86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 stycznia 2025 15:57
Salon - samochody nowe
Jestem zdegustowany poziomem ...
... chaosu w tym salonie. Poprzednie opinie tylko utwierdzają mnie w przekonaniu, że to nie jest jednostkowy problem. Przy prostym zapytaniu o jazdę próbną i ofertę na Audi A5 salonowi (i infolinii?) udało się: - umówić mnie na jazdę modelem auta, które nie jest dostępne do jazd próbnych (a5 sedan), - 3 razy ustalić i przełożyć termin, zwykle na 2 godziny przed nim - sprowadzić mnie do salonu, żeby stwierdzić kolejną pomyłkę w terminie jazdy i zaproponować pooglądanie sobie aut stojących w salonie, - kilkukrotnie obiecać sporządzenie i wysłanie oferty, na moje zapytania. Mi natomiast niestety nadal nie udało się odbyć jazdy próbnej autem, ani otrzymać oferty.
Użytkownik sieci
16 grudnia 2024 08:48
Salon - samochody nowe
Żenujący salon. Umówiłam ...
... się na jazdę próbną oraz ofertę (jestem zainteresowana zakupem lub leasingiem nowego auta). Przez telefon podałam mnóswto danych. Pani była miła. Dostałam termin spotkania oraz nazwisko przedstawiciela. Przyjeżdzamy, a tam okazuje się - że ani nie ma auta, ani nie ma Pana, z ktorym mamy spotkanie. Obsługuje nas Pani, która robi to , jak za karę (możliwe, że tak było, bo nie miała nas przecież obsługiwać). Nikt nie zaproponował żadnego rozwiązania. Pytając, gdzie jest Pan, z którym mamy spotkanie (około 20 minut później) powiedziano nam, że "na wydawce", cokolwiek to oznacza. Kiedy zdecydowałam się na jazdę próbną innym modelem (diesel zamiast benzyna oraz inna ilość km), pani poinformowala mnie, że nie można właściwie kupić już tego saomchodu ani zamówić, że u nich już nie ma......... xD Tego samego dnia kupowałam prześcieradło. Obsługa mnie przywitała , pomogła w wyborze i znalezieniu odpowiedniego rozmiaru, poinformowała o możliwościach promocji, rodzajach materiałów; Wszystko to na luzie i z szacunkiem. Wtedy dotarło do mnie - o, tak to powinno wyglądać. Z salonu Audi wyszłam, nikt do mnie nigdy nie zadzwonił z propozycją kolejnego terminu, kiedy auto będzie dostępne - nie wiem, gdzie jest moja oferta (która miała przyjść mailowo i jej nadal nie ma). Jeśli jest tam jakiś szef - ekipa pracowników do wymiany, bo biznes leci.
Użytkownik sieci
4 listopada 2024 19:03
Salon - samochody nowe
Witam. Uwaga na ...
... serwis gwarancyjny!!!!Uważnie czytajcie warunki gwarancji!!!! Audi Q5 2023r., zgłaszam dziwne stuki podczas odpalania zimnego auta z rana. Tłumaczę w serwisie ,że musiałbym zostawić auto na kilka dni żeby na zimnym silniku zdiagnozować skąd pochodzą dziwne odgłosy podczas odpalania. Pan grzecznie oświadczył ,że nie ma problemu auto może zostać ale w takim przypadku nie przysługuje mi auto zastępcze a jeśli chciałbym auto zastępcze muszę zapłacić 150 zł za dobę.Ku mojemu zdziwieniu wychodzi na to że kupując markowe auto za nie małe pieniądze,nowe na gwarancji podczas awarii ,zostawiasz auto w serwisie do diagnozy a do domu wracasz PKSem bo przy takiej marce nie przysługuje Ci auto zastępcze . Żenada,AUDI-wstyd!!!
Użytkownik sieci
28 października 2024 10:50
Salon - samochody nowe
Do wymiany okresowej ...
... oleju w pojeździe AUDI na gwarancji użyli ZAMIENNIKA. Marża na oleju około 100%!!! W konkurencyjnym serwisie ASO w województwie TANIEJ i na ORYGINALE. Reklamacja odrzucona ponieważ olej spełnia normy, dlatego pozostało mi napisać opinie.
Użytkownik sieci
21 października 2024 20:38
Salon - samochody nowe
Autoryzowany serwis Audi- ...
... chyba tylko z nazwy bo na zwykłą aktualizacje mapy trzeba chyba przejść na drugą stronę ulicy i poprosić o to Forda bo w Audi się nie da ...kolejna sprawa naprawa z AC . Oddajesz auto i prawdopodobnie wpada ono w trójkąt bermudzki bo przepada . Zero informacji przez ponad 2 miesiące , utrudniony kontakt z osobą prowadzącą , zwodzenie , przedłużanie naprawy ,która nie była skomplikowana. Jak już uda nam się odzyskać auto ( bo mam nadzieję że kiedyś w końcu się tak stanie ) to napewno przejrzyjmy go bardzo dokładnie bo mamy obawy że z tym autem coś się działo przez ten czas jak nie mieliśmy o nim żadnych informacji. Obsługa u zwykłego "Janusza-mechanika" napewno byłaby na wyższym poziomie niż autoryzowany serwis Audi- ja nie polecam i liczę na szybkie spotkanie z autem
Użytkownik sieci
21 października 2024 17:23
Salon - samochody nowe
Ogłoszenia dotyczące samochodów ...
... używanych niezgodne z prawdą. Ogłoszenie w otomoto stanowi, że auto jest w stanie idealnym, a na miejscu okazuje się, że klapa bagażnika jest zdarta. Dodatkowo sztucznie zawyżona cena przed spotkaniem i automatyczna obniżka po spotkaniu. Pytając o jakikolwiek samochód zawsze jest ktoś nim zainteresowany i umówimy w sprawie kupna. Zakładam, że ma to pobudzić nowego kupującego do szybszej decyzji ale jest wręcz przeciwnie
Użytkownik sieci
3 października 2024 22:13
Salon - samochody nowe
FATALNA obsługa posprzedażowa, ...
... kilkukrotnie próbowałem się umówić na wymianę wadliwej części w nowym samochodzie pomimo wielokrotnego zapisywania moich danych kontaktowych osoba, która podobno zajmuje się moim zgłoszeniem i miała do mnie oddzwonić aby zaproponować termin wizyty w serwisie nie skontaktowała się przez kilka tygodni. Od momentu wprowadzenia centralnej infolinii kontakt jest jeszcze bardziej utrudniony. Wizyta w serwisie Audi Bydgoszcz przypomina mi moje wizyty z przed wielu lat jak jeździłem z ojcem do Polmozbytu, jakość obsługi na tym samym poziomie tylko w nowej lokalizacji, smutne...
Użytkownik sieci
19 września 2024 13:26
Salon - samochody nowe
Poziom obsługi posprzedażowej ...
... bardzo słaby. czekamy na rozliczenie dotacji z programu mój elektryk ponad rok. DRAMAT!!!!! wraca co było kiedyś, że jak audi i dobra obsługa trzeba jechać do innego miasta
Użytkownik sieci
4 lipca 2024 19:31
Salon - samochody nowe
Dopisek z dnia ...
