74%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 czerwca 2024 17:00
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 czerwca 2024 08:02
Salon - samochody nowe
To jest jakiś ...
... żart ten serwis , uważajcie chodzi mi o aerwis Fiata samochodów dostawczych. Kupiłem u nich auto ale po tym jak zostałem obsłużony więcej moja nogą tam nie stanie i wszystkim do około to będę mówił. Szkoda że nie można dodać -100gwiazdek. Brawo straciliście klienta
Użytkownik sieci
20 czerwca 2024 08:54
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 czerwca 2024 13:32
Salon - samochody nowe
Obsługiwał mnie pan ...
... Marcin, który dobrze zdiagnozował usterkę w Stelvio, z którą nie potrafiło poradzić sobie kilku mechaników. Dobry kontakt z serwisem, i mogę polecić każdemu.
Użytkownik sieci
13 czerwca 2024 21:40
Salon - samochody nowe
Serwis tragedia. Auto ...
... pozostawione 05.06.2024 o godz 10.00 na przegląd i do 07.06.2024 godz 16.00 nieprzygotowane. Kolejna godzina w piątek stracona na czekaniu aż go na szybko skończą. O myciu po serwisie juz nawet nie bylo mowy bo to kolejne kilkadziesiąt minut.Nie polecam
Użytkownik sieci
2 czerwca 2024 16:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 czerwca 2024 12:46
Salon - samochody nowe
Pan Konrad miła ...
... fachowa obsługa bardzo dibry kontakt. Super
Użytkownik sieci
31 maja 2024 09:41
Salon - samochody nowe
Moja noga tu ...
... więcej nie postanie! Przyjechałam na przegląd okresowy, wykryto awarię pompy wody. Jednak, żeby w ogóle dodzwonić się do serwisu w tej sprawie i cokolwiek się dowiedzieć graniczyło z cudem (bo „informacje na ten temat ma tylko jeden pracownik”), a gdy w końcu się udało, okazało się, że wszystkie decyzje dotyczące auta podjęto bez mojego udziału (mimo że przy wcześniejszej rozmowie zostałam zapewniona, że nic bez mojej zgody nie zrobią). Czas wymiany pompy? 2 tygodnie!!! W autoryzowanym serwisie?! Wykryto jeszcze konieczność wymiany tarcz i klocków hamulcowych, których oczywiście nie było w magazynie (zaznaczę, że mówimy o częściach do chyba najpopularniejszego modelu - Jeepa Renegade’a). Z tej wymiany zrezygnowałam, aby uniknąć kolejnych 2 tygodni bez samochodu. Na koniec przypomnę, że auto było na przeglądzie okresowym, a po odbiorze… nadal wyskakiwał komunikat o konieczności zrobienia przeglądu, co poskutkowało kolejną wizytą w serwisie XD To nie pierwsza potyczka mojej rodziny z tym serwisem, ale ostatnia. Skoro mają Państwo tak wielu klientów, że tyle trwa naprawa, to już będziecie mieli dwóch mniej (bo moje auto to nie jedyny Jeep w rodzinie).
Użytkownik sieci
28 maja 2024 07:04
Salon - samochody nowe
Dział sprzedaży i ...
... finansowania - OK Dział serwisu - przestrzegam Byłem na pierwszej wymianie oleju z samochodem kupionym w tym salonie i już pominę problem z umówieniem się na serwis bo to szczegół. Sprawa która wprawia mnie w osłupienie to jest to że ten autoryzowany serwis wlał olej od innego modelu o innej lepkości i parametrach i najważniejsze nierekomendowany przez producenta ale za to trzy razy droższy niż normalnie. Najgorsze jest to że mimo zwrócenia uwagi w salonie podczas odbioru samochodu zostałem olany, dopiero po podparciu się instrukcją obsługi temat został eskalowany. Zastanawia mnie jakie ten serwis posiada procedury skoro takie rzeczy się zdarzają nikt nie zwrócił uwagi że zostaje wlewany zły olej i dopiero klient musi się wykłócać żeby został wlany prawidłowy olej. Gdybym tego nie przypilnował, jeździłbym na oleju nierekomendowanym i przy przy awarii multiairu (co się często zdarza) to tylko mogę zgadywać czy ktoś wziąłby za to odpowiedzialność. Olej został wymieniony na ten rekomendowany tego samego dnia natomiast przez stres, stracony czas nie polecam tego serwisu.
Użytkownik sieci
22 maja 2024 08:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 maja 2024 10:10
Salon - samochody nowe
Obsługa miła, ale ...
... co z tego jak nikt w serwisie nie odbiera telefonów. Widać brak przepływu informacji. Bo z kim się rozmawia to mówi co innego. Od serwisu ASO wymaga się topowego standardu obsługi. Tutaj "czegoś" brakuje.
Użytkownik sieci
20 maja 2024 09:02
Salon - samochody nowe
Super doradztwo w doradztwie nowego fiata Ducato
Użytkownik sieci
19 maja 2024 13:33
Salon - samochody nowe
Przyjechałem sprawnym autem ...
... na wymianę rozrządu, filtrów, oleju i serwis hamulców. Cała naprawa miała zakończyć się w ciągu doby. W drugim dniu zostałem poinformowany że auto musi zostać u nich na kolejny dzień ponieważ chcą sprawdzić czy wszystko zostało poprawnie wykonane. W trzecim dniu powiedziano mi że auto będzie gotowe około południa ponieważ kierownik chce wykonać jazdę testową. Gdy udało mi się dodzwonić do serwisu około godziny 13 Pani zajmująca się moim zgłoszeniem przekazała mi że okazało się że wystąpił błąd silnika i auto musi zostać kolejny dzień. Nie zgodziłem się i ustaliliśmy że Pani skontaktuje się z kierownikiem i przekaże mi szczegółowe informacje w ciągu 15 minut. Telefonu zwrotnego się nie doczekałem. Po godzinie osobiście pojawiłem się w serwisie. Musiałem kolejnemu pracownikowi przedstawić całą sytuację bo Pani która się ze mną kontaktowała wyszła już do domu. Zostałem skierowany do kierownika który powiedział mi że pojawił się błąd czujnika oleju i muszą to sprawdzić. Gdy zaznaczyłem że żadnego błędu nie było gdy przyprowadziłem auto, Pan kierownik stwierdził że ktoś go musiał ukryć komputerem, lecz oni nie potrafią go usunąć bo samoczynnie wraca po kilku przejechanych kilometrach. Oczywiście nikt nie był w stanie wytłumaczyć dlaczego mi nie pojawił się ten błąd przez 500km trasy która przejechałem do serwisu. Gdy poprosiłem o sprawdzenie na jakim etapie są prace dowiedziałem się że w moim modelu auta są dwa takie czujniki a oni byli w stanie przez cały dzień sprawdzić jeden z nich, a drugi sprawdzą na kolejny dzień ponieważ mechanik który się zajmował autem poszedł już do domu. Dostałem też informacje że nie mają takiego czujnika na miejscu więc gdy sprawdzą to czujnik dotrze w piątym dniu od rozpoczęcia serwisu. Szacowany koszt naprawy rzekomego czujnika według kierownika to około 3 tysiące złotych. Po kilkukrotnym powtórzeniu Panu że zabieram auto z serwisu i proszę je przyszykować do wyjazdu skoro żadne prace nie są przy nim prowadzone poszedłem po kluczyki od auta zastępczego aby się rozliczyć. Gdy wróciłem po kilku minutach musiałem wytłumaczyć kolejnemu pracownikowi po co przyszedłem ponieważ Pan kierownik skończył zmianę i opuścił placówkę. Po odebraniu auta zrobiłem nim kolejne 500 km trasy. Następnie wymieniłem czujnik posiłkując się poradnikiem wideo z internetu. Koszt nowego czujnika nie przekroczył 150 zł a naprawy dokonałem w około 30 minut.
Użytkownik sieci
15 maja 2024 07:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 maja 2024 10:25
Salon - samochody nowe
Kilka marek samochodów w jednym miejscu
Użytkownik sieci
8 maja 2024 13:04
Salon - samochody nowe
Polecam Pana Michał ...
... Łukasika z AFD auto Wrocław, szczerze kupuje kolejny samochód z salonu ( i byłam w Hyundaiu czy Toyota biorąc pod uwagę inne modele) ale obsługa od wejścia mnie nie tylko utwierdziła, ale zachęciła do zakupu , Dlatego od pierwszej oferty na Fiata 500 do kupna, wraz ze wszystkimi informacjami oraz podejściem do klienta czas nie był długi. Późniejszy kontakt, wydanie samochodu, ustawienie terminów , wszystkie informacje, bardzo sprawnie szybko płynnie nie mam zastrzeżeń, wręcz mogłaby co miesiąc kupować jedno auto ;) z czystą przyjemnością polecam. ps.Pan Michał powinien prowadzić szkolenia dla innych pracowników z obsługi
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2024 09:34
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalna obsługa ...
... i ludzkie podejście do klienta. Polecam zakup Jeepa w tym salonie, szczególnie u pana Krzyśka Z. ;)
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2024 19:51
Salon - samochody nowe
Witam mam w ...
... tym serwisie topową Alfe Stelvio i czekam 1,5 roku za naprawą. Najgorszy serwis który psuję markę.
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2024 21:46
Salon - samochody nowe
Spoko.
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2024 21:13
Salon - samochody nowe
Korzystałem z obsługi ...
... w zakresie wyboru i zakupu pojazdu osobowego. Wrażenia pozytywne - począwszy od miłego przywitania na recepcji, przez profesjonalną i cierpliwą obsługę sprzedażową ze strony Pana Krzysztofa Z. aż po krótką rozmowę z szefem sprzedaży. Rozmowa nt. wyboru pojazdu i dostępnych form finansowania mijała przy kawie zaserwowanej przez Panią z recepcji, Pan Krzysztof cierpliwie odpowiadał na moje liczne pytania. Jestem bardzo zadowolony z wizyty, która przebiegła sprawnie i w przyjaznej atmosferze. Samochód został przygotowany zgodnie z ustaleniami i w umówionym terminie - podczas drugiego spotkania otrzymałem stosowny instruktaż przy odbiorze pojazdu. Do zobaczenia na przeglądzie :)