Zobacz na mapie
89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 lipca 2016 23:15
Salon - samochody nowe
Uszkodziło nam się ...
... automatyczne zamykanie lewej szyby. Podjechałem tu do serwisu żeby zamknąć okno i wycenić koszt naprawy. Za zamkniecie szyby, które wykonali nieudolnie bo zastosowane podparcie wypchneło i uszkodziło mi maskownicę od głośnika i szyba minimalnie osiadła a więc była nieszczelna zapłaciłem 185zł, natomiast docelowy koszt naprawy wycenili na 1600zł - diagnoza: zatarty silnik i uszkodzony mechanizm podnoszenia szyby. Dwa tygodnie później będąc u teściów w miejscowości 160km od wa-wy na północ, podjechałem do mechanika. Rozebrał drzwi, wyjął silnik od podnośnika szyby, rozebrał go i oczyścił jego elementy na szlifierce z brudu i osadu. Złożył wszystko i okazało się że mechanizm do dnia dzisiejszego (około miesiąca) działa bez zarzutu. Dodatkowo naprostował mi wygiętą przez serwis na Jerozolimskich maskownicę od głośnika i jeszcze w gratisie wymienił mi klamkę (bo stara czasami nie chciała odbijać). Za wszystko zapłaciłem 210 zł. Usługa trwała około godziny, a w serwisie na Jerozolimskich czekaliśmy na podparcie szyby około 1,5h. I jeszcze dzwoni do mnie paniusia z renaulta na jerozolimskich i się pyta czy jestem zadowolony z usługi ....
Użytkownik sieci
19 lipca 2016 19:17
Salon - samochody nowe
Serwis trzeba umawiać ...
... z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem. Auto nowe po 1tys km usterka z ktorą i tak serwis sobie nie poradził. Trzeba umowic sie ponownie... Z tygodniowym wyprzedzeniem
Użytkownik sieci
16 lipca 2016 10:12
Salon - samochody nowe
Odradzam zakup tu ...
... auta. Począwszy od Pana prezesa a kończąc na dyrektorze zachowanie i podejscie do klienta jest skandaliczne pełne arogancji i cwaniactwa. Właśnie zakupiłam tu nowy samochod ,ktory ma uszkodzony lakier. Zamiast cieszyć się samochodem i miec problem z transportem w firmie rozwiązany to mam : dalej wynajmowane auto, spotkania z prawnikami ( czeka mnie sprawa w sądzie bo na poziomie salonu nie da rady tego rozwiązać aby nie zostac wyrobionym) , brak poczucia wsparcia przy wyjasnianiu problemu nawet z centrali renault , pisanie skarg do producenta i wyjasnianie na własną rękę jak to jest możliwe ze auto z tyloma wadami na lakierze opuściło fabryke -gdzie gwarancja i kontrola producenta .jak ktos nie chce mieć tych wszystkich problemów co ja to niech głęboko sie zastanowi co chce kupic i gdzie?problemy się zdarzają ale najwazniejsze jest aby po drugiej stronie mieć człowieka a nie małego cwaniaka.
Użytkownik sieci
14 lipca 2016 11:00
Salon - samochody nowe
Byłem raz obejrzeć ...
... samochody używane ale szału nie było...
Użytkownik sieci
5 lipca 2016 18:29
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 czerwca 2016 17:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 czerwca 2016 14:48
Salon - samochody nowe
obsługa klienta ok, gorzej z serwisem
Użytkownik sieci
16 maja 2016 22:00
Salon - samochody nowe
Nieprofesjonalna i niekompetentna obsługa.
Użytkownik sieci
15 maja 2016 21:06
Salon - samochody nowe
Dobry serwis Renault
Użytkownik sieci
23 lutego 2016 23:13
Salon - samochody nowe
Kupiłem tu samochód ...
... i tu też go serwisuję i jestem zadowolony.
Użytkownik sieci
3 lutego 2016 11:43
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego serwisu.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2016 10:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 listopada 2015 12:09
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i ...
... profesjonalna obsługa....a jednocześnie swobodnie ciepło a zarazem "swojsko" jednak mały czar prysł po krótkiej rozmowie z kierownikiem salonu ....młody zarozumiały zbyt pewny siebie...natrętny osobnik.....który zaniża ocene i nie powtarzalny klimat salonu....z autka jestem bardzo zadowolona i jak najbardziej polecam...Pozdrawiam
Użytkownik sieci
27 października 2015 18:12
Salon - samochody nowe
Bardzo miła atmosfera w salonie
Użytkownik sieci
26 października 2015 11:33
Salon - samochody nowe
Że miła obsługa
Użytkownik sieci
23 października 2015 20:13
Salon - samochody nowe
Opinia podobna do ...
... przedmówcy - auto holowane w sobotę do serwisu, termin diagnostyki dopiero na wtorek. Dodatkowo we wtorek nie udało się ustalić przyczyny awarii i konieczne okazało się rozebranie osprzętu silnika - termin wyznaczony został na kolejny wtorek! Unikać, unikać, unikać - zero informacji i zainteresowania ze strony serwisu klientem indywidualnym.
Użytkownik sieci
8 września 2015 20:24
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i ...
... dobra obsługa oraz pomimo potrzeby zamawiania części auto było gotowe następnego dnia rano.
Użytkownik sieci
9 października 2014 14:46
Salon - samochody nowe
Miła fachowa obsługa .
Użytkownik sieci
11 czerwca 2014 08:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 czerwca 2014 13:43
Salon - samochody nowe
W dniu dzisiejszym ...
... poniedziałek skorzystałem z powodu wyświetlanych ostrzeżeń na desce rozdzielczej z usługi assistance proponowanej przy zakupie samochodu ciężarowego Dacia Dokker w tym salonie. Sam odbiór auta z miejsca awarii bardzo szybki - natomiast w serwisie wyznaczono termin diagnozowania problemu dopiero za 3 dni we czwartek. Nie polecam wyboru tego serwisu w przypadku awarii w trasie. Zostaniesz bez samochodu, pomocy i z problemem ponownego przyjazdu po naprawione auto. Dbałość importera i serwisu = 0