... 04.07.24.v - przebieg 21.200 i konieczność dolania oleju - to już 7 litr od nowości. Wychodzi 1 L oleju na każde przejechane 3.000 km. Jak w dwusuwie, lub w Polonezie. ----------- Audi A6 silnik diesel 2l: -odebrane w Październiku 2023 -przebieg 15 tys. km. Auto w tym czasie wymagało dolania 5 L oleju. PIĘĆ LITRÓW!. W Serwisie usłyszałem, że: -to normalne -wszystkie samochody z tym silnikiem tak mają Czy to zgodne z normami EU? Czy to nie generuje spalin z przekroczonymi normami zanieczyszczeń? Temat drugi to hamulce: samochód po przejechaniu około 10.000 km, przy hamowaniu zaczął wpadać w wibracje i wydaje nieprzyjemny dźwięk. Po odwiedzinach w serwisie usłyszałem, że mam rację, ale wymiana tarcz i klocków nie podlega gwarancji. To trzeci samochód Audi, który użytkuję od nowości. Wcześniej były to 2 x A5. Za każdym razem miałem ten sam problem z tarczami hamulcowymi. Ktoś powie, ze to kwestia mojego stylu jazdy, ale w pomiędzy użytkowaniem Audi A5, a obecnym Audi A6, użytkowałem Volvo V90 (4 lata) i Mercedes E (2 lata), a dodatkowo, równolegle użytkuję Dodge Challenger (3 lata) - w żadnym z tych samochodów mój styl jazdy nie spowodował takiego zachowania układu hamulcowego. Można założyć, że jakość tarcz hamulcowych Audi, jak taka sama, jak silnika, który przy przebiegu 15 tys. km bierze 5 l oleju silnikowego. Ponizej odpowiedz Salonu Audi, ktorego dotyczy moj wpis. Napisali toTYLKO po to, aby czytajacy moja opinie WIDZIELI "profesjonalne" podejscie Audi. TO FIKCJA:) Skontaktowalem sie z osoba podana ponizej i DOSTALEM ODPOWIEDZ, ze zuzycie 5 l oleju silnikowego jest zgodna z norma Audi :) A stan tarcz hamulcowych jest efektem mojego stylu jazdy. Nowy silnik przepala olej jak 30 letni Tarpan. Edycja 01.06.24. - Kolejny 1 l dolanego oleju, to już razem 6l - przebieg 16.300 km. Jak pojawiły się problemy, to zacząłem pytać wśród znajomych użytkowników Audi - 2 innych użytkowników mówiło o identycznym zjawisku brania oleju (Audi Q7 i Audi A6), a ten od Audi A6, wspomniał, że użytkuje już 3 komplet tarcz hamulcowych (przebieg 23.000 km)
Użytkownik sieci
26 czerwca 2024 12:19
Salon - samochody nowe
Totalna porażka. Serwis ...
... do którego nie idzie się dodzwonić. Nie chcą umawiać serwisu -odradzam. Edit. Poprawiło się na plus. Będę obserwować czy na stałe. Jakość usług spadła po zmianie właściciela. Widać że odeszli wartościowi pracownicy a od nowych ciężko wymagać doświadczenia.
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2024 11:48
Salon - samochody nowe
Kilka tygodni temu ...
... skuszony ofertą AudiSelect poszedłem poszukać dogodnego dla siebie modelu. Z racji młodego wyglądu zostałem jednak zmierzony wzrokiem przez pracownika Audi w garniturku, i nikt nie raczył podejść. Jutro jestem umówiony do innego dealera który już na tym etapie wykazuje się profejsonalizmem od samego pierwszego kontaktu. Właśnie straciliście blisko 100 tys. PLN. @EDIT: na podanego w odpowiedzi maila nikt nawet nie raczył odpisać. Kwestię domyślenia się gdzie mają swoich potencjalnych klientów pozostawiam wam.. Ostatecznie skorzystałem z usług innego dealera i trzeci miesiąc jeżdżę już nowym autem innej marki.
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2024 16:53
Salon - samochody nowe
Audi A6 silnik ...
... diesel 2l: -odebrane w Październiku 2023 -przebieg 15 tys. km. Auto w tym czasie wymagało dolania 5 L oleju. PIĘĆ LITRÓW!. W Serwisie usłyszałem, że: -to normalne -wszystkie samochody z tym silnikiem tak mają Czy to zgodne z normami EU? Czy to nie generuje spalin z przekroczonymi normami zanieczyszczeń? Temat drugi to hamulce: samochód po przejechaniu około 10.000 km, przy hamowaniu zaczął wpadać w wibracje i wydaje nieprzyjemny dźwięk. Po odwiedzinach w serwisie usłyszałem, że mam rację, ale wymiana tarcz i klocków nie podlega gwarancji. To trzeci samochód Audi, który użytkuję od nowości. Wcześniej były to 2 x A5. Za każdym razem miałem ten sam problem z tarczami hamulcowymi. Ktoś powie, ze to kwestia mojego stylu jazdy, ale w pomiędzy użytkowaniem Audi A5, a obecnym Audi A6, użytkowałem Volvo V90 (4 lata) i Mercedes E (2 lata), a dodatkowo, równolegle użytkuję Dodge Challenger (3 lata) - w żadnym z tych samochodów mój styl jazdy nie spowodował takiego zachowania układu hamulcowego. Można założyć, że jakość tarcz hamulcowych Audi, jak taka sama, jak silnika, który przy przebiegu 15 tys. km bierze 5 l oleju silnikowego. Ponizej odpowiedz Salonu Audi, ktorego dotyczy moj wpis. Napisali toTYLKO po to, aby czytajacy moja opinie WIDZIELI "profesjonalne" podejscie Audi. TO FIKCJA:) Skontaktowalem sie z osoba podana ponizej i DOSTALEM ODPOWIEDZ, ze zuzycie 5 l oleju silnikowego jest zgodna z norma Audi :) A stan tarcz hamulcowych jest efektem mojego stylu jazdy. Nowy silnik przepala olej jak 30 letni Tarpan.
Użytkownik sieci
13 lutego 2024 16:48
Salon - samochody nowe
Mistrzowie wciskania ciemnoty Pozdrawiam Łukasza wrzesińskiego
Użytkownik sieci
6 lutego 2024 14:03
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu, a już na pewno serwisu Audi. Moja przygoda z tym miejscem rozpoczęła się kilka lat temu, kiedy zacząłem tam serwisować Audi Q5 w najmie długoterminowym od Arval. Salon ten nigdy nie potrafił trafnie określić czasu przeprowadzanych napraw, przez co kilka razy spędziłem tam większość dnia, umawiając się na 3-4 godziny. Pewnego razu, za późno dolałem AdBlue. Kto zna temat, ten wie, że trzeba dolać zanim pojawi się komunikat o niskim poziomie. Jedyne, co trzeba było zrobić, to wykasować błąd. Inżynierowie z Bydgoskiego salonu poświęcili sobie na to cały dzień, wymontowując zbiornik AdBlue i stwierdzając, że przyczyną wyświetlenia się kontrolki była zła jakość AdBlue (kupionego na Orlenie). W tym przypadku nie ja płaciłem za naprawę, więc bolało mnie tylko to, że straciłem cały dzień. Kilka miesięcy później wezwano mnie na akcję serwisową, bo wszystkie nowe Q5 miały problemy z zbieżnością (rzeczywiście dziwnie się zachowywał na lodzie). Problem załatwiony, ale po roku czasu, w grudniu 2022 roku, dostałem telefon z Bydgoskiego salonu z informacją, że należą mi się nowe opony od producenta za tę akcję ze zbieżnością. Tu pojawił się kolejny kłopot, ponieważ miesiąc wcześniej byłem na sezonowej wymianie opon w warsztacie wskazanym przez Arval, gdzie Panowie stwierdzili, że moje opony letnie są do wyrzucenia i wystawili pismo, że poszły do utylizacji. Bydgoski serwis Audi stwierdził, że skoro nie mam tych starych opon, to nic z tego - nie dostanę nowych. Zaświadczenia o utylizacji nie pomogły. Czułem się oszukany. Poźniej problemu z reklamacją opon w Q7, wydanie mi niesprawnego nowego auta z salonu za prawie pół bańki i wiele innych, ale już Google na wiecej treści nie pozwala
Użytkownik sieci
20 września 2023 12:04
Salon - samochody nowe
Osobiście nie mogę ...
