91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2025 22:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 stycznia 2025 09:19
Salon - samochody nowe
Witam. Nie polecam ...
... tego serwisu. Oddałem samochód Audi Q5 na naprawę bezgotówkową,(zahaczenie przez ciężarówkę lewy przód) lakierniczo wszystko okej ale mechanicznie nie do końca. Samochód miał być gotowy lecz zamówili złą oponę i wydłużyło się o tydzień... (Standardowa opona dostepna 255/40/20). Przy odbiorze samochodu świeciły się kontrolki (abs,esp)- przed oddaniem auta bylo ok. Pan Paweł powiedział, że auto przeszło szereg kontroli, testów po ich stronie jest wszystko zrobione tak jak należy i że to jest wina tylnich klocków, które są do wymiany. Powiedziałem OK. Po powrocie do domu pojechałem do warsztatu bliżej miejsca zamieszkania, żeby mi sprawdzili klocki, które podobno powinienem wymienić. Powiedzieli, że klocki są dobre i spytali się która strona samochodu była naprawiana. Powiedziałem lewy przód, kazali skręcić mi koło i okazało się że czujnik ABS nie został podłączony...(Niby głupota, ale jak na autoryzowany serwis ? chciałem się skontaktować z Panem, który oddał mi samochód lecz telefon nie został odebrany). Po kilku dniach jazdy coś mi przeskakiwało w zawieszeniu przy hamowaniu i ruszaniu. Znów udałem się na pobliski warsztat żeby zlokalizowali przyczynę, okazało się, że wahacz który był wymieniany z lewej strony nie został dokręcony także ODRADZAM naprawę w tym serwisie ponieważ są niestaranni NIE POLECAM !
Użytkownik sieci
29 listopada 2024 15:17
Salon - samochody nowe
Salon nowych audi ...
... bardzo słabo podchodzi do klienta.Chcialem oferte na s3 nowe to Pan lukasz był zdziwiony że mogę coś od niego chcieć i skierował mnie do Pana Romana, bo ponoc miał mieć spotkanie. Ten to wogole zaskoczony ze odważyłem się do niego przyjść bo jak to przecież oni sobie nie mogą klientów przekazywać skwitował.Odprawił mnie z info ze nie może mnie obsłużyć bo ja nie jestem jego klientem.Po 15 minutach krecenia się po salonie wyszedłem a Pan Lukasz dalej tel przewijał. Ostatecznie auto nabyłem w Rybniku Nie polecam tego salonu
Użytkownik sieci
14 listopada 2024 08:57
Salon - samochody nowe
Odradzam ten salon ...
... i przestrzegam przed ich podejściem do klienta. Zakupiłem nowy samochód za blisko 300 tysięcy złotych, który okazał się wybrakowany. Po zauważeniu braku oświetlenia progowego, obsługa odmówiła uznania reklamacji, twierdząc, że zgłosiłem problem zbyt późno (po 2-óch miesiącach, mimo ustawowego prawa do reklamacji do 2 lat). Co więcej zrozumiałem, że jest sugestia że samodzielnie wymontowałem brakujące lampki, co jest absurdalne. Samochód ma widoczne ślady po narzędziach na drzwiach, które świadczą o tym, że oświetlenie było wymontowywane. Mam świadków potwierdzających stan auta na dzień zakupu, jednak salon w żaden sposób nie poczuwa się do odpowiedzialności. Absolutny brak profesjonalizmu i podejścia do klienta. Dodam również, że przypuszczam, iż od nowości otrzymałem porysowane lampy i soczewki LED. Serwis sprawdza takie reklamacje w ciągu dnia, z odległości około metra, i odrzuca je ;). Na zdjęciu lampa po zaledwie 3 tysiącach kilometrów – samochód myłem wyłącznie 'bezdotykowo', a lakier jest w nienagannym stanie. Pozostawiam potencjalnym klientom do oceny, czy w aucie za 300 tysięcy zł akceptowalne jest takie zużycie lamp i ślady czyichś palców od środka na soczewce ;) Aktualizacja: Przedstawiciel Audi telefonicznie mi potwierdził że Audi sprzedaje tak porysowane lampy jako nowe :D bo nie zmienia to jakości oświetlenia. Decydujcie sami czy warto. Salon widzę że najpierw reklamację odrzucił, a potem się magicznie "wstawił" za mną jak napisałem do któregoś z menadżerów Audi na platformie społecznościowej o pomoc z reklamacją. Może ktoś uwierzy w takie bajki. I oczywiście ponownie, lampki same się zdjęły i uciekły. Już wiem jak teraz wyglądają (po montażu) i wiem że nie było ich w czasie odbioru w salonie. Wnioski wyciągnijcie sami.
Użytkownik sieci
8 listopada 2024 11:30
Salon - samochody nowe
Zdjęcia przedstawiają likwidację ...
... szkody przez AUDI CENTRUM GLIWICE, ul. Portowa 2. na nowym 5 miesięcznym Audi A6. Nie informując o tym, że szkoda będzie likwidowana u podwykonawcy pracownik AUTO CENTRUM GLIWICE na zleceniu zaznacza tzw. fajką podwykonawca. Mając lokalizacje samochodu pojechałem i zrobiłem zdjęcia miejsca w którym była likwidowana ta szkoda. Zachęcam do zobaczenia tych zdjęć w jakich warunkach i jak wykonywane są prace które firmuje AUDI CENTRUM GLIWICE Odpowiedź AUDI CENTRUM GLIWICE to: ,,Szkoda została zlikwidowana zgodnie procedurami oraz wytycznymi Audi ,, Ja osobiście będę omijał szerokim łukiem tą firmę.
Użytkownik sieci
2 października 2024 08:55
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon Audi w Polsce
Użytkownik sieci
9 września 2024 08:30
Salon - samochody nowe
Opinia tyczy się ...
... poziomu obsługi jaką reprezentował Pan Roman Grekowicz. 25 minut kręcenia się po salonie, brak zainteresowania mimo że był to piątek godzina ok. 10, a na salonie kręcili się pracownicy. Gdy już podszedłem i poprosiłem o pokazanie egzemplarza Pan z ogromną niechęcią wstał zza biurka. Wcześniej odburkując że taki sam stoi na pierwszym piętrze. Gdy poprosiłem o odpalenia samochodu demonstracyjnego, spotkałem się z odpowiedzią - a w jakim celu? Krótka dyskusja o jeździe testowej w której w/w Pan pozwolił sobie nawet podnieść głos na mnie, ostatecznie nie doszła do skutku. Poziom poniżej jakiejkolwiek krytyki. Dodam tylko że wstępnie byłem zainteresowany zakupem 3 egzemplarzy i wystarczyło pojechać do salonu Audi "za granicę”, gdzie nie mieli problemu z zaprezentowaniem modelu jak i odbyciem kilku godzinnej jazdy testowej.
Użytkownik sieci
8 września 2024 18:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2024 14:33
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2024 22:38
Salon - samochody nowe
Sprzedaż auta - ...
... super obsługa. Lecz serwis to jakaś kpina, pan przyjmujący samochód do serwisu powinien przejść kilka szkoleń. Najpilniejsze to te podstawowe: z obsługi klienta, później z wiedzy merytorycznej. Doradzam poszukać innego ASO, co ja na pewno uczynię.
Użytkownik sieci
25 lipca 2024 09:39
Salon - samochody nowe
Bardzo nierzetelne i ...
... niekompetentne rozpatrywanie reklamacji. Przedmiotem reklamacji było oparcie fotela kierowcy na którym rozpruł sie szew. Nieprawidłowe zakończenie szwu oraz fakt iż szew ten nie został pociągnięty do końca (rogu) fotelu lecz 6 cm przed końcem spowodowało rozpruwanie się szwu. Być może też nić została uszkodzona podczas zamykania szwu. Sytuacja ma miejsce przy półtorarocznym Audi Q5 z przebiegiem 30 000 km. 1. Podczas serwisu zgłosiłem problem - reklamacja odrzucona - że to niby moja wina że źle użytkowałem siedzenie.2. Zgłosiłem reklamacje drugi raz - przedstawiając zdjecia jak jest szew nie do końca pociagniety i zakończony w niewłaściwym miejscu - znów odmowa.3. Zgłośiłem sprawe do Audi Polska i znów odesłani mnie do Gliwic - poszlismy z Panem od reklamacji do innej Q5-ki obejrzeć pokrowiec fotela bo byl sciągnięty i wszędzie było prawidłowe zakończenie szwu - nie tak jak u mnie - i znów odmowa. W mailu od Audi jest jest napisane: ''Uszkodzenie powstało podczas wsiadania oraz wysiadania z samochodu'' NIe wiem jak ja bym miał do tego samochodu wchodzić żeby nie dotykać siedzenia, poza tym mogłem zrozumieć ten argument gdyby sytuacja dotyczyła np. kilkuletniego samochodu a nie praktycznie nowego auta. Zrozumiałbym też gdyby chodziło o zużywalne rzeczy jak wycieraczki, opony itd. a nie o fotel który powinien przynajmniej wytrzymać okres gwarancyjny a w tym przypadku szew pruje sie po półtora roku użytkowania. Za niedlugo konczy mi sie leasing i miałem w planie nabyć Q7 lub Q8 - Na szczęście AUDI bardzo skutecznie mnie odwiodło od tego pomysłu. Moja opinia na temat Audi jest juz wyrobiona. W ODPOWIEDZI NA KOMENTARZ AUDI: ''Nie, to nie jest uszkodzenie mechaniczne zrobione przeze mnie. Jest to nieprawidłowo zakończony szew przez producenta. Ja bardzo dbam o swój samochód i nie skacze po siedzeniu. Chętnie prześle zdjęcia zainteresowanym. Niestety google nie pozwala przesłać zdjęć w komentarzu z jakiegoś powodu"
Użytkownik sieci
9 lipca 2024 11:16
Salon - samochody nowe
Było to nasze ...
... kolejne podejście do tego salonu i niestety za każdym razem obsługa nie była pomocna - na miejscu w salonie nikt do nas nie podszedł, a kiedy zainteresowaliśmy się konkretnym modelem na salonie handlowiec oznajmił że auto jest zamknięte i odszedł, nie zaproponował pokazania innego modelu, w którym moglibyśmy zobaczyć wnętrze. Pół roku później kolejne podejście jednak od razu przez infolinię wyraziłam chęć jazdy testowej i zamówienia Q3 lub A3. Dostaliśmy telefon od handlowca jednak dowiedzieliśmy się, że po godzinie 16 nie ma możliwości na jazdę, bo pracownik kończy pracę i wraca tym samochodem do domu, w przypadku drugiego auta dostaliśmy informację, że po 16:00 nie miałby kto nas obsłużyć. Czekaliśmy na telefon zwrotny co uda się zrobić w tym temacie - nikt nie oddzwonił. Salon otwarty jest do 18:00 jednak po 16:00 nie można już nic załatwić. Ostatecznie zamówiliśmy samochód u innego dealera Audi, gdzie od początku obsługa podeszła do tematu rzetelnie.
Użytkownik sieci
5 lipca 2024 01:59
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2024 17:52
Salon - samochody nowe
Rozczarowanie...
Użytkownik sieci
7 marca 2024 17:34
Salon - samochody nowe
To może ja ...
... podzielę się swoją przygodą z serwisem audi , do tej pory kupowałem tam tylko części samochodowe dla swoich klientów. Dnia 27 lutego 2024 roku udałem się do serwisu audi , z moim audi a6 c8 który posiada rozszerzoną gwarancję do kwietnia tego roku. W samochodzie zaświeciła się kontrolka silnika , po podłączeniu do komputera okazało się iż uszkodzona jest sonda Nox . Przyjął mnie Pan Grzegorz C. Najpierw dowiedziałem się że minął serwis olejowy i nie ma go w systemie, więc wyjaśniłem iż prowadzę warsztat samochodowy prawie 30 lat i olej wraz z filtrami został wymieniony zgodnie ze sztuką napraw a filtry są z certyfikatem dopuszczenia VW ag. Następnie Pan Grzegorz zaczął przeglądać system i historie mojego pojazdu , znalazł że przy przebiegu 60 tyś. km nie został wymieniony filtr paliwa i to mogło być przyczyną uszkodzenia sondy Nox , TYLKO SONDA TA USZKODZONA JEST ELEKTRYCZNIE I PALI BEZPIECZNIK , WIĘC GRATULUJE WIEDZY I POMYSŁU . Poza tym auto kupiłem z przebiegiem ponad 70 tyś , a serwisowane było w audi Gdańsk, więc nie bardzo miałem wpływ na poprzednie serwisowanie . Prosiłem Pana Grzegorza o pisemne wyjaśnienie odmowy naprawy gwarancyjnej i podanie przyczyny dlaczego mój samochód nie spełnia warunków gwarancji , kazał mi wystąpić pisemnie , mam nadzieję że odpiszą mi na oficjalne pismo i podadzą przyczynę dyskwalifikacji mojego auta z naprawy gwarancyjnej. Pozdrawiam i napewno będę " polecał " ! Zgodnie z dyrektywami unijnymi nie ma obowiązku wykonania np. wymiany oleju czy innych podstawowych czynności serwisowych w Autoryzowanym Serwisie.
Użytkownik sieci
5 lutego 2024 14:44
Salon - samochody nowe
Niestety, po bardzo ...
... miłym i profesjonalnym zakupie samochodu w Gdyni oddałem samochód na „przegląd”. Po zakończeniu przeglądu okazano mi rachunek na 4500 zł. Na początku myślałem że to jakiś żart, niestety okazało się, że klarowne nakreślenie oferty usługi nie jest standardem w gliwickim salonie. Co prawda dostałem papierek do podpisania na którym była informacja o cenie ale niestety od doradcy nie usłyszałem żadnej informacji na ten temat. Ja rozumiem, że ludzie od pewnego pułapu finansowego nie zawracają sobie głowy drobnymi wydatkami. Nie mniej jednak udało się wynegocjować spory rabat. Bardzo dziękuję za pokaźny rabat, ale niestety doświadczenie otrzymania takiego rachunku za wymianę oleju i świec zostanie ze mną na bardzo długo. Następnym razem prosiłbym o poinformowanie, być może nie świadomego klienta o cenie usługi oferowanej przez firmę.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2024 08:38
Salon - samochody nowe
Według mojej opinii- ...
... odradzam ! Samochod Audi RS5 z 2019r , w listopadzie zgloszono ze podczas tygodniowego postoju a następnie próbie odpalenia samochodu- Audi pre sense wywala wszystkie mozliwe bledy . Dodatkowo podczas odpalenia rezonuje wydech . Samochod "naprawiono". Następnego dnia problem z wydechem dalej wystepuje. Po ok tygodniu postoju - dalej wywala wszystkie kontrolki ! Gdy dzwonie i probuje zalatwic w sprawę w sposob cywilizowany( zgloszenie rano dnia 22 stycznia 2024) - probuje mi sie wmowic ze błędy mogą występować z innej przyczyny niz poprzednio i moge przyjechac najwczesniej za ponad 3 tygodnie! Kiedy tlumacze ze samochód mi jest potrzebny na ferie z dzieckiem, slysze ze elektronik wczesniej nie ma czasu ! Ja rozumiem gdyby usterka wyskoczyl 1 raz, ale jest to problem ktoty nie został rozwiązany poprzednio. Widocznie serwisowi niekoniecznie zalezy na dobrej opini. Mam nadzieje ze serwis zweryfikuje swoja polityke w podobnych przypadkach
Użytkownik sieci
16 stycznia 2024 19:19
Salon - samochody nowe
Witam wszystkich którzy ...
