Zobacz na mapie
89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2017 16:53
Salon - samochody nowe
Auto kupione 20 ...
... grudnia do dziś brak możliwości odbioru,auto wjechało na myjnie i przestało działać taka wiadomość została mi udzielona przy podpisaniu dokomentów,usterka miała być usunięta dzisiaj.Brak kontaktu...nie wiem kiedy odbiorę auto skoro problem jest odebrać telefon...Szczególnie polecam sprzedawcę Piotra...Jedno wielkie dno....!!!
Użytkownik sieci
1 stycznia 2017 17:58
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 grudnia 2016 09:34
Salon - samochody nowe
Beznadziejni ochroniarze... Jedź ...
... pan stąd na zewnątrz... A do kogo ja KURW@ przyjechałem jak nie do tego ja&anego serwisu... A potem drugi w okularach - już na zewnątrz - długo tu będzie pan tak stał ??? Jak Renault chce z nimi współpracować to gratuluję...
Użytkownik sieci
1 grudnia 2016 12:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 listopada 2016 11:29
Salon - samochody nowe
Dział części to ...
... jakaś porażka. Zamawiałem część na firmę a skierowali mnie to działu detalicznego, chcieli zaliczki na część kosztującą niecałe 300 zł, termin odbioru części miał być za trzy dni. Minęło 5 dni, dzwonię czy część jest już dostępna a oni mi mówią, że o żadnym terminie nie było mowy, bo oni to z Francji sprowadzają..nigdy więcej nie chcę mieć nic wspólnego z renault. Obsługa chamska i robi łaskę, że pracuje.
Użytkownik sieci
3 października 2016 10:42
Salon - samochody nowe
Auto flotowe. Robią ...
... dezynfekcję klimatyzacji bez wymiany filtra kabiny bo właściciel pojazdu zgadza się na wymianę filtra kabiny dopiero przy przeglądzie ... to nie można zgrać tych dwóch czynności ??? Nie wiem jaki jest sens wykonywania dezynfekcji i wymiany filtra kabiny w róznych terminach. Dzisiaj konsultant mi powiedział żebym sobie znalazł inny serwis jak mi się nie podoba ...kopara opada na takie "proklienckie" podejście. Wstawiam jedną gwiazdkę bo inaczej nie przepuszcza ale powinno być 0 z !
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2016 14:53
Salon - samochody nowe
To kpina , ...
... klient przyjeżdżający do serwisu nie ma gdzie parkować !!!! . Pracownicy bezczelnie przemawiają klientów z miejsca w miejsce chamska obsługa, najprostsze czynnosci trwają wieczność. Nie polecam tego serwisu
Użytkownik sieci
22 lipca 2016 23:15
Salon - samochody nowe
Uszkodziło nam się ...
... automatyczne zamykanie lewej szyby. Podjechałem tu do serwisu żeby zamknąć okno i wycenić koszt naprawy. Za zamkniecie szyby, które wykonali nieudolnie bo zastosowane podparcie wypchneło i uszkodziło mi maskownicę od głośnika i szyba minimalnie osiadła a więc była nieszczelna zapłaciłem 185zł, natomiast docelowy koszt naprawy wycenili na 1600zł - diagnoza: zatarty silnik i uszkodzony mechanizm podnoszenia szyby. Dwa tygodnie później będąc u teściów w miejscowości 160km od wa-wy na północ, podjechałem do mechanika. Rozebrał drzwi, wyjął silnik od podnośnika szyby, rozebrał go i oczyścił jego elementy na szlifierce z brudu i osadu. Złożył wszystko i okazało się że mechanizm do dnia dzisiejszego (około miesiąca) działa bez zarzutu. Dodatkowo naprostował mi wygiętą przez serwis na Jerozolimskich maskownicę od głośnika i jeszcze w gratisie wymienił mi klamkę (bo stara czasami nie chciała odbijać). Za wszystko zapłaciłem 210 zł. Usługa trwała około godziny, a w serwisie na Jerozolimskich czekaliśmy na podparcie szyby około 1,5h. I jeszcze dzwoni do mnie paniusia z renaulta na jerozolimskich i się pyta czy jestem zadowolony z usługi ....
Użytkownik sieci
19 lipca 2016 19:17
Salon - samochody nowe
Serwis trzeba umawiać ...
... z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem. Auto nowe po 1tys km usterka z ktorą i tak serwis sobie nie poradził. Trzeba umowic sie ponownie... Z tygodniowym wyprzedzeniem
Użytkownik sieci
16 lipca 2016 10:12
Salon - samochody nowe
Odradzam zakup tu ...
... auta. Począwszy od Pana prezesa a kończąc na dyrektorze zachowanie i podejscie do klienta jest skandaliczne pełne arogancji i cwaniactwa. Właśnie zakupiłam tu nowy samochod ,ktory ma uszkodzony lakier. Zamiast cieszyć się samochodem i miec problem z transportem w firmie rozwiązany to mam : dalej wynajmowane auto, spotkania z prawnikami ( czeka mnie sprawa w sądzie bo na poziomie salonu nie da rady tego rozwiązać aby nie zostac wyrobionym) , brak poczucia wsparcia przy wyjasnianiu problemu nawet z centrali renault , pisanie skarg do producenta i wyjasnianie na własną rękę jak to jest możliwe ze auto z tyloma wadami na lakierze opuściło fabryke -gdzie gwarancja i kontrola producenta .jak ktos nie chce mieć tych wszystkich problemów co ja to niech głęboko sie zastanowi co chce kupic i gdzie?problemy się zdarzają ale najwazniejsze jest aby po drugiej stronie mieć człowieka a nie małego cwaniaka.
Użytkownik sieci
16 maja 2016 22:00
Salon - samochody nowe
Nieprofesjonalna i niekompetentna obsługa.
Użytkownik sieci
3 lutego 2016 11:43
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego serwisu.
Użytkownik sieci
23 października 2015 20:13
Salon - samochody nowe
Opinia podobna do ...
... przedmówcy - auto holowane w sobotę do serwisu, termin diagnostyki dopiero na wtorek. Dodatkowo we wtorek nie udało się ustalić przyczyny awarii i konieczne okazało się rozebranie osprzętu silnika - termin wyznaczony został na kolejny wtorek! Unikać, unikać, unikać - zero informacji i zainteresowania ze strony serwisu klientem indywidualnym.
Użytkownik sieci
2 czerwca 2014 13:43
Salon - samochody nowe
W dniu dzisiejszym ...
... poniedziałek skorzystałem z powodu wyświetlanych ostrzeżeń na desce rozdzielczej z usługi assistance proponowanej przy zakupie samochodu ciężarowego Dacia Dokker w tym salonie. Sam odbiór auta z miejsca awarii bardzo szybki - natomiast w serwisie wyznaczono termin diagnozowania problemu dopiero za 3 dni we czwartek. Nie polecam wyboru tego serwisu w przypadku awarii w trasie. Zostaniesz bez samochodu, pomocy i z problemem ponownego przyjazdu po naprawione auto. Dbałość importera i serwisu = 0