98%
użytkowników
rekomenduje
Użytkownik sieci
5 października 2020 13:26
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam serwis. ...
... Panowie twierdzili iż wykonali reprogram komputera wtrysku a nie zostało to zrobione. Odpowiedź: Kartka papieru wszystko przyjemnie. Dla mnie się liczy efekt wykonania zlecenie. Został tylko wykasowany błąd co można zrobić zwykłym clipem. Błąd stały typu Df 413 def 2 pozostał proszę sobie sprawdzić co oznacza. Czyli reprogram nie został wykonany, bądź został wykonany nie poprawnie. Zostało mi zarzucone że część używana była niesprawna a pochodziła z jeżdżącego auta. Numer części się zgadzał po numerze Vin. Jeżeli serwis wiedział że nie podoła zadaniu nie powinien się podejmować usługi.
Użytkownik sieci
28 września 2020 22:52
Salon - samochody nowe
Bardzo dobra i ...
... fachowa obsługa. Doradztwo na najwyższym poziomie. Pan Jakub bardzo pomógł we wszystkich formalnościach. Polecam. Mimo że daleko od domu to było warto
Użytkownik sieci
25 września 2020 12:30
Salon - samochody nowe
Przegląd gwarancyjny ( ...
... po 1 roku ) auta w serwisie AMS. I cóż można dodać do mojej opinii zamieszczonej w ubiegłym roku po zakupie przedmiotowego Clio IV LIMITED właśnie w AMS ( opinia poniżej ) Krótko, żeby nie zanudzać czytających. Szczere wyrazy zadowolenia z mojej strony, zarówno za przegląd auta jak i wszelkie czynności poprzedzające przegląd. Bardzo dziękuję ekipie, która pracowała przy moim Clio. Auto faktycznie jakie oddałem na przegląd w identycznym stanie już po nim zwrócono ( nie było śladów jakichkolwiek czynności - nawiasem mówiąc, tak jak prosiłem w początkowej fazie formalności, nic nie poruszone, nic nie przestawione - wszystko po mojej myśli ). Pani Anna Kopańska...( pozostaję w przekonaniu, że nie będzie mi miała za złe iż posłużyłem się Jej danymi ...) Jej podejście do mnie, kultura, obycie ale także a może przede wszystkim fachowość, umiejętność stworzenia bardzo ciepłej atmosfery wszystkich formalności - spotkania no ... brak mi słów aby Panią określić i podziękować. Na koniec podsumowanie przeglądu i właśnie Pani Anna, krok po kroku omówiła i wyjaśniła co zostało zrobione - wykonane, na co w przyszłości zwrócić uwagę no i oczywiście kiedy następna moja wizyta w serwisie. Było to bardzo transparentne i nie wymagało dodatkowych pytań z mojej strony i wyjaśnień ze strony Pani Anny. Pani Anno... WIELCE I PIĘKNIE DZIĘKUJĘ. Dziękuję też pozostałym Państwu z kadry serwisowej, z którymi miałem przyjemność się zetknąć. Pozdrawiam państwa gorąco. Do miłego zobaczenia. Zakup Renault Clio w salonie... Obawy i przemyślenia będące następstwem różnych stanowisk szarych posiadaczy aut używanych oraz tzw. " fachowców " , których opinie traktuje sceptycznie, zarówno na temat zakupu nowego auta jak i obsługi w salonach. Wybieram po wcześniejszym sprawdzeniu Salon AMS Chróścicki w Siedlcach. Wysokie notowania zarówno u klientów jak i w mediach zajmujących się motoryzacją. Jeden telefon do salonu. Przemiła Pani z recepcji zaprasza mnie na spotkanie ze specjalistą ds. sprzedaży nowych aut. Po przybyciu Pani prowadzi mnie do Pana Marka Kierzkowskiego. W trakcie naszej rozmowy przyglądam się troszkę pracy kadry salonu. Atmosfera tak przyjazna, klient traktowany nie jak intruz, ale jak prawdziwy partner w interesach. Pan Marek Kierzkowski - fachowość, kultura osobista a przede wszystkim wszelkiego rodzaju wyjaśnienia bardzo, ale to bardzo transparentne, łącznie z radami. Pozostałe Panie i Panowie z kadry salonu z którymi miałem przyjemność, bardzo kulturalni, elokwentni, służący pomocą. W efekcie dwóch moich wizyt w salonie, kilku jak nie kilkunastu rozmów telefonicznych z Panem Markiem Kierzkowskim i trzecia wizyta zakończona odbiorem nowego Clio!!! Panie Prezesie dziękując, pragnę utwierdzić Pana w przekonaniu, że ma Pan kadrę przede wszystkim ludzi na wysokim poziomie zarówno fachowości jak i obycia życiowego. Państwu z którymi miałem kontakt podczas wszelkich formalności Bardzo Dziękuję. Panie Marku... Jest Pan w mojej opinii, ale też w opinii mojej rodzinki bardzo dobrym fachowcem, kulturalnym i elokwentnym człowiekiem, który wie jak doradzić i pomóc człowiekowi, który kupując nowe auto ma jednak wiele wątpliwości. Pięknie Dziękuję Panie Marku za doradztwo, fachowość, pomoc, ciepłą atmosferę wokół mojego zakupu, ale też za surprise. Proszę nie odchodzić z salonu AMS, za pięć lat zgłoszę się do Pana po następne nowe auto. Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
16 września 2020 16:20
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 września 2020 13:27
Salon - samochody nowe
Kupiłem mojego Dastera ...
... i jestem mega zadowolony, napewno w przyszłości wrócę jeśli będą tak atrakcyjne ceny😀Mam nadzieję, że jako stary klient dostanę dobrą ofertę i fajne bonusy😀pozdrawiam serdecznie, w szczególności p. Kingę
Użytkownik sieci
16 września 2020 13:23
Salon - samochody nowe
Wszystko rewelacyjnie :)
Użytkownik sieci
8 września 2020 23:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 września 2020 21:24
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 września 2020 21:11
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i ...
... profesjonalna obsługa , Pani wydająca pojazd bardzo zorientowana i uprzejma . Odbieraliśmy Dacię Dokker WI079FA dn. 08.09.2020 na dziale pojazdów uszkodzonych . Polecam .
Użytkownik sieci
7 września 2020 14:12
Salon - samochody nowe
Witam! W sierpniu ...
... kupiłem u Państwa w salonie Dustera :) Wszystko sprawnie i szybko załatwione, bardzo miła obsługa. Serdeczne podziękowania należą się Panu Markowi Kierzkowskiemu, z którym kontakt był bardzo dobry, nawet wówczas kiedy przebywał na urlopie! Wszystko sprawnie tłumaczył, pełen profesjonalizm. Dziękuję i pozdrawiam, mam nadzieję, że równie dobre opinie będę mógł napisać w przyszłości, bo zamierzam u Państwa serwisować moje auto!!!
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2020 16:15
Salon - samochody nowe
17.08.2020 wykonałem przegląd ...
... pojazdu łącznie z wymianą rozrządu. Wszystko zostało wykonane profesjonalnie. Wszystkie wykryte usterki zostały usunięte. Samochodem wykonałem po przeglądzie 1000 km wszystko jest sprawne tyko jeździć. W serwisie rzeczowa i profesjonalna obsługa Pani Magdy. Polecam .
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2020 17:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2020 16:12
Salon - samochody nowe
Szybka i sprawna obsługa.
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2020 21:00
Salon - samochody nowe
Witam! Wymiana zestawu ...
... sprzęgieł w skrzyni EDC w Megane IV wykonana doskonale! Nareszcie jazda to czysta przyjemność :) Obsługa, wiedza oraz doświadczenie na najwyższym oczekiwanym poziomie. Warto pokonać 100km i oddać auto do naprawy w "dobre ręce". Po naprawie odebrałem auto sprawne, lśniące zarówno na zewnątrz jak i w środku! To była tzw. "kropka nad i". Inne serwisy powinny brać przykład! Szczególne podziękowania dla Pani Katarzyny za obsługę zlecenia i Pana Grzegorza, który przeprowadził naprawę i udzielił pełnej informacji na temat naprawy! Dziękuję i pozdrawiam, Piotr P.
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2020 16:12
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Szybka i profesjonalna obsługa (Wersja oryginalna) Fast and professional service
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2020 20:23
Salon - samochody nowe
Super! Obsługa pierwsza ...
... klasa. Bardzo dziękujemy panu Jarosławowi za pomoc przy zakupie naszego Dustera. Pozdrawiamy znad morza, Ania i Robert
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2020 16:07
Salon - samochody nowe
Pracownicy bardzo uczynni. ...
... Byłam dzisiaj na rocznym przeglądzie. Zamiast czekać na miejscu, skorzystalam z dostępnego roweru i wybrałam się do centrum. Świetny pomysł. Samochód elegancko umyty.
Użytkownik sieci
28 lipca 2020 14:25
Salon - samochody nowe
W dniu 09.07.2020 ...
... oddałem samochód dacia duster do naprawy w serwisie w Ams Chróścicki. Powodem był problem z odpalaniem, który żaden serwis u mnie na pomorzu nie umiał zrobić. Po 4 dniach odebrałem sprawne auto i po przejechaniu 1000 km mogę powiedzieć iż problem znikł na dobre. Auto ma 1 rok i bardzo mnie dziwiło i denerwowało iż serwisy u mnie nie umiały lub nie chciały tego naprawić. W tym serwisie bardzo miła obsługa serwisowa w osobie pani Anny Kopańskiej wyjaśniła mi całą procedurę oraz na bieżąco informowała jak wygląda sprawa. Natomiast fachowcy - mechanicy poradzili sobie z problemem i uważam iż w dzisiejszych czasach to skarb zatrudniać takich ludzi. Bardzo polecam ten serwis bo według mnie takich fachowców jest niewielu.
Użytkownik sieci
27 lipca 2020 16:30
Salon - samochody nowe
Kupiłem samochód marki ...
... Skoda Yeti u dilera Renault "samochody używane .Sprzedawczyni pani Kinga. Waszczukwykazała się pełnym profesjonalizmem i doradztwem przy zakupie.Miejsce jest bardzo godne polecenia .Zapraszam na zakupy .Pozdrawiam Rafał
Użytkownik sieci
24 lipca 2020 12:27
Salon - samochody nowe
Samochody używane z ...
... gwarancją. Opinia już na chłodno: Po szczegółowej rozmowie telefonicznej, zdjęciach i filmikach oraz zapewnieniach, że auto jest w bardzo dobrym stanie technicznym oraz bardzo zadbane wizualnie, z jedną tylko obcierką, bezwypadkowe, sprawdzone na profesjonalnym serwisie przez firmę! - wybrałem się w podróż 430km!! ponad 5h w jedną stronę po pewniaka Opla Antarę 2011r. Specjalnie wziąłem urlop w pracy, aby zdążyć po tą okazję, bo Pani miała czas tylko do czwartku przed urlopem. Na wejściu po 5min oględzin zastałem auto z wieloma wyraźnymi wadami blacharskimi, czego nie było widać na zdjęciach - wgnioty (około 15-20) na masce, dużo obcierek z każdej strony, mocno pęknięta obudowa lusterka, szerokie odstępy przy źle spasowanych zderzakach-obu! duży odprysk na przednim zderzaku, dużych białych plamach utleniania się aluminium na alufelgach oraz wielkim bałaganie w bagażniku i bardzo! porysowanych plastikach, jakby ktoś tam przewoził narzędzia) - otrzymałem odp. że "ojejku!" Pani nie zauważyła tego !!!!! Wydawało mi się, że zostałem zrozumiany i poważnie potraktowany przez telefon, a na miejscu zastałem poważne oszustwo w biały dzień. Jestem poważnie zażenowany postawą Pani specjalistki od sprzedaży aut używanych. Auto budziło zastrzeżenia także mechaniczne, ale już nie chciałem drążyć. Zapytałem o GWARANCJĘ "rozruchową" na auto używane, bo przecież takie ponoć firma na nie daje. Nie! Nie daje. "Bo nie znają auta, to nie daje." Cena auta z 33.500 została mi finalnie opuszczona na 26.700, to jedyna rzecz na plus. Mimo wszystko nie dałem się oszukać i podziękowałem. Tak, czuje się bardzo oszukany. Dodam, że daje ocenę ** za symboliczny zwrot kosztów paliwa za przejazd w jedną stronę. To była jedyna rzecz w porządku w całej tej sytuacji. Poza tym nie polecam! Adrian z Gdańska