83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 lutego 2021 14:28
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 listopada 2020 18:58
Salon - samochody nowe
Witam, Powiem tak, ...
... jeśli Państwo nie pojawiają się tutaj po nowy samochód to obsługa mam wrażenie, że z łaski będzie musiało wykonać swoje obowiązki. Nie dość, że trzeba łaskawie zaczekać 20 minut aż Panowie z działu sprzedaży raczą obsłużyć to jeszcze trzeba w trakcie stania obok ich stanowisk wysłuchiwać jak wydzwaniają do klientów w celu ankiety bądź innych podobnych tematów bo jak to Panowie mówili (Premia 500 zł się należy, tym bardziej, że święta się zbliżają i chcą ją wyrobić). Ja rozumiem gdy nic się nie dzieje i nikogo w pobliżu nie ma, ale jednak przy kliencie takie podejście, zachowanie i lekceważenie? Słabo. Dla odmiany w serwisie Volkswagena obok zostałem obsłużony i umówiony w 10 minut także proszę sobie samemu wyciągnąć wnioski :)
Użytkownik sieci
2 listopada 2020 16:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 października 2020 19:09
Salon - samochody nowe
Słabe te cztery pierścienie :(
Użytkownik sieci
17 października 2020 18:32
Salon - samochody nowe
Miałem tę (nie)przyjemność ...
... odwiedzenia salonu w dniu wczorajszym. Obsługa level 0. Przez 20 minut nikt się nie pofatygował, chociaż snuło się kilku sprzedawców, gawędziło w swoim gronie wesoło lub popijało kawę. Sorry ale chyba nie za to Wam płacą. Dla odmiany zaraz z boku w salonie VW od razy ktoś zainteresował się (w bardzo elegancki nienapastliwy sposób) potencjalnym klientem. No nic - wybiorę się po auto do Gdyni.
Użytkownik sieci
17 września 2020 18:19
Salon - samochody nowe
Bardzo nie miła ...
... obsługa! Konsultant z działu samochodów używanych w bardzo chamski sposób odpowiadał na pytania. Brak zainteresowania klientem oraz chęci pomocy.
Użytkownik sieci
2 września 2020 10:49
Salon - samochody nowe
Audi Centrum Gdansk, ...
... bardzo was zasmuciła tylko 1 gwiazdka ? Prosze o kontakt z Panem Darkiem w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2020 15:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2020 18:16
Salon - samochody nowe
Miesiąc temu umówiłem ...
... się na akcje serwisową w serwisie Audi, dziś rano otrzymałem SMSa przypominającego o jutrzejeszej wizycie w celu wymiany wadliwej części, a o godzinie 18.00 dzwoni pracownik serwisu, że musi odwołać wizytę, bo część nie dotarła. Jakaś Żenada!!!
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2020 09:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 lipca 2020 16:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 lipca 2020 13:41
Salon - samochody nowe
Nikt z handlowców ...
... nawet nie podszedł o nic zapytać...tak aut się nie sprzedaje.
Użytkownik sieci
1 lipca 2020 00:20
Salon - samochody nowe
Dziś oglądałem auta ...
... używane max 2 letnie które są zaparkowane w hali, nadmienię ze poszukuję Audi Q7, panowie handlowcy nawet się nie zainteresowali żeby zapytać o moje potrzeby, ale cóż idziemy dalej po obejrzeniu kilku aut bez ceny i parametrów wyposażenia bo nie było ich widać postanowiłem wyjść po ok 30 minutach, grzecznie się żegnając, zapytałem czy to wszystkie auta, które mają do zaoferowania, niestety obsługa jak duch nikt nic nie widział nikt nic nie słyszał, krótko mówiąc moja asystentka więcej aut by sprzedała niż pseudo sprzedawcy, gratuluję załogi, obecnie poszukuje auta w internecie. Jeszcze raz gratulacje dla załogi. Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
26 czerwca 2020 15:48
Salon - samochody nowe
Brak obsługi na sprzedaży nie wiadomo kiedy będzie
Użytkownik sieci
17 czerwca 2020 10:17
Salon - samochody nowe
Przy duzym przegladzie ...
... nie byl wymieniony jeden z filtrow oleju od skrzyni S-tronic. Nie przeszkadzalo to w wystawieniu wysokiego rachunku .
