82%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 grudnia 2024 11:49
Salon - samochody nowe
Chciałbym serdecznie podziękować ...
... dilerowi Audi za niezwykle profesjonalną obsługę i wsparcie. Szczególne wyrazy uznania należą się Panu Dariuszowi z serwisu w Gdańsku, który okazał się osobą niezwykle rzeczową, konkretną i zaangażowaną w rozwiązanie mojego problemu. Mimo że serwis w Olsztynie od czerwca tego roku nie był w stanie mi pomóc, zespół z Gdańska poradził sobie z tym w ekspresowym tempie. Takie podejście do klienta zasługuje na najwyższą pochwałę i jest wzorem do naśladowania. Dziękuję za wsparcie i fachowość!
Użytkownik sieci
17 grudnia 2024 18:21
Salon - samochody nowe
Wszystko szybko sprawnie ...
... i fachowo . Obsługa super . Nawet o psa się zatroszczą jak trzeba .
Użytkownik sieci
11 grudnia 2024 16:40
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 grudnia 2024 11:51
Salon - samochody nowe
Zadzwoniłem z prośbą ...
... o podanie numeru części w moim aucie. Odmówiono mi. Zadzwoniłem do innego ASO i otrzymałem od ręki.
Użytkownik sieci
2 grudnia 2024 11:56
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 listopada 2024 14:12
Salon - samochody nowe
Szanowni Państwo, z ...
... pełnym przekonaniem NIE POLECAM zakupu samochodu w salonie Audi przy ul. Lubowidzkiej 44. Wraz z żoną zdecydowaliśmy się na zakup nowego Audi A6 z oferty samochodów gotowych od ręki. Rozliczać chcieliśmy się ze środków własnych, zatem liczyliśmy na profesjonalną obsługę i sprawne załatwienie sprawy, szczególnie, że mieliśmy już wybrany konkretny egzemplarz, który w porozumieniu ze sprzedawcą, który Nas obsługiwał, miał zostać sprawnie dostarczony do Gdańska i przygotowany do odbioru. W międzyczasie bardzo szybko okazało się, że sprzedawca zamiast szukać rozwiązań i wsparcia dla klienta, znajdował tylko problemy. Na moje pytanie o możliwość zamówienia opon zimowych do salonu (mamy w końcu koniec listopada) usłyszałem "nie ma takiej opcji, kurier to gdzieś rzuci i nie będę potem opon szukał". Audi obecnie ma/miało promocję 20% rabatu na wybrany przez Nas pojazd, co dotyczyło tzw. "oferty placowej" i samochody dosyć szybko znikały, zależało Nam zatem na sprawnej rezerwacji i zakupie samochodu. Tymczasem sprzedawca, od Naszej OSTATECZNEJ DECYZJI o wyborze auta, w ciągu BLISKO 2 TYGODNI nie potrafił nawet zarezerwować dla Nas wybranego samochodu, który mógł przecież w każdej chwili się sprzedać. Ciągle słyszeliśmy o przesuwaniu terminu, a to bo musi sprawdzić czy nie było szkody transportowej, potem czy nie było szkody parkingowej, potem Pan rozwodził się 2 dni nad formą finansowania, która od początku była jasna i sprzedawca był o tym poinformowany. Na stwierdzenie z mojej strony "przecież mówiłem Panu, że nie potrzebuję finansowania, płacę gotówką" usłyszałem tylko "a no tak, zapomniałem". W tym momencie skończyła się Nasza cierpliwość i widząc auto świetnie pasujące do Naszych potrzeb, które jest w Szczecinie, skontaktowaliśmy się bezpośrednio z Dealerem Cichy-Zasada w Szczecinie, ul. Południowa 6. Obsługa od początku bardzo profesjonalna, od ręki zarezerwowano Nasz samochód, jeszcze tego samego dnia po dokonaniu płatności wysłano do Nas kuriera z dokumentami umożliwiającymi samodzielne zarejestrowanie pojazdu w Gdańsku, na czym Nam zależało, na prośbę o przesłanie do salonu opon zimowych i ich zmianę usłyszałem tylko "nie ma żadnego problemu". Pierwszy kontakt z salonem w Szczecinie i rezerwacja auta nastąpiła w dniu 18.11, a samochód był gotowy do odbioru w dniu 22.11! Cały proces zajął tak naprawdę zaledwie 4 dni! Możecie Państwo bardzo dużo profesjonalizmu nauczyć się od kolegów ze Szczecina, bo samo to, że mieszkaniec Gdańska decyduje się na wyjazd po samochód do Szczecina jest najlepszym podsumowaniem kompletnego braku profesjonalizmu z Państwa strony i z tego miejsca serdecznie polecam dealera CICHY-ZASADA w Szczecinie, a w załączeniu zdjęcie tego, jak Nas na miejscu przywitano.
Użytkownik sieci
27 listopada 2024 11:53
Salon - samochody nowe
Polecam salon Audi ...
... Centrum Gdańsk, profesjonalna obsługa, doradztwo. Szczególnie jestem zadowolony z współpracy z kierownikiem serwisu Panem Dominikiem Gleba, oraz z Panią Aleksandrą Rosenkranz - Doradcą ds. Usług Finansowych.
Użytkownik sieci
17 listopada 2024 21:53
Salon - samochody nowe
Salon to jedno...zapewne ...
... poziom trzyma...natomiast serwis to zupełnie inna bajka...w jakim celu udajemy się do ASO....zapewne między innymi po to by otrzymać specjalistyczną pomoc...no ale...jeżeli wykonuje się kilka podejść na umówione wizyty i nadal nie otrzymuje się wiążącej odpowiedzi...to chyba jest coś nie hallo...I to na temat roboty, którą sami w ramach serwisu ogarniali...w autach, których zapewne przewijało się sporo...a6 c7...ale tutaj koncern doopy daje...szkolenia...ale w jakim celu skoro bez celu widocznie...procedura z instrukcji serwisowej raczej jest...wykonana diagnostyka - konkretów brak...podejście kolejne...3h demontaż zderzaka itd. - "chyba sterownik"...*który albo nie zostal wcześniej wymieniony...albo uległ uszkodzeniu poprzez wadliwy montaż"..."proszę czekać na kontakt"...oby się wreszcie udało...Adaptive Light...AKTUALIZACJA!!!...Tak jak napisałem do Audi Centrum Polska i taką też informację prześlę w najbliższym czasie do centrali w Niemczech...dno mułem pokryte jeśli chodzi o serwis...I te swoje odpowiedzi odnośnie dbania o dobro klienta możecie sobie wsadzić między swoje skoroszyty...4 podejścia i na koniec serwis stwierdza usterkę, która w sterowniku zapisana była od samego początku...takie informację to ja mogę sobie sam wyciągnąć, korzystając ze zwykłego klona Ross-Techa z Alibaby...drodzy specjaliści...od samego początku w sterowniku zapisana była informacja o błędnych odczytach przekazywanych z czujnika systemu Adaptive Light...ale wy potrzebowaliście do tego 4 podejść, łączenia się niby z serwisem centralnym w Niemczech na diagnozę itd.. śmieszni jesteście...dzisiaj każda jedna diagnoza jest związana z dostępem on-line do bazy centralnej...sami operujecie na tokenach czasowych podczas kodowań...komu wy chcecie wciskać swoją śmieszną filozofię...do błędu trzeba się umieć przyznać i potrafić go tak rozwiązać, żeby to klient był zadowolony...po swoich pseudo próbach wymiany sterowników itd...zakończyliście temat na propozycji naprawy owego systemu za kwotę 7k...chyba coś wam w kalkulacjach nie poszło...a swoje niedociągnięcia zrzucajcie na siebie a nie na klientów...prosta diagnoza.. auto po naprawie powypadkowej zostało nieumiejętnie naprawione, wadliwy montaż reflektora, co zresztą swego czasu potwierdził wasz pracownik, który potem dziwnym trafem został od dalszej naprawy odsunięty...chcielibyście przerzucić na klienta bo ubezpieczenie odrzuciło wasz śmieszny wniosek o uzupełnienie kosztów naprawy...i bardzo dobrze, że tak zrobili...jesteście beznadziejni jeśli chodzi o serwis...ale wyniki sprzedaży widocznie są dla Audi Polska najistotniejsze...ale ja tego tematu tak nie zostawię...tak samo jak wymyślonej kolizji z uszkodzym całym przodem auta w 2022.. gdzie wszystkie części poza naprawianymi przez was w pasie przednim są z oznaczeniem z roku produkcji auta czyli 2014...pompa ABS.. przewody klimatyzacji, refletor po przeciwnej stronie od wymienianego przez was.. skąd niby wzięły się części z tych lat skoro cały przód auta był rozbity według informacji przekazanej przez waszego pracownika...jesteście po prostu śmieszni...Jak dla mnie z automatu serwis do zamknięcia...ja bym wam łańcucha w rowerze nie oddał do konserwacji i przygotowania do sezonu...nie ciepło pozdrawiam.
