83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 marca 2019 21:37
Salon - samochody nowe
Duży wybór
Użytkownik sieci
1 marca 2019 15:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 lutego 2019 18:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 lutego 2019 17:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 lutego 2019 16:51
Salon - samochody nowe
Super profesjonalna obsługa
Użytkownik sieci
24 lutego 2019 14:44
Salon - samochody nowe
średnio ...
Użytkownik sieci
21 lutego 2019 22:21
Salon - samochody nowe
Zajebiste auta
Użytkownik sieci
21 lutego 2019 09:48
Salon - samochody nowe
W opinii swojej ...
... oceniam serwis i obsługę posprzedażną. W marcu 2018 roku byłem na dużym przeglądzie Q5, na którym powinienem mieć wymienione i uzupełnione płyny (na desce rozdzielczej wyświetlał się komunikat o konieczności uzupełnienia adblue). Przy odbiorze samochodu komunikatu o uzupełnieniu adblue już nie było ale pojawił się kilka dni po wizycie w serwisie. Byłem zdziwiony bo na fakturze za usługę płaciłem za adblu a po 3 dniach od serwisowania auta musiałem pojechać na stację paliw i ponownie go zakupić. Po przeglądnięcia raportu z wizyty w domu zauważyłem pozycję odnośnie wycieraczki szyby tylnej z dopiskiem uszkodzona. Dlaczego jej nie wymieniono??? Dlaczego nie zapytano mnie co z nią zrobić? Zadzwoniłem do osoby która mnie przyjmowała samochód i poinformowałem ją o tym fakcie i zaproponowano mi telefonicznie pokrycie kosztu czynnika adblu i rabatu przy następnej wizycie. Następna wizyta miała miejsce z Q2 w lutym tego roku i niestety nie zaproponowano mi rabatu i zwrotu kosztów adblue. Auto po serwisie wróciło z myjni umyte z zewnątrz bez felg i kół trochę dziwnie to wyglądało. Dodatkowo nasz sprzedawca zaproponował nam coś do picia i poprosił panie z obsługi o zrobienie kawyktórej się nie doczekaliśmy mimo że siedzieliśmy 4 godziny na miejscu czekając na odbiór auta.
Użytkownik sieci
20 lutego 2019 08:53
Salon - samochody nowe
Naprawa powypadkowe wykonana ...
... bardzo dobrze. Pani Aneta Czarnecka to osoba bardzo kompetentna , profesjonalna i pomocna. Kontakt mejlowy i telefoniczny bez zarzutu. W sytuacji gdy pani z likwidacji szkód jest zajęta panie z recepcji robią wszystko, żeby jak najszybciej umożliwić kontakt. Chciałbym wszędzie mieć taką obsługę.
Użytkownik sieci
18 lutego 2019 08:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 lutego 2019 19:39
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 lutego 2019 10:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 lutego 2019 11:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 lutego 2019 19:56
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 lutego 2019 16:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 lutego 2019 13:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 lutego 2019 14:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 stycznia 2019 13:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 stycznia 2019 09:49
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 stycznia 2019 17:57
Salon - samochody nowe
Fachowa obsługa