Gdzie po Toyotę? Najlepsze salony samochodowe
Wiadomo, że Ci dealerzy, którzy zachęcają Klientów do wystawiania opinii, najbardziej angażują się w to, aby podnosić jakość swoich usług. Wyciąganie wniosków z tych wszystkich licznych opinii jest tym istotniejsze, że trudniej jest utrzymać ogólną wysoką ocenę. Jak widać na przykładzie wspomnianej trójki liderów wśród ASO Toyoty, oceny są na dobrym poziomie. Przykładowo w Toyota Marki 90% to opinie pozytywne, nie mniejsze niż 4 gwiazdki. Co najważniejsze – na bardzo wiarygodnym poziomie. Wiarygodność ocen rośnie wraz z ich liczbą. Oprócz tego dochodzi jeszcze aspekt wiarygodności jednostkowej oceny. Najbardziej wartościowe są te, które zostały udokumentowane stosownym wyjaśniającym opisem. Do tego np. zdjęcie z wizyty. Oczywiście najlepiej, gdy takie wartościowe opinie są wystawiane przez konta, które wyglądają na należące do prawdziwych osób. Poznajdealera.pl uruchomiło możliwość dodania opinii za pomocą konta w Google oraz niebawem (stan na lipiec 2021) pojawi się możliwość zalogowania się za pomocą konta na Facebook’u. Obie funkcjonalności pomagają w prezentowaniu wiarygodnej opinii i ułatwiają samo jej wystawianie.
Najpopularniejsze salony samochodowe
Poznajdealera.pl jest największym agregatorem opinii o Autoryzowanych Dealerach w Polsce. Ilość tych opinii jest brana pod uwagę w tzw. wskaźniku popularności danej stacji Dealerskiej. To proste - im większa liczba opinii, tym większa popularność danego Dealera. Wracając do pierwszych zdań na temat liczby opinii o trójce liderów Toyoty (z dwoma Dealerami Grupy Cygan na czele) – są to jednocześnie najpopularniejsze stacje w Polsce. Co z innymi markami samochodów? Powyżej tysiąca opinii nazbierało łącznie tylko 17 salonów w całej Polsce.
Skąd wziął się sukces Toyoty Marki i tak duża ilość opinii na temat salonu?
- Zarówno Dealer, jak i jego Doradcy zachęcają do pozostawiania opinii.
- Jest to jeden z pierwszych Autoryzowanych Dealerów w Toyoty.
- Zalicza się do najstarszych Salonów Samochodowych w Polsce. Niemal 40 lat na rynku.
- Firma zarządzana jest świadomie wiedząc, że opinie i rekomendacje mają znaczący wpływ na rozwój marki.
Rzecz jasna pojawiają się również opinie negatywne, które każdorazowo są przez Dealera analizowane. Każda opinia i recenzja pozwala na przemyślenie sprawy i spojrzenie na sytuację oczami Klienta. Zwłaszcza kiedy Dealer rozwija swoją firmę i wprowadza nowe, innowacyjne rozwiązania.
Inspirujące praktyki
Grupa Cygan uruchomiła w ostatnich latach:
- Cygan Assistance – nowoczesne centrum pomocy dla wszystkich rodzajów zgłoszeń związanych z awarią pojazdu.
- Innowacyjne Centrum Kontaktu z klientem BDC – błyskawiczne podjęcie kontaktu z Klientem we wszystkich punktach Dealerskich Grupy Cygan połączone z najnowszymi technologiami informatycznymi.
- otwarcie stacji TOYOTA Professional Bemowo będącą Centrum Aut Użytkowych Toyoty po lewej stronie Warszawy.
O założycielu firmy, Władysławie Cyganie pisano:
„Cygan kupił Daewoo”. Szkoda, że jeden salon, a nie fabrykę, bo może nie skończyłaby tak marnie.
www.poznajdealera.pl – największa w Polsce baza ocen, opinii i rekomendacji o Autoryzowanych Dealerach wszystkich marek.