87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
31 maja 2019 00:06
Salon - samochody nowe
Jazdy próbne z ...
... dnia na dzień. Można negocjować ceny aut.
Użytkownik sieci
29 maja 2019 20:57
Salon - samochody nowe
Usługa serwisowa wykonana ...
... w trybie ekspresowym. Usterka usunięta. Polecam.
Użytkownik sieci
13 maja 2019 19:58
Salon - samochody nowe
Super !
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2019 16:50
Salon - samochody nowe
Bardzo fachowo. Polecam serwis alfy romeo właśnie tutaj.
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2019 00:25
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon z ...
... jakim miałem ostatnio doczynienia. Zaopiekowanie się klientem na poziomie Polmozbytu.
Użytkownik sieci
30 marca 2019 10:37
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 marca 2019 17:18
Salon - samochody nowe
Apogeum niekompetencji i ...
... nieprofesjonalnego podejścia do klienta. Każda wizyta w serwisie kończyła się przykrym doświadczeniem. Pracownicy serwisu przyjmują zgłoszenia, ale nie otwierają zleceń serwisowych w systemie, czyli nie zajmują się sprawą. Teoretycznie mam u nich otwarte 2 zgłoszenia do Mazdy (której już nie posiadam od ponad 6 miesięcy) i 3 zgłoszenia do Alfy, których też nie realizują od kilku miesięcy ("przyjmujemy zgłoszenie, będziemy się kontaktować z Panem telefonicznie"). Obsługa okłamuje klientów, drwi z nich, nie szanuje ich czasu i naraża na dodatkowe koszty. Wiedza techniczna również na bardzo niskim poziomie, potrzebowali 4 wizyt diagnostycznych (6 tygodni) aby wykryć zgłaszaną usterkę (pomimo tego, że sprawa była znana producentowi, teraz jest na nią kampania serwisowa), inne ASO usunęło problem w 3 dni. Po każdej ingerencji w auto znajdowałem niedokręcone śruby, narzędzia, spinki, czy luźne elementy pod maską. Dodatkowo za każdym razem samochód odbierałem bardziej brudny niż podczas przyjęcia, pomimo tego, że wszystkie pozostałe ASO tych marek czyszczą auta podczas przeglądów i napraw. Atmosfera w poczekalni serwisowej oddaje w pełni jakość usług - siedzą zdenerwowani i rozgoryczeni klienci. Moim zdaniem serwis kwalifikuje się do cofnięcia autoryzacji zarówno w przypadku Mazdy jak i Alfy Romeo, odwiedzając go można błędnie odczuć, źe te firmy nie trzymają żadnych standardów. Odradzam każdemu wizytę w tym miejscu i korzystanie z ich usług.
Użytkownik sieci
15 marca 2019 16:02
Salon - samochody nowe
Polecam za jakość obsługi
Użytkownik sieci
27 grudnia 2018 15:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 grudnia 2018 08:27
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 października 2018 14:26
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2018 14:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2018 20:55
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 lipca 2018 09:27
Salon - samochody nowe
Byłam tu kilkakrotnie, ...
... korzystałem jednak wyłącznie z salonu sprzedaży. Sprzedawcy kompetentni, grzeczni, nienarzucający się. Korzystałem z jazdy testowej po ciekawie dobranej trasie. Prawidłowa wizualizacja aut. Nienaganna czystość. Dostępne bezpłatne prospekt informacyjne. Przed salonem bezpłatny, parking dla klientów.
Użytkownik sieci
17 czerwca 2018 15:08
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 czerwca 2018 15:54
Salon - samochody nowe
Nie wiem jak ...
... salon sprzedaży, ale serwis Alfa Romeo to daleka podróż w przeszłość do czasów PRL. Salon jest po remoncie ale obsługa dalej jakby z Polmozbytu. Klient w serwisie jest intruzem i po prostu przeszkadza w wykonywaniu jakiś-bardzo-ważnych obowiązków. Mój samochód stał w sumie tydzień w serwisie, usterka nie została naprawiona. Tymczasem serwis typu "Pan Mirek" po drugiej stronie ulicy naprawił tę usterkę w kilka godzin. Kontakt z klientem to osobny "smaczek". Tam każdy twierdzi że zadzwoni, oddzwoni, poinformuje, sprawdzi itp. ale nic z tych rzeczy nie następuje. Przykład: do końca dnia miałem być poinformowany o statusie naprawy, oczywiście nikt nie zadzwonił, na drugi dzień wielkie zdziwienie, ale pani wszystko sprawdzi i zaraz zadzwoni. Oczywiści nikt nie oddzwonił. I tak w kółko, dzień w dzień. Na przykładzie tego serwisu można by napisać książkę pt: "100 przykładów jak nie traktować klienta" i uczyć z niej na kursach. Zastanawiam się jakim cudem ten "serwis" ma autoryzację FCA...
Użytkownik sieci
3 czerwca 2018 21:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 maja 2018 18:36
Salon - samochody nowe
Bardzo fajny, klimatyczny ...
... salon ze świetną obsługą - profesjonalna jazda próbna z przygotowaną różnorodną trasą aby zapoznać się z wybranym autem...polecam
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2018 22:16
Salon - samochody nowe
Dłuższy czas temu ...
... gościłem w tym salonie przy okazji chęci obejrzenia dwóch trzech modeli włoskiej marki. Akurat będąc na przejażdżce rowerowej postanowiłem podejść, robiąc sobie przerwę. Ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu nikt nie był zainteresowany moją osobą pomimo że wszyscy "handlowcy" mieli wlepione ślipia w komputer i "ciężko pracowali". W końcu zareagowałem i podszedłem do pierwszego reprezentanta tegoż salonu zadając pytanie czy mógłbym obejrzeć jeden z egzemplarzy samochody eksponowanego na salonie (na marginesie wszystkie samochody w salonie pozamykane na cztery spusty a więc nawet brak możliwosci wejścia i przymierzenia się do pojazdu), "szanowny pan" spojrzał na mnie spode łba mierząc mnie wzrokiem od stóp do głów stwierdzając jednocześnie że nie zamierza mi nic pokazywać bo jest przekonany że nie stać mnie na żaden z samochodów eksponowanych w jego salonie!!! Pogratulowałem "szanownemu panu" totalnego "buractwa" i potwierdziłem że mnie z pewnością nie stać żeby kupując auto w tym salonie utrzymywać takich nierobów i chamów jak on ! Właścicielowi gratuluję doboru tak "kompetentnego" personelu. Z marki którą byłem zainteresowany zrezygnowałem na rzecz konkurencji i szczerze mówiąc nie żałuję a z perspektywy czasu jestem nawet wdzięczny panu burakowi ponieważ jestem bardzo zadowolony z decyzji o zakupie innej marki. Pozdrawiam i gratuluję możecie być Państwo przykładem na to jak na zawsze stracić klienta.
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2018 08:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek