Zobacz na mapie
83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 października 2020 17:55
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM 1. ...
... Umówiłem się na odbiór samochodu po naprawie, przyjeżdżam a pracownika który ma mi wydać auto nie ma, jego telefon służbowy leży na biurku, także nie ma kontaktu, łaskawie pojawia się po prawie 30min (nawet koledzy z salonu wyglądali na zakłopotanych) 2. Auto wróciło do mnie z urwanym uchwytem nawiewu, co jest raczej nie możliwe do wykonania przy normalnym użytkowaniu. Dostałem propozycję że jak kupię u nich cały nawiew za 500zł to mi go łaskawie zamontują za darmo, DRAMAT! STANOWCZO ODRADZAM.
Użytkownik sieci
2 października 2020 15:05
Salon - samochody nowe
Niestety pierwszy raz ...
... zdażyło mi się zgłaszać szkodę z AC. Jestem mega zaskoczony podejściem do klienta i załatwieniem sprawy w serwisie. Mimo krótkiego terminu udało się wszystko załatwić. Obsługa i kontakt z Panem Andrzejem na najwyższym poziomie. 5/5
Użytkownik sieci
22 września 2020 16:02
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Bardzo zła obsługa, przyjdź na wymianę oleju, zarejestrowali nas we wtorek, ale jak przyjeżdżamy we wtorek mówią, że nie mają oleju i filtrów, mówią, że muszą poczekać jeszcze 1 tydzień (Wersja oryginalna) Very bad service, come for changing oil, they recorded us on Tuesday, but when we come in Tuesday they say that they have not oil and filters, say that need to wait 1 more week
Użytkownik sieci
2 września 2020 20:31
Salon - samochody nowe
Bardzo, bardzo utrudniony ...
... kontakt z serwisem. Brak możliwości dodzwonienia się do serwisu i uzyskania informacji. Brak również kontaktu zwrotnego ze strony serwisu mimo obietnic Daje jednak 3* za probe załagodzenia sytuacji przez kierownika. Co jednak nie zmienia faktu ze 2 dni mojej zaplanowanej pracy poszlo w piach.
Użytkownik sieci
26 lipca 2020 21:21
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Pojechaliśmy do Volkswagena Kraków z powodu odłamków kamienia na przedniej szybie. Zamówienie przedniej szyby i obróbka były stosunkowo szybkie. Zamówienie zostało złożone w poniedziałek, umówiono nas na spotkanie w piątek. Pozytywną rzeczą była zdecydowanie szybka obróbka i sama naprawa. Nie podobało mi się to, że nie chcieli przetwarzać dokumentów w naszym niemieckim towarzystwie ubezpieczeniowym, ponieważ jest to prawdopodobnie zbyt uciążliwe. Ale w dzisiejszych czasach jednolitych standardów europejskich nie powinno to stanowić problemu dla autoryzowanego dealera Volkswagena i Audi. Z Niemiec jestem przyzwyczajony do tego, że oddając samochód do naprawy lub przeglądu mogę go odebrać czysto od środka i na zewnątrz. Tak się nie stało, pod pretekstem, że podobno mieli za mało czasu. Jeśli wymieniasz przednią szybę, to powinieneś wcześniej umyć samochód, bo potem oczywiście nie będzie tak dobrze. Z kwotą 3155 zł można się tego spodziewać jako dobry serwis Volkswagena! Naprawy były dobre i szybkie, mieliśmy też wypożyczony samochód na prawie 6 godzin, ale nadal muszą popracować nad serwisem. (Wersja oryginalna) Wir sind wegen einem Steinschlag in der Frontscheibe zu Volkswagen Kraków gefahren. Die Bestellung der Frontscheibe und die Abwicklung ging relativ schnell. Montag wurde die Bestellung aufgegeben und Freitag wurde uns ein Termin gegeben. Das Positive war auf jeden Fall die schnelle Abwicklung und die Reparatur ansich. Was mir da nicht gefallen hat ist, dass sie die Abwicklung mit den Papieren mit unserer deutschen Versicherung nicht machen wollten, weil es wohl zu umständlich ist. Aber in der heutigen Zeit von einheitlichen europäischen Standards sollte das wohl kein Problem sein für einen autorisierten Händler von Volkswagen und Audi. Ich bin aus Deutschland gewohnt, dass wenn ich ein Auto zur Reparatur oder zur Inspektion abgebe, ich es von Innen und Außen sauber entgegen nehmen kann. Das war nicht der Fall, mit der Ausrede die hätten zu wenig Zeit gehabt angeblich. Wenn man eine Frontscheibe auswechselt sollte man das Auto vorher waschen, weil es nachher natürlich nicht so gut wäre. Das ist aber bei einer Summe von 3155 Złoty auf jeden Fall zu erwarten als guten Service bei Volkswagen! Die Reparatur war gut und schnell, auch hatten wir für die knapp 6 Stunden einen Leihwagen, aber an dem Service müssen die noch arbeiten.
Użytkownik sieci
24 lipca 2020 22:08
Salon - samochody nowe
Widac że dbaja o klijenta
Użytkownik sieci
28 czerwca 2020 21:24
Salon - samochody nowe
Lokalizacja zesrwisu jest ...
... jego podstawowym atutem. Obsługa bardzo miła i pomocna. Na minus ciężko dostępne terminy, szczególnie w godzinach popołudniowych. Na umówionej akcji serwisowej okazało się, ze nie może się odbyć ze względu na brak części (umawiana 3 tygodnie wcześniej) - na szczęście za drugim udało się bez przeszkód. Standardowe przeglądy wykonywane szybko i bez zarzutu.
Użytkownik sieci
18 czerwca 2020 12:58
Salon - samochody nowe
Same zle doświadczenia. ...
... Zdecydowanie nie polecam. Serwis beznadziejny. Polecam dokładnie sprawdzać samochód po każdej wizycie.
Użytkownik sieci
8 czerwca 2020 16:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 czerwca 2020 19:51
Salon - samochody nowe
Profesjonalnie!
Użytkownik sieci
24 maja 2020 00:45
Salon - samochody nowe
Obsługa totalnie ma gdzieś klienta.
Użytkownik sieci
17 marca 2020 09:56
Salon - samochody nowe
Generalnie obsluga perfekcyjna ...
... za wyjatkiem likwidacji szkod - 2x zostawialem kontakt i nikt nie raczyl nawet oddzwonic pomimo podpisanej uslugi z WV w ramach leasingu. Na zgloszenie o serwis oleju wyslane z app VW Go tez brak odzewu Update 17.03.2020- ponownie pomimo obiecanego odzewu nikt nie oddzwania i nikt nie odbiera telefonu
Użytkownik sieci
14 marca 2020 12:25
Salon - samochody nowe
Trzeba wydzwaniać po ...
... kilka razy, żeby zarezerwować termin (a dodzwonić się jest trudno). Formularz kontaktowy ze strony internetowej NIE działa (wiec można sobie czekać tygodniami na kontakt) . Problemy z fakturami i zaliczkami- musialem sporo poczekać, żeby móc "łaskawie" zaplacic za usługę. Poziom samego serwisu i jego obsługi - raczej bez zarzutu.
Użytkownik sieci
22 lutego 2020 18:30
Salon - samochody nowe
Kompetentna obsługa przy ...
... VW użytkowych. Dalsza przygoda gorzej, czekałem tygodnie na ofertę auta której nigdy nie dostałem mimo przypominania i chciałem podziękować za to bo na nowo odkryłem Toyotę.
Użytkownik sieci
21 lutego 2020 11:58
Salon - samochody nowe
Trzeba mieć cierpliwość !!!!!
Użytkownik sieci
15 lutego 2020 14:42
Salon - samochody nowe
Zawsze może być ...
... lepiej i z takie założenie wychodzę. Tu poprawiłbym komunikację pomiędzy zespołami, bo zgłaszam coś w serwisie, a nie ma tej informacji u mechanika i na odwrót, generalnie to wyglądało tak dość przeciętnie biorąc pod uwagę, że to ASO, no to tak
Użytkownik sieci
29 stycznia 2020 15:04
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i ...
... profesjonalna obsługa na serwisie już od pierwszego kontaktu telefonicznego podczas umawiania wizyty serwisowej byłem miłe zaskoczony profesjonalizmu i miłej rozmowy telefonicznej z Paniami . Polecam 👍
Użytkownik sieci
15 stycznia 2020 16:42
Salon - samochody nowe
Bardzo miła Pani ...
... Gabriela, byłem naprawde zaskoczony, że tak szybko uzyskałem kosztorys szkody! Mam nadzieję, że to moja nie ostatnia rozmowa z ta Pania!
Użytkownik sieci
14 stycznia 2020 21:50
Salon - samochody nowe
Wszystko na 5 ...
... :) podziękowania dla pani Gabrieli :)
Użytkownik sieci
13 stycznia 2020 15:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek