88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 lutego 2021 10:34
Salon - samochody nowe
Bardzo mili i ...
... profesjonalni panowie. Szybka i kulturalna obsługa. Forma sprzedaży auta godna polecenia.
Użytkownik sieci
24 lutego 2021 20:34
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 lutego 2021 16:54
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 lutego 2021 13:40
Salon - samochody nowe
Chciałem bardzo pochwalić ...
... a zarazem zarekomendować innym potencjalnym klientom osobę Pana Bernarda Niedzwiedzińskiego. Dzięki jego podejściu, zaangażowaniu, wiedzy i pomocy w przejściu całego procesu zakupowego udało mi się dokonać udanego zakupu w Państwa salonie. Pozdrawiam jako szczęśliwy posiadacz nowiuśkiej Kia Ceed :)
Użytkownik sieci
22 lutego 2021 16:44
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
20 lutego 2021 18:00
Salon - samochody nowe
Szybki serwis miła fachowa obsługa
Użytkownik sieci
20 lutego 2021 13:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 lutego 2021 15:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 lutego 2021 07:59
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 lutego 2021 11:45
Salon - samochody nowe
Jak zwykle pełen profesjonalizm.
Użytkownik sieci
15 lutego 2021 12:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 lutego 2021 18:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 lutego 2021 18:20
Salon - samochody nowe
Miła i fachowa obsługa👍👍👍👍👍
Użytkownik sieci
10 lutego 2021 17:54
Salon - samochody nowe
Warto podjechać lub ...
... zadzwonić do Polcaru, bo wiele części oryginalnych do Fiata jest w niewysokiej cenie.
Użytkownik sieci
8 lutego 2021 12:17
Salon - samochody nowe
Dobra porada
Użytkownik sieci
4 lutego 2021 18:38
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa
Użytkownik sieci
4 lutego 2021 14:50
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... (03.02.21) Twoje doświadczenia mogą się różnić od moich, więc korzystaj z własnego uznania. Brakuje jednak obsługi klienta. Nie mówię biegle po polsku i zostałem źle potraktowany. Kiedy kierownik sklepu, przez inicjały H.S., i ja pojechaliśmy moim fiatem, aby pokazać problem, powiedziano mi niegrzecznie. Poprosiłem o wydrukowanie wszystkich szczegółów tej nadchodzącej usługi na papierze, aby móc ustalić historię serwisową mojego samochodu. Być może H.S. niezrozumiany, może to kultura polska, ale jego odpowiedź brzmiała szorstko „nie”. Potem niegrzecznie zapytał: „To będzie kosztować 1000 złotych, czy chcesz, żebyśmy naprawili Twój samochód, czy jesteś tu tylko po to, by tracić czas?” Takie zachowanie jest niedopuszczalne. Właściciele PolCar muszą przeszkolić swój personel, jak być życzliwym i szanującym klientów. Mechanicy, z którymi nigdy nie rozmawiasz, są kompetentni i wykonują dobrą robotę przy obsłudze samochodów. Jestem zadowolony z pracy mechanika. W PolCar trzeba poprawić postawę pracowników, którzy znajdują się między mechanikami a klientami. W obecnej sytuacji nie jestem zadowolony z mojego doświadczenia tutaj. 2/5. Edycja: (04.02.21) Pozostawię wstępną recenzję nietkniętą, abyście mogli zobaczyć ewolucję tej sytuacji. Dzień później odebrałem telefon bezpośrednio od osoby, o której mowa, i złożył on szczere przeprosiny za nieporozumienie. Ponownie, nieporozumienia są najprawdopodobniej spowodowane barierą językową. Ta osoba zrozumiała mnie, że jestem tam tylko po to, aby uzyskać opinię, ale nie po to, aby wykonać jakąkolwiek naprawę mojego samochodu. Tak się jednak nie stało i starałem się wyjaśnić sytuację, jaką mam z tym samochodem. Telefon, który otrzymałem dzisiaj, wyjaśnił sytuację i nie spodziewałem się wiadomości od personelu. Z tego powodu zwiększam opinię firmy PolCar. (Wersja oryginalna) (03.02.21) Your experience may be different than mine so use your own discretion. However, there is a lack of customer care. I do not speak Polish fluently and I was treated poorly. When a shop manager, by the initials of H.S., and I drove my Fiat to show the problem, I was spoken to rudely. I asked to have all the details of this up-coming service printed on paper so I could establish a service history to my car. Perhaps H.S. misunderstood, perhaps it is Polish culture but his answer was a curt 'No.' Then he rudely asked, "It will cost 1000 Zloty, do you want us to service your car or are you here just to waste our time?" This behavior is unacceptable. The owners of PolCar need to train their personnel on how to be kind and respectful to customers. The mechanics, whom you never speak with, are competent and do a good job at servicing automobiles. I am satisfied with the mechanics' work. What must be improved at PolCar is the attitude of the employees who are between the mechanics and the customers. As it stands, I am not satisfied with my experience here. 2/5. Edit: (04.02.21) I will leave the initial review untouched so you can see the evolution of this situation. One day later I received a phone call directly from the person in question and he offered a sincere apology for the misunderstanding. Again, the misunderstandings are most likely due to the language barrier. The person understood me that I was there only to have an opinion but not actually to have any service done on my car. However that was not the case and I tried to explain the situation that I have with this car. The phone call I received today cleared the situation and I was not expecting to hear from the personnel. For this reason, I am increasing the opinion of PolCar.
Użytkownik sieci
3 lutego 2021 20:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 lutego 2021 14:48
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 lutego 2021 19:43
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki