78%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 października 2024 11:04
Salon - samochody nowe
Nie zostawiajcie tam ...
... kół na przechowanie!!! Z przechowywanych u nich kół Alfa Romeo w niewyjaśnionych okolicznościach "zniknął" dekielek. Ten kapsel ze znaczkiem alfy, które kosztują niemal 400zł za komplet. Oczywiście w stylu Barei "nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi". Tak samo i tu - nie mamy i koniec. Są na 3 kołach, na czwartym nie ma. Cóż, komuś z serwisu widać był potrzebny.
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2024 13:36
Salon - samochody nowe
Salon katastrofa. Fatalne ...
... podejście do klienta. Od początku pracownicy nie zainteresowani czymkolwiek. Wchodząc do salonu czeka się w nieskończoność aż ktoś podejdzie i zapyta o cokolwiek. Tydzień załatwiania dokumentów leasingów,jazd próbnych po czym po przyjeździe do salonu okazuje się że auto zostało sprzedane. Nie polecam !
Użytkownik sieci
21 maja 2024 12:39
Salon - samochody nowe
Chciałem tylko opisać ...
... własne doświadczenie z tym serwisem. Terminy są bardzo długie – musiałem umawiać się nawet 3 tygodnie wcześniej. Serwis został wykonany, ale to wszystko, nic więcej w stronę zadowolenia klienta (choćby umycie auta). Same przeglądy okresowe były dla mnie trudnym doświadczeniem. Nigdy nie miałem możliwości wziąć auta zastępczego, przez co byłem zmuszony za każdym razem czekać 3 godziny na zakończenie serwisu. Kiedy ostatni raz oddałem auto do serwisu PGD, było to z powodu małej stłuczki. Już pomijam fakt opóźnienia, ale po kilku dniach od odebrania auta wyskoczył mi komunikat, że nie działa radar/sensor (od aktywnego tempomatu), który był wymieniany przez serwis PGD. Po próbie kontaktu telefonicznego z serwisem dostałem odpowiedź SMS "proszę napisać SMS". Napisałem, ale później była cisza... nie dostałem odpowiedzi. Po kilku dniach znowu podjąłem próbę i sytuacja się powtórzyła. W tamtej chwili bardzo żałowałem zakupu Alfy Romeo. Wtedy zdecydowałem się zmienić serwis i żałuję tylko, że nie zrobiłem tego wcześniej. Teraz korzystam z usług autoryzowanego serwisu na Ostrobramskiej i szczerze mówiąc, do dzisiaj zastanawiam się, jak to możliwe, że jest tak wielki kontrast pomiędzy autoryzowanymi serwisami Alfa Romeo. Nowy serwis to jest klasa – uczcie się, Panowie. Nie polecam!
Użytkownik sieci
19 marca 2024 11:39
Salon - samochody nowe
Finalnie zrezygnowałem z ...
... obsługi w tym salonie. Zbyt wiele niedociągnięć, problemy z serwisem, brak miejsc do parkowania, brak kawy w poczekalni. Tragedia. Pierwsza wizyta w tym ASO niestety nie przebiegła tak jak powinna. W formie rekompensaty za stracony czas zostałem ponownie zaproszony do serwisu i tu muszę przyznać że udało się "naprawić poprzednie złe wrażenia" z ostatniej wizyty. Serwis auta zrobiony poprawnie, było nawet wolne miejsce parkingowe przy serwisie :). Pan z serwisu był miły, pogadaliśmy o głupotach i o tym co można naprawić w obsłudze klienta. Z minusów: - nadal brak kawy i automatu ze słodyczami - brak tv w poczekalni - brak "świeżych" gazet w poczekalni, najnowsza była z 2022.06 - po 19:00 już zaczyna robić się chłodno w poczekalni (warto ubrać się lepiej) - brak kwiatków i zieleni w poczekalni (ogólnie to nic tam nie ma poza siedzeniami i stolikami) Następna moja wizyta tam będzie za trzy tygodnie, dam znać czy poprawa jest na plus czy na minus. Ogólnie polecam, tylko trzeba być twardym jak żelek z Biedronki.
Użytkownik sieci
22 listopada 2023 16:03
Salon - samochody nowe
Nie ma możliwości połączenia się z działem części.
Użytkownik sieci
18 października 2023 09:03
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta leży ...
... i kwiczy. Byliśmy zainteresowani kupnem użwanej Alfy Romeo Giulii, jednak wszystko wskazuje na to, że pracownicy nie są zainteresowani jej sprzedażą (po opiniach widać, że nasz przypadek nie jest odosobniony - jak widać takie są tutaj "standardy" obsługi klienta. To też wyjaśnia dlaczego ten egzemplarz stoi już prawie rok i nikt go nie kupił). Samochód oglądaliśmy w lipcu 2023, za pierwszym razem nie było pana odpowiedzialnego za ten konkretnie egzemplarz + nie działały baterie w kluczyku, więc nie dało się samochodu obejrzeć wewnątrz. Za drugim razem teoretycznie umówiliśmy się telefonicznie na konkretny dzień żeby móc dokładnie obejrzeć auto, ale tym razem pan był na urlopie, więc samochód pokazywał nam ktoś inny kto nie za wiele o nim wiedział, ale udało się odbyć krótką jazdę (sukces!). Na początku października byliśmy zdecydowani na kupno, zadzwoniliśmy raz - Pan nie miał czasu, miał klienta - ok, rozumiemy. Zadzwoniliśmy drugi raz i zaproponowaliśmy cenę, Pan powiedział, że skontaktuje się ze swoim przełożonym, bo sam nie może podejmować decyzji i że będzie wiedział jeszcze tego samego dnia czy kwota jaką zaproponowaliśmy jest do zaakceptowania. Niestety Pan nie oddzwonił a byliśmy w stanie zaoferować więcej. Po tygodniu podjęliśmy kolejną próbę kontaktu - brak odpowiedzi na 2 telefony i brak oddzwonienia. Porażka. W odpowiedzi na komentarz salonu: To ciekawe, bo ten samochód o którym ja mówię nadal jest wystawiony na otomoto oraz na waszej oficjalnej stronie jako NA SPRZEDAŻ.
Użytkownik sieci
8 września 2023 11:10
Salon - samochody nowe
Od czterech dni ...
... czekam na wycenę części w dziale części. Za każdym razem łączy mnie z recepcją. Przekazywana jest informacja że ktoś do mnie oddzwoni i nie oddzwania. Trzeba się prosić żeby wspaniała firma coś mi sprzedała. Nie polecam bardzo
Użytkownik sieci
4 lipca 2023 14:10
Salon - samochody nowe
Byłem się dowiedzieć ...
... o wersji wyposażenia i o historii mojej alfy. Pan z serwisu zasłonił się "nawałem roboty" i że dopiero za 30 minut będzie miał dla mnie czas. Podziękowałem za NIC szanownemu zajętemu panu. I odszedłem z niczym, nawet bez głupiej wersji wyposażenia. Pracowałem kiedyś w Fordzie na słuchawce i sprawdzenie auta po VIN-nie nie zajmuje dużo czasu. Brak chęci i szacunku do potencjalnego klienta. Zmarnowana benzyna i czas na dojazd.
Krzysztof Szostak
29 listopada 2022 08:14
Serwis
Stanowczo odradzam Serwis Euromobil Alfa Romeo Warszawa przy ul. Krasnobrodzkiej 5
Jeśli lubisz być ignorowany , jeśli lubisz być oszukiwany, jeśli lubisz wizyty w serwisach które nie usuwają przyczyn defektu samochodu , jesli lubisz wielokrotnie zostawiać wiadomość z prośbą o kontakt przedstawiciela serwisu - bez jakiejkolwiek reakcji serwisu, jeśli lubisz gdy rozmówca podnosi na Ciebie głos w trakcie prób wyjaśnienia sytuacji - SERWIS EUROMOBIL ALFA ROMEO WARSZAWA - jest dla Ciebie !
