84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2018 14:09
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta w ...
... dziale serwisu jest tragiczna. Spychologia to najlepsze słowo. Nowiutki samochód, nie popierdółka, tylko 5008, a oni traktują klienta jak żula w warzywniaku. Jeżeli to są standardy obsługi klienta przez Peugeota, to jest to ostatni mój zakup rej marki.
Użytkownik sieci
15 grudnia 2017 17:20
Salon - samochody nowe
Zero zainteresowania klientem, ...
... chyba nie zależy im na sprzedaży. Opuściłem salon z uczuciem że im tylko przeszkadzam.
Użytkownik sieci
30 listopada 2017 19:24
Salon - samochody nowe
Sprzedają korzystnie samochody, ...
... ale serwis to totalna klapa. Polecam jako sklep, ale od serwisu trzymajcie się z daleka.
Użytkownik sieci
28 listopada 2017 15:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 listopada 2017 19:43
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 października 2017 04:15
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Zamknięte na zawsze. Dzięki Bogu. To była okropna obsługa klienta. (Wersja oryginalna) Closed forever. Thanks God. It was terrible customer service.
Użytkownik sieci
5 września 2017 16:17
Salon - samochody nowe
Stalem na drodze ...
... z awaria silnika. W oczekiwaniu na lawete zadzwonilem do Dejon Legnica aby uprzedzic o fakcie przyjazdu z niesprawnym autem. Postanowilem rowniez zapytac gdzie znajduje sie oczko do holowania aby sprawnie wciagnac auto na lawete. Pan z serwisu (niestety nie zapytalem o nazwisko) powiedzial ze w bagazniku w kole zapasowym. Kolo zapasowe znajduje sie pod podwoziem wiec juz wykazal sie niewiedza. To nic. "Przeszukalem wszystkie schowki Prosze Pana i nie wiem co dalej robic" - ciągnę rozmowe. "Nic panu nie poradze" odparł pomocny serwisant. Na to ja że błagam o pomoc itd, żeby zapytal kolegów, poszukał w bazie danych. Na to usłyszałem w słuchawce monotonne i znudzone "dobra dobra...skonczyl pan juz? nie....niech se pan gada". Zagotowałem sie i kazalem przelaczyc sie do kierownika. oczywiscie pan cos nacisnal po czym polaczenie sie urwalo. Prosze mi wierzyc - tej historii nie wyssałem z palca. Serwisuje sie lata w Dobrygowskim w Toyocie i tam jestem traktowany jak gość a nie jak śmieć!
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2017 11:26
Salon - samochody nowe
Trochę mało fachowa ...
... obsługa. Pan kazał nam czekać kilka godzin na autoryzację, gdzie mógł zadzwonić do firmy i zapytać ,bo okazało się ,że zupełnie nie potrzebnie czekamy. Faktycznie- obiekt z innej epoki.
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2017 17:50
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu sympatyczna. ...
... Nie polecam nieprofesjonalnego osobnika Daniel Kisiel, który z premedytacją nie mówi nawet ' dzień dobry ' klientowi, któremu sprzedał samochód ( infantylnie wykonując czynności sprzedażowe ). Zachowanie poniżej jakiegokolwiek poziomu.
Użytkownik sieci
17 czerwca 2017 23:21
Salon - samochody nowe
Nic ciekawego nie znalazłem.
Użytkownik sieci
8 listopada 2016 18:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka