82%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2025 20:10
Salon - samochody nowe
Odwiedziłem salon z ...
... zamiarem obejrzenia auta z programu gwarantowanych aut używanych z małym przebiegiem. Niestety jakość obsługi głęboko mnie rozczarowała i zrezygnowałem z zakupu.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2025 18:30
Salon - samochody nowe
Wszyscy w salonie ...
... sprawiają wrażenie, że klient im przeszkadza. Przyjeżdża klient z innego salonu Audi z Gdyni (gdzie mega obsługa) obejrzeć konkretny egzemplarz i taki szok. Jak ktoś nie lubi pracować z ludźmi to da inne zawody
Użytkownik sieci
13 stycznia 2025 15:42
Salon - samochody nowe
Niestety część sprzedawców ...
... ma klientów w głębokim ....... . Odwiedziliśmy salon w sobotę w celu obejrzenia kilku modeli jednak nikt nie zechciał się zainteresować nami w salonie. Wcześniej odbierałem już samochód w tym miejscu jednak Pana Jarka nie było akurat w pracy, a inni panowie widocznie nie są po to żeby w sobotę prezentować walory samochód marki Audi. Szkoda.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2024 11:51
Salon - samochody nowe
Zadzwoniłem z prośbą ...
... o podanie numeru części w moim aucie. Odmówiono mi. Zadzwoniłem do innego ASO i otrzymałem od ręki.
Użytkownik sieci
27 listopada 2024 14:12
Salon - samochody nowe
Szanowni Państwo, z ...
... pełnym przekonaniem NIE POLECAM zakupu samochodu w salonie Audi przy ul. Lubowidzkiej 44. Wraz z żoną zdecydowaliśmy się na zakup nowego Audi A6 z oferty samochodów gotowych od ręki. Rozliczać chcieliśmy się ze środków własnych, zatem liczyliśmy na profesjonalną obsługę i sprawne załatwienie sprawy, szczególnie, że mieliśmy już wybrany konkretny egzemplarz, który w porozumieniu ze sprzedawcą, który Nas obsługiwał, miał zostać sprawnie dostarczony do Gdańska i przygotowany do odbioru. W międzyczasie bardzo szybko okazało się, że sprzedawca zamiast szukać rozwiązań i wsparcia dla klienta, znajdował tylko problemy. Na moje pytanie o możliwość zamówienia opon zimowych do salonu (mamy w końcu koniec listopada) usłyszałem "nie ma takiej opcji, kurier to gdzieś rzuci i nie będę potem opon szukał". Audi obecnie ma/miało promocję 20% rabatu na wybrany przez Nas pojazd, co dotyczyło tzw. "oferty placowej" i samochody dosyć szybko znikały, zależało Nam zatem na sprawnej rezerwacji i zakupie samochodu. Tymczasem sprzedawca, od Naszej OSTATECZNEJ DECYZJI o wyborze auta, w ciągu BLISKO 2 TYGODNI nie potrafił nawet zarezerwować dla Nas wybranego samochodu, który mógł przecież w każdej chwili się sprzedać. Ciągle słyszeliśmy o przesuwaniu terminu, a to bo musi sprawdzić czy nie było szkody transportowej, potem czy nie było szkody parkingowej, potem Pan rozwodził się 2 dni nad formą finansowania, która od początku była jasna i sprzedawca był o tym poinformowany. Na stwierdzenie z mojej strony "przecież mówiłem Panu, że nie potrzebuję finansowania, płacę gotówką" usłyszałem tylko "a no tak, zapomniałem". W tym momencie skończyła się Nasza cierpliwość i widząc auto świetnie pasujące do Naszych potrzeb, które jest w Szczecinie, skontaktowaliśmy się bezpośrednio z Dealerem Cichy-Zasada w Szczecinie, ul. Południowa 6. Obsługa od początku bardzo profesjonalna, od ręki zarezerwowano Nasz samochód, jeszcze tego samego dnia po dokonaniu płatności wysłano do Nas kuriera z dokumentami umożliwiającymi samodzielne zarejestrowanie pojazdu w Gdańsku, na czym Nam zależało, na prośbę o przesłanie do salonu opon zimowych i ich zmianę usłyszałem tylko "nie ma żadnego problemu". Pierwszy kontakt z salonem w Szczecinie i rezerwacja auta nastąpiła w dniu 18.11, a samochód był gotowy do odbioru w dniu 22.11! Cały proces zajął tak naprawdę zaledwie 4 dni! Możecie Państwo bardzo dużo profesjonalizmu nauczyć się od kolegów ze Szczecina, bo samo to, że mieszkaniec Gdańska decyduje się na wyjazd po samochód do Szczecina jest najlepszym podsumowaniem kompletnego braku profesjonalizmu z Państwa strony i z tego miejsca serdecznie polecam dealera CICHY-ZASADA w Szczecinie, a w załączeniu zdjęcie tego, jak Nas na miejscu przywitano.
Użytkownik sieci
17 listopada 2024 21:53
Salon - samochody nowe
Salon to jedno...zapewne ...
... poziom trzyma...natomiast serwis to zupełnie inna bajka...w jakim celu udajemy się do ASO....zapewne między innymi po to by otrzymać specjalistyczną pomoc...no ale...jeżeli wykonuje się kilka podejść na umówione wizyty i nadal nie otrzymuje się wiążącej odpowiedzi...to chyba jest coś nie hallo...I to na temat roboty, którą sami w ramach serwisu ogarniali...w autach, których zapewne przewijało się sporo...a6 c7...ale tutaj koncern doopy daje...szkolenia...ale w jakim celu skoro bez celu widocznie...procedura z instrukcji serwisowej raczej jest...wykonana diagnostyka - konkretów brak...podejście kolejne...3h demontaż zderzaka itd. - "chyba sterownik"...*który albo nie zostal wcześniej wymieniony...albo uległ uszkodzeniu poprzez wadliwy montaż"..."proszę czekać na kontakt"...oby się wreszcie udało...Adaptive Light...AKTUALIZACJA!!!...Tak jak napisałem do Audi Centrum Polska i taką też informację prześlę w najbliższym czasie do centrali w Niemczech...dno mułem pokryte jeśli chodzi o serwis...I te swoje odpowiedzi odnośnie dbania o dobro klienta możecie sobie wsadzić między swoje skoroszyty...4 podejścia i na koniec serwis stwierdza usterkę, która w sterowniku zapisana była od samego początku...takie informację to ja mogę sobie sam wyciągnąć, korzystając ze zwykłego klona Ross-Techa z Alibaby...drodzy specjaliści...od samego początku w sterowniku zapisana była informacja o błędnych odczytach przekazywanych z czujnika systemu Adaptive Light...ale wy potrzebowaliście do tego 4 podejść, łączenia się niby z serwisem centralnym w Niemczech na diagnozę itd.. śmieszni jesteście...dzisiaj każda jedna diagnoza jest związana z dostępem on-line do bazy centralnej...sami operujecie na tokenach czasowych podczas kodowań...komu wy chcecie wciskać swoją śmieszną filozofię...do błędu trzeba się umieć przyznać i potrafić go tak rozwiązać, żeby to klient był zadowolony...po swoich pseudo próbach wymiany sterowników itd...zakończyliście temat na propozycji naprawy owego systemu za kwotę 7k...chyba coś wam w kalkulacjach nie poszło...a swoje niedociągnięcia zrzucajcie na siebie a nie na klientów...prosta diagnoza.. auto po naprawie powypadkowej zostało nieumiejętnie naprawione, wadliwy montaż reflektora, co zresztą swego czasu potwierdził wasz pracownik, który potem dziwnym trafem został od dalszej naprawy odsunięty...chcielibyście przerzucić na klienta bo ubezpieczenie odrzuciło wasz śmieszny wniosek o uzupełnienie kosztów naprawy...i bardzo dobrze, że tak zrobili...jesteście beznadziejni jeśli chodzi o serwis...ale wyniki sprzedaży widocznie są dla Audi Polska najistotniejsze...ale ja tego tematu tak nie zostawię...tak samo jak wymyślonej kolizji z uszkodzym całym przodem auta w 2022.. gdzie wszystkie części poza naprawianymi przez was w pasie przednim są z oznaczeniem z roku produkcji auta czyli 2014...pompa ABS.. przewody klimatyzacji, refletor po przeciwnej stronie od wymienianego przez was.. skąd niby wzięły się części z tych lat skoro cały przód auta był rozbity według informacji przekazanej przez waszego pracownika...jesteście po prostu śmieszni...Jak dla mnie z automatu serwis do zamknięcia...ja bym wam łańcucha w rowerze nie oddał do konserwacji i przygotowania do sezonu...nie ciepło pozdrawiam.
Użytkownik sieci
11 listopada 2024 21:26
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 listopada 2024 22:16
Salon - samochody nowe
Witam. Jestem w ...
... trakcie trwania wyboru Audi q7. Po dokonaniu konfiguracji i wysłania do audi plichta Gdańsk skontaktował się ze mną pan który wysłał mi ofertę leasingu. Po tygodniu czasu stwierdziłem obejrzymy auto na żywo. Chcąc omówić ofertę i dokonać korekty lub omówić zakupu auta dostępnych od ręki szukaliśmy pana który nam pomoże. Pomógł nam tylko jak mógł. Pokazał nam na komputerze jakieś dwa auta dostępnych od ręki, gdzie dostępność była większa i powiedział że co do konfiguracji przekażę informacje koledze który jest naszym opiekunem i mam czekać na telefon. Myślę spoko facet który coś mi wysłał muszę z nim gadać, pokonując 1,5 godz. drogę do Gdańska nie mógłbym omówić wszystko w jednym miejscu. Ale czekając na ten telefon lub Kontakt e-mail już 2 miesiące. Stwierdziłem lepiej udać się do Warszawy gdzie podejście jest trochę na wyszym poziomie. Dziś patrząc na opinie audi w Polsce nie dziwi mnie, że audi plichta Gdańsk ma najsłabsze opinie.
Użytkownik sieci
27 października 2024 02:26
Salon - samochody nowe
Zakupiłem samochód marki ...
... Audi w Audi Centrum Gdańsk z gwarancją Audi Select Plus dla aut używanych, licząc na jakość i obsługę na najwyższym poziomie. Niestety, rzeczywistość okazała się zupełnie inna. Po zaledwie trzech miesiącach użytkowania pojazdu wystąpiła poważna usterka – nagar w kolektorach dolotowych. Najbliższy serwis Audi (Audi Kielce) odmówił naprawy gwarancyjnej, uzasadniając to rzekomym brakiem ważności gwarancji z powodu braku serwisu olejowego. Po wielu rozmowach i próbach wyjaśnienia sytuacji zostałem odesłany do Gdańska, gdzie ostatecznie wykonano naprawę, jednak pojawiły się kolejne problemy. Po powrocie z serwisu odkryłem, że system wspomagania kierowcy (asystent widoczności w nocy) nie działa prawidłowo i wymaga kalibracji, a sam serwis pominął wymianę jednego z trzech łańcuchów. Wkrótce pod pojazdem pojawiły się plamy oleju i wycieki płynu chłodzącego, co zmusiło mnie do kolejnej podróży do serwisu – oddalonego o 520 km. Podczas jednej z tych wizyt awarii uległa obejma przewodu chłodnicy, co skończyło się kolejnym wyciekiem i unieruchomieniem pojazdu. Kolejne wizyty serwisowe nie przyniosły trwałego rozwiązania problemów, a w międzyczasie cena przedłużenia gwarancji wzrosła z 12 000 zł do aż 56 000 zł. Wycena samochodu, który kupiłem za 249 000 zł, spadła do 170 000 zł po roku użytkowania, co jasno pokazuje spadek wartości wynikający z licznych awarii. Ostatecznie czuję się bardzo rozczarowany poziomem obsługi, brakiem odpowiedzialności ze strony serwisu oraz Audi Select Plus. Nie tego oczekuję od marki, która reklamuje swoje produkty jako premium. Mogę załączyć liczne fotografie z awarii po gwarancyjnych
Machnacki
12 października 2024 15:54
Serwis
Wymiana oleju
Brak jakiego kolwiek podejścia do klienta- kpina!! Cena za wymianę tylko oleju przerosła moje oczekiwania 1340zl, a na dodatek musiałem na drugi dzień odwiedzić ale już inny warsztat ponieważ wyskoczył mi komunikat, że jest za duży poziom oleju. Czyli dodatkowe koszta po partackiej robocie w " salonie audi" . Marka Audi niestety ze względu na brak kompetentnych pracowników traci renomę na jaką tak dlugo pracowala
Użytkownik sieci
7 października 2024 14:24
Salon - samochody nowe
Właśnie odebrałam auto ...
