1. W jakim celu powstał portal poznajdealera.pl ?
Portal powstał z myślą o osobach szukających sprawdzonego miejsca do zakupu bądź serwisu auta. Za pomocą opinii i rekomendacji łączą się z najlepszymi Doradcami u właściwego Dealera.
2. Jakie informacje otrzymam przeglądając portal ?
Oceny i opinie w szczególności na tematy związane jakością obsługi Klientów poprzez Dealerów oraz ich Doradców. To również baza ponad 1200 autoryzowanych stacji dealerskich, w których dokonasz m.in. zakupu czy serwisu auta.
3. W czym może mi pomóc portal ?
W znalezieniu właściwych Specjalistów. Ponieważ jest to miejsce, z którego korzystają użytkownicy samochodów, dzieląc się opiniami i poleceniami konkretnych Doradców.
5. Co oznacza „Dealer Certyfikowany” ?
To Stacja Dealerska, która zdecydowała się udostępnić kontakt bezpośredni do swoich pracowników. Na przykład doradców serwisowych. Dzięki temu masz realny wpływ na podnoszenie standardów obsługi Klienta.
6. Jak wystawić opinię ?
Wyszukaj Dealera bądź doradcę, z którym nastąpił kontakt wybierając markę i województwo na stronie startowej, a następnie kliknij „dodaj opinie”. Po wpisaniu opinii zostaniesz poproszony/poproszona o zarejestrowanie się, jeśli będzie to Twoja pierwsza opinia. Chcesz znać proces publikacji opinii ? Przeczytaj cykl życia opinii.
7. Czy mogę samodzielnie edytować lub usunąć dodaną przeze mnie opinię?
Portal poznajdealera.pl nie udostępnia możliwości edycji treści opinii. Jeżeli chcesz usunąć swoją opinię - prześlij nam zgłoszenie z adresu e-mail użytego do rejestracji opinii - na adres kontakt@poznajdealera.pl. Zawnioskuj o to usunięcie, jeżeli Twoja opinia ma być usunięta w związku z wyrażeniem nowej opinii ze zmienioną treścią i/lub oceną.
8. W jaki sposób mogę zgłosić chęć usunięcia moich danych z portalu poznajdealera.pl ?
Dyspozycję usunięcia danych złożysz na adres: admin@poznajdealera.pl lub listownie na adres poczty tradycyjnej wskazany w regulaminie.
9. W jaki sposób mogę uzyskać pomoc w razie problemu technicznego?
Jeśli napotkasz problem techniczny, skontaktuj się z naszym działem wsparcia. Aby to zrobić, wyślij e-mail na adres kontakt@poznajdealera.pl.
10. Z kim mogę się skontaktować, gdy chcę się podzielić sugestią lub opinią dotyczącą portalu poznajdealera.pl ?
Chętnie zapoznamy z Twoimi uwagami. Wyślij je drogą mailową na adres kontakt@poznajdealera.pl.
11. Dlaczego moja opinia nie jest widoczna na stronie Dealera / Doradcy?
Każda opinia jest weryfikowana przez moderatora pod względem zgodności z regulaminem i ogólnie przyjętymi zasadami etyki. Moderator ma na to 24h bez względu na wysokość przyznanej oceny, opinia pojawi się na portalu. Prosimy o cierpliwość :)
Więcej na temat cyklu życia opinii.
12. Dealer / Doradca nie odpowiedział na moje zapytanie przez formularz kontaktowy, co mam zrobić? Czy na pewno otrzymał moją wiadomość?
Portal poznajdealera.pl nie bierze odpowiedzialności za brak odpowiedzi ze strony Dealera / Doradcy, ponieważ są oni niezależnymi podmiotami. Jeśli wiadomość została przez Ciebie wysłana za pomocą formularza kontaktowego i przez dłuższy czas nie nastąpiła odpowiedź, zgłoś problem do nas na adres: kontakt@poznajdealera.pl, skontaktujemy się z danym Dealerem/Doradcą i spróbujemy pomóc.
13. Nie widzę salonu, który mnie interesuje, dlaczego nie ma go na poznajdealera.pl ?
W wyszukiwarce znajduje się ponad 1200 autoryzowanych Dealerów, jednak z uwagi na dynamicznie zmieniający się rynek może zdarzyć się, że któraś stacja nie została dodana lub dany Dealer nie wyraził zgody na publikację opinii na temat swojej stacji i Doradców. Możliwe, że Dealer, którego szukałeś, nie jest Certyfikowanym Dealerem. Jeśli wyszukałaś/eś Dealerów Certyfikowanych wróć do strony głównej, odhacz zaznaczenie “Tylko certyfikowani dealerzy” i spróbuj ponownie wyszukać interesującego Dealera.
14. Chciałbym wyszukać Dealera po nazwie lub mieście, jak mogę to zrobić?
Aby znaleźć Dealera w konkretnym mieście możesz ograniczyć wyniki wyszukiwania do konkretnego województwa i przejść do widoku mapy, tam bez trudu wyszukasz interesującą Cię lokalizację.
Obecnie nie ma możliwości wyszukiwania Dealerów po nazwie. Zawężenie wyników wyszukiwania do podania interesującej marki oraz województwa powoduje, że masz możliwość dotarcia do najlepszych specjalistów. Zazwyczaj w danych województwie jest nie więcej niż 10 Dealerów jednej marki. Dzięki temu masz możliwość wyboru najlepszego miejsca.
15. Zarejestrowałem się jako Dealer, czemu nie widać mojej stacji?
Zrobiłeś pierwszy krok do pojawienia się Twojej stacji na portalu. W ciągu 48 godzin skontaktuje się z Tobą przedstawiciel poznajdealera.pl w celu weryfikacji danych.
16. Cenię sobie swoją prywatność, jakie dane osobowe na mój temat przetwarzacie?
My też cenimy Twoją prywatność, dlatego poza Twoim adresem e-mail, loginem i wystawionymi opiniami nie przetwarzamy żadnych innych danych na Twój temat. Szczegółowe informacje znajdziesz w polityce prywatności.