87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2024 11:48
Salon - samochody nowe
Kilka tygodni temu ...
... skuszony ofertą AudiSelect poszedłem poszukać dogodnego dla siebie modelu. Z racji młodego wyglądu zostałem jednak zmierzony wzrokiem przez pracownika Audi w garniturku, i nikt nie raczył podejść. Jutro jestem umówiony do innego dealera który już na tym etapie wykazuje się profejsonalizmem od samego pierwszego kontaktu. Właśnie straciliście blisko 100 tys. PLN. @EDIT: na podanego w odpowiedzi maila nikt nawet nie raczył odpisać. Kwestię domyślenia się gdzie mają swoich potencjalnych klientów pozostawiam wam.. Ostatecznie skorzystałem z usług innego dealera i trzeci miesiąc jeżdżę już nowym autem innej marki.
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2024 16:53
Salon - samochody nowe
Audi A6 silnik ...
... diesel 2l: -odebrane w Październiku 2023 -przebieg 15 tys. km. Auto w tym czasie wymagało dolania 5 L oleju. PIĘĆ LITRÓW!. W Serwisie usłyszałem, że: -to normalne -wszystkie samochody z tym silnikiem tak mają Czy to zgodne z normami EU? Czy to nie generuje spalin z przekroczonymi normami zanieczyszczeń? Temat drugi to hamulce: samochód po przejechaniu około 10.000 km, przy hamowaniu zaczął wpadać w wibracje i wydaje nieprzyjemny dźwięk. Po odwiedzinach w serwisie usłyszałem, że mam rację, ale wymiana tarcz i klocków nie podlega gwarancji. To trzeci samochód Audi, który użytkuję od nowości. Wcześniej były to 2 x A5. Za każdym razem miałem ten sam problem z tarczami hamulcowymi. Ktoś powie, ze to kwestia mojego stylu jazdy, ale w pomiędzy użytkowaniem Audi A5, a obecnym Audi A6, użytkowałem Volvo V90 (4 lata) i Mercedes E (2 lata), a dodatkowo, równolegle użytkuję Dodge Challenger (3 lata) - w żadnym z tych samochodów mój styl jazdy nie spowodował takiego zachowania układu hamulcowego. Można założyć, że jakość tarcz hamulcowych Audi, jak taka sama, jak silnika, który przy przebiegu 15 tys. km bierze 5 l oleju silnikowego. Ponizej odpowiedz Salonu Audi, ktorego dotyczy moj wpis. Napisali toTYLKO po to, aby czytajacy moja opinie WIDZIELI "profesjonalne" podejscie Audi. TO FIKCJA:) Skontaktowalem sie z osoba podana ponizej i DOSTALEM ODPOWIEDZ, ze zuzycie 5 l oleju silnikowego jest zgodna z norma Audi :) A stan tarcz hamulcowych jest efektem mojego stylu jazdy. Nowy silnik przepala olej jak 30 letni Tarpan.