Użytkownik sieci
14 listopada 2024 22:20
Salon - samochody nowe
Dobra, kompetentna obsługa.
Użytkownik sieci
12 listopada 2024 20:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 listopada 2024 21:26
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 listopada 2024 12:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 listopada 2024 00:50
Salon - samochody nowe
Serdecznie polecam audi ...
... centrum gdańsk.Profesjonalna obsługa i bardzo uprzejme podejście do klienta,super atmosfera i współpraca na najwyższym poziomie.Największe podziękowania należą się Panu Łukaszowi który podszedł do sprawy profesjonalnie i bardzo sprawnie.Taka współpraca to czysta przyjemność :)
Użytkownik sieci
4 listopada 2024 22:16
Salon - samochody nowe
Witam. Jestem w ...
... trakcie trwania wyboru Audi q7. Po dokonaniu konfiguracji i wysłania do audi plichta Gdańsk skontaktował się ze mną pan który wysłał mi ofertę leasingu. Po tygodniu czasu stwierdziłem obejrzymy auto na żywo. Chcąc omówić ofertę i dokonać korekty lub omówić zakupu auta dostępnych od ręki szukaliśmy pana który nam pomoże. Pomógł nam tylko jak mógł. Pokazał nam na komputerze jakieś dwa auta dostępnych od ręki, gdzie dostępność była większa i powiedział że co do konfiguracji przekażę informacje koledze który jest naszym opiekunem i mam czekać na telefon. Myślę spoko facet który coś mi wysłał muszę z nim gadać, pokonując 1,5 godz. drogę do Gdańska nie mógłbym omówić wszystko w jednym miejscu. Ale czekając na ten telefon lub Kontakt e-mail już 2 miesiące. Stwierdziłem lepiej udać się do Warszawy gdzie podejście jest trochę na wyszym poziomie. Dziś patrząc na opinie audi w Polsce nie dziwi mnie, że audi plichta Gdańsk ma najsłabsze opinie.
Użytkownik sieci
31 października 2024 17:23
Salon - samochody nowe
Przyjemny salon i profesjonalny personel. Polecam
Użytkownik sieci
29 października 2024 13:41
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 października 2024 02:26
Salon - samochody nowe
Zakupiłem samochód marki ...
... Audi w Audi Centrum Gdańsk z gwarancją Audi Select Plus dla aut używanych, licząc na jakość i obsługę na najwyższym poziomie. Niestety, rzeczywistość okazała się zupełnie inna. Po zaledwie trzech miesiącach użytkowania pojazdu wystąpiła poważna usterka – nagar w kolektorach dolotowych. Najbliższy serwis Audi (Audi Kielce) odmówił naprawy gwarancyjnej, uzasadniając to rzekomym brakiem ważności gwarancji z powodu braku serwisu olejowego. Po wielu rozmowach i próbach wyjaśnienia sytuacji zostałem odesłany do Gdańska, gdzie ostatecznie wykonano naprawę, jednak pojawiły się kolejne problemy. Po powrocie z serwisu odkryłem, że system wspomagania kierowcy (asystent widoczności w nocy) nie działa prawidłowo i wymaga kalibracji, a sam serwis pominął wymianę jednego z trzech łańcuchów. Wkrótce pod pojazdem pojawiły się plamy oleju i wycieki płynu chłodzącego, co zmusiło mnie do kolejnej podróży do serwisu – oddalonego o 520 km. Podczas jednej z tych wizyt awarii uległa obejma przewodu chłodnicy, co skończyło się kolejnym wyciekiem i unieruchomieniem pojazdu. Kolejne wizyty serwisowe nie przyniosły trwałego rozwiązania problemów, a w międzyczasie cena przedłużenia gwarancji wzrosła z 12 000 zł do aż 56 000 zł. Wycena samochodu, który kupiłem za 249 000 zł, spadła do 170 000 zł po roku użytkowania, co jasno pokazuje spadek wartości wynikający z licznych awarii. Ostatecznie czuję się bardzo rozczarowany poziomem obsługi, brakiem odpowiedzialności ze strony serwisu oraz Audi Select Plus. Nie tego oczekuję od marki, która reklamuje swoje produkty jako premium. Mogę załączyć liczne fotografie z awarii po gwarancyjnych
Użytkownik sieci
19 października 2024 15:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 października 2024 07:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 października 2024 18:56
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu wspaniała ...
... i pomocna! Dziękuję za rozwiązanie problemu. Serdecznie polecam z całego serca!