86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 lutego 2018 20:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 lutego 2018 18:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 lutego 2018 11:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 lutego 2018 14:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 lutego 2018 18:47
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 lutego 2018 13:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 stycznia 2018 12:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 stycznia 2018 11:10
Salon - samochody nowe
Kupiłem ostatnio rocznego ...
... Aurisa hybrydę - auto poleasingowe. Muszę przyznać, że bardzo miło załatwiało się wszystkie sprawy. Autko w porządku, a co najważniejsze bardzo fachowi, kompetentni i mili sprzedawcy.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2018 15:44
Salon - samochody nowe
Rozmowy, prezentacja samochodu, ...
... wypożyczenie na jazdy testowe, przedstawienie ofert finansowania, zakup i cała reszta formalności - wszystko przebiegło bardzo sprawnie, przy minimalnym zaabsorbowaniu mojego czasu. Większość spraw załatwiona telefonicznie lub e-mailem. Obsługa klienta - mimo noworocznego okresu wyprzedażowego, kiedy to widać, że cała załoga salonu pracuje na najwyższych obrotach - na wysokim poziomie. Polecam salon ANWA.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2018 08:43
Salon - samochody nowe
Jestem długoletnią klientką ...
... tego Salonu.Jest tu miła atmosfera przyjazna dla klientów.Usługi na bardzo wysokim poziomie . Profesjonalne ! Personel to duża kultura osobista. Gorąco polecam Salon ANWA TOYOTA w Krakowie .
Użytkownik sieci
12 stycznia 2018 07:20
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 stycznia 2018 22:33
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 grudnia 2017 16:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 grudnia 2017 23:13
Salon - samochody nowe
Dziś odwiedziłem serwis ...
... „Anwy” z problemem z zapłonem, najprawdopodobniej problem leżał w akumulatorze, który chciałem wymienić (objawy były identyczne do usterki akumulatora, która już kiedyś mi się zdarzyła). To, że będę chciał najprawdopodobniej wymienić akumulator zaznaczyłem umawiając się na wizytę. O 9:00 oddałem samochód w ręce serwisu, który potrzebował godziny na diagnostykę komputerową, z której wynikło, że „akumulator dziwnie się zachowuje”. Serwis zaleca wymianę, choć akumulatora na stanie nie ma. Zaproponowana cena akumulatora z wymianą: 550 zł. Zauważyłem, że obowiązuje promocja i że akumulator z wymianą powinien kosztować ok. 429 zł. Pani twierdziła, że w promocji akumulatorów przecież nie ma, przekonało ją dopiero stwierdzenie „a ja właśnie patrzę na plakat Serwisu Dobrych Cen i akumulatory w tej promocji są”. (Ja siedziałem w poczekalni, obsługująca pani zadzwoniła z parteru.) Wizyta zakończyła się bezsensownym wydaniem 150 zł za diagnostykę. W czasie wizyty personel, choć kulturalny, nie wykazywał ani krzty chęci umilenia klientowi czasu spędzonego w serwisie – uśmiech to obce zjawisko w serwisie. W poczekalni brak mleka i jedynie tania kawa rozpuszczalna dla gości. Cóż, na szczęście nie jest to jedyny salon Toyoty w Krakowie.
Użytkownik sieci
28 grudnia 2017 10:39
Salon - samochody nowe
Byłam gotowa dzisiaj ...
... kupić Toyotę Yaris, niestety zarówno recepcja i konsultant olali mnie i moja rodzinę. Pani z recepcji zapewniała nas że w pierwszej kolejności zostaniemy obsłużeni ale niestety konsultant wybrał innych klientów. Stosunek pracowników bardzo olewczy. Nie polecam. Wybrałam inny salon i inny samochód może wyjdzie mi to na lepsze.
Użytkownik sieci
22 grudnia 2017 14:36
Salon - samochody nowe
Oglądam auto, obsługa ...
... unika kontaktu wzrokowego, myślę - OK, nie są natrętni, super, czekam na dogodny moment, podchodzę do desk'u i pytam o plan serwisowy dla Auris Hybrid. Odpowiedź: nie mamy takich informacji. Sa tylko w książce serwisowej. Lekko rozbawiony salonowym poczuciem humoru pytam ponownie i słyszę tę samą uprzejmą odpowiedź. Upewniam się po raz trzeci i ostatni, że to nie jest nieporozumienie, lecz takie służbowe niedopowiedzenie: jak kupię, to będę wiedział. OK zatem, Boże Narodzenie i Nowy Rok tuż tuż, nie będę psuł szampańskich nastrojów. Sądziłem, że Toyota's way troszeczkę inaczej w założeniach miała wyglądać, ale co ja tam wiem. Być może zdecyduję się wrócić z pytaniem w styczniu, ale już bezpośrednio do Japończyków.
Użytkownik sieci
22 grudnia 2017 11:18
Salon - samochody nowe
Miła obsługa.
Użytkownik sieci
21 grudnia 2017 19:59
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 grudnia 2017 10:28
Salon - samochody nowe
Dobry serwis Toyota, najlepszy w Krakowie
Użytkownik sieci
17 grudnia 2017 20:03
Salon - samochody nowe
Jak już się ...
... uda żeby dostać się do obsługi to później już jest miło. Starają się obsłużyć jak najwięcej klientów. 2 lata temu jakość obsługi była wyższa i wtedy dałbym 5*