Użytkownik sieci
9 czerwca 2020 20:30
Salon - samochody nowe
Potwierdzam poprzednika - ...
... to pracownicy pracują na swoją opinię i niestety znów się zawiodłem. Przez telefon uzgodniona cena, po tym jak zapytałem jaki wpływ na cenę usługi będzie miał samodzielnie przywieziony olej obiecano mi przez telefon rabat 200 zł z okładem do pełnej kwoty 1,5 tys, to i tak więcej niż zakup w hurtowni, ale co tam, uczciwa propozycja, no i pożyczą zastępczaka, żeby nie trzeba było gnić na miejscu (dodam, że odpłatnie)... czar prysł już uzgadniając konkretny termin obiecany zastępczak - eee, chyba będzie kłopot, a po serwisie - jaki rabat? może następnym razem ( i to nie jakiś tam anonim przypadkowy - najpierw kontakt mailowy, późnij telefon, uzgodnienie usługi wszystko z jednym człowiekiem,) Żenujące i żadnego szacunku dla siebie. Powód- niestety do najbliższej konkurencji daleko i tylko to zmusza mnie tu zaglądać, bo klienci VW i Seata mają już w czym wybierać i z tego co wiem chętnie korzystają. Mnie z nóg nie zwaliło, ale z pewnością podzielę się radością ze znajomymi, chciwość zemści się sama, ja się wyżaliłem i zapominam :P
Użytkownik sieci
21 maja 2020 18:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 maja 2020 22:39
Salon - samochody nowe
Mam problem z ...
... wałem napędowym, a naklejka z numerem części jest zniszczona. Pracownik działu części nie udziela informacji na temat numerów katalogowych ponieważ nie jest to w interesie firmy, dla mnie to jest śmieszne. Edit: Podczas rozmowy sprzedawca miał w systemie odnaleziony już mój wał, podał nawet cenę, a numeru części już nie chciał.
Użytkownik sieci
17 lutego 2020 10:57
Salon - samochody nowe
Nie polecam salonu ...
... - dział sprzedaży. Trzeba być mądrzejszym niż sprzedający i przeliczać wszystko samemu, żeby nie dać się namówić na niekorzystne finansowanie samochodu. Proszę nie wierzyć w opowieści na temat przestawianych kalkulacji. Po wycofaniu oferty batalia o zwrot zaliczki - masakra, unikanie telefonów, brak odpowiedzi na maile. NIE POLECAM!
Użytkownik sieci
7 lutego 2020 18:08
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... audi centrum Gdańsk, przytoczę 2 przypadki z którymi miałem styczność. 1. Audi TTS 2014, stuki w zawieszeniu, oddanie samochód na serwis gwarancyjny ( dodam ze 2 miesiące wcześniej samochód miał wymieniona przekładnię kierownicza na gwarancji ) zlecenie sprawdzenia zawieszenia i ich stuków, po około 6h otrzymuje telefon ze samochód jest gotowy do odbioru, przyjeżdżam a konsultant mówi ze żadnych luzów i stuków w zawieszeniu nie ma, super! Proszę mistrza serwisu żeby przejechał się ze mną, podczas dynamicznych ruchów kierownica stuki jak w Ursusie, podczas jazdy próbnej ewidentne stuki w zawieszeniu przednia cześć pojazdu, mistrz serwisu nic nie słyszy - czyżby ogłuchł?! Po 2 miesiącach Przekladnia nadawała się na śmieci , gwarancji nie uznano - za diagnozę skasowano 550 zł! 2. Audi RS3 2018 , samochód oddany na gwarancje z powodu wypaczającego się MMI podczas jazdy i hamowania - znowu jazda próbna wyjeżdżone 30 km ( nic nie stwierdzono ) wyjechałem z serwisu radio się wyłączyło i schowało ! Dramat. Stuki w zawieszeniu dokładnie amortyzator przód i tył lezy ( magnetic ride ) Mistrz serwisu jazda próbna, sprawdzenie mechaniczne, uznano ze zwieszenie jest sztywne bez jakich kolwiek luzów! Diagnoza w niezależnym serwisie, uszkodzone Amortyzatory, już nie trzymały. Jedno wielkie dno, najwyraźniej zostali nauczeni to co w książce pisze. Nie polecam!