83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 czerwca 2018 08:53
Salon - samochody nowe
Witam, serwisowałem u ...
... nich moje audi S4. Jestem kompletnie niezadowolony z obsługi w tym serwisie. Naciągacze - przy wymianie tulei wahaczy, zniszczyli zwrotnicę koła co oszywiście "już było" i musiałem za to zapłącić . Aby ją wymienic trzymali auto 4 dni w serwisie. Zła diagnoza stuków w zawieszeniu, musiałem wracać do serwisu. Brak informacji, nie oddzwaniają, kopletnie olewają klienta. Jakiś czas temu chciałem sie umówić bo po wymianie u nich klocków mam komunikat o niedziałającym ręcznym, dzwoniłem 3 razy, serwisant był zajety więc mieli oddzwonić - czekam do dzisiaj. Nie polecam, sam tam juz nie pojadę. Kilka miesięcy temu pojechałem do nich na przegląd przedsprzedażny aby zorientować się co jest ewentualnie do naprawy przed sprzedażą samochodu. Serwis trwał 4 godziny i kosztował 600 PLN i zadnych konkretów, ogólnie ok, drobne zapocenia ale nie wiadomo skąd - po czym okazało się u niezależnego mechanika że to Vacum pompa, drobne wibracje ale nie wiadomo skąd - jak się okazało wystarczyła wymiana opon. Żadnych konkretów, żadnej pomocy, mechanicy jakby byli od razu po szkole, wszyscy z obsługi salonu sie kręcą coś tam niby robią a klient czeka, nie wspomnę juz o terminach z kosmosu. Nie polecam
Użytkownik sieci
2 czerwca 2018 07:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 maja 2018 17:42
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa
Użytkownik sieci
23 maja 2018 11:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 maja 2018 12:14
Salon - samochody nowe
Brak profesjonalnego podejścia ...
... do klienta. Mimo umówionego terminu tydzień wcześniej po godzinie oczekiwania żaden sprzedawca nie zainteresował się mną. Zmarnowany czas, więcej tam nie wrócę.
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2018 12:20
Salon - samochody nowe
Oddanie samochodu (Audi ...
... a3 2016) po szkodzie w Audi Centrum Gdańsk wiąże się z tym, że czas oczekiwania naprawy będzie 1,5 krotnie dłuższy niż w innych salonach Audi, kontakt tragiczny, na 10 próśb o załatwienie sprawy oddzwaniają jeden raz (za każdym razem informowano mnie, że „dzisiaj ktoś zadzwoni”). Po reklamacji 2,5 miesięcznej naprawy szkody, gdzie źle wymienili płyn chłodniczy(wymiana polega na wlewaniu litr koncentratu na litr wody- nie udało się) nie dali kurka do płynu chłodniczego, dodatkowo nie wymienili osłony podwozia sugerując mi, że kurek był, a osłona(w tym samym miejscu, gdzie była szkoda) nie była uszkodzona w dniu szkody :) Dodatkowo tydzień po wyjeździe z salonu i pierwszej wizycie na myjni odpadły mi ciężarki + nie działał aktywny tempomat, naprawa trwała jeden dzień i nie dostałem samochodu zastępczego, mimo iż usterka nie była z mojej winy. Podsumowując Szanowna Pani, która odpowiadała za mój samochód zostawiła bardzo duży niesmak. Wydaję mi się, że to moja ostatnia wizyta, szkoda czasu, nerwów oraz domaganie się profesjonalizmu tam gdzie go brakuje.
Użytkownik sieci
31 marca 2018 08:00
Salon - samochody nowe
Po przeczytaniu poniższych ...
... opinii oraz po własnych doświadczeniach z tym ASO wniosek nasuwa się jeden. Jak chcesz kupić u nich jakieś auto to potrafią być mili, ale jak chcesz je u nich naprawiać to uważaj, bo się możesz baaardzo rozczarowac. Nie liczy się twój interes tylko interes ubezpieczyciela i ich własny. Człowiek jest tam tylko postrzegany jako maszynka do płacenia kasy. Państwo w państwie. Nie masz żadnych praw, bo umowa jest tak skonstruowana, że uwzględnia tylko interes ASO. Nie polecam. Podczas mojej krótkiej, bo zaledwie 20 minutowej wizycie w salonie byłam świadkiem kłótni jeszcze dwóch klientów, którzy dochodzili swoich praw w ASO. Wszyscy mieli polisę AC lub OC sprawcy.
Użytkownik sieci
31 marca 2018 03:15
Salon - samochody nowe
Opinia dotyczy sposobu ...
... realizacji usługi serwisowej, w czasie naprawy powypadkowej z OC sprawcy, (przede wszystkim) jednoczesnego poprawienia - wcześniej źle wykonanej usługi serwisowej. Po POPRAWNIE wykonanej naprawie blacharskiej i po odprowadzeniu samochodu przez Blacharzy do serwisu, ów serwis nie zrobił usługi serwisowej, doprowadził jednocześnie do dodatkowych uszkodzeń samochodu, po czym odsunął samochód ponownie do strony blacharskie,j aby ta wydała samochód właścicielowi, próbując zataić uszkodzenia powstałe podczas próby serwisu samochodu ( ta usługa nie została poprawiona ani wykonana). Pracownik serwisu ( przy próbie oceny braku naprawy i ew. roszczeń) zachował się nieuprzejmie, źle wobec klienta, uniemożliwiał rozmowę; Słuchacze tej rozmowy byli zbulwersowani ( tryb głośnomówiący). Zaznacza się, że dopóki wysokiej wartości faktury na rzecz tej firmy były akceptowane i płacone, to osoby płacące były traktowane uprzejmie, a jak reklamacja, to pracownik ( może w obawie o zachowanie posady) zamienia się w "opryskliwą bestię". Należą się podziękowania blacharzom za dokładne wykonanie fotografii samochodu przed przyjęciem i po wykonaniu usługi.- żadnych zastrzeżeń do naprawy blacharskiej nie ma. Wyraźnie zwraca to uwagę na niedbalstwo pracowników serwisów i ich złą wolę. U nich ( AUDI CENTRUM) na prawdę można serwisować samochody, i to dobrze. To mój drugi rok! Niestety- jak nie spisują się i trzeba zrobić zwrot na fakturze, no to powodzenia, bujaj się kliencie, no i jak dołożyli uszkodzeń- to "nie ma winnych".( Szczególnie jak masz tańsze auto).
Użytkownik sieci
30 marca 2018 17:15
Salon - samochody nowe
Nie polecam, wręcz ...
... ostrzegam przed naprawą szkód komunikacyjnych w Audi Centrum Gdańsk. Kontakt rewelacyjny do momentu podpisania umowy, likwidowaliśmy szkodę z Autocasco, była to krótka naprawa (wymiana przedniej szyby) na czas naprawy mieliśmy otrzymać bezpłatnie auto zastępcze. Niestety za samochód zastępczy przyszło nam płacić jak w przypadku zwykłego wypożyczenia a przekroczenie czasu oddania samochodu na zasadzie "nie zdążę wrócić przed gadziną zamknięcia salonu, będę z samego rana" wiąże się z opłatą za kolejną dobę. Nikt nie pójdzie Ci tam na rękę, podejście do klienta na zasadzie PŁAĆ I SPADAJ a to że od lat serwisujemy kilka samochodów w firmie Plichta, które zresztą od nich kupiliśmy dla Pani Kierownik nie jest żadnym argumentem. Mogliby się dużo nauczyć od kolegów z Volkswagena obok bo na razie poziom działania serwisu AUDI a głównie jego obsługi oceniam jako fatalny :/
Użytkownik sieci
12 lutego 2018 18:52
Salon - samochody nowe
Cały kompleks nieciekawy, słaba obsługa
Użytkownik sieci
30 stycznia 2018 00:05
Salon - samochody nowe
Audi Zostałem oszukany ...
... dwukrotnie Auto zostało podmienione przy sprzedaży choć było zadatkowany serwis Jako rekompensata został mi skradziony jednym słowem dramat ludzki nie polecam plichty za nic za nic za nic
Użytkownik sieci
4 stycznia 2018 16:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 grudnia 2017 20:45
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 listopada 2017 14:04
Salon - samochody nowe
Obsluga na 5 ...
... ale oczekiwanie na odbiór auta z serwisu tragedia mowia czas oczekuwania 2h a po 6 godzinach dostaje auto dziekuje tyle mam do powiedzenia
Użytkownik sieci
6 listopada 2017 20:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 października 2017 15:40
Salon - samochody nowe
Miałem tę wątpliwą ...
... przyjemność skorzystania z w/w serwisu przy okazji usuwania szkody komunikacyjnej z polisy ubezpieczeniowej. Kontakt jest rewelacyjny do podpisania umowy, niestety im dalej tym gorzej. Podczas szczegółowych oględzin przed naprawą znalazłem kilka dodatkowych zniszczeń które audicentrum zobowiązało się zgłosić rzeczoznawcy ubezpieczyciela. Niestety żadna z nich po rzekomej interwencji "profesjonalistów" z audicentrum została uznana przez ubezpieczyciela. Po osobistej reklamacji zakresu likwidacji szkody ubezpieczyciel uwzględnił wszystkie moje uwagi. Usuwanie szkody zakończyłem w ASO Hondy z powodzeniem. Jak nadmieniłem powyżej obsługa wydaje się spełniać minimalne standardy tylko w fazie wstępnej kontaktu z klientem. Po realizacji usługi odczuwa się diametralnie inne podejście do byłego klienta - "drzwi tędy, a na reklamacje odpowiemy wkrótce". Reklamowałem wyłamaną tylnią wycieraczkę z którą podobno dostarczyłem samochód. Zaznaczam że oględziny jak zwyczajowo odbyły się z serwisantem skupiającym się na każdej rysie, sporządzono protokół a wycieraczka znajdowała się na swoim miejscu. Podczas odbioru jakimś cudem serwis audicentrum zdecydował iż bardziej odpowiednim miejscem będzie przestrzeń bagażnika. Reasumując nie polecam usług tego miejsca i zastanawiają mnie pozytywne opinie - prawdopodobnie personel jest w posiadaniu dużej ilości wolnego czasu.
Użytkownik sieci
14 września 2017 08:41
Salon - samochody nowe
Serwis i obsługa ...
... klienta fatalna. Załatwianie sprawy gwarancyjnej to droga przez mękę w tym salonie.
Użytkownik sieci
17 marca 2017 19:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 lutego 2017 12:07
Salon - samochody nowe
Service mojego A6 ...
... TFSI (5 letni) byl dla mnie jednym duzym rozczarowaniem. Ceny servisu jak z ksiezyca, jakosc mizerna. Fakty: 1. Ustalono ze mna telefonicznie date na 06 stycznia a to w Polsce dzien swiateczny. Moja telefoniczna interwencja zmienila ten termin na 05 stycznia 2. Czekalem (05-stycznia) mimo uzgodnionego terminu na 12:00 okolo godziny zanim ktos do mnie podszedl. 3. Samochod mial byc gotowy o 17:00 w rzeczywistosci zadzwoniono do mnie pierwszy raz na drugi dzien o 11:00 ze o 13:00 moge odebrac auto. 4. Uzgodnione bylo m. innymi wymiana wycieraczek i mierzenie zbieznosci kol. Obu prac nie wykonano (widze na rachunku, brak pozycji). 5. Nie zaproponowano mnie zastepczego samochodu. Note: Wymiana oleju kosztowala 900 zlotych. W Niemczech placilem 120 Euro. Poinformuje AUDI DEUTSCHLAND o tym ze w AUDI PLICHTA juz nigdy nie oddam samochodu do kontroli servisowej.
Użytkownik sieci
29 listopada 2016 17:49
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Niedoinformowanie klienta, wmawianie bzdur i naciąganie.