... zamierzają oddać swój samochód to tego PSEUDO SERWISU ASO. Posiadam Audi Q7 z czerwca 2023 przebieg 29.220tyś km. Auto oddane wczoraj na serwis gwarancyjny 30.000 o godz. 7.30. Oprócz standardowego przeglądu dodatkowo zgłoszone 1. Poważna wada układu hamulcowego bicie tarcz przednich nadmierna korozja tarcz brak skuteczności hamowania. 2. Drgania silnika i skrzyni biegów do kabiny na postoju. 3. Usterka ładowania telefonu bezprzewodowego przegrzewanie telefonu. 4 Otwierajaca się klapa bagażnika samoczynnie. W ten sam dzień o godz 10.00 sms z audi ,, samochód gotowy do odbiou,, jestem w szoku 2.5h wszystko zdiagnozowane z wymianami oleju o sprawdzeniu całej check listy uśmiałem sie po pachy. 12.00 jade odebrać samochód. Uklad hamulcowy Lellek stwierdził ze tarcze przegrzane jest bicie na tarczach ale reklamacji nie uwzgleniają uzytkownik ma sobie wymienić. Drgania w kabinie wszystko jest OK oni problemu nie widza. Ładowanie telefonu sprawdzili przez 5min im wszystko działa. Klapa bagażnika jak sie sama otwierała tak się dalej sama otwiera. Odbierając Q7 kamera przedniej szyby wsadzona do schowka drzwi a dlaczego bo Lellek zamiast diagnozować na serwisie profesjonalnym sprzetem gdzie sie chwalą jakie to serwisy nie robią woli 49km zapierdzielać DTS i A1 i testować hamulce i je przegrzewać żeby to klientowi udowodnić bez roboty tak stan licznika po odbiorze plus 49km za 2.5h pobytu w serwisie i ubytek paliwa z baku 1 kreska zastanawiam sie czy tego nie zgłosić na Policje bo to normalne nie jest. Auto nie było myte bo Lellek nie posiada chemi o PH 0.0 wiec zakazałem mycia i dobrze bo felgi nie były sciagane wogóle nie było sladów paluchów na felgach tylko nalot z intensywnego hamowania a ja w takim stanie nie oddawalem auta. Tak wyglądaja diagnozy u Lellka i Gwarancja na 120.000 są to kpiny i wyciąganie nie małej kasy od użytkownika. Mam obawy co wymiany oleju czy był wogóle wymieniony bo korek wlewu specjalnie obróciłem do góry nogami i tak został do odbioru auta czy to nastepny przypadek???. Odpowiedz w serwisie nt. Wymiany gwarancyjnej Tarcz to odpowiedz byla krótka ,, my mamy zwiazane rece to nie podlega gwarancji,, po chwili ,, proponujemy napisać do dystrybutora moze wydają zdodę na wymiane,, to to już są kpiny żebym to ja pisał do dystrybutora o zgodę na wymianę. Odradzam jakie kolwiek serwisy w tym ASO Lellek Gliwice bo to nie pierwszy raz takie sytuacje tam poprostu nic się do gwarancji nie kwalifikuje. Dobrze że mam nagrania zdjecia i slad GPS co sie działo przez te 2.5h w ASO Lellek i będę zmuszony to wszystko zgłosić do odpowiednich służb bo tak serwis wyglądać nie może a to nasze i wasze przedewszystkim bezpieczenstwo i ciężko zarobione pieniądze. Uważajcie i patrzcie co wam wciskają za bajeczki przy odbiorze auta po serwisie. MARCIN.
Użytkownik sieci
21 grudnia 2023 16:10
Salon - samochody nowe
2-3 miesiące temu ...
... byłam w salonie w sprawie Audi A1. Interesował nas bardziej samochód używany jednak braliśmy pod uwagę również nowy na firmę. Na salonie obsłużył nas handlowiec z samochodów nowych pan Mateusz. Audi a1 nie było ani z nowych ani używanych. Dostaliśmy wraz z partnerem informację, że za 3 tygodnie zjedzie samochód klienta pod zamówienie więc będzie można przyjść zobaczyć samochód. Handlowiec w sumie wziął sam numer telefonu, żadnych innych danych i miał zadzwonić jak auto zjedzie. W sumie do tej pory nie zadzwonił. Oglądaliśmy też Q3 nowe ale nie padło żadne pytanie czy jesteśmy zainteresowani czy coś.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2023 14:04
Salon - samochody nowe
Wybrałem się dzisiaj ...
... z dziećmi do salonu w Gliwicach kupić granatowe SQ7, które jest wystawione na portalu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Miła Pani z recepcji zapytała w czym może pomóc po czym poszła po handlowca. Na tym kończy się profesjonalizm. Handlowiec stwierdził, że "auto jest już sprzedane i że ogłoszenie na OtoMoto się samo odświeża" po czym bez słowa odszedł robić coś w bagażniku samochodu obok... Z takim podejściem ten biznes Państwu działa? Ja za Audi podziękuję