74%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 lutego 2025 09:43
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem. ...
... Obsługa klienta, zwłaszcza serwisu - na żenująco niskim poziomie. Brak komunikacji nie tylko z klientam, ale też między sobą. Szkoda, że nie można dać 0 bo byłoby w pełni zasłużone.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2025 10:58
Salon - samochody nowe
Za każdym razem ...
... jestem rozczarowany tym serwisem. Plus za kawę na miejscu.
Użytkownik sieci
8 listopada 2024 14:11
Salon - samochody nowe
Nie polecam największemu ...
... wrogowi nawet. Z większą bezczelnoścą, arogancją, niekompetencją oraz kłamaniem nie spotykałem się nigdy jeśli chodzi o jakiekolwiek usługi. Nie potrafią zdiagnozować usterki w aucie przez prawie rok. Kłamią jeśli chodzi o informacje dotyczące diagnozy. Za każdym razem mają inne wersje tłumaczeń. Nie dotrzymują terminów, wprowadzają klienta w błąd.. Mógłbym jeszcze dużo wypisywać, wszystko oparte na faktach, zatem piszę swoje uwagi z pełną świadomością. Nigdy nie sądziłem, że jakość ASO wyleczy mnie z sentymentu to marki, ale przez adf nigdy spojrzę nawet już na Alfę Romeo. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM ADF auto.
Użytkownik sieci
8 października 2024 20:26
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 września 2024 07:45
Salon - samochody nowe
TRAGEDIA! TRAGEDIA! TRAGEDIA! ...
... Telegraficzny skrót: Auto przyjechało na własnych kołach by wyczyścić mechanicznie DPF lub wymienić na nowy. Zastosowali wypalanie komputerem w efekcie uszkadzajac silnik. Bus zamiast byc 2-5 dni, bylo ok 3 m-ce w serwisie. Bardzo trudny kontakt z serwisem (systematyczne telefony z mojej strony z pytaniami o samochod itp). Finalnie po negocjacjach by wydali auto wydałem kilka tys zł i auto wyjechało na lawecie ponieważ nie nadawało się do jazdy na wlasnych kolach). Po mimo wielu prosb i maili do dzis nie dostalismy dokumentacji. TEMAT PRZEKAZANY DO NASZEGO PRAWNIKA I SPRAWA ZNAJDZIE FINAL W SADZIE PONIEWAZ ADF NIE POCZUWA SIE DO WINY. NIE POLECAM ! ! ! Ps. Nie chcą załatwić sprawy bez drogi sądowej. Update do Państwa odpowiedzi: Marketingowa odpowiedź nie wnosząca nic by problem rozwiązać.
Użytkownik sieci
4 września 2024 13:51
Salon - samochody nowe
Witam chciałem kupić ...
... auto za 160 000 zł zadzwoniłem , odebrał Daniel Kozak , zapytałem czy jest możliwość pozostawienia swojego samochodu w rozliczeniu , salon Polska 2017 rok , tak ale zrobię wycenę pana auta wyślę na maila w poniedziałek i jak będzie zgoda będziemy działać dalej , to był piątek. Wysłałem potrzebne informacje i zdjęcia. Poniedziałek nie ma maila telefon nie odbierany nawet połączenie odrzucane. Wtorek dzwonię i to samo połączenia nie odbierane maila nie ma, nikt nie oddzwonił. Panie Kozak jak nie chce mi się obsługiwać klienta to mówię aby dał sobie spokój i więcej do mnie nie dzwonił bo szkoda naszego wspólnego czasu, nie jesteście jedyną firmą w Polsce i bez was także wydam 160 000 jak będę chciał, tyle tylko ,że pana szef na tym nie zarobi , no chyba ,że pan jest szefem albo jego synem to w tedy rozumiem, pracuje pan hobbystycznie i w d*pie ma pan pieniądze zarobione dla firmy, więc przepraszam serdecznie ,że zawracałem panu głowę , pozdrawiam i nie polecam Kowalik Mateusz P.S. miałem dziś do was przyjechać i obejrzeć także inne auta ale doszedłem do wniosku ,że wolę profesjonalistów w biznesie a nie dzieci i pojechałem do konkurencji. 04-09-2024 w odpowiedzi na Pana wyjaśnienia : Moje dane nie są tajne , podpisałem się imieniem i nazwiskiem , trochę chęci i telefon do mnie jest ogólnie dostępny ponadto telefon i mail ma Pan Kozak , w dalszy ciągu nikt nie dzwonił nie napisał maila , więc proszę nie pisać bzdur jak to się niby staracie !
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2024 14:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 czerwca 2024 17:00
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 czerwca 2024 08:02
Salon - samochody nowe
To jest jakiś ...
... żart ten serwis , uważajcie chodzi mi o aerwis Fiata samochodów dostawczych. Kupiłem u nich auto ale po tym jak zostałem obsłużony więcej moja nogą tam nie stanie i wszystkim do około to będę mówił. Szkoda że nie można dodać -100gwiazdek. Brawo straciliście klienta
Użytkownik sieci
13 czerwca 2024 21:40
Salon - samochody nowe
Serwis tragedia. Auto ...
