83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 stycznia 2020 21:14
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 stycznia 2020 15:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 stycznia 2020 23:46
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm, plus doskonała obsługa.
Użytkownik sieci
2 stycznia 2020 21:46
Salon - samochody nowe
Polecam serwis. Bardzo ...
... pomocna obsługa. Pan Piotr Malicki wraz z mechanikami zajął się moim samochodem w wigilię. Po naprawie samochód był umyty i pachnący.
Użytkownik sieci
31 grudnia 2019 14:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 grudnia 2019 11:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 grudnia 2019 19:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 grudnia 2019 21:56
Salon - samochody nowe
Nie precyzyjna informacja
Użytkownik sieci
19 grudnia 2019 18:53
Salon - samochody nowe
Brak pomocy ze ...
... strony pracownikow. Zero checi przy pomocy. Awaria audi q7. Bylismy z dzieckiem, smiali sie ze przyjechalismy 25 minut przed zamknieciem. Nie pomogli mimo uprzedzajacego telefonu godzine wczesniej ze jedziemy i potrzebujemy pomocy.
Użytkownik sieci
17 grudnia 2019 16:08
Salon - samochody nowe
Przemiła obsługa 🏆 Profesjonalne podejście do klientów. 🏆
Użytkownik sieci
16 grudnia 2019 11:43
Salon - samochody nowe
Wersja krótka: sprzedaż ...
... - super, serwis - nie polecam Wersja dłuższa: 1. Przy sprzedaży bardzo dobry i miły kontakt (polecam p. Aleksandrę). Udało się znaleźć dokładnie to czego szukałem, bardzo duży wybór aut. Pokazano mi auto w każdej wersji wyposażeniowej jaka mnie interesowała (rozumiem, że to też jedna z technik sprzedażowych, posadzić klienta w aucie i pokazać, że jest już na wyciągnięcię ręki ;-), ale nie było to nachalne). Jednym autem jeździłem z Panią która mi auto sprzedawała, drugie dostałem na całe popołudnie (niektóre salony na to nie pozwalają). Ogromny plus. Ostatecznie auto kupiłem. Co do serwisu: 2. Auto prawdodpodobnie zostało wydane mi z uszkodzoną skórą na kierownicy. Piszę prawdpodobnie bo jest to w dość nietypowym miejscu i nie zauważyłem przy odbiorze, a dopiero po 2-3 dniach. Uszkodzenia wyglądają jak od obrączki (nie noszę obrączki, nikt inny autem nie jeździł poza mną po odbiorze, auto wcześniej stało na placu, raczej nie byłem jedyną osobą która w nim siedziała). I nie mam pretensji o samo uszkodzenie - zdarza się. Niestety po zgłoszeniu serwis zupełnie się na mnie wypiał, sam musiałem się dopraszać o status. Całość zajęła ponad 6 tygodnii. Ostatecznie powiedziano mi, że nikt się do uszkodzenia nie poczuwa i mam sobie radzic sam. Oczekiwałem chociaż pomocy w regeneracji/naprawie skóry, rysy nie są głębokie. 3. Po serwisie auto jest zazwyczaj nieumyte (2 wizyty, serwisy innych dużo tańszych marek potrafią to zrobic). 4. Nie ma szans na dostanie auta zastępczego nawet na kilka godzin, nie i kropka. Audi Centrum Gdańsk jest niestety na 'odludziu'. A przypominam, że do testów mogłem dostać prawie wszystko co chciałem ;-) Zauważyłem, że do niektórych komentarzy odnosi się serwis/kierownik serwisu - nie będę nikogo 'ganiał' i wydzwaniał, więc przestrzegam przed pisaniem - 'prosimy o kontakt'. Zresztą, Audi Centrum bardzo dobrze wie jak się ze mną skontaktować.
Użytkownik sieci
15 grudnia 2019 19:50
Salon - samochody nowe
Szybkie przyjecie, dobra ...
... kawa, doradca doradzał jak najłatwiej rozwiązać kłopot związany z autem.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2019 17:18
Salon - samochody nowe
Perfekcyjna obsługa
Użytkownik sieci
6 grudnia 2019 11:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 grudnia 2019 20:07
Salon - samochody nowe
Pan Mikołaj maestria, ...
... erudycyjność, niwa audi Serdecznie dziękuje w wyborze samochodu.
Użytkownik sieci
5 grudnia 2019 15:58
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 grudnia 2019 12:35
Salon - samochody nowe
Słabo i bardzo ...
... daleko od premium. Obsługa serwisowa to żarty. Większość zgłaszanych problemów to: "ten typ tak ma", "jeździć obserwować" (mówimy o aucie za 500 tys. PLN!). Samochody zastępcze 4-5 klas niżej (A3 za SQ7), a i tak na serwis trzeba się umawiać 3 tygodnie wcześniej żeby było jakiekolwiek. Mycie auto po serwisie nie jest standardem. Raczej nigdy więcej Audi.
Użytkownik sieci
2 grudnia 2019 14:54
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalna obsługa ...
... przez Pana Marcina Krakowiaka w sprawie samochodu używanego z Audi Select:plus. Szybka odpowiedź na pytania i bardzo szybkie załatwienie wszystkich formalności związanych z leasingiem.
Użytkownik sieci
30 listopada 2019 09:50
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 listopada 2019 20:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek