87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2024 22:33
Salon - samochody nowe
Обратился в данный ...
... сервис для замены selespeed автомобиля Lancia Ypsilon .Автомобиль приняли,через день звонок. Не можем сделать (поменять на новую),не подходят разъёмы. Я спросил если я привезу разъёмы вы сможете их перепаять или поменять, мастер ответил да,не проблема. Ок на следующей день привожу новые разъёмы 4шт. Работа, что даже ребёнок справиться. Проходит неделя, не можем сделать, нужно менять проводку! Неделю искали проводку! Звонок,нужно купить две проводки каждая стоит 100€ одна из них должна подойти! Но та которая не подойдёт вернуть обратно не получится. Но могут не подойти и обе. Вывод: Автомобиль простоял месяц!!! Ничего не сделали( старый selespeed )поставили обратно, поменяли какую-то трубочку конечно цена ей была 100€. За работу с трубочкой заплатили 500€.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2023 17:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 grudnia 2023 17:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 lipca 2023 23:58
Salon - samochody nowe
wasi pracownicy przejezdzają ...
... przez przejscie dla pieszych, mają wogóle prawo jazdy?
Użytkownik sieci
25 lipca 2023 19:24
Salon - samochody nowe
Od 2007 do ...
... 2016 roku byłem wlaścicelem subaru i klientem tego serwisu. Wtedy myślalem, że to jeden z lepszych serwisów w Warszawie. Wiosną tego roku odwiedziłem ich celem wymiany opon. Wymiana trwała 2 godziny i 10 minut... Komentarz jest zbędny. Czar prysł....
Użytkownik sieci
19 maja 2023 11:56
Salon - samochody nowe
Odholowano moje auto ...
... do tego serwisu, tam nie uznano reklamacji, a wina awarii była ewidentnie po stronie producenta- wskutek źle ustawionej geometrii zniszczeniu uległy dwie przednie opony, po 26000 km. Musiałem sam kupić nowe opony, naprawa (wymiana opon i ustawienie geometrii) trwała miesiąc. Przed odbiorem prosiłem o sprawdzenie ciśnienia w jednym z tylnych kół, bo go powoli ubywało- powiedziano że jest w porządku, po przejechaniu 2 km system zasygnalizował za małe ciśnienie w tym kole. Poza tym serwis ma bardzo mały parking-trudno z niego wyjechać gdy parkują tam inni, ciasno jest też w dziale obsługi klienta. Nigdy więcej tego Dukiewicza.
Użytkownik sieci
9 maja 2023 20:39
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
1 marca 2023 10:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 lipca 2022 15:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 grudnia 2021 17:51
Salon - samochody nowe
Nie polecam! Pan ...
... z serwisu był delikatnie mówiąc bardzo niemiły.
Użytkownik sieci
21 października 2021 23:44
Salon - samochody nowe
Odradzam. Zostałem oszukany. ...
... Raczej kolejny raz tam się nie pojawię. Jeśli serwis jest od wszystkich marek to jak to mówią od żadnej.
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2020 13:50
Salon - samochody nowe
Mogę ocenić tylko ...
... dział części ale jest to dramat. Przewód powietrza zamówiony telefonicznie w dniu 03.08.2020, miał być na następny dzień. Dzisiaj pojechałem po odbiór i okazało się że nikt go nawet nie zamówił. Zaczęli się wykręcać że to nie u nich był zamówiony więc podałem im dokładną datę i godzinę z rejestru połączeń. I tutaj hit!!! ,, Pan mógł do nas dzwonić żeby zamówić kwiatki". Powiedzialem że jak się popelnia błąd to się przeprasza i załatwia jakoś sprawę na co dostałem kolejna świetna odpowiedź ,,Ja nie mam za co Pana przepraszać". Z takim chamstwem bo inaczej nie da się tego nazwać dawno się nie spotkałem. Zdecydowanie nie polecam.
Użytkownik sieci
8 lutego 2020 12:00
Salon - samochody nowe
Sprzedawca Alfy zachowuje ...
... się tak, jakby robił łaskę że samochód sprzeda ....jakby mu w ogóle na kliencie nie zależało.... trudno, konkurencja na mnie zarobi a nie wy!
Użytkownik sieci
11 grudnia 2019 10:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 października 2019 18:38
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM ! ...
... Z takim chamstwem jak przy rozmowie z pracownikiem serwisu nie spotkałem się nigdy w żadnej innej placówce. Nie pomocny, olewczy cwaniak przed telefonem spowodował, że na pewno już nigdy nie wrócę serwisować moich Alf do tego salonu. Managerom zalecam kontrolę kultury osobistej swoich pracowników....
Użytkownik sieci
6 czerwca 2019 13:59
Salon - samochody nowe
Bardzo nie miła obsługa działu czesci.
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2019 10:35
Salon - samochody nowe
😕Brak słów
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2019 00:48
Salon - samochody nowe
W serwisie odmówili ...
... naprawy usterki silnika (na gwarancji) bo na podwoziu auta było błoto i przez to wywnioskowali że „nie było użytkowane zgodnie z przeznaczeniem” mimo tego że poza usterką silnika (i błotem lol) auto jest w perfekcyjnym stanie. W Mitcar uznali bez problemu. Poza tym słaba obsługa klienta, nie odbierają telefonów, dają odległe terminy a jak przyjechałem niezapowiedziany to serwis stał pusty i wszystko mogli sprawdzić na miejscu. Nie polecam.
Użytkownik sieci
23 marca 2019 10:44
Salon - samochody nowe
Wyraźna niechęć do ...
... kupujących. Jakiś starszy, niesympatyczny gość próbuje zmusić do wyrażenia zgody na wysyłanie ofert, twierdząc, że bez tego jazda testowa nie ma sensu. Dodam, że chciałem kupić od nich auto za cenę katalogową 240.000. Później jakieś opryskliwe maile. Brak odpowiedzi na zadane pytanie o część wyposażenia. Na sprzedaż trzeba zasłużyć. Sprzedawca do zwolnienia.
Użytkownik sieci
11 marca 2019 20:49
Salon - samochody nowe
Naciągacze, przy likwidacji ...
... szkody z ubezpieczenia w Alfa Romeo Giulia (wymiana felgi i opony), musiałem zapłacić dwukrotność ceny rynkowej za oponę ponieważ serwis doliczył swoją marżę za zakup. Na oponeo.pl cena opony Pirelli Sotto Zero Serie 3 225/50 R17 98 V to 469zł brutto na fakturze od Dukiewicza 905,28zł brutto. Ponadto niefachowa obsługa przy przyjęciu samochodu nie informuje że nie współpracuje z moim leasingodawcą (Masterlease) w zakresie likwidacji szkód po czym po 4 dniach oczekiwania nagle żąda ode mnie załatwienia zgody od leasingodawcy na naprawę auta w ich serwisie co pochłania dodatkowy czas i koszty po mojej stronie. Pomimo iż byłem stałym klientem potraktowano mnie w chamski przy odbiorze auta. Dodatkowo odnośnie serwisu mechanicznego zawsze musiałem się dwa razy prosić o jakiekolwiek naprawy gwarancyjne, na nie trzymający stałej temperatury climatronic recepta serwisu to wgranie nowego oprogramowania po czym wydano mi samochód twierdząc że wszystko jest w porządku oczywiście nic to nie pomogło przy kolejnej wizycie zdiagnozowano nie działający czujnik temperatury wnętrza pojazdu. Przy zgłoszeniu że przednie koła w czasie manewrów parkingowych się blokują co powoduje przeskakiwanie opon pierwsza odpowiedź serwisu była że to prawidłowe zachowanie tylno napędowego auta dopiero przy 3 wizycie stwierdzono uszkodzenie przekładni kierowniczej. Odradzam korzystanie z usług tej firmy.