74%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 maja 2018 11:10
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 maja 2018 17:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 maja 2018 07:57
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 maja 2018 16:32
Salon - samochody nowe
Piękne auta ale ...
... na temat obsługi powiem Tyle "zależy na kogo się trafi"
Użytkownik sieci
10 maja 2018 14:56
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 maja 2018 06:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 maja 2018 17:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 maja 2018 11:09
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 maja 2018 09:32
Salon - samochody nowe
Salon ok chociaż ...
... w obecnych czasach od tak dużego producenta aut aż prosi się o coś bardziej nowoczesnego niż stary magazyn z sufotem tuż nad głową. Serwis to porażka
Użytkownik sieci
2 maja 2018 11:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2018 22:51
Salon - samochody nowe
Naprawia iveko
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2018 16:30
Salon - samochody nowe
Widać że nie unikają pracy
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2018 11:52
Salon - samochody nowe
Proces zakupu Fiata ...
... to głównie nastawienie na pieniądze od klienta. Sprzedawca nie zna podstawowych parametrów samochodu typu rozrząd napędzany paskiem czy łańcuchem, czy czujniki ciśnienia są w kole czy przy czujniku ABS. Każda próba negocjacji ceny kończy się wycieczką sprzedawcy do kierownika, po czym na cały salon słychać teksty typu "to czego oni chcą". Fajnie. Samochód demo, więc użytkowany przez dealera i sprzedany dwa miesiące przed przeglądem gwarancyjnym, więc serwis mógłby dać zniżkę na przegląd, w końcu to oni przez większość czasu użytkowali samochód. Nawet na to nie było zgody. Oferta ubezpieczenia wyższa o 1.000 zł w stosunku do wyliczonej samodzielnie. Samochód miał być do odbioru od ręki, w efekcie trwało to dodatkowy tydzień dłużej bo dealer ściągał dokumenty, które w dodatku przyszły wypełnione z błedami. Samochód miał być wysprzątany i przygotowany do odbioru więc w kieszeni w drzwiach i w popielniczce "gratis" znalazły się opakowania po prince-polo. W każdym zewnętrznym zakamarku napchane igieł sosnowych opadających z drzewa przed salonem - nawet nie było komu tego wyjąć. Próba dokupienia dodatkowych akcesoriów to wycieczka od sprzedawcy, który się tym nie zajmuje, przez serwis, który tylko montuje aż do działu części, które tylko sprzedają część. Przed zakupem prosili o informację o przerejestrowaniu samochodu, żeby przepisać gwarancję. Samochód kupiony w październiku, rejestracja ze względu na problemy z CEPiK w styczniu, telefon, że samochód przerejestrowany w styczniu i od tego momentu cisza, nikt gwarancji nie był łaskaw przepisać. Serwis gwarancyjny wolę w takim razie przeprowadzać u konkurencji.
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2018 10:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2018 14:55
Salon - samochody nowe
Naturalnie
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2018 01:24
Salon - samochody nowe
Nie polecam szczególnie ...
... leasing w FCA dodatkowe opłaty koszmar ...
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2018 15:04
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2018 13:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2018 19:56
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2018 08:58
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki