82%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 maja 2020 22:39
Salon - samochody nowe
Mam problem z ...
... wałem napędowym, a naklejka z numerem części jest zniszczona. Pracownik działu części nie udziela informacji na temat numerów katalogowych ponieważ nie jest to w interesie firmy, dla mnie to jest śmieszne. Edit: Podczas rozmowy sprzedawca miał w systemie odnaleziony już mój wał, podał nawet cenę, a numeru części już nie chciał.
Użytkownik sieci
17 lutego 2020 10:57
Salon - samochody nowe
Nie polecam salonu ...
... - dział sprzedaży. Trzeba być mądrzejszym niż sprzedający i przeliczać wszystko samemu, żeby nie dać się namówić na niekorzystne finansowanie samochodu. Proszę nie wierzyć w opowieści na temat przestawianych kalkulacji. Po wycofaniu oferty batalia o zwrot zaliczki - masakra, unikanie telefonów, brak odpowiedzi na maile. NIE POLECAM!
Użytkownik sieci
7 lutego 2020 18:08
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... audi centrum Gdańsk, przytoczę 2 przypadki z którymi miałem styczność. 1. Audi TTS 2014, stuki w zawieszeniu, oddanie samochód na serwis gwarancyjny ( dodam ze 2 miesiące wcześniej samochód miał wymieniona przekładnię kierownicza na gwarancji ) zlecenie sprawdzenia zawieszenia i ich stuków, po około 6h otrzymuje telefon ze samochód jest gotowy do odbioru, przyjeżdżam a konsultant mówi ze żadnych luzów i stuków w zawieszeniu nie ma, super! Proszę mistrza serwisu żeby przejechał się ze mną, podczas dynamicznych ruchów kierownica stuki jak w Ursusie, podczas jazdy próbnej ewidentne stuki w zawieszeniu przednia cześć pojazdu, mistrz serwisu nic nie słyszy - czyżby ogłuchł?! Po 2 miesiącach Przekladnia nadawała się na śmieci , gwarancji nie uznano - za diagnozę skasowano 550 zł! 2. Audi RS3 2018 , samochód oddany na gwarancje z powodu wypaczającego się MMI podczas jazdy i hamowania - znowu jazda próbna wyjeżdżone 30 km ( nic nie stwierdzono ) wyjechałem z serwisu radio się wyłączyło i schowało ! Dramat. Stuki w zawieszeniu dokładnie amortyzator przód i tył lezy ( magnetic ride ) Mistrz serwisu jazda próbna, sprawdzenie mechaniczne, uznano ze zwieszenie jest sztywne bez jakich kolwiek luzów! Diagnoza w niezależnym serwisie, uszkodzone Amortyzatory, już nie trzymały. Jedno wielkie dno, najwyraźniej zostali nauczeni to co w książce pisze. Nie polecam!
Użytkownik sieci
16 stycznia 2020 14:29
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 grudnia 2019 18:53
Salon - samochody nowe
Brak pomocy ze ...
... strony pracownikow. Zero checi przy pomocy. Awaria audi q7. Bylismy z dzieckiem, smiali sie ze przyjechalismy 25 minut przed zamknieciem. Nie pomogli mimo uprzedzajacego telefonu godzine wczesniej ze jedziemy i potrzebujemy pomocy.
Użytkownik sieci
16 grudnia 2019 11:43
Salon - samochody nowe
Wersja krótka: sprzedaż ...
... - super, serwis - nie polecam Wersja dłuższa: 1. Przy sprzedaży bardzo dobry i miły kontakt (polecam p. Aleksandrę). Udało się znaleźć dokładnie to czego szukałem, bardzo duży wybór aut. Pokazano mi auto w każdej wersji wyposażeniowej jaka mnie interesowała (rozumiem, że to też jedna z technik sprzedażowych, posadzić klienta w aucie i pokazać, że jest już na wyciągnięcię ręki ;-), ale nie było to nachalne). Jednym autem jeździłem z Panią która mi auto sprzedawała, drugie dostałem na całe popołudnie (niektóre salony na to nie pozwalają). Ogromny plus. Ostatecznie auto kupiłem. Co do serwisu: 2. Auto prawdodpodobnie zostało wydane mi z uszkodzoną skórą na kierownicy. Piszę prawdpodobnie bo jest to w dość nietypowym miejscu i nie zauważyłem przy odbiorze, a dopiero po 2-3 dniach. Uszkodzenia wyglądają jak od obrączki (nie noszę obrączki, nikt inny autem nie jeździł poza mną po odbiorze, auto wcześniej stało na placu, raczej nie byłem jedyną osobą która w nim siedziała). I nie mam pretensji o samo uszkodzenie - zdarza się. Niestety po zgłoszeniu serwis zupełnie się na mnie wypiał, sam musiałem się dopraszać o status. Całość zajęła ponad 6 tygodnii. Ostatecznie powiedziano mi, że nikt się do uszkodzenia nie poczuwa i mam sobie radzic sam. Oczekiwałem chociaż pomocy w regeneracji/naprawie skóry, rysy nie są głębokie. 3. Po serwisie auto jest zazwyczaj nieumyte (2 wizyty, serwisy innych dużo tańszych marek potrafią to zrobic). 4. Nie ma szans na dostanie auta zastępczego nawet na kilka godzin, nie i kropka. Audi Centrum Gdańsk jest niestety na 'odludziu'. A przypominam, że do testów mogłem dostać prawie wszystko co chciałem ;-) Zauważyłem, że do niektórych komentarzy odnosi się serwis/kierownik serwisu - nie będę nikogo 'ganiał' i wydzwaniał, więc przestrzegam przed pisaniem - 'prosimy o kontakt'. Zresztą, Audi Centrum bardzo dobrze wie jak się ze mną skontaktować.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2019 12:35
Salon - samochody nowe
Słabo i bardzo ...
... daleko od premium. Obsługa serwisowa to żarty. Większość zgłaszanych problemów to: "ten typ tak ma", "jeździć obserwować" (mówimy o aucie za 500 tys. PLN!). Samochody zastępcze 4-5 klas niżej (A3 za SQ7), a i tak na serwis trzeba się umawiać 3 tygodnie wcześniej żeby było jakiekolwiek. Mycie auto po serwisie nie jest standardem. Raczej nigdy więcej Audi.
Użytkownik sieci
26 listopada 2019 17:20
Salon - samochody nowe
Tradycyjnie - brak zainteresowania potencjalnym klientem
Użytkownik sieci
9 listopada 2019 14:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 listopada 2019 22:52
Salon - samochody nowe
Niekompetenta obsługa, która ...
... była bliska wpakowania mnie w zbędne koszty. Przyjechałem dowiedzieć się o ponowną aktywację Audi connect, po wygaśnięciu 3 letniej licencji. Dwóch Panów konsultowało się, aby ostatecznie stwierdzić że chyba trzeba wykupić kod i że chyba działa on na rok.. Chyba? To kto to ma wiedzieć? Ostatecznie zadzwoniłem na infolinię Audi, gdzie na szczęście obsługa była kompetentna, a ponowna aktywacja Audi connect okazała się darmowa!!! Brak wiedzy obsługi na Lubowidzkiej, brak chęci uzupełnienia tej wiedzy i w dodatku wprowadzanie klienta w błąd i narażanie na koszty. Żenada.
Użytkownik sieci
1 listopada 2019 21:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 października 2019 18:40
Salon - samochody nowe
Pan z obsługi nie był miły
Użytkownik sieci
1 października 2019 05:15
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 września 2019 13:47
Salon - samochody nowe
KUPIŁEM Q7 ZA ...
... 375,000 ZŁ : 1. STAN LICZNIKA 60 TYS. - GŁOŚNA PRACA SILNIKA! 2. STAN LICZNIKA 81 TYS. - GŁOŚNA PRACA SILNIKA! 3. STAN LICZNIKA 95 TYS. - WYMIANA WAŁKÓW ROZRZĄDU - PO WIELKIEJ AWANTURZE I PROŚBACH - GDZIE WIEDZIELI, ŻE JEST PROBLEM Z SILNIKIEM ! PO GWARANCJI I PRZEBIEGU 111 TYS. - MOTOR PADŁ ! ŁAŃCUCH PRZESKOCZYŁ, POWODUJĄC USZKODZENIE SILNIKA !!! GWARANCJI BRAK, RĘKOJMI BRAK - JESTEM WROGIEM, OSZUSTEM... DIAGNOZA WARSZTATU,W KTORTM WYMIENILI MI MOWY MOTOR - NIGDY NIE BYŁ WYMIENIANY OLEJ -MIAŁ KONSYSTENCJĘ ŻELU!!! STĄD ZATARŁ SIĘ SILNIK. FILTRY- PPDOBNIE,WYMIENIANY BYŁ TYLKO TEN,KTÓRY JEST ŁATWO DOSTĘPNY- POWIETRZA,RESZTS Z DATAMI SPRZED 2 LAT! WCZEŚNIEJ 4 WIZYTY Z WIECZNIE HAŁASUJĄCYM SZYBERDACHEM. NIGDY WIĘCEJ, ŻADNEGO AUTA W TYCH SALONACH!!!! NIGDY !!!! POWINNI WYMIENIĆ SILNIK PO PIERWSZEJ USTERCE I UWADZE -CZEKALI,ZWODZILI, SILNIK PADŁ I ZROBILI CO CHCIELI - UMYLI RĘCE !!! ODRADZAM, OSTRZEGAM, PÓKI MOŻNA !!!!!!!! PS. TERAZ MAM NOWY MOTOR,ZMIEMIAM PRYWATNIE OLEJ CO 10 TYS.,SILNIK MRUCZY AŻ MIŁO, ZA TO SZYBERDACH- DALEJ SKRZYPI, TRZESZCZY JAK STARA SZAFA - PO 4 RAZACH PRÓB USUNIĘCIA USTERKI - WSTYD I TYLE !!! DODAM,ŻE ZA OPINIĘ ( W 100% SZCZERA ), STRASZYLI MNIE PRAWNIKAMI I SĄDEM!!!
Użytkownik sieci
8 września 2019 06:40
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2019 22:45
Salon - samochody nowe
Nikt nie raczy odpowiedzieć na maila
Użytkownik sieci
30 lipca 2019 13:46
Salon - samochody nowe
Dramat z przyjęciem ...
... auta po wypadku w niedzielę wieczorem. Ochrona burczaca.
Użytkownik sieci
29 lipca 2019 23:51
Salon - samochody nowe
Auto zostawione w ...
... połowie lipca miało być w naprawie ok. siedem dni... leci trzeci tydzień w którym samochód jest w serwisie..... Obecnie odebralismy 4 telefony od różnych osób z Audi a każda dawała inną wymówkę na to dlaczego jeszcze nie można odebrać samochodu. Zabranie auta przekładane było z dnia na dzień. Brak poszanowania czasu klienta i zobowiązań wobec niego, co stawia markę niestety w bardzo złym świetle.
Użytkownik sieci
15 lipca 2019 18:03
Salon - samochody nowe
Smutne ale prawdziwe, ...
... nigdy więcej takiego serwisu, człowiek jak musi to jedzie, a jak nie musi to nigdy więcej.
Użytkownik sieci
14 maja 2019 12:16
Salon - samochody nowe
Żenujący poziom sprzedawcy, ...
... chęć zakupu samochodu za 250 000zł a handlowiec totalnie Cie olewa... co za czasy...