83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2020 14:29
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 grudnia 2019 18:53
Salon - samochody nowe
Brak pomocy ze ...
... strony pracownikow. Zero checi przy pomocy. Awaria audi q7. Bylismy z dzieckiem, smiali sie ze przyjechalismy 25 minut przed zamknieciem. Nie pomogli mimo uprzedzajacego telefonu godzine wczesniej ze jedziemy i potrzebujemy pomocy.
Użytkownik sieci
16 grudnia 2019 11:43
Salon - samochody nowe
Wersja krótka: sprzedaż ...
... - super, serwis - nie polecam Wersja dłuższa: 1. Przy sprzedaży bardzo dobry i miły kontakt (polecam p. Aleksandrę). Udało się znaleźć dokładnie to czego szukałem, bardzo duży wybór aut. Pokazano mi auto w każdej wersji wyposażeniowej jaka mnie interesowała (rozumiem, że to też jedna z technik sprzedażowych, posadzić klienta w aucie i pokazać, że jest już na wyciągnięcię ręki ;-), ale nie było to nachalne). Jednym autem jeździłem z Panią która mi auto sprzedawała, drugie dostałem na całe popołudnie (niektóre salony na to nie pozwalają). Ogromny plus. Ostatecznie auto kupiłem. Co do serwisu: 2. Auto prawdodpodobnie zostało wydane mi z uszkodzoną skórą na kierownicy. Piszę prawdpodobnie bo jest to w dość nietypowym miejscu i nie zauważyłem przy odbiorze, a dopiero po 2-3 dniach. Uszkodzenia wyglądają jak od obrączki (nie noszę obrączki, nikt inny autem nie jeździł poza mną po odbiorze, auto wcześniej stało na placu, raczej nie byłem jedyną osobą która w nim siedziała). I nie mam pretensji o samo uszkodzenie - zdarza się. Niestety po zgłoszeniu serwis zupełnie się na mnie wypiał, sam musiałem się dopraszać o status. Całość zajęła ponad 6 tygodnii. Ostatecznie powiedziano mi, że nikt się do uszkodzenia nie poczuwa i mam sobie radzic sam. Oczekiwałem chociaż pomocy w regeneracji/naprawie skóry, rysy nie są głębokie. 3. Po serwisie auto jest zazwyczaj nieumyte (2 wizyty, serwisy innych dużo tańszych marek potrafią to zrobic). 4. Nie ma szans na dostanie auta zastępczego nawet na kilka godzin, nie i kropka. Audi Centrum Gdańsk jest niestety na 'odludziu'. A przypominam, że do testów mogłem dostać prawie wszystko co chciałem ;-) Zauważyłem, że do niektórych komentarzy odnosi się serwis/kierownik serwisu - nie będę nikogo 'ganiał' i wydzwaniał, więc przestrzegam przed pisaniem - 'prosimy o kontakt'. Zresztą, Audi Centrum bardzo dobrze wie jak się ze mną skontaktować.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2019 12:35
Salon - samochody nowe
Słabo i bardzo ...
... daleko od premium. Obsługa serwisowa to żarty. Większość zgłaszanych problemów to: "ten typ tak ma", "jeździć obserwować" (mówimy o aucie za 500 tys. PLN!). Samochody zastępcze 4-5 klas niżej (A3 za SQ7), a i tak na serwis trzeba się umawiać 3 tygodnie wcześniej żeby było jakiekolwiek. Mycie auto po serwisie nie jest standardem. Raczej nigdy więcej Audi.
Użytkownik sieci
26 listopada 2019 17:20
Salon - samochody nowe
Tradycyjnie - brak zainteresowania potencjalnym klientem
Użytkownik sieci
9 listopada 2019 14:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 listopada 2019 22:52
Salon - samochody nowe
Niekompetenta obsługa, która ...
... była bliska wpakowania mnie w zbędne koszty. Przyjechałem dowiedzieć się o ponowną aktywację Audi connect, po wygaśnięciu 3 letniej licencji. Dwóch Panów konsultowało się, aby ostatecznie stwierdzić że chyba trzeba wykupić kod i że chyba działa on na rok.. Chyba? To kto to ma wiedzieć? Ostatecznie zadzwoniłem na infolinię Audi, gdzie na szczęście obsługa była kompetentna, a ponowna aktywacja Audi connect okazała się darmowa!!! Brak wiedzy obsługi na Lubowidzkiej, brak chęci uzupełnienia tej wiedzy i w dodatku wprowadzanie klienta w błąd i narażanie na koszty. Żenada.
Użytkownik sieci
1 listopada 2019 21:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 października 2019 18:40
Salon - samochody nowe
Pan z obsługi nie był miły
Użytkownik sieci
1 października 2019 05:15
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 września 2019 13:47
Salon - samochody nowe
KUPIŁEM Q7 ZA ...
... 375,000 ZŁ : 1. STAN LICZNIKA 60 TYS. - GŁOŚNA PRACA SILNIKA! 2. STAN LICZNIKA 81 TYS. - GŁOŚNA PRACA SILNIKA! 3. STAN LICZNIKA 95 TYS. - WYMIANA WAŁKÓW ROZRZĄDU - PO WIELKIEJ AWANTURZE I PROŚBACH - GDZIE WIEDZIELI, ŻE JEST PROBLEM Z SILNIKIEM ! PO GWARANCJI I PRZEBIEGU 111 TYS. - MOTOR PADŁ ! ŁAŃCUCH PRZESKOCZYŁ, POWODUJĄC USZKODZENIE SILNIKA !!! GWARANCJI BRAK, RĘKOJMI BRAK - JESTEM WROGIEM, OSZUSTEM... DIAGNOZA WARSZTATU,W KTORTM WYMIENILI MI MOWY MOTOR - NIGDY NIE BYŁ WYMIENIANY OLEJ -MIAŁ KONSYSTENCJĘ ŻELU!!! STĄD ZATARŁ SIĘ SILNIK. FILTRY- PPDOBNIE,WYMIENIANY BYŁ TYLKO TEN,KTÓRY JEST ŁATWO DOSTĘPNY- POWIETRZA,RESZTS Z DATAMI SPRZED 2 LAT! WCZEŚNIEJ 4 WIZYTY Z WIECZNIE HAŁASUJĄCYM SZYBERDACHEM. NIGDY WIĘCEJ, ŻADNEGO AUTA W TYCH SALONACH!!!! NIGDY !!!! POWINNI WYMIENIĆ SILNIK PO PIERWSZEJ USTERCE I UWADZE -CZEKALI,ZWODZILI, SILNIK PADŁ I ZROBILI CO CHCIELI - UMYLI RĘCE !!! ODRADZAM, OSTRZEGAM, PÓKI MOŻNA !!!!!!!! PS. TERAZ MAM NOWY MOTOR,ZMIEMIAM PRYWATNIE OLEJ CO 10 TYS.,SILNIK MRUCZY AŻ MIŁO, ZA TO SZYBERDACH- DALEJ SKRZYPI, TRZESZCZY JAK STARA SZAFA - PO 4 RAZACH PRÓB USUNIĘCIA USTERKI - WSTYD I TYLE !!! DODAM,ŻE ZA OPINIĘ ( W 100% SZCZERA ), STRASZYLI MNIE PRAWNIKAMI I SĄDEM!!!
Użytkownik sieci
8 września 2019 06:40
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2019 22:45
Salon - samochody nowe
Nikt nie raczy odpowiedzieć na maila
Użytkownik sieci
30 lipca 2019 13:46
Salon - samochody nowe
Dramat z przyjęciem ...
... auta po wypadku w niedzielę wieczorem. Ochrona burczaca.
Użytkownik sieci
29 lipca 2019 23:51
Salon - samochody nowe
Auto zostawione w ...
... połowie lipca miało być w naprawie ok. siedem dni... leci trzeci tydzień w którym samochód jest w serwisie..... Obecnie odebralismy 4 telefony od różnych osób z Audi a każda dawała inną wymówkę na to dlaczego jeszcze nie można odebrać samochodu. Zabranie auta przekładane było z dnia na dzień. Brak poszanowania czasu klienta i zobowiązań wobec niego, co stawia markę niestety w bardzo złym świetle.
Użytkownik sieci
15 lipca 2019 18:03
Salon - samochody nowe
Smutne ale prawdziwe, ...
... nigdy więcej takiego serwisu, człowiek jak musi to jedzie, a jak nie musi to nigdy więcej.
Użytkownik sieci
14 maja 2019 12:16
Salon - samochody nowe
Żenujący poziom sprzedawcy, ...
... chęć zakupu samochodu za 250 000zł a handlowiec totalnie Cie olewa... co za czasy...
Użytkownik sieci
13 maja 2019 22:38
Salon - samochody nowe
POGRYWANIE SOBIE Z ...
... KLIENTAMI, KTÓRZY ZOSTAWILI MAJĄTEK W TEJ FIRMIE-MARCE,JEST JAK PRACOWAĆ CAŁY MIESIĄC, I NIE DOSTAĆ ZAPŁATY. JADĄC KUPIĆ AUTO - JEST KAWA, UŚMIECH ETC. - ZGŁOSIĆ PROBLEM SERWISOWY, COŚ, ZA CO NA GWARANCJI BĘDZIE MUSIAŁ POKRYĆ SERWIS PLICHTA AUDI GDAŃSK/GDYNIA = BYĆ WROGIEM, WARIATEM I WPISANYM NA LISTĘ " KLIENT TRUDNY" , TAK - MAJĄ TAKĄ LISTĘ !!! MÓJ MĄŻ BYŁ 4 RAZY NAPRAWIAĆ JEDNĄ USTERKĘ, I WCIĄŻ TO SAMO. GDYNIA,CZY GDAŃSK - ROBILI SOBIE Z NIEGO ŻARTY, WMAWIAJĄC,ŻE TAK MUSI BYĆ. AUTA ZA TYLE SETEK TYSIĘCY??? NIGDY WIĘCEJ !!!!
Użytkownik sieci
7 maja 2019 10:36
Salon - samochody nowe
NIESTETY - muszę ...
... ostrzec wszystkich, którzy zdecydują się na zakupy auta w tej firmie ( Gdynia-Gdańsk), bez znaczenia. Zakupiłem auto za 375 tyś.zł i tylko do zakupu było miło. Po pierwszym serwisie i problemie( głośno pracujący motor), wmawianie mi w Gdyni, że taki model silnika, w Gdańsku, uznano za wadę, wymieniono 4 wałki rozrządu( przy stanie 95tys.km), bez napinacz i innych,kluczowych części,bez rękojmi, przedłużonej gwarancji etc. Przy 111 tys.km , łańcuch silnika "przeskoczył", powodując uszkodzenie silnika- kolizja wału korbowego. GWARANCJA,RĘKOJMIA- TOTALNE ZERO!!! Dzwonią i proponują udział w kosztach naprawy,koszt- 100.000zł !!!! Brak jakiegokolwiek poczucia odpowiedzialności,robienie wariata, brak kontaktu! Czy tak zachowuje się tej klasy serwis? Taka marka? Za takie pieniądze? Takie Nazwisko ( wszystkim znane). PRZESTRZEGAM, JEŻELI NIEPOTRZEBNE KOMUKOLWIEK PROBLEMY, Teraz kolejne koszta - prawnicy !!!!! NIGDY WIECEJ GRUPA PLICHA - AUDI !!!!!
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2019 21:58
Salon - samochody nowe
Sama wycena kosztów naprawy - uwaga - 350zl