88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 lipca 2023 17:22
Salon - samochody nowe
Siedem lat temu ...
... miałem pierwszy i myślałem ,że ostatni kontakt z serwisem Polbis Skoda Auto.I bez żalu.Wczoraj moje kroki skierowałem ponownie do tej firmy i byłem bardzo mile zaskoczony.Obsługa,kompetencja,uprzejmość Pana z serwisu,spowodowały,że pojawię się tam ponownie bez żalu.Zdecydowane pięć gwiazdek
Użytkownik sieci
18 lipca 2023 12:27
Salon - samochody nowe
Jestem przed wizytą w salonie, kontakt został nawiązany.
Użytkownik sieci
13 lipca 2023 17:38
Salon - samochody nowe
Gorąco polecam salon ...
... Polbis Auto. Skoda kupiona w lipcu. Obsługa w wykonaniu Pana Daniela Łosiaka i Pani doradcy kredytowej w pełni profesjonalna. Wszystko szybko sprawnie załatwione.
Użytkownik sieci
11 lipca 2023 14:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 lipca 2023 17:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 lipca 2023 12:14
Salon - samochody nowe
Świetny serwis! Pomijam ...
... fakt, że na przegląd trzeba umawiać się z min. 10 dniowym wyprzedzeniem - zdarza się lub... potwierdza regułę, że brakuje serwisantów, mechaników, etc. Kwestia druga to pytanie o przegląd przy 90.000km dla Skody Kamiq - podana cena: 2500zł która może wzrosnąć o koszt wymiany płynu hamulcowego! Pani przyjmująca rezerwację twierdzi, że to "cena katalogowa", tylko zapomniała, że Skoda nie jest marką premium. Cena u innego dealera Skoda za ten sam przegląd: 1290zł z wymianą płynu hamulcowego. Propozycja dokupienia pakietu przeglądów na 40.000km/24 miesiące za 2199zł co i tak wychodzi taniej niż przegląd w Polbis. Na koniec pozostaje pogratulować cen, personelu jeżeli w cenach się nie orientuje lub... jeleni, którzy w tej cenie przyjeżdżają na przegląd. Masz auto serwisowane w Polbis? Masz pewność że wartość usług jest nieadekwatna do zakresu ich wykonania, jakości, obsługi oraz pozycji marki. EDIT: Przyznam, że nie spodziewałem się kontaktu ze strony Polbis, ten jednak nastąpił. Co ciekawe, po opinii, po imieniu w Google, kierownik serwisu potrafił odszukać w bazie danych moje dane kontaktowe i zadzwonić. I tutaj zadam pytanie: czy wystawiając opinię na Google zaznaczyłem gdzieś, że wyrażam zgodę na kontakt w celu "omówienia" mojej oceny? Nie sądzę! RODO w Polbis to fikcja? Mówię zatem "sprawdzam" i wysyłam zgłoszenie do GIODO, dlaczego by nie... Podana cena nie jest ceną zgodną z prawdą, zapraszam do kontaktu m.in. z dealerem z Trójmiasta. Kierownik serwisu jest dobry w odszukiwaniu danych kontaktowych, z pewnością i do konkurencji znajdzie kontakt. Mam przed sobą wycenę, wrzucić fotkę i zawstydzić? Przypomnę, skoro już dealer szuka w swojej bazie... podczas przeglądu drugiego mojego auta uszkodziliście je - wgniecenie błotnika bezczelnie wciskając, że takie auto zostało pozostawione. Co ciekawe na oględzinach doradca tego nie stwierdził. Na prośbę o udostępnienie nagrania z kamer stwierdziliście, że kamera nie działała... usunęliście szkodę na swój koszt. Mało tego, na maila, na moje stanowcze żądanie, przesłaliście oświadczenie w którym stwierdzacie, że do uszkodzenia doszło z Waszej winy, co może powodować dla mnie zaniżenie wartości auta. Również dorzucić skan? Ponownie zawstydzić? Proponuję posypać głowę popiołem, przestać dyskutować nie mając argumentów, nauczyć się szacunku do klientów i ich słuchać a nie się wymądrzać nie posiadając minimum niezbędnej wiedzy do sprawowania funkcji kierowniczej. Na koniec sugeruję udział w szkoleniach - obsługa klienta, negocjacje biznesowe, kultura w biznesie, standardy rozmów telefonicznych. Przyda się. Kosztuje, owszem, ale skoro "golicie klientów jak owce" za serwis i inne rzeczy co potwierdzają opinie to i "siana" posiadacie. Informuję, że nie życzę sobie kontaktów ze strony Polbis. Z ludźmi którzy nie potrafią rozmawiać, nie rozmawiam. Proste.
Użytkownik sieci
5 lipca 2023 17:01
Salon - samochody nowe
Obsługa na najwyższym poziomie. Polecam
Użytkownik sieci
5 lipca 2023 14:18
Salon - samochody nowe
Bardzo dobrze obsługiwany klient
Użytkownik sieci
4 lipca 2023 17:05
Salon - samochody nowe
Tak trzymać
Użytkownik sieci
28 czerwca 2023 22:19
Salon - samochody nowe
Najlepsza obsługa i ...
... podejście do klienta wszystko na 5 gwiazdek, odebrane dziś auto warte było czekania, wielkie podziękowania dla Michała oraz jego kolegi Radka :)
Użytkownik sieci
28 czerwca 2023 17:04
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 czerwca 2023 15:15
Salon - samochody nowe
Polecam skorzystanie z ...
... usług tego salonu,fachowa,miła obsługa,odpowiedź na każde pytanie,polecam człowieka z działu sprzedaży p .Wojtka,na pewno pomoże wybrać Ci auto o jakim marzysz.
Użytkownik sieci
26 czerwca 2023 17:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 czerwca 2023 14:14
Salon - samochody nowe
Profesjonalna i miła obsługa klienta.
Użytkownik sieci
23 czerwca 2023 08:50
Salon - samochody nowe
Miła obsługa ceny ...
... jak na autoryzowany serwis pojazdów spoko.
Użytkownik sieci
22 czerwca 2023 21:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 czerwca 2023 14:17
Salon - samochody nowe
Nice Place
Użytkownik sieci
21 czerwca 2023 21:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 czerwca 2023 17:26
Salon - samochody nowe
Polecam, zawsze bezproblemowo i szybko
Użytkownik sieci
16 czerwca 2023 12:41
Salon - samochody nowe
Spamerzy. Przysyłają niezamówione maile.