80%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
11 marca 2018 08:33
Salon - samochody nowe
Odradzam! Bardzo słaby ...
... kontakt z firmą - nie odbierają telefonów. Niekompetentny serwis blacharski, mechaniczny i elektryczny (źle założone nowe koła, lakier schodzi z naprawionej maski, czujniki parkowania wykrywają przeszkodę na prostej pustej drodze...). Druga wizyta pod koniec 2017. Sprzedawca kompletnie nie zainteresowany nami i przedstawieniem ciekawej oferty, jedyna kompetentna i zaangażowana osoba to pan od samochodów używanych.
Użytkownik sieci
29 listopada 2017 11:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 września 2017 08:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 września 2017 18:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 września 2017 01:38
Salon - samochody nowe
Absurdalnie wysokie ceny ...
... usług i części (te wyższe nawet niż inne ASO Forda oferują!). Jakość napraw dobra, obsługa klienta też.
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2017 08:39
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2017 16:23
Salon - samochody nowe
Szkoda gadać
Użytkownik sieci
12 czerwca 2017 21:38
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego serwisu
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2017 21:27
Salon - samochody nowe
malutki salon, mało ...
... wystawionych samochodów, obsługa nie interesuje się klientem
Użytkownik sieci
21 marca 2017 19:57
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa. Złożyłem ...
... skargę na ten salon. Otrzymałem oficjalne przeprosiny za zaistniałą sytuację. Niesmak jednak pozostanie. Nigdy więcej nie odwiedzę tego salonu i wam też odradzam.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2016 18:00
Salon - samochody nowe
absolutnie odradzam zakup ...
... używanych aut w tym salonie. Na pytanie dlaczego w książce serwisowej brakuje dokumentacji jednego z przeglądów serwisowych Pan poszedł do biura, uzupełnił, przybił pieczątkę, przyszedł i stwierdził, że już nic nie brakuje. Tak się tu tworzy historię pojazdu. 600 km zrobione na marne
Użytkownik sieci
28 września 2016 12:05
Salon - samochody nowe
chciałem kupic części ...
... do forda focusa z usa niestety brak katalogów, nikt nic nie wiem , na miejscu też nie da się dobrać. ponoć w całej polsce tak jest, do tego po pierwszym telefonie do serwisu , przedstawieniu się i opowiedzeniu czego potrzebuję nastala cisza w słuchawce i słychać było luźny odgłos pracowników w pomieszczeniu jak rozmawiają. czyżby ktoś zlał temat albo zapomniał słuchawkę przekazać? w przypadku jak sie komuś spieszy musi również wysłuchać reklamy przez telefon zanim cokolwiek automat powie jaki wewnętrzny numer wcisnąć. jest to wszystko irytujące. po co mi ford fiesta za 369zł miesięcznie skoro dzwonie tylko po części. jak bym se chciał reklamy wysłuchać to bym sobie wcisnął przycisk i wysłuchał
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2016 10:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 lutego 2015 09:07
Salon - samochody nowe
Pierwszy i ostatni ...
... raz oddałam auto,wyjeździli paliwo do Piaseczna,rozładowali akumulator,uszkodzili uszczelki silnika...odradzam wszystkim ten serwis
Użytkownik sieci
24 stycznia 2015 08:35
Salon - samochody nowe
Kiedyś zgłosiłem problem ...
... z Focusem, który niespodziewanie potrafił " zgasnąc " podczas jazdy na 5-tym biegu przy prędkości ok. 120 km/h. Było to bardzo niebezpieczne . Pracownik serwisu bez oglądania auta zapytał czy nie mógłbym jeździc wolniej. Paranoja. Nie polecam, jedyny plusik to zaopatrzenie w części zamienne.
Użytkownik sieci
5 lipca 2014 12:39
Salon - samochody nowe
Obsługa na poziomie mięsnego z czasów PRL.
Użytkownik sieci
22 maja 2014 23:04
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem! ...
... Bardzo niekompetentny serwis, jedyne co potrafią to czytać kody błędów i aktualizować do upadu software samochodu.
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2014 16:33
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem ...
... - NIE POLECAM!!! Posiadam samochód 3 letni i każdy przegląd był wykonany w innym ASO Forda w Warszawie. W tym roku padło na UrsynCar. Oględziny auta przez przyjmującego samochód wskazywały na wymianę 2x tylnie wachacze (koszt ok 2200 - 2500 za dwa zestawy) + 2x tarcze hamulcowe przód (podana przyczyna - zużycie oraz rdza). Na naprawę się nie zdecydowałem w tym terminie a auto oddałem do mechanika zaufanego w Białymstoku. Okazało się, że tarcze mam prawie nowe (przebieg 33000 km) a wahacze spokojnie polatają jeszcze kilka lat. Do wymiana był prawy przegub drążka czego nie wykazał przegląd w UrsynCar. Koszt wymiany tego drązka (część + robota) to 90zł. Banda oszustów i naciągaczy. Omijać z daleka!!! Aha za przegląd zapłaciłem 450 zł i wydaje mi się że to dużo za dużo jak na taki brak kwalifikacji. Rynek sam wzweryfikuje. Odradzam ten serwis.
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2013 15:59
Salon - samochody nowe
Jeśli przejdzie Ci ...
... przez myśl chęć naprawy Twojego auta w serwisie UrsynCar przy ul. Romera bardzo mocno odradzam. Pracownicy serwisu wymagają przeszkolenia z podstawowych zasad obsługi i diagnozowania problemu Klienta. Niechętnie podejmują się próby naprawy, jeśli naprawa jest drobna. Od razu chcą wymieniać części na nowe, albo nie robią nic. Rozśmieszyła mnie tablica, na której publikują dane z. % zadowolonych Klientów. O dziwo zawsze jest bliskie 100%. Pytanie kogo badaja! Wszystkie znane mi osoby, które skorzystały z usług serwisu wychodziły zaskoczone kosztem naprawy i/lub jej zakresem. Naciągacze!. Pan który mnie dziś obsługiwał nie podjął żadnej próby pomocy (drobny problem z radiem). Jak zdarta płyta powtarzał - nie da się... nie dziś..już późno, no nie wiem. Takiemu serwisowi mówię dziękuję. Odradzam każdemu. Na szczęście punktów serwisowych Forda mamy kilka innych w Warszawie:) Przy ul. Romera sugeruję okrążać dużym łukiem.