82%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 maja 2019 22:38
Salon - samochody nowe
POGRYWANIE SOBIE Z ...
... KLIENTAMI, KTÓRZY ZOSTAWILI MAJĄTEK W TEJ FIRMIE-MARCE,JEST JAK PRACOWAĆ CAŁY MIESIĄC, I NIE DOSTAĆ ZAPŁATY. JADĄC KUPIĆ AUTO - JEST KAWA, UŚMIECH ETC. - ZGŁOSIĆ PROBLEM SERWISOWY, COŚ, ZA CO NA GWARANCJI BĘDZIE MUSIAŁ POKRYĆ SERWIS PLICHTA AUDI GDAŃSK/GDYNIA = BYĆ WROGIEM, WARIATEM I WPISANYM NA LISTĘ " KLIENT TRUDNY" , TAK - MAJĄ TAKĄ LISTĘ !!! MÓJ MĄŻ BYŁ 4 RAZY NAPRAWIAĆ JEDNĄ USTERKĘ, I WCIĄŻ TO SAMO. GDYNIA,CZY GDAŃSK - ROBILI SOBIE Z NIEGO ŻARTY, WMAWIAJĄC,ŻE TAK MUSI BYĆ. AUTA ZA TYLE SETEK TYSIĘCY??? NIGDY WIĘCEJ !!!!
Użytkownik sieci
7 maja 2019 10:36
Salon - samochody nowe
NIESTETY - muszę ...
... ostrzec wszystkich, którzy zdecydują się na zakupy auta w tej firmie ( Gdynia-Gdańsk), bez znaczenia. Zakupiłem auto za 375 tyś.zł i tylko do zakupu było miło. Po pierwszym serwisie i problemie( głośno pracujący motor), wmawianie mi w Gdyni, że taki model silnika, w Gdańsku, uznano za wadę, wymieniono 4 wałki rozrządu( przy stanie 95tys.km), bez napinacz i innych,kluczowych części,bez rękojmi, przedłużonej gwarancji etc. Przy 111 tys.km , łańcuch silnika "przeskoczył", powodując uszkodzenie silnika- kolizja wału korbowego. GWARANCJA,RĘKOJMIA- TOTALNE ZERO!!! Dzwonią i proponują udział w kosztach naprawy,koszt- 100.000zł !!!! Brak jakiegokolwiek poczucia odpowiedzialności,robienie wariata, brak kontaktu! Czy tak zachowuje się tej klasy serwis? Taka marka? Za takie pieniądze? Takie Nazwisko ( wszystkim znane). PRZESTRZEGAM, JEŻELI NIEPOTRZEBNE KOMUKOLWIEK PROBLEMY, Teraz kolejne koszta - prawnicy !!!!! NIGDY WIECEJ GRUPA PLICHA - AUDI !!!!!
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2019 21:58
Salon - samochody nowe
Sama wycena kosztów naprawy - uwaga - 350zl
Użytkownik sieci
13 marca 2019 06:51
Salon - samochody nowe
Zero obsługi. Nikt ...
... na Nas nie zwrócił uwagi. Samochody pozamykane. Nie polecam.
Użytkownik sieci
26 lutego 2019 14:47
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 lutego 2019 21:04
Salon - samochody nowe
Salon ok, przegląd ...
... ok, ale podczas dwóch wizyt miała zostać zrobiona drobna naprawa i nie została zrobiona. Raz zapomnieli, drugi raz - brak osoby która mogłaby to zrobić... Obsługa w takim salonie powinna być moim zdaniem na trochę wyższym poziomie...
Użytkownik sieci
7 lutego 2019 05:02
Salon - samochody nowe
Żenada, granda, plecami do klienta, szok :(
Użytkownik sieci
16 stycznia 2019 11:39
Salon - samochody nowe
Kupno nowego samochodu ...
... za 300tys - obsługa obskakuje klienta z każdej strony i jest na dosłownie każde skinienie. Pierwsza naprawa- samochód naprawiano przez ponad miesiąc tłumacząc obsuwy brakiem sił przerobowych. Dwóch elementów nie wymieniono bo podobno były robione ba zamówienie i nie było ich na stanie w Ingolstadt. Czekałam- wymieniono mi je PO ROKU. Wymieniono mi je tylko dlatego że zdenerwowana 'napadłam' na obsługę żeby sprawdziła dostępność części u producenta bo nie miałam z Serwisu żadnego kontaktu od wielu miesięcy. Druga naprawa z OC sprawcy- trwała znów ponad miesiąc mimo że był to tylko zderzak i lampa. Oddano mi auto z uszkodzonym zderzakiem, złożyłam reklamację. Przez 2 miesiące wydzwaniałam o jakiekolwiek informacje na temat reklamacji- zero konkretów, brak kontaktu, nieoddzwanianie itd. Minęło PÓŁ ROKU i Pani Aneta prowadząca moją szkodę i reklamację poinformowała mnie (przyjechałam osobiście bo pomimo próśb o kontakt z likwidacji szkód nikt do mnie nie zadzwonił), że przez PÓŁ ROKU nie była w stanie zapewnić mi auta zastępczego na 2 dni naprawy i nie wie kiedy to się wydarzy. Żenujące. Olewczy stosunek do klienta. Jestem bardzo zniesmaczona i bynajmniej więcej nie skorzystam już z usług Audi Centrum Gdańsk. Reklamacja nadal wisi, a zderzak uszkodzony w blacharni Audi ciągle nienaprawiony.
Użytkownik sieci
27 grudnia 2018 15:26
Salon - samochody nowe
Słabo wizyta odbioru ...
... auta po naprawie na godzinę 10.00 uzgodnione emailem Pani przyjęła mnie o 10.50. Auto nie było w pełnym zakresie naprawione jak uzgodniono . Fakturą na inna kwotę za części niż uzgodniono brak komunikacji dział szkody serwis i dział części.
Użytkownik sieci
15 grudnia 2018 11:22
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 listopada 2018 06:37
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 listopada 2018 12:03
Salon - samochody nowe
Dno szambo i nic więcej
Użytkownik sieci
2 listopada 2018 11:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 października 2018 05:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 października 2018 16:48
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 września 2018 12:34
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 września 2018 06:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2018 19:52
Salon - samochody nowe
Podejście do klienta ...
... nijakie ( była godzina 18 wiec powiedzmy ze zmęczenie). Awaria koła, grzeje się bez powodu choć wszystko było w nim wymienione - stwierdzili ze wystarczy nasmarować. Usługa 850 zł. Koło dalej się grzeje. Dziękuje, tyle w temacie, nie polecam
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2018 17:33
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem i jego sprawą.
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2018 13:26
Salon - samochody nowe
Bardzo słaba obsługa ...
... klienta- lewa ręka nie wie co robi prawa ręka. Brak jakiegokolwiek nastawienia na klienta. Mechnicy oddali samochód - po wymianie hamulców- z uszkodzonym czujnikiem świateł stopu.