... pozostawione 05.06.2024 o godz 10.00 na przegląd i do 07.06.2024 godz 16.00 nieprzygotowane. Kolejna godzina w piątek stracona na czekaniu aż go na szybko skończą. O myciu po serwisie juz nawet nie bylo mowy bo to kolejne kilkadziesiąt minut.Nie polecam
Użytkownik sieci
31 maja 2024 09:41
Salon - samochody nowe
Moja noga tu ...
... więcej nie postanie! Przyjechałam na przegląd okresowy, wykryto awarię pompy wody. Jednak, żeby w ogóle dodzwonić się do serwisu w tej sprawie i cokolwiek się dowiedzieć graniczyło z cudem (bo „informacje na ten temat ma tylko jeden pracownik”), a gdy w końcu się udało, okazało się, że wszystkie decyzje dotyczące auta podjęto bez mojego udziału (mimo że przy wcześniejszej rozmowie zostałam zapewniona, że nic bez mojej zgody nie zrobią). Czas wymiany pompy? 2 tygodnie!!! W autoryzowanym serwisie?! Wykryto jeszcze konieczność wymiany tarcz i klocków hamulcowych, których oczywiście nie było w magazynie (zaznaczę, że mówimy o częściach do chyba najpopularniejszego modelu - Jeepa Renegade’a). Z tej wymiany zrezygnowałam, aby uniknąć kolejnych 2 tygodni bez samochodu. Na koniec przypomnę, że auto było na przeglądzie okresowym, a po odbiorze… nadal wyskakiwał komunikat o konieczności zrobienia przeglądu, co poskutkowało kolejną wizytą w serwisie XD To nie pierwsza potyczka mojej rodziny z tym serwisem, ale ostatnia. Skoro mają Państwo tak wielu klientów, że tyle trwa naprawa, to już będziecie mieli dwóch mniej (bo moje auto to nie jedyny Jeep w rodzinie).
Użytkownik sieci
28 maja 2024 07:04
Salon - samochody nowe
Dział sprzedaży i ...
... finansowania - OK Dział serwisu - przestrzegam Byłem na pierwszej wymianie oleju z samochodem kupionym w tym salonie i już pominę problem z umówieniem się na serwis bo to szczegół. Sprawa która wprawia mnie w osłupienie to jest to że ten autoryzowany serwis wlał olej od innego modelu o innej lepkości i parametrach i najważniejsze nierekomendowany przez producenta ale za to trzy razy droższy niż normalnie. Najgorsze jest to że mimo zwrócenia uwagi w salonie podczas odbioru samochodu zostałem olany, dopiero po podparciu się instrukcją obsługi temat został eskalowany. Zastanawia mnie jakie ten serwis posiada procedury skoro takie rzeczy się zdarzają nikt nie zwrócił uwagi że zostaje wlewany zły olej i dopiero klient musi się wykłócać żeby został wlany prawidłowy olej. Gdybym tego nie przypilnował, jeździłbym na oleju nierekomendowanym i przy przy awarii multiairu (co się często zdarza) to tylko mogę zgadywać czy ktoś wziąłby za to odpowiedzialność. Olej został wymieniony na ten rekomendowany tego samego dnia natomiast przez stres, stracony czas nie polecam tego serwisu.
Użytkownik sieci
21 maja 2024 10:10
Salon - samochody nowe
Obsługa miła, ale ...
... co z tego jak nikt w serwisie nie odbiera telefonów. Widać brak przepływu informacji. Bo z kim się rozmawia to mówi co innego. Od serwisu ASO wymaga się topowego standardu obsługi. Tutaj "czegoś" brakuje.
Użytkownik sieci
19 maja 2024 13:33
Salon - samochody nowe
Przyjechałem sprawnym autem ...