... po naprawie tylnego zderzaka. Zderzak bez zarzutów ale elementy zdejmowane przy okazji naprawy nie zostały należycie spasowane tj. tylne nadkola. Po lekkim dotknięciu można nimi ruszać we wszystkie strony. Odpowiedź Pana z serwisu - nie da się tego inaczej zamontować, tak jest dobrze. Pokazuje, że przednie tak nie latają. Odpowiedź - nie można porównać, bo są inaczej mocowane. Okej to zapraszam Panią od szkód do zobaczenia jak to wygląda w wystawowej Q5 oczywiście tam wszystko spasowane idealnie, nic nie lata nic nie jest luźne ale porównać też nie można. Podsumowując, samochód po naprawie w ASO nie został doprowadzony do stanu sprzed szkody. Nie tak powinna wyglądać naprawa wyceniona na 6000 zł. Próba zbycia tematu i straszna strata czasu.
Użytkownik sieci
26 września 2024 15:52
Salon - samochody nowe
Absolutnie odradzam zakup ...
... samochodu w tej firmie. Kupiłem w Audi Centrum Gdańsk dwa auta (A6 i Q5)- i to były ostatnie dwa auta w tym salonie. Obsługa posprzedażowa jest na poziomie 0 - dokładniej chodzi o ubezpieczenie w leasingu. Dział finansowy wysyła oferty ubezpieczenia i nie można wybrać najtańszej wersji, ponieważ tylko na 14 dni przed końcem ubezpieczenia można zmienić towarzystwo ubezpieczeniowe. Oczywiście mam całą korespondencję mailową w tej sprawie i nie ma tam żadnej informacji o wyżej wymienionej sytuacji. Niedługo kończy mi się leasing i na pewno nigdy więcej nie kupię tam auta. Resumując - przestrzegam przed zakupem w tym salonie, nie tylko w Audi Centrum Gdańsk można kupić Audi. Są też inne salony gdzie traktuje się klienta poważnie i przyszłościowo.
Użytkownik sieci
21 września 2024 13:33
Salon - samochody nowe
Bardzo średnia obsługa. ...
... Salon odwiedziłem 2 krotnie. Za każdym razem umówiony byłem przez przedstawiciela w Gdyni do konkretnej osoby, na konkretną godzinę. Stawiałem się punktualnie, aby obejrzeć samochód, który mnie zainteresował. Niestety za każdym razem osoby, która była wyznaczona do pokazania nie było. Zastępował ją ktoś kto wiedział, że ktoś ma przyjść, ale nie wiedział kiedy i do którego samochodu. Za każdym razem szukanie właściwego kluczyka do samochodu, następnie właściwego samochodu na rozległym placu. A czas na oglądanie auta <2min, bo przedstawiciel się śpieszy do następnego klienta. Dłużej zajmowało szukanie auta w salonie, niż jego oglądanie. Żenujące i nie przystające do salonu aut tej klasy. Odwiedziłem kilka salonów tej marki tego dealera i ... wszędzie jest podobnie.
Użytkownik sieci
16 września 2024 18:46
Salon - samochody nowe
niestety Audi Select ...
... Plus nazywany przez sprzedawców Grupy Plichta gwarancją to jedna wielka fikcja. W istocie jest to ubezpieczenie a sama firma sprzedaje samochody które w istocie nie są zweryfikowane. Później następuje tylko miksowanie się ud usunięcia wad. Przy zakupie pierwszego samochodu od nich myślałem, że to przypadek, po zakupie drugiego wydaje się to regułą. Jeżeli kierownik serwisu pan Sławomir dopuszcza się do przekazywania pewnych informacji telefonicznie a później twierdzi, że takiej rozmowy nie było to jest to jakiś żart
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2024 17:49
Salon - samochody nowe
Gdyby była taka ...
... możliwość gwiazdki bym odejmował.Przegląd ,mycie i wymiana oleju mogą się tylko uczyć od BMW
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2024 13:43
Salon - samochody nowe
We wrześniu 2023 ...
... kupiłem z salonu na Lubowidzkiej Audi A7 Sportback w programie Select Plus. W ogłoszeniu widniała informacja o 12-miesięcznym ubezpieczeniu Audi Select Plus. Po zdecydowaniu się na auto, poprosiłem handlowca o zweryfikowanie kiedy kończy się gwarancja producenta. Okazało się, że pozostało trochę ponad pół rok do jej wygaśnięcia (bądź przekroczeniu liczby kilometrów). Sprzedawca ustnie poinformował mnie, że ubezpieczenie Audi Select Plus zostanie uruchomione po zakończeniu gwarancji producenta i będzie obowiązywało wspomniane w opisie 12-miesięcy. Przy odbiorze auta nie wydano mi certyfikatu gwarancyjnego, mimo tego iż został wystawiony tego samego dnia. Po zakończeniu gwarancji producenta upomniałem się o dokument potwierdzający przedłużoną gwarancję (ubezpieczenie). Otrzymałem certyfikat nie na ustalone 12, a na 5 miesięcy! Po kontakcie z kierownikiem działu sprzedaży samochodów używanych otrzymałem odpowiedź, iż auta ubezpieczają do pełnych 12 miesięcy, wliczając w to okres gwarancji producenta. Faktyczne ustalenia były inne - być może dlatego nie otrzymałem dokumentów przy odbiorze pojazdu. Uważam, że zostałem celowo wprowadzony w błąd (a raczej oszukany). Ponadto auto zostało sprzedane na pękniętych i krzywych kołach, które zagrażały bezpieczeństwu poruszania się pojazdem na drogach publicznych - zdjęcie dołączam do opinii.
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2024 09:35
Salon - samochody nowe
It has been ...
... bought second - hand car in Audi Centrum Gdańsk (44 Lubowidzka street). During “buying” process (2 working days) it was found, that our car is selling on OLX.pl for 7000 zł less price than in Audi Centrum Gdansk show-room. We have asked sales manager Dawid G. about following issue, but answer was: “I know nothing about it and NO any point to discuss that with you”. We have asked also for receiving winter tires from our car like a present, to cover that issue somehow, but answer from sales manager was: “Your winter tires have been already sold to somebody else”. Unfortunately, will not recommend Audi Centrum Gdansk to somebody else.
Użytkownik sieci
19 czerwca 2024 15:53
Salon - samochody nowe
Na wstępie chciałbym ...
