74%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 września 2017 19:04
Salon - samochody nowe
Od roku zamawiają ...
... wyciąg ze świadectwa homologacji, Pan Andrzej z serwisu jak i kierownik serwisu nie odbierają już telefonu, bo ciężko powiedzieć, że nie dadzą rady, lepiej zwodzić człowieka rok czasu.
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2017 18:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2017 09:11
Salon - samochody nowe
Pokomunistyczna jakość usług.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2017 11:04
Salon - samochody nowe
Serwis zdecydowanie dla ...
... ludzi o mocnych nerwach! Części drogie, robocizna kosmos, bałagan i wiecznie coś niedograne. Szkoda że to jedyny autoryzowany serwis we Wrocławiu. Panowie ogarnijcie się
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2017 11:35
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2017 12:27
Salon - samochody nowe
Niekompetentna obsluga,
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2017 09:43
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 lipca 2017 20:08
Salon - samochody nowe
ŻENADA I BARDZO ...
... NISKI POZIOM OBSŁUGI !!!Jeden z najgorszych serwisów w mieście !!!!! Brak organizacji w serwisie , niemalże jak w prl ! :( Dziś oddałem auto o 12.00 które jest wynajmowane z Getin leasing , umówiłem auto już w poniedziałek i powiedziałem że auto jest z Getin po czym Pani powiedziała że proszą o autoryzację jak auto przyjedzie do serwisu i wtedy to zrobią . Przyjechaliśmy nieco wczesniej dziś o 12.00 do serwisu do Pani Maji F. ażeby zostawić auto zanim przyjdą fachowcy i żeby wszystkie dokumenty były załatwione na czas po czym Pani powiedziała że ona jest na pierwszej zmianie i tylko przekaże dokumenty na drugą która rozpoczyna się 14.30 i nic więcej nie może :-(( Po czym przed 16 otrzymałem telefon z serwisu od Pana Pawła że auto jest z Getinu i będą autoryzować przegląd o czym wiedziano od poniedziałku 3.07 !!! auto było w serwisie już o 12.00 i co - Dzwoni Pan Pawel przed 20.00 i mówi że nie dostał autoryzacji i auto nie ma zrobionego przeglądu ! Ale jak się wie od poniedziałku że auto jest w najmie i potrzeba autoryzacji i próbuje ich się złapać po 16 to nie dziwne że nie ma autoryzacji i tak auto sobie postało i nie zostało zrobione!!! a wystarczyło dziś jak auto zostało przyjęte do serwisu po 12.00 poprosić o autoryzacje Getinu ale nie, Pani Maja nie mogła gdyż to nie jej zmiana trzeba było czekać do 16.00 i przed 20.00 zadzwonić że auto nie zrobione. Tam zawsze są problemy i na pewno przez ten serwis nie wybiorę żadnego auta nigdy więcej z palety Fiata !!! 50 m dalej jest serwis VW/AUdi/Seat/Skoda i nigdy podobna historia by się nie wydarzyła. Dużo się musicie Państwo w ADF jeszcze nauczyć !!! Tragedia. Marnowanie mojego czasu i nerwów z Wami. Oddaje tego Fiata żeby nie mieć z Wami więcej do czynienia! Suma summarum Serwis nie pierwszy raz pokazał Swoją daleko idącą nie kompetencje i niska jakość obsługi klienta !
Użytkownik sieci
2 lipca 2017 16:55
Salon - samochody nowe
Brak podstawowej organizacji ...
... przy odbiorze samochodu, pomimo umówionej godziny. Niejasności przy ubezpieczaniu pojazdu. W konsekwencji odbiór trwał ponad 2h, z czego większość czasu zajęły formalności ubezpieczeniowe.
Użytkownik sieci
21 czerwca 2017 15:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 maja 2017 13:35
Salon - samochody nowe
Dramat! Dwa razy ...
... policzyli mi robociznę za wymianę części (że niby błąd systemu). W przypadku napraw gwarancyjnych traktują mnie jak intruza. Czasami mimo umówienia się na dokładną godzinę (rano!) trzeba czekać 2 godziny zanim ktoś podejdzie do auta i to dzięki ponagleniom, tak pewnie trwałoby to dłużej. Wiecie co? Jeśli to jakiś bardziej skomplikowany problem jedźcie do Poznania zaoszczędzicie czas (serio!) i nerwy! Tam jest przemiła i rzetelna obsługa, ba! Nawet z jazdami próbnymi najmocniejszymi modelami nie ma problemu, a w adfie są nawet z najsłabszymi... Najśmieszniejsze, że "głupią" bułkę w Poznaniu w sobotę rano można zjeść świeżą, a jak się chce coś zjeść we Wrocławiu to pani sprzedawczyni odradza, bo nie świeże. Skoro nawet w takich prozaicznych sprawach jest przepaść, to pomyślcie jak to wygląda w przypadku naprawy aut. Ktoś poniżej pisał, że 2 lata jeździł z usterką w Alfie, ale dlaczego nie pojechał do Poznania?
Użytkownik sieci
22 marca 2017 00:08
Salon - samochody nowe
Dwa tygodnie trwała diagnoza naprawy
Użytkownik sieci
14 lutego 2017 08:38
Salon - samochody nowe
Tylko ceny zgadzają ...
... sie z tym ze to autoryzowany serwis. Pan serwisant opryskliwy, czasami wręcz hamski, nie umiący przyznać się do błędu... jest do tego długa historia ale szkoda czasu na opis tego bałaganu...
Użytkownik sieci
28 stycznia 2017 13:34
Salon - samochody nowe
Jedyny serwis Jeepa ...
... we Wrocławiu. Usterka 2 razy diagnozowana, rzekomo naprawiona, po wyjechaniu autem z salonu problem powraca. Jadę tam 3 raz. Ręce opadają
Użytkownik sieci
16 stycznia 2017 11:53
Salon - samochody nowe
Serwis masakra
Użytkownik sieci
8 września 2016 07:46
Salon - samochody nowe
O ile salon ...
... sprzedaży ok, o tyle serwis- potworny. Nie są złośliwi, ale za to zdezorganizowani, jeżeli nie przypilnujesz- prawie zawsze coś zrobią źle. U nich w firmie panuje kiepska atmosfera i nie ma przepływu informacji- prawdopodobnie wszystko psuje się od głowy. Management nie umie lub nie chce tego zmienić.
Użytkownik sieci
28 lipca 2016 09:23
Salon - samochody nowe
Odradzam, najgorszy salon ...
... samochodowy z którym się spotkałem. Generują problemy, są niepoważni.
Użytkownik sieci
21 lipca 2016 22:42
Salon - samochody nowe
Chyba sobie już ...
... nie radzicie... dramat a nie serwis! Szkoda, że z Robotniczej się zwinął Fiat...
Użytkownik sieci
13 lipca 2016 19:56
Salon - samochody nowe
Przyjechałem raz zorientować ...
... się ile będzie mnie kosztować serwis klimatyzacji z napelnieniem (usłyszałem reklamę w radiu) do auta z poza koncernu. Najpierw stałem i czekałem aż ktoś mnie obsłuży. Ostatecznie gdy zapytałem o koszt usługi dowiedziałem się, że trzeba się umówić i kosztu nie może mi podać. Ostatecznie naciskany oszacowal zbliżony koszt. Ogólnie nie wiem po co ta reklama w radiu, jeśli już na wstępie klient czuje się jak intruz
Użytkownik sieci
13 czerwca 2016 18:35
Salon - samochody nowe
Szczerze odradzam.