... na wymianę rozrządu, filtrów, oleju i serwis hamulców. Cała naprawa miała zakończyć się w ciągu doby. W drugim dniu zostałem poinformowany że auto musi zostać u nich na kolejny dzień ponieważ chcą sprawdzić czy wszystko zostało poprawnie wykonane. W trzecim dniu powiedziano mi że auto będzie gotowe około południa ponieważ kierownik chce wykonać jazdę testową. Gdy udało mi się dodzwonić do serwisu około godziny 13 Pani zajmująca się moim zgłoszeniem przekazała mi że okazało się że wystąpił błąd silnika i auto musi zostać kolejny dzień. Nie zgodziłem się i ustaliliśmy że Pani skontaktuje się z kierownikiem i przekaże mi szczegółowe informacje w ciągu 15 minut. Telefonu zwrotnego się nie doczekałem. Po godzinie osobiście pojawiłem się w serwisie. Musiałem kolejnemu pracownikowi przedstawić całą sytuację bo Pani która się ze mną kontaktowała wyszła już do domu. Zostałem skierowany do kierownika który powiedział mi że pojawił się błąd czujnika oleju i muszą to sprawdzić. Gdy zaznaczyłem że żadnego błędu nie było gdy przyprowadziłem auto, Pan kierownik stwierdził że ktoś go musiał ukryć komputerem, lecz oni nie potrafią go usunąć bo samoczynnie wraca po kilku przejechanych kilometrach. Oczywiście nikt nie był w stanie wytłumaczyć dlaczego mi nie pojawił się ten błąd przez 500km trasy która przejechałem do serwisu. Gdy poprosiłem o sprawdzenie na jakim etapie są prace dowiedziałem się że w moim modelu auta są dwa takie czujniki a oni byli w stanie przez cały dzień sprawdzić jeden z nich, a drugi sprawdzą na kolejny dzień ponieważ mechanik który się zajmował autem poszedł już do domu. Dostałem też informacje że nie mają takiego czujnika na miejscu więc gdy sprawdzą to czujnik dotrze w piątym dniu od rozpoczęcia serwisu. Szacowany koszt naprawy rzekomego czujnika według kierownika to około 3 tysiące złotych. Po kilkukrotnym powtórzeniu Panu że zabieram auto z serwisu i proszę je przyszykować do wyjazdu skoro żadne prace nie są przy nim prowadzone poszedłem po kluczyki od auta zastępczego aby się rozliczyć. Gdy wróciłem po kilku minutach musiałem wytłumaczyć kolejnemu pracownikowi po co przyszedłem ponieważ Pan kierownik skończył zmianę i opuścił placówkę. Po odebraniu auta zrobiłem nim kolejne 500 km trasy. Następnie wymieniłem czujnik posiłkując się poradnikiem wideo z internetu. Koszt nowego czujnika nie przekroczył 150 zł a naprawy dokonałem w około 30 minut.
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2024 19:51
Salon - samochody nowe
Witam mam w ...
... tym serwisie topową Alfe Stelvio i czekam 1,5 roku za naprawą. Najgorszy serwis który psuję markę.
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2024 14:31
Salon - samochody nowe
"Klient, to jest ...
... taka postać, która może postać"- główna zasada serwisu ADF Auto. Wydaje mi się, że to miejsce ma autoryzację Fiata tylko dlatego, że nikt inny nie chce. Bardzo niski poziom zaangażowania, widać, że rozmyta odpowiedzialność, właściciel pewnie nie wie o tym.
Użytkownik sieci
4 marca 2024 10:42
Salon - samochody nowe
Przyjechałem z uszkodzonym ...
... kołem po wjechaniu w dziurę. Od początku chciałem podać dokładny model alufelgi, jednak serwis twierdził, że nie ma takiej potrzeby, ponieważ sami sobie to sprawdzą. W efekcie została dwukrotnie zamówiona zła felga i na sama wymianę felgi czekałem prawie miesiąc, mimo, że felgę można było zamówić z dnia na dzień. Prosiłem wyraźnie, aby nie myć samochodu, ponieważ jest nałożona na niego warstwa ochronna i nie chcę, aby go ktoś porysował w trakcie mycia. Moja prośba została zignorowana i auto zostało wymyte. Dodatkowo serwis nie sprawdził nawet stanu opony na uszkodzonej feldze. Po wymianie felgi, która trwała miesiąc auto zostało mi oddane. Przy jeździe 120-130 km/h coś drga w całym aucie, więc nie zostało dostatecznie naprawione, jednak z braku zaufania samochód przekażę do innego serwisu.
Użytkownik sieci
22 lutego 2024 10:50
Salon - samochody nowe
Bardo słaba obsługa ...
... Podchodzą do klienta z wyrzutami że po co się do nich przyjezdza Nie polecam Dramat
Użytkownik sieci
12 lutego 2024 14:36
Salon - samochody nowe
Żenada! Jeżdżę od ...
... pół roku z jedną usterką naprawianą na gwarancji. Zero punktualności, kiepski kontakt (często nie da się dodzwonić do serwisu). Panowie tylko zbywają i opowiadają że będzie dobrze... A usterka oczywiście nie rozwiązana... Nie mam już siły do tego amatorskiego podejścia. Po prostu brak słów Edit: Po kilku latach wróciłem tu żeby kupić nowy samochód. Niestety nikt nie pofatygował się, żeby chociaż wstać i pokazać jakiś samochód. A jak sam poprosiłem, sprzedawca otworzył samochód stojący na zewnątrz, z odległości 30m, żebym sam sobie zobaczył. Pan nawet nie raczył wstać, nie mówiąc już o jakiejkolwiek ofercie. więc chyba nie trzeba gorszej rekomendacji. W życiu tu nie wrócę i nie polecam tego salonu
Użytkownik sieci
7 lutego 2024 15:08
Salon - samochody nowe
Wizyta umówiona na ...
... konkretną godzinę.Zakładany czas serwisu 2 godziny, po 3 godzinach zaczęto wymieniać część. Cała naprawa trwała prawie 4.