Użytkownik sieci
13 lutego 2024 16:48
Salon - samochody nowe
Mistrzowie wciskania ciemnoty Pozdrawiam Łukasza wrzesińskiego
Użytkownik sieci
6 lutego 2024 14:03
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu, a już na pewno serwisu Audi. Moja przygoda z tym miejscem rozpoczęła się kilka lat temu, kiedy zacząłem tam serwisować Audi Q5 w najmie długoterminowym od Arval. Salon ten nigdy nie potrafił trafnie określić czasu przeprowadzanych napraw, przez co kilka razy spędziłem tam większość dnia, umawiając się na 3-4 godziny. Pewnego razu, za późno dolałem AdBlue. Kto zna temat, ten wie, że trzeba dolać zanim pojawi się komunikat o niskim poziomie. Jedyne, co trzeba było zrobić, to wykasować błąd. Inżynierowie z Bydgoskiego salonu poświęcili sobie na to cały dzień, wymontowując zbiornik AdBlue i stwierdzając, że przyczyną wyświetlenia się kontrolki była zła jakość AdBlue (kupionego na Orlenie). W tym przypadku nie ja płaciłem za naprawę, więc bolało mnie tylko to, że straciłem cały dzień. Kilka miesięcy później wezwano mnie na akcję serwisową, bo wszystkie nowe Q5 miały problemy z zbieżnością (rzeczywiście dziwnie się zachowywał na lodzie). Problem załatwiony, ale po roku czasu, w grudniu 2022 roku, dostałem telefon z Bydgoskiego salonu z informacją, że należą mi się nowe opony od producenta za tę akcję ze zbieżnością. Tu pojawił się kolejny kłopot, ponieważ miesiąc wcześniej byłem na sezonowej wymianie opon w warsztacie wskazanym przez Arval, gdzie Panowie stwierdzili, że moje opony letnie są do wyrzucenia i wystawili pismo, że poszły do utylizacji. Bydgoski serwis Audi stwierdził, że skoro nie mam tych starych opon, to nic z tego - nie dostanę nowych. Zaświadczenia o utylizacji nie pomogły. Czułem się oszukany. Poźniej problemu z reklamacją opon w Q7, wydanie mi niesprawnego nowego auta z salonu za prawie pół bańki i wiele innych, ale już Google na wiecej treści nie pozwala
Użytkownik sieci
20 września 2023 12:04
Salon - samochody nowe
Osobiście nie mogę ...
... polecić ASO Audi w Bydgoszczy. Przy 30 tys. przebiegu był robiony przegląd samochodu - mojego Audi Q5 2022 rocznik - podobno wszystko było sprawdzone. Pojechałem z ciekawości do mojego mechanika sprawdzić czy wszystko było sprawdzone należycie. Okazało się, że filtr powietrza jak i filtr kabinowy były w fatalnym stanie, nawet nie były ruszone w serwisie Audi - wszystkie filtry były fabryczne, nigdy nie ruszane. Jestem osobiście bardzo zawiedziony serwisem Audi, bo mam wykupiony pakiet serwisowy. Już nigdy więcej nie pojadę do serwisu Audi z tego względu, że cena jest kompletnie nieadekwatna do jakości, jaki ten serwis świadczy. Totalna porażka.
Użytkownik sieci
28 lipca 2023 14:46
Salon - samochody nowe
Po naprawie oddali ...
... mi samochód nie posprzątany i pochlapany wodą. Po wyschnięciu wyglądał strasznie. To pierwsza moja naprawa w tym serwisie - wyobrażałem sobie że są profesjonalistami.Zmiana wlasciciela z Konarzewski na Plichta nie przynioslo wielu zmian.Właśnie odebrałem A6 no i niestety umyta ale nie dokładnie.Pozostałości kleju na karoserii. Słabo jak na auto za ponad 300 tysięcy.
Użytkownik sieci
15 maja 2023 23:31
Salon - samochody nowe
Jeśli zadzwoni w ...
... końcu do mnie Pan Kacper, który miał mnie umówić na jazdę testową a3, to zmienię tę negatywną opinię. Ale narazie mają mnie w nosie, a ja czekam, czekam..... C.d. Być może po publikacji mojej opinii odezwał się łaskawie pan Kacper (wow!przesłał mi smsa!!!) proponując mi jazdę próbną w....Gdańsku!!! (pomimo, że ustalenia były inne!). Gdybym chciała pojeździć po Polsce, w celu testowania aut-to byłby mój wybór! Żenująca obsługa klienta!Odradzam ten salon i pana Kacpra!!!
Użytkownik sieci
6 stycznia 2023 20:07
Salon - samochody nowe
Kilka tygodni temu ...
... skuszony ofertą AudiSelect poszedłem poszukać dogodnego dla siebie modelu. Z racji młodego wyglądu zostałem jednak zmierzony wzrokiem przez pracownika Audi w garniturku, i nikt nie raczył podejść. Jutro jestem umówiony do innego dealera który już na tym etapie wykazuje się profejsonalizmem od samego pierwszego kontaktu. Właśnie straciliście blisko 100 tys. PLN.
Użytkownik sieci
28 listopada 2022 15:45
Salon - samochody nowe
Serwis z długimi ...
... terminami auto czeka tygodniami naprawa średniej jakości za cenę naprawy premium Nie polecam
Użytkownik sieci
9 listopada 2022 16:04
Salon - samochody nowe
Nie polecam!!!! 4 ...
... miesiące czekam na samochód z naprawy. 3 razy przekladanie odbioru auta. A Mechanik sam na serwisie powiedział, że auto stoi od 2 tygodni, nikt się nim nie zajmował. Po odbiorze samochodu świadomie nie informując mnie o tym wypuścili pojazd który stwarzal zagrożenie w ruchum drogowym zakładając angielskie lampy(wczesniej byly Europejskie) dowiedziałem się dopiero o tym na przegladzie, ktorego oczywiście samochód nie przeszedl. Samochód z powrotem stoi u nich oczywiscie nie przyznają się do błędu i mówiąc ze samochód wcześniej takie mial
Użytkownik sieci
15 października 2022 08:13
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2022 08:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 lipca 2022 10:51
Salon - samochody nowe
Witam wszystkich proszę ...
... uważać na salon samochodów używanych ,niestety ale sprzedają auta z WADAMI PRAWNYMI. Pomimo prób załatwienia sprawy polubownie od dwoch miesiecy to jadał nie potrafią jej rozwiazac.
Użytkownik sieci
25 maja 2022 15:56
Salon - samochody nowe
Nieprofesjonalni, niekompetentni pracownicy ...
... i kierownicy w swojej wykonywanej pracy. Klienta traktują obojętnie, nie szanują jego czasu. ZAWSZE jest problem z autem zastępczym !!! Ceny kosmos.
Użytkownik sieci
25 maja 2022 15:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 maja 2022 15:43
Salon - samochody nowe
NAJGORSZY SERWIS W ...
... JAKIM BYŁAM. NIE POLECAM NIKOMU. Klient umawia się kilka tygodni wstecz na serwis, prosi o rezerwacje auta zastępczego - wszystko ładnie pięknie. Dzień przed umówioną wizytą dzwonię do serwisu z pytaniem czy mogę być chwile wcześniej i zostawić swoje auto, a wziąć zastępcze - informacja od serwisanta : nie mamy dla Pani auta zastępczego... Kpina!!!!! Zero wcześniejszej informacji na ten temat od serwisu, gdybym sama nie zadzwoniła to pewnie znów zostałabym postawiona przed faktem dokonanym przyjeżdżając rano na 7 do salonu. Tak, sytuacja taka spotkała mnie już drugi raz w tym salonie. Podejście do klienta TRAGICZNE - ze strony kierownika serwisu padła propozycja zewnętrznej wypożyczalni i nie marki audi.... HIT - gdybym chciała jeździć innym autem to poszłabym kupić inną markę w innym salonie... zero organizacji pracy, zero umiejętności planowania pracy, odpowiedzialności oraz totalny brak szacunku w stosunku do klienta, a przede wszystkim do jego czasu. Jeśli nie chcesz zmarnować swojego cennego czasu to odradzam każdemu wizytę w tym salonie. Nie zasługują nawet na 1 gwiazdkę.
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2022 13:13
Salon - samochody nowe
Audi w Bydgoszczy ...
... to całkowicie nowi ludzie. Nowy sztab osób, które totalnie nie znają się na swoim fachu. Zaczynajac od rozmowy z klientem po serwis w owym miejscu. Na moim przykładzie samochód wyjeżdża z serwisu bardziej zepsuty niż był. Nie mowa o samochodach, które swoje przeżyły tylko o autach, które mają zaledwie pare miesięcy. Najzwyczajniej jest przykro, klient który współpracuje 10 lat z salonem i nagle zerowa relacja i brak umiejętności pracowników. Żenada.
Użytkownik sieci
27 marca 2022 23:32
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Niezbyt miłe doświadczenie z tym salonem.
Użytkownik sieci
25 marca 2022 09:57
Salon - samochody nowe
nie polecam serwisu
Użytkownik sieci
15 lutego 2022 17:10
Salon - samochody nowe
Zadzwoniłem o czesci ...
... minoł tydzień zero odpowiedź.która miała być droga mail