78%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 lutego 2025 09:39
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 lutego 2025 17:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 grudnia 2024 13:28
Salon - samochody nowe
Zawsze miła i profesjonalna obsługa.
Użytkownik sieci
10 listopada 2024 19:26
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i ...
... pomocna obsługa. Nigdy nie miałem też żadnych problemów z serwisem czy uzyskaniem informacji. Z czystym sumieniem mogę polecić.
Użytkownik sieci
25 października 2024 11:04
Salon - samochody nowe
Nie zostawiajcie tam ...
... kół na przechowanie!!! Z przechowywanych u nich kół Alfa Romeo w niewyjaśnionych okolicznościach "zniknął" dekielek. Ten kapsel ze znaczkiem alfy, które kosztują niemal 400zł za komplet. Oczywiście w stylu Barei "nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi". Tak samo i tu - nie mamy i koniec. Są na 3 kołach, na czwartym nie ma. Cóż, komuś z serwisu widać był potrzebny.
Użytkownik sieci
23 października 2024 22:53
Salon - samochody nowe
Wzorowy salon jak ...
... i serwis. Alfa Romeo to niesamowita marka, a ten salon spełnia wszystkie moje oczekiwania.
Użytkownik sieci
6 września 2024 15:38
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2024 13:36
Salon - samochody nowe
Salon katastrofa. Fatalne ...
... podejście do klienta. Od początku pracownicy nie zainteresowani czymkolwiek. Wchodząc do salonu czeka się w nieskończoność aż ktoś podejdzie i zapyta o cokolwiek. Tydzień załatwiania dokumentów leasingów,jazd próbnych po czym po przyjeździe do salonu okazuje się że auto zostało sprzedane. Nie polecam !
Użytkownik sieci
18 czerwca 2024 15:07
Salon - samochody nowe
Panie Adrianie, dziękuje za pomocne informacje.
Użytkownik sieci
21 maja 2024 12:39
Salon - samochody nowe
Chciałem tylko opisać ...
... własne doświadczenie z tym serwisem. Terminy są bardzo długie – musiałem umawiać się nawet 3 tygodnie wcześniej. Serwis został wykonany, ale to wszystko, nic więcej w stronę zadowolenia klienta (choćby umycie auta). Same przeglądy okresowe były dla mnie trudnym doświadczeniem. Nigdy nie miałem możliwości wziąć auta zastępczego, przez co byłem zmuszony za każdym razem czekać 3 godziny na zakończenie serwisu. Kiedy ostatni raz oddałem auto do serwisu PGD, było to z powodu małej stłuczki. Już pomijam fakt opóźnienia, ale po kilku dniach od odebrania auta wyskoczył mi komunikat, że nie działa radar/sensor (od aktywnego tempomatu), który był wymieniany przez serwis PGD. Po próbie kontaktu telefonicznego z serwisem dostałem odpowiedź SMS "proszę napisać SMS". Napisałem, ale później była cisza... nie dostałem odpowiedzi. Po kilku dniach znowu podjąłem próbę i sytuacja się powtórzyła. W tamtej chwili bardzo żałowałem zakupu Alfy Romeo. Wtedy zdecydowałem się zmienić serwis i żałuję tylko, że nie zrobiłem tego wcześniej. Teraz korzystam z usług autoryzowanego serwisu na Ostrobramskiej i szczerze mówiąc, do dzisiaj zastanawiam się, jak to możliwe, że jest tak wielki kontrast pomiędzy autoryzowanymi serwisami Alfa Romeo. Nowy serwis to jest klasa – uczcie się, Panowie. Nie polecam!
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2024 19:41
Salon - samochody nowe
Bardzo fajne miejsce! ...
... Fantastyczna obsługa, szybki serwis, mimo Wielkiego Piatku sprawnie pomogli z drobną usterką od ręki! Na pewno tam wrócę z jakimś przeglądem. Klimatyczne miejsce w postaci poczekalni gdzie można delektować się pięknem włoskich samochodów Alfa Romeo!
Użytkownik sieci
19 marca 2024 11:39
Salon - samochody nowe
Finalnie zrezygnowałem z ...
