83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 listopada 2016 17:49
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Niedoinformowanie klienta, wmawianie bzdur i naciąganie.
Użytkownik sieci
25 października 2016 15:41
Salon - samochody nowe
Absolutnie nie polecam ...
... serwisu w tym miejscu! Audi A8 z 2006 roku jest traktowane przez pracowników już jak stary złom. Odebrałem auto brudne w środku od smaru z połamaną popielniczką i śladami po wkrętaku, takiej lipy dawno nie widziałem. skasowali 1800 zł jak się okazało za diagnostykę a nie naprawę, bo nic się nie zmieniło. Niekompetencja, arogancja i tyle! obrzydzili mi markę.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2016 12:50
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta to ...
... tragedia. Umówiony byłem na jazdę próbna A8 po dwudziestu minutach i zapewnianiu ze jeszcze chwile mam poczekać... poirytowany wyszedłem.
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2016 14:48
Salon - samochody nowe
Dział sprzedaży nie wykazuje zainteresowania klientem.
Użytkownik sieci
3 marca 2016 11:14
Salon - samochody nowe
Jestem zmuszony wystawić ...
... dwie gwiazdki z winny blacharni/lakierni która przetrzymała auto ponad miesiąc. (drugi raz) Jest to drugie podejście z myślą, że drugi raz lakiernia stanie na wysokości zadania. Niestety po raz drugi zawiedli. Nie wiem czy to wina barku ludzi do pracy przy dużej ilości przyjętych aut do naprawy, czy po prostu jest selekcja i zwykłego Kowalskiego traktuje się jako osobę która może czekać. Pierwszym razem wykładając swoje pieniądze byłem zdziwiony bo nie małe były, drugi raz zgłoszona szkoda do naprawy i to samo. Nie będę wchodził w szczegóły ale naprawa i lakierowanie dwóch elementów zajęło tyle samo co cała lewa strona... czy to normalne. Jedyny plus to sama obsługa w samym Centrum Audi. Pani Justyna Mróz staje na wysokości zadania i nie ma problemów, dba o klienta, tylko co z tego jak ze strony lakierni staje się przed jakimś mega problemem... Dla mnie nie ma już mowy o jakikolwiek wyjaśnieniach, po prostu ze strony lakierni moje auto zostało potraktowane jak jakiś odrzut, który można zrobić nawet za miesiąc bo jaki problem, klient poczeka.... Niestety ale Audi Centrum jako tako na tym też ucierpi bo niestety jest powiązane jako, że nie ma wypływu jak widać na swoich pracowników i ich prace... Oddając auto do naprawy blacharsko-lakierniczej do serwisu oczekuję się nieco wyższej jakości niż u Pana Zenka gdzieś na mieście... a tu niestety odbiega to przynajmniej w moim przypadku i to drugi raz.
Użytkownik sieci
30 października 2015 12:06
Salon - samochody nowe
Nieprofesjonalne podejscie do ...
... klienta. Brak rzetelnej informacji, ktora skutkuje wprowadzeniem klienta w blad i zawyzeniem kosztow naprawy. Odradzam to miejsce.