74%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 grudnia 2021 10:58
Salon - samochody nowe
To porażka, wieczorem ...
... telefon, iż rano można odbierać, a rano po godzinie oczekiwań auto zostaje, bo nie dorobione. A mój czas nic nie kosztuje, nawet przepraszam nie usłyszałem. ODRADZAM
Użytkownik sieci
12 grudnia 2021 10:51
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Diagnoza ...
... czujnika nox zajęła 4 dni. Mi jako laikowi Mechaniki zajęło to 1.5godz.👎
Użytkownik sieci
7 grudnia 2021 11:56
Salon - samochody nowe
Uwaga, za przegląd ...
... Fiorino zażyczyli sobie 4 TYSIĄCE złotych. Omijać z daleka!
Użytkownik sieci
26 października 2021 10:00
Salon - samochody nowe
Totalny brak profesjonalizmu, ...
... arogancja i nieposzanowanie klienta. Miałam wątpliwą przyjemność bycia obslugiwaną przez Pana Michała podczas zakupu nowego samochodu Fiat. Informacje przekazywane nam podczas zakupu były nierzetelne (dotyczące zakupu pakietu serwisowego, przedłużenia gwarancji, odbioru dowodu rejestracyjnego), a przy odbiorze auta Pan Michał zapomniał, na co sie z nami umawiał (płyn do spryskiwacza, paliwo - paliwa było tyle, że powtarzał wielokrotnie, żebym udała się do stacji 150 metrów dalej, bo jest tak mało paliwa). Dodam, że nic z tym nie zrobił, tylko wzruszył ramionami z uśmiechem na ustach. Sprawił, że poczułam się źle ze względu na mój wiek (nie raz w czasie zakupu), bo z góry założył, że nie będę używała niektórych funkcji (głównie związanych z Hey Google oraz obsługą CarPlay) i w związku z tym nie będzie ich objaśniał. To cud, że postanowił udzielić jakichkolwiek informacji. Według mnie dyskryminacja ze względu na wiek jest niedopuszczalna. Po zakupie zignorował aktywację jednej z usług (Mopart/ Hey Google) - dopiero po upomnieniu się zainteresował się problemem. Mam dużą słabość do tego salonu, ponieważ lata temu kupione było w nim pierwsze auto córki, ale nie dziwię się już, że znajomi jeżdżą do Fiata w Opolu. Złożyłam skargę do kierownika salonu. Pan Norbert oddzwonił i obiecał posypywać sobie głowę popiołem - to jest chyba jakis żart. Nie jest to pierwszy nowy samochód, jaki kupuję i nigdy nigdzie nie spotkałam się z mniej profesjonalną, bezczelną i arogancką obslugą klienta i tak niekompetentną odpowiedzią na skargę. Szkoda, bo kolejnego Fiata zamierzam kupić, ale już nie w ADF Auto i każdemu odradzam.
Użytkownik sieci
8 października 2021 20:29
Salon - samochody nowe
Kierownik buja sie jak M&M-s
Użytkownik sieci
22 września 2021 10:23
Salon - samochody nowe
Fajni ci wasi ...
... mechanicy, którzy na zaciągniętym ręcznym wjeżdżają na warsztat - no jasne auto po gwarancji to można nabić koszty.
Użytkownik sieci
14 września 2021 13:06
Salon - samochody nowe
Zmieniam swoją opinię, ...
... z 5 gwiazdek na możliwie najgorszą. Auto za 300 tyś. po przeglądzie gwarancyjnym całe brudne (na przegląd pojechało prosto z myjni). To samo przy poprzedniej wizycie. Gwóźdź programu: na plastikowej osłonie silnika wypluta guma do żucia... Brak słów...
Użytkownik sieci
3 września 2021 20:23
Salon - samochody nowe
Zwykła usługa wymiany ...
... oleju trwa bardzo długo. Według informacji przy otwarciu zlecenia miała trwać do godziny czasu, a skończyła się po prawie dwóch. Wstyd.
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2021 20:32
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2021 13:29
Salon - samochody nowe
Nie miła obsługa, ...
... problem z obejżeniem aut jeśli się przyjdzie z dziećmi.
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2021 15:47
Salon - samochody nowe
Obsługa mało zainteresowana klientem.
Użytkownik sieci
22 lipca 2021 18:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 czerwca 2021 20:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 czerwca 2021 09:58
Salon - samochody nowe
serwis PRL po ...
... przeglądzie lanci thema w drodze do domu auto zapaliło się dobrze że w porę zareagowałem więc mogę cieszyć się życiem a panowie zdziwieni jak zawsze .........dramat
Użytkownik sieci
14 czerwca 2021 20:55
Salon - samochody nowe
Obsługa średnia, w ...
... porównaniu z innymi salonami marek premium to powiedziałabym że są daleko za Murzynami. Auto dowiezione spoza Wrocławia na czas do serwisu, a odebrane po 6h (gdzie miał trwać ok 3h) serwis nie zadbał nawet o podstawową pielęgnację auta - umycie, na tle konkurencji wypadają słabo... Kawiarenka w salonie ? Stoi wolny ekspress ale informacji o niedostępności brak. Chaos, dezorientacja, długi czas oczekiwania. Te wszystkie elementy wpłynęły na podjęcie decyzji o ostatecznej zmianie marki samochodu ;) Także pomijając dealera Wrocław, Alfy Romeo jako takiej też nie polecam.
Użytkownik sieci
14 czerwca 2021 17:13
Salon - samochody nowe
Szkoda, że odbierasz ...
... auto po serwisie i nawet nie umyte. Kupujesz auto za 200 tyś i nawet nie myją. Jeździłem VW i auto zawsze umyte z zewnątrz i w środku a tu za każdym razem nic.
Użytkownik sieci
10 czerwca 2021 15:00
Salon - samochody nowe
Usługi serwisowe poniżej ...
... krytyki ... nikt nic nie wie, brak normlanej poczekalni dla klienta. Umawiasz się na serwis, dostajesz informację o kosztach serwisu, a na miejscu okazuje się co innego ...
Użytkownik sieci
9 czerwca 2021 17:53
Salon - samochody nowe
Serwis działa jak ...
... za czasów starego polmozbytu... Omijać szerokim łukiem
Użytkownik sieci
25 maja 2021 07:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 maja 2021 07:39
Salon - samochody nowe
Beznadziejna. Będę szukał ...
... innego serwisu jeep. End of the story