82%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 listopada 2019 16:12
Salon - samochody nowe
Zero zainteresowania serwisu. ...
... Wizyta serwisowa umówiona 3 tygodnie wcześniej, niby autoryzowany serwis a nikt nawet nie kontaktuje się w celu przypomnienia, nie wspominam już o wysłaniu chociażby smsa z przypomnieniem o planowanym serwisie.. Daleko w tyle do konkurencji, gdzie m.in. takie detale są standardem
Użytkownik sieci
5 października 2019 14:26
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 września 2019 21:10
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo niezadowolony ...
... z obsługi warsztatu blacharskiego mmcars Wrocław. Samochód naprawiałem w warsztacie w sposób bezgotówkowy z OC sprawcy. Na każdym etapie zmuszony byłem wykonywać kilkanaście telefonów do warsztatu (za każdym razem obiecany miałem kontakt gdy będą części itp nigdy takiego kontaktu ze strony nie było zawsze musiałem sam się kontaktować) Samo wykonanie poprawne oprócz naklejki ozdobnej na którą czekałem 3 miesiące od naprawy (oczywiście kilkanaście telefonów) naklejka przyklejona niechlujnie. Ogólnie sporo nerwów. Odradzam.
Użytkownik sieci
8 września 2019 16:00
Salon - samochody nowe
nie skorzystałam
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2019 15:42
Salon - samochody nowe
Serwis do bani. ...
... Kilka razy byłem z uszkodzonym tempomatem i nikt tego nie potrafił ogarnąć. Po wymianie tarcz i klocków zgłaszałem bicie podczas hamowania, stwierdzono że są źle wyważone koła i je wyważono. To nic nie dało. Dopiero wizyta w następnym serwisie ujawniła montaż nowych tarcz nie zgodnie z techniką montażu, zastosowano smar miedziany, po co? Nie wiem. Na reklamacje ciężko się ustawić. Nie polecam tego serwisu. Olewka klienta.
Użytkownik sieci
25 lipca 2019 09:40
Salon - samochody nowe
Dzień dobry Jestem ...
... wysoce nie zadowolony z obsługi przy sprzedaży nowych samochodów. Pojazd był zarejestrowany 11 07 2019 Fizycznie było brak pojazdu u sprzedawcy działają na zasadzie cyt. "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi?" ,Samochód został odebrany w dniu 21.07,2019 następnie w dniu 24.072019 nastąpiła awaria po przejechaniu 300 km. Pan Piotr (z-ca Kierownika Działu Sprzedaży nie był zainteresowany pomocy klientowi. W assistans Opel taki samochód nie istnieje brak zgłoszenia wydania auta przez MM Cars Wrocław.Dziś usterka została usunięta, nieszczelność przewodów paliwowych przecież mogło dojść do pożaru..Zastanawia mnie jak auto przeszło przegląd 0 przed wydaniem klientowi.Jedyną pomocną osobą była Pani z recepcji która zorganizowała szybko auto zastępcze.Nie polecam ani kupna auta ani serwisu . Proszę o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji. Byliśmy zmuszenie do skożystania z PZU assistance.
Użytkownik sieci
18 lipca 2019 09:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 lipca 2019 10:41
Salon - samochody nowe
W samochodzie na ...
... gwarancji ubywało płynu chłodzącego, to postanowili wymienić zbiorniczek i nie uznano gwarancji, ponieważ nie było jednego przeglądu. Przegląd był tylko nie było go w ich bazie. Szanowna pani nawet nie pofatygowała się zobaczyć w książce serwisowej wpisu. Oczywiście po zrobieniu 300 km nadal ubywało płynu. Na szczęście inny serwis Opla zrobił to na gwarancji i usunął usterkę która nie była związana ze zbiorniczkiem. MM Cars skasował mnie za tą usługę 350 zł. Zastanówcie się czy warto oddawać tam samochód. Oszukują klientów. Tragedia, nie polecam. Daje gwiazdkę bo nie ma innej opcji.
Użytkownik sieci
27 czerwca 2019 14:16
Salon - samochody nowe
Ciężko kontakt z niektórymi osobami
Użytkownik sieci
20 czerwca 2019 12:22
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 czerwca 2019 15:12
Salon - samochody nowe
Skorzystałem raz, a ...
... jakbym skorzystał dwa razy: pierwszy i ostatni. Odnieśli sukces na wszystkich frontach: 1) terminowość - miało być 4-6 godzin, było ponad 8. A byłoby więcej, gdybym kategorycznie nie zażądał zwrotu samochodu tego samego dnia. A prace nie wymagały diagnostyki, w przeciętnym warsztacie zajęłyby 2 godziny. Ale ten był nieprzeciętny. 2) jakość wykonanych prac - schowek na okulary jakiś idiota zamontował po stronie pasażera, po co? Jak nie wiedział, mógł się spytać. Pieniądze wyrzucone w błoto. Miała też zostać odłączona tylna wycieraczka, ale i to zadanie przerosło doskonałych fachowców! 3) obsługa klienta - spędziłem ponad 5 godzin czekając na odbiór samochodu. Nikt nie zaproponował wody, że o kawie nie wspomnę, a przedefilowało obok mnie pół firmy. Nikomu też nie przyszło do głowy informować mnie, na jakim etapie są prace. No i, oczywiście, nikt nie wpadł na to, żeby przeprosić. A co tam, zmarnowany czas i nerwy klienta pracowników nie bolą. A na koniec próbowano mnie orżnąć na kasę zawyżając kosmicznie ceny za części i robociznę. 4) dwa tygodnie czekam na informację, dlaczego nie zaktualizowano mi nawigacji. Nawet wysłanie maila jest za trudne.