... zaznaczyć, że opinia dotyczy serwisu, nie salonu sprzedaży, co do którego nie mam najmniejszych zastrzeżeń. Kupowałem tu dwukrotnie auto i pewnie zrobię to po raz trzeci. Jeśli natomiast chodzi o serwis i obsługę wokół niego, to niestety pozostaje tu wiele do życzenia. Jako stały klient odwiedzałem serwis z okazji przeglądów i sporadycznie z powodu usterek. Bywały lepsze i gorsze sytuacje, ale to co ostatnio się wydarzyło przechyliło czarę goryczy. Przyjechałem na przegląd auta po 2 latach (30000 km). Pan który przyjmował moje auto wydawał się osobą, która siedzi tam za karę. Nie takiego poziomu obsługi bym się spodziewał. Warto zaznaczyć, że umawiałem się na serwis z wyprzedzeniem, telefonicznie. Nie przyszedłem tam z ulicy ad hoc. Ale trudno, czasem mamy gorsze dni. Moje odczucie było takie jakbym był tam intruzem, a jestem klientem od kilku ładnych lat. Poczekałem na miejscu na zakończenie przeglądu i tu pojawiła się niemiła niespodzianka (Pominę sprawy tak błahe jak zainteresowanie klientem podczas oczekiwania na wykonanie usługi). Mimo pakietu serwisowego przypisanego do numeru VIN mojego auta musiałem uiścić opłatę za przegląd. Myślałem, że została wykonana jakaś dodatkowa usługa wyłączona z pakietu serwisowego (on ma pewne wyłączenia co do materiałów jak klocki hamulcowe itp.). Po powrocie do domu i porównaniu dokumentu zawierającego zakres wspomnianego pakietu z zakresu prac i materiałów ujętych w fakturze okazało się, że wszystko powinno być pokryte. Dlatego też skontaktowałem się mailowo z serwisem w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Odpisał mi Pan, który przyjmował auto do serwisu odsyłając mnie do sprzedawcy, gdyż pakiet miał być nie aktywny. Na dowód został załączony screenshot z programu. Jednak Pan pomylił się(*) w numerze VIN. Po wpisaniu poprawnego otrzymałem informację, że zaszła pomyłka. Owszem to się zdarza, jak mówiłem na wstępie każdy może mieć gorszy dzień. Po długim weekendzie otrzymałem fakturę z korektą i to w sumie na tyle. Żadnego więcej kontaktu ani zwrotu pieniędzy. Po tygodniu od upłynięcia terminu zapłaty faktury skontaktowałem się ponownie z serwisem otrzymując informację, że mam zaczekać na przelew... Tylko ile można czekać? Serwis został wykonany 28.05, faktura została wystawiona 3.06 z terminem płatności do 10.06, dzisiaj mamy 19.06... * na oryginalnej fakturze znajduje się poprawny numer VIN, dlatego cała sytuacja wydaje się bardzo dziwna. Poza tym nigdy nie musiałem podawać żadnych danych. Wszystko jest wczytywane z kluczyka, który przekazuję osobie przyjmującej auto do serwisu.
Użytkownik sieci
5 czerwca 2024 12:03
Salon - samochody nowe
Brak profesjonalizmu, fatalna ...
... obsługa klienta oraz ponad godzinne oczekiwanie na kierownika które jeszcze trwa. Nie polecam a nawet odradzam
Użytkownik sieci
4 czerwca 2024 12:45
Salon - samochody nowe
Niestety ku mojemu ...
... zaskoczeniu spotkałem się z niemiłym potraktowaniem przy odbiorze auta z serwisu, auto wydała mi Pani z recepcji czy też kasy (pomimo że obok siedziało dwóch doradców serwisu) Pani nie była w niczym zorientowana odnośnie samochodu i wykonanej naprawy ani też nie wykazywała najmniejszych chęci żeby mi w sposób kulturalny udzielić odpowiedzi na moje pytania. M in. na pytanie czy jest jakaś informacja na piśmie dla mnie o wykonanej naprawie (co było wymienione itd) uzyskałem odpowiedź “nie mam zielonego pojęcia , wszytko jest zapisane w systemie” (do którego ja nie mam dostępu), późniejsza rozmowa przebiegała w podobnym tonie. Ostatecznie otrzymałem kluczyk i finito, Pani nie była skłonna podejść nawet do samochodu i wskazać miejsce gdzie stoi. Na moje pytanie gdzie znajduje się auto odpowiedziała: “gdzieś na placu po prawej, na prosto albo po lewej” (na zasadzie szukaj pan i się odczep). Nadmienię że kupiem jeden z najdroższych modeli marki i oczekuję spełnienia choćby minimum standardów do jakich zobowiązany jest salon aut rzekomo premium. Jednoczasowo użytkuje też inne auto klasy premium i jestem przyzwyczajony jednak do innych standardów obsługi. Mimo wszystko chcę ten samochód tu właśnie serwisować bo mieszkam blisko i nie mam czasu ani ochoty jeździć dalej. Jeśli jednak tego typu sytuacje będą się powtarzać i moja uwaga zostanie zamieciona pod dywan (otrzymam może informację że mam się zgłosić do kierownika działu itp) to będę zmuszony złożyċ skargę wyżej - może do centrali audi.