... obsługi w tym salonie. Zbyt wiele niedociągnięć, problemy z serwisem, brak miejsc do parkowania, brak kawy w poczekalni. Tragedia. Pierwsza wizyta w tym ASO niestety nie przebiegła tak jak powinna. W formie rekompensaty za stracony czas zostałem ponownie zaproszony do serwisu i tu muszę przyznać że udało się "naprawić poprzednie złe wrażenia" z ostatniej wizyty. Serwis auta zrobiony poprawnie, było nawet wolne miejsce parkingowe przy serwisie :). Pan z serwisu był miły, pogadaliśmy o głupotach i o tym co można naprawić w obsłudze klienta. Z minusów: - nadal brak kawy i automatu ze słodyczami - brak tv w poczekalni - brak "świeżych" gazet w poczekalni, najnowsza była z 2022.06 - po 19:00 już zaczyna robić się chłodno w poczekalni (warto ubrać się lepiej) - brak kwiatków i zieleni w poczekalni (ogólnie to nic tam nie ma poza siedzeniami i stolikami) Następna moja wizyta tam będzie za trzy tygodnie, dam znać czy poprawa jest na plus czy na minus. Ogólnie polecam, tylko trzeba być twardym jak żelek z Biedronki.
Użytkownik sieci
6 lutego 2024 12:40
Salon - samochody nowe
Korzystałem z usług ...
... serwisu mechanicznego, wszystko wzorowo, salon czysty. Pan Artur przyjmując moja Giulię wszystko wyjaśnił i przedstawił przebieg prac. Jak auto było gotowe odrazu dostałem telefon, pełen profesjonalizm i wysoka kultura pracowników, to mi się podoba. To była moja pierwsza wizyta i wiem, że już zawsze będę korzystał z tego serwisu.
Użytkownik sieci
26 stycznia 2024 13:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 stycznia 2024 21:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 listopada 2023 16:03
Salon - samochody nowe
Nie ma możliwości połączenia się z działem części.
Użytkownik sieci
17 listopada 2023 18:18
Salon - samochody nowe
Polecam miła obsługa.
Użytkownik sieci
9 listopada 2023 12:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 października 2023 09:03
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta leży ...
... i kwiczy. Byliśmy zainteresowani kupnem użwanej Alfy Romeo Giulii, jednak wszystko wskazuje na to, że pracownicy nie są zainteresowani jej sprzedażą (po opiniach widać, że nasz przypadek nie jest odosobniony - jak widać takie są tutaj "standardy" obsługi klienta. To też wyjaśnia dlaczego ten egzemplarz stoi już prawie rok i nikt go nie kupił). Samochód oglądaliśmy w lipcu 2023, za pierwszym razem nie było pana odpowiedzialnego za ten konkretnie egzemplarz + nie działały baterie w kluczyku, więc nie dało się samochodu obejrzeć wewnątrz. Za drugim razem teoretycznie umówiliśmy się telefonicznie na konkretny dzień żeby móc dokładnie obejrzeć auto, ale tym razem pan był na urlopie, więc samochód pokazywał nam ktoś inny kto nie za wiele o nim wiedział, ale udało się odbyć krótką jazdę (sukces!). Na początku października byliśmy zdecydowani na kupno, zadzwoniliśmy raz - Pan nie miał czasu, miał klienta - ok, rozumiemy. Zadzwoniliśmy drugi raz i zaproponowaliśmy cenę, Pan powiedział, że skontaktuje się ze swoim przełożonym, bo sam nie może podejmować decyzji i że będzie wiedział jeszcze tego samego dnia czy kwota jaką zaproponowaliśmy jest do zaakceptowania. Niestety Pan nie oddzwonił a byliśmy w stanie zaoferować więcej. Po tygodniu podjęliśmy kolejną próbę kontaktu - brak odpowiedzi na 2 telefony i brak oddzwonienia. Porażka. W odpowiedzi na komentarz salonu: To ciekawe, bo ten samochód o którym ja mówię nadal jest wystawiony na otomoto oraz na waszej oficjalnej stronie jako NA SPRZEDAŻ.
Użytkownik sieci
8 września 2023 11:10
Salon - samochody nowe
Od czterech dni ...
... czekam na wycenę części w dziale części. Za każdym razem łączy mnie z recepcją. Przekazywana jest informacja że ktoś do mnie oddzwoni i nie oddzwania. Trzeba się prosić żeby wspaniała firma coś mi sprzedała. Nie polecam bardzo