie zadzwonił dlaczego podjąłem taką decyzję. Ja mam pytanie do Dyrektora marki Ford ... po co Wam CRM w firmie?
Użytkownik sieci
14 maja 2017 13:29
Salon - samochody nowe
Unikać. Przegląd przed-zakupowy ...
... auta - pełny pakiet (komputer,mechanik, amortyzatory i hamulce + ocena lakieru) - za ok. 400zł. Byliśmy 20 minut przed umówioną godziną. Zanim samochód wjechał czekaliśmy 1,5h!!! od umówionej godziny. Samo usługa trwała jakieś 30-40 minut . Wynik został przedstawiony ustnie, na moją prośbę, a potem naciski dostałem wyniki na piśmie. I tak Ford twierdził że pojazd ma oryginalny lakier a tak naprawdę cały jeden element był lakierowany. Jedyne zastrzeżenie ten serwis miał do opon. Po powrocie zapoznałem się z wynikami i wskazywały że skuteczność hamulców jest poniżej poziomu dopuszczającego do ruchu. Podjechałem do serwisu w moim mieście z tymi wynikami i powiedzieli mi że raczej zostały nieprawidłowo przeprowadzone badanie (nie do końca) Po tym dzwoniłem do Ford na Krasnobrodzkiej żeby to wyjaśnili - mieli oddzwonić (nigdy tego nie zrobili). Dodatkowo Ford na Krasnobrodzkiej nie zauważył że szyba czołowa ma odpryski które wymagają natychmiastowej naprawy lub wymiany szyby. Reasumując nie rozumiem jak taki warsztat może mieć autoryzację Forda, bo ta usługa została wykonana na poziomie amatora, a nie profesjonalnego warsztatu. Nigdy więcej z usług tej stacji nie skorzystam.
Użytkownik sieci
30 marca 2017 17:37
Salon - samochody nowe
Umówiony byłem na ...
... 6:40, przyjechałem wcześniej. Auto mimo umówionej godziny wprowadzono na przegląd prawie godzinę później czyli o 7:35. Zwykły standardowy przegląd po 20 tys. km. ciągnął sie jak smród po gaciach. Zwykła wymiana filtrów i oleju zajęła panom czas do godziny 11. Przyjechałem o 6:20, spędziłem tam prawie 5 godzin, porażka ten serwis.
Użytkownik sieci
14 marca 2017 06:25
Salon - samochody nowe
Ceny kosmos!
Użytkownik sieci
15 lutego 2017 10:30
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 listopada 2016 14:51
Salon - samochody nowe
Brak profesjonalizmu
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2016 08:56
Salon - samochody nowe
Obsługa niemiła, jakość ...
... mierna. Klient płaci za pieczątkę w książce, a nie za rzeczywisty serwis. Dałem auto do przeglądu, poinformowano mnie licznik mogłem mieć przekręcony - wpisy w systemie się nie zgadzały i że powinienem wymienić rozrząd. Poprosiłem wpierw o ocenę rzeczywistego stanu napędu - poinformowano mnie że mechanik nie będzie w stanie tego określić. No to poprosilem o ogólną ocenę zużycia zawieszenua auta i jego możliwego przebiegu. Podobno mechanik również tego nie może określić. No to pytam "to za co ja płacę te 490zł?" - no za wymianę oleju i filtra i sprawdzenie świateł... Dzięki za taki serwis. W dodatku nie zapłaciłem 490zł tylko 490,7 - bo nie mieli w systemie usługi na taką kwotę. PS dałem auto do innego serwisu (nie napiszę aby nie być posądzonym o reklamę) i od razu mechanik powiedział że rozrząd był wymieniany, a w dodatku ktoś założył odwrotnie pasek. Myślę że jeśli takie szczegóły nie są zauważane w ASO, to więcej pisać już nie muszę.
Użytkownik sieci
23 stycznia 2016 12:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka