74%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 maja 2022 15:47
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Po prostu straszna obsługa! Najwyraźniej ich konsultantom nie spodobał się nasz wiek (23 lata) i pewnie myślą, że tylko dziadkowie mogą kupować samochody. Nie chcieli nawet udzielić nam informacji. I po prostu wyrzucili nas z samochodu na podwórku ze słowami „po co tu wszedłeś”, nawet nie pytając, czy chcemy kupić ten samochód, czy nie. I kazali mi wyjść. Ogólnie rzecz biorąc, jeśli nie masz więcej niż 50 lat, nie jesteś tu mile widziany. Mój wybór padnie w stronę BMW. (Wersja oryginalna) Just terrible service! Apparently their consultants did not like our age (23 years old) and they probably think that only grandfathers can buy cars. They didn't even want to give us information. And they just kicked us out of the car in the yard with the words “why did you get in here” without even asking if we want to buy this car or not. And they asked me to get out. In general, if you are not 50+ years old, you are not welcome here. My choice will fall towards the BMW.
Użytkownik sieci
3 maja 2022 19:09
Salon - samochody nowe
Jestem załamany ostatnim ...
... przeglądem 29.09. Sama wymiana oleju 4-5 x drożej niż w przyzwoitym warsztacie. Olej 2 x drożej. Z pewnością długo się w serwisie nie pojawię. Jak ktoś ma worek zbędnych pieniędzy to proszę bardzo. I ponowna wizyta zmusza mnie do edycji i obniżenia noty. Ponad miesiąc czasu auto stoi w naprawie przy drobnej szkodzie parkingowej. Tragedia! Jak komuś zależy na czasie szczerze odradzam. Rozstanie z serwisem uważam za ulgę. Po dwóch latach współpracy mogę streścić ją w trzech słowach: Drogo,nieterminowo, niesłownie. Odradzam.
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2022 14:24
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Tragiczna obsługa. Telefonów nikt nie odbiera, dzwoniłem do serwisu 3 dni z rzędu kilka razy dziennie, bezskutecznie. Później, gdy odbierałem samochód, byłem świadkiem dzwoniącego telefonu w serwisie i NIKOMU z pracowników to nie przeszkadza. Dzwonek telefonu w tej firmie zastępuje radio. Dodatkowo pracownicy dzwonią z możliwością odbioru auta na mniej niż godzinę przed zamknięciem serwisu, tak aby nikt nie miał czasu na odbiór auta tego samego dnia! Skandal! (Wersja oryginalna) Tragic service. Nobody is answering the phones, I called the service for 3 days in a row several times a day, to no avail. Later, when I picked up the car, I witnessed the phone ringing at the service and NONE of the employees cares about it. The ringtone of the telephone in this company replaces the radio. In addition, employees call the possibility of picking up the car less than an hour before the closure of the service, so that no one has time to pick up the car on the same day! Scandal!
Użytkownik sieci
18 marca 2022 18:03
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 marca 2022 14:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 stycznia 2022 09:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 grudnia 2021 10:58
Salon - samochody nowe
To porażka, wieczorem ...
... telefon, iż rano można odbierać, a rano po godzinie oczekiwań auto zostaje, bo nie dorobione. A mój czas nic nie kosztuje, nawet przepraszam nie usłyszałem. ODRADZAM
Użytkownik sieci
12 grudnia 2021 10:51
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Diagnoza ...
... czujnika nox zajęła 4 dni. Mi jako laikowi Mechaniki zajęło to 1.5godz.👎
Użytkownik sieci
7 grudnia 2021 11:56
Salon - samochody nowe
Uwaga, za przegląd ...
... Fiorino zażyczyli sobie 4 TYSIĄCE złotych. Omijać z daleka!
Użytkownik sieci
26 października 2021 10:00
Salon - samochody nowe
Totalny brak profesjonalizmu, ...
... arogancja i nieposzanowanie klienta. Miałam wątpliwą przyjemność bycia obslugiwaną przez Pana Michała podczas zakupu nowego samochodu Fiat. Informacje przekazywane nam podczas zakupu były nierzetelne (dotyczące zakupu pakietu serwisowego, przedłużenia gwarancji, odbioru dowodu rejestracyjnego), a przy odbiorze auta Pan Michał zapomniał, na co sie z nami umawiał (płyn do spryskiwacza, paliwo - paliwa było tyle, że powtarzał wielokrotnie, żebym udała się do stacji 150 metrów dalej, bo jest tak mało paliwa). Dodam, że nic z tym nie zrobił, tylko wzruszył ramionami z uśmiechem na ustach. Sprawił, że poczułam się źle ze względu na mój wiek (nie raz w czasie zakupu), bo z góry założył, że nie będę używała niektórych funkcji (głównie związanych z Hey Google oraz obsługą CarPlay) i w związku z tym nie będzie ich objaśniał. To cud, że postanowił udzielić jakichkolwiek informacji. Według mnie dyskryminacja ze względu na wiek jest niedopuszczalna. Po zakupie zignorował aktywację jednej z usług (Mopart/ Hey Google) - dopiero po upomnieniu się zainteresował się problemem. Mam dużą słabość do tego salonu, ponieważ lata temu kupione było w nim pierwsze auto córki, ale nie dziwię się już, że znajomi jeżdżą do Fiata w Opolu. Złożyłam skargę do kierownika salonu. Pan Norbert oddzwonił i obiecał posypywać sobie głowę popiołem - to jest chyba jakis żart. Nie jest to pierwszy nowy samochód, jaki kupuję i nigdy nigdzie nie spotkałam się z mniej profesjonalną, bezczelną i arogancką obslugą klienta i tak niekompetentną odpowiedzią na skargę. Szkoda, bo kolejnego Fiata zamierzam kupić, ale już nie w ADF Auto i każdemu odradzam.
Użytkownik sieci
8 października 2021 20:29
Salon - samochody nowe
Kierownik buja sie jak M&M-s
Użytkownik sieci
22 września 2021 10:23
Salon - samochody nowe
Fajni ci wasi ...
... mechanicy, którzy na zaciągniętym ręcznym wjeżdżają na warsztat - no jasne auto po gwarancji to można nabić koszty.
Użytkownik sieci
14 września 2021 13:06
Salon - samochody nowe
Zmieniam swoją opinię, ...
... z 5 gwiazdek na możliwie najgorszą. Auto za 300 tyś. po przeglądzie gwarancyjnym całe brudne (na przegląd pojechało prosto z myjni). To samo przy poprzedniej wizycie. Gwóźdź programu: na plastikowej osłonie silnika wypluta guma do żucia... Brak słów...
Użytkownik sieci
3 września 2021 20:23
Salon - samochody nowe
Zwykła usługa wymiany ...
... oleju trwa bardzo długo. Według informacji przy otwarciu zlecenia miała trwać do godziny czasu, a skończyła się po prawie dwóch. Wstyd.
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2021 20:32
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2021 13:29
Salon - samochody nowe
Nie miła obsługa, ...
... problem z obejżeniem aut jeśli się przyjdzie z dziećmi.
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2021 15:47
Salon - samochody nowe
Obsługa mało zainteresowana klientem.
Użytkownik sieci
22 lipca 2021 18:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 czerwca 2021 20:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 czerwca 2021 09:58
Salon - samochody nowe
serwis PRL po ...
... przeglądzie lanci thema w drodze do domu auto zapaliło się dobrze że w porę zareagowałem więc mogę cieszyć się życiem a panowie zdziwieni jak zawsze .........dramat