Użytkownik sieci
5 czerwca 2019 18:02
Salon - samochody nowe
DRAMAT ! Auto ...
... przywiozłem wg. Umowy na 8 rano. Miało być gotowe o 14. O 14.30 wyjechało a serwis. Zadzwonili że o 17 będzie gotowe. Jest godzina 18 i nie są w stanie określić naprawy i człowiek kwitnie. Z gęby CHOLEWE robicie. NIE POLECAM. Przy wymianie turbiny należy wymienić olej. A co MM CARS robi. ZAPOMINA ! Lepiej szybciej i taniej serwisowac u Pana Mietka niż tam. NIE POZDRAWIAM I NIE POLECAM.
Użytkownik sieci
4 czerwca 2019 19:31
Salon - samochody nowe
Obsługa Perfect.Ale reklama ...
... że za m-c 699,zł plus 2 lata gwarancji to kompletna sciema. Na nowych samochodach brak ceny i technicznych danych.opel Mokka 125 tyś. Roi się od ukrytych opcji jak masz na nie ochotę musisz ZABULIC.
Użytkownik sieci
24 maja 2019 10:18
Salon - samochody nowe
Moja pierwsza i ...
... ostatnia wizyta tym ASO. Przegląd sezonowy który miał trwać 1,5h trwał pół godziny. Dokumentacja z przeglądu to jedna kartka z 6 napisanymi odręcznie i nieczytelnie rzeczami, które "sprawdził" mechanik. Zresztą musiałem się o nią upomnieć. Na moje pytania czy były sprawdzane pozostałe rzeczy z listy kontrolnej gdzie było ok 30 punktów, odpowiedzi wymijające ze wszystko jest ok. Na prośbę o wydruk z pomiaru geometrii odpowiedź że nie ma bo drukarka się zepsuła. 100zl w plecy a w następny dzień na trasie wywaliło komunikat że za niski poziom oleju... wygląda na to że nawet takiej podstawowej rzeczy nie sprawdzono. Żenada. Poziom kultury Pana mnie obsługującego w porządku ale reszta jak dla mnie to nieporozumienie.
Użytkownik sieci
13 maja 2019 12:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 maja 2019 19:07
Salon - samochody nowe
Uwaga na naciagaczy ...
... jako były klient tego serwisu odradzam ten pseudo serwis. Naciaga klientów na wymianę dobrych czesci na dobre, brak umiejętnosci wykonania diagnostyki, tylko kasowanie błędów a usterka po 10 km dalej wystepuje, zakladaja zamienniki a kasują za częsci oryginalne, znają sie tylko na czyszczeniu portfela.
Użytkownik sieci
2 maja 2019 16:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2019 16:36
Salon - samochody nowe
Auto miesiąc czekało ...
... na kosztorys przez serwis, który miał zostać wysłany do warty. Po oddaniu do serwisu i zapewnieniu przez Pana, ze auto po tygodniu będzie gotowe niestety nie otrzymałam żadnego feedBacku. Finalnie po 2 tygodniach samochód był do odbioru... brudny :) dopiero po mojej interwencji bez dwóch zdań został oddany na myjnie - oczywiście 30 min czekania... i dalej brudny. Szkoda za prawie 16 tys. Nie polecam.
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2019 19:21
Salon - samochody nowe
Nie, nie i ...
... jeszcze raz nie! Z taką niekompetencją nie spotkałem się nigdy. Zostawiłem 2 m-ce temu (sic!) moją Insignię w ASO po niewielkim uderzeniu sarny. Praktycznie żadnych śladów na zewnątrz, ale zadziałał system aktywnej ochrony pieszych, w związku z czym musieli m.in. wymienić moduł sterujący tym systemem. Czekałem dwa miesiące, aż szanowne MMCARS sprowadz ów moduł z fabryki, bo jak się tłumaczyli fabryka w Niemczech nie realizuje ich zamówień. Kiedy moduł w końcu przyszedł to co? To okazuje się, że najpierw twierdzą, ze nie potrafią go zaprogramować (fachowcy? :):)), a później, źe jest uszkodzony i muszą zamówić kolejny..Zatem kolejne tygodnie czekania przede mną. Każdemu stanowczo odrazam jakikolwiek kontakt z ASO MMCARS. Sprawa zakończy się zapewne w sądzie, ale najpierw muszę dostać auto z powrotem, by wyliczyć dokladnie szkody, na jakie zostałem narażony przez ich niekompetencję.
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2019 21:45
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Pojechałem do serwisu, musiałem dokonać naprawy hamulców Opla Omega - nie było części zamiennych w magazynie, powiedzieli, że kupię to sam - zrobimy to. (Wersja oryginalna) Заехал на сервис, нужно было сделать ремонт тормозов Опель Омега - в наличии не оказалось запчастей, сказали покупай сам - сделаем.