... polecić ASO Audi w Bydgoszczy. Przy 30 tys. przebiegu był robiony przegląd samochodu - mojego Audi Q5 2022 rocznik - podobno wszystko było sprawdzone. Pojechałem z ciekawości do mojego mechanika sprawdzić czy wszystko było sprawdzone należycie. Okazało się, że filtr powietrza jak i filtr kabinowy były w fatalnym stanie, nawet nie były ruszone w serwisie Audi - wszystkie filtry były fabryczne, nigdy nie ruszane. Jestem osobiście bardzo zawiedziony serwisem Audi, bo mam wykupiony pakiet serwisowy. Już nigdy więcej nie pojadę do serwisu Audi z tego względu, że cena jest kompletnie nieadekwatna do jakości, jaki ten serwis świadczy. Totalna porażka.
Użytkownik sieci
28 lipca 2023 14:46
Salon - samochody nowe
Po naprawie oddali ...
... mi samochód nie posprzątany i pochlapany wodą. Po wyschnięciu wyglądał strasznie. To pierwsza moja naprawa w tym serwisie - wyobrażałem sobie że są profesjonalistami.Zmiana wlasciciela z Konarzewski na Plichta nie przynioslo wielu zmian.Właśnie odebrałem A6 no i niestety umyta ale nie dokładnie.Pozostałości kleju na karoserii. Słabo jak na auto za ponad 300 tysięcy.
Użytkownik sieci
15 maja 2023 23:31
Salon - samochody nowe
Jeśli zadzwoni w ...
... końcu do mnie Pan Kacper, który miał mnie umówić na jazdę testową a3, to zmienię tę negatywną opinię. Ale narazie mają mnie w nosie, a ja czekam, czekam..... C.d. Być może po publikacji mojej opinii odezwał się łaskawie pan Kacper (wow!przesłał mi smsa!!!) proponując mi jazdę próbną w....Gdańsku!!! (pomimo, że ustalenia były inne!). Gdybym chciała pojeździć po Polsce, w celu testowania aut-to byłby mój wybór! Żenująca obsługa klienta!Odradzam ten salon i pana Kacpra!!!
Użytkownik sieci
6 stycznia 2023 20:07
Salon - samochody nowe
Kilka tygodni temu ...
... skuszony ofertą AudiSelect poszedłem poszukać dogodnego dla siebie modelu. Z racji młodego wyglądu zostałem jednak zmierzony wzrokiem przez pracownika Audi w garniturku, i nikt nie raczył podejść. Jutro jestem umówiony do innego dealera który już na tym etapie wykazuje się profejsonalizmem od samego pierwszego kontaktu. Właśnie straciliście blisko 100 tys. PLN.
Użytkownik sieci
28 listopada 2022 15:45
Salon - samochody nowe
Serwis z długimi ...
... terminami auto czeka tygodniami naprawa średniej jakości za cenę naprawy premium Nie polecam
Użytkownik sieci
9 listopada 2022 16:04
Salon - samochody nowe
Nie polecam!!!! 4 ...
... miesiące czekam na samochód z naprawy. 3 razy przekladanie odbioru auta. A Mechanik sam na serwisie powiedział, że auto stoi od 2 tygodni, nikt się nim nie zajmował. Po odbiorze samochodu świadomie nie informując mnie o tym wypuścili pojazd który stwarzal zagrożenie w ruchum drogowym zakładając angielskie lampy(wczesniej byly Europejskie) dowiedziałem się dopiero o tym na przegladzie, ktorego oczywiście samochód nie przeszedl. Samochód z powrotem stoi u nich oczywiscie nie przyznają się do błędu i mówiąc ze samochód wcześniej takie mial