Wszystkim innym stanowczo odradzam jakikolwiek kontakt z tym tzw Serwisem . !!!
Użytkownik sieci
12 maja 2022 19:23
Salon - samochody nowe
ściema i podejrzenie ...
... oszustwa, sprzedane auto z ukrytymi wadami. Po interwencji totalne olanie klienta. Pierwszy i ostatni raz zakup w tym salonie. Sprawa będzie cały czas nagłaśniana by ostrzec innych niosących się z zamiarem zakupu pojazdu. Z całego serca NIE POLECAM !
Użytkownik sieci
20 listopada 2020 09:20
Salon - samochody nowe
Masakra dzwonię na ...
... telefon stacjonarny chcę dowiedzieć się czy auto które oglądałam jest dostępne a Panna mówi że nie wie że oddzwoni do mnie handlowiec i rozłącza się To jest salon samochodowy !!!!!!!!!!!!!!!! Masakra a chciałam wydąć 270 tys !!!!!!!!!!!!!!!!
Użytkownik sieci
8 listopada 2020 20:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2020 16:00
Salon - samochody nowe
Wszystko niby ok, ...
... ale na koniec dnia piszesz maila prosisz o ofertę i brak odpowiedzi. Zlewają klientów, dostają żywego leda i nie odpowiadają na zapytania. Chyba sprzedaż za dobrze idzie aby nie szanować nowych klientów..... Dlatego wybrałem Mini
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2020 19:13
Salon - samochody nowe
Dramatyczna obsługa Klienta i tragiczny serwis.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2019 12:37
Salon - samochody nowe
To jakaś pomyłka,p ...
... Kasia i jej olewawające traktowanie klienta
Użytkownik sieci
24 grudnia 2018 09:12
Salon - samochody nowe
Pomyłka. Ja bardziej ...
... chciałem kupić auto niż handlowiec sprzedac. Zero informacji, komunikacji, odrzucanie telefonów i nie odpisywanie na SMS-y. Finalnie autko (giulia veloce) kupiona w innym salonie gdzie podejście do klienta jest poważne i kompetentne. Odradzam jakąkolwiek wizyte.
Użytkownik sieci
27 listopada 2018 12:22
Salon - samochody nowe
to nie jest ...
... miejsce gdzie kupuje się Alfę .Zero wyczucia klimatu Alfy,pracownicy bez wiedzy o tym co sprzedają.
Użytkownik sieci
22 listopada 2018 03:30
Salon - samochody nowe
Słaby salon. Umówiona ...
... jazda próbna odwołana w chwili przybycia, prośba o ofertę ( pisemnie i ustnie), brak. Tym ludziom mysle nie zależy na sprzedaży aut. Nie czują sentymentu ani klimatu marki. Po długim użytkowaniu alfy 166, chciałem kupić kolejną na lata...niestety raczej na pewno nie w tym salonie... Masakra...
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2018 15:01
Salon - samochody nowe
Próbowałem pozyskać informacje ...
... na temat samochodu. Po 11 połączeniach nie udało mi się uzyskać żadnej informacji, salon kierował do serwisu a serwis do salonu. Po jednej z prób dostałem telefon bezpośredni do handlowca który i tak skierował mnie bezpośrednio do serwisu. Serwis najwidoczniej nie odbiera połączeń przychodzących ponieważ próbowałem się do nich dodzwonić kolejne kilka razy i nikt nie raczył odebrać. Obsługa klienta wręcz nie istnieje.
Użytkownik sieci
5 stycznia 2018 11:03
Salon - samochody nowe
Miła pani podaje ...
... nr telefonu do osoby odpowiedzialnej za części samochodowe. Próbuje się tam dodzwonić 2 dzień bez skutku. Po co utrzymywać i podawać klientom taki nr?