91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 listopada 2023 17:49
Salon - samochody nowe
Zgłosiłem się do ...
... serwisu Audi z samochodem Audi A 8 na gwarancji. W samochodzie występowała usterka z otwieraniem lusterek zewnetrzych. Nagrania z usterka zostały wysłane do serwisu. Niestety serwis odmówił naprawy lusterek ponieważ " u nich" usterka nie występowała. Awarii jeszcze na gwarancji uległ tablet . Na początku serwis poinformował że gwarancja obejmuje wymianę tylko trzeba poczekać na urządzenie bo jest problem dostępnością. Zgłoszenie nastąpiło w lipcu 2022 r. Po pół roku zadzowniełem do serwisu , ponieważ nikt się ze mną nie kontaktował. Zostałem poinformowany ze tabletu nadal nie ma i jednak gwarancja tego nie obejmuje. Do dnia dzisiejszego nikt z serwisu się ze mną nie skontaktował z informacją czy jest już zamówiony tablet. Trzecia usterka dotyczyła napinacza alternatora. Samochód był na bieżąco serwisowany i mimo iż było ewidentynie słychać ze są luzy na napinaczu od kilku miesięcy, serwis nie wskazał usterki. Oczywiście po okresie gwarancji naprawa na mój koszt. Omijać z daleka ten serwis i markę Audi. Porażka
Rafal Wolny
29 listopada 2023 17:47
Serwis
Serwis audi A8
Zgłosiłem się do serwisu Audi z samochodem Audi A 8 na gwarancji. W samochodzie występowała usterka z otwieraniem lusterek zewnetrzych. Nagrania z usterka zostały wysłane do serwisu. Niestety serwis odmówił naprawy lusterek ponieważ " u nich" usterka nie występowała. Awarii jeszcze na gwarancji uległ tablet . Na początku serwis poinformował że gwarancja obejmuje wymianę tylko trzeba poczekać na urządzenie bo jest problem dostępnością. Zgłoszenie nastąpiło w lipcu 2022 r. Po pół roku zadzowniełem do serwisu , ponieważ nikt się ze mną nie kontaktował. Zostałem poinformowany ze tabletu nadal nie ma i jednak gwarancja tego nie obejmuje. Do dnia dzisiejszego nikt z serwisu się ze mną nie skontaktował z informacją czy jest już zamówiony tablet. Trzecia usterka dotyczyła napinacza alternatora. Samochód był na bieżąco serwisowany i mimo iż było ewidentynie słychać ze są luzy na napinaczu od kilku miesięcy, serwis nie wskazał usterki. Oczywiście po okresie gwarancji naprawa na mój koszt. Omijać z daleka ten serwis i markę Audi. Porażka
Użytkownik sieci
15 października 2023 19:18
Salon - samochody nowe
Nie zwracają zaliczek, polecam nic nie wpłacać.
Użytkownik sieci
28 września 2023 14:46
Salon - samochody nowe
Inny serwis to ...
... jednak naprawił. Czyli, albo to nie było wrażenie że nic nie robiliście, albo jesteście niekompetentni. Możecie sobie wybrać. Ja po ponad 10-ciu latach bycia klientem Lellek Gliwice wybrałem inny serwis. Nie pozdrawiam. Serwis katastrofa. Stuka coś w okolicy prawych drzwi, ale oniie nie widzą problemu. Nagrałem filmiki na których słychać to. Stwierdzili że teraz zrobią, ale auto stało 2 dni w serwisie i nic. A na aplikacji widać że auto po prastu stało. Nigdy więcej tego serwisu.
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2023 23:04
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Fatalna obsługa
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2023 11:01
Salon - samochody nowe
Okropna obsługa!!! Dobrze ...
... inny pan z obsługi nami się zajął
Użytkownik sieci
24 lipca 2023 21:43
Salon - samochody nowe
Okropna obsługa!!!
Użytkownik sieci
30 maja 2023 07:33
Salon - samochody nowe
Servis schodzi na ...
... coraz gorsze usługi już nawet nie ma mowy o umyciu auta tak jak to było wcześniej .Nie mówiąc o cenie która non stop rośnie a o doładowaniu żeby można wrócić na elektryku zapomnij :( Przykre P.S Nalezy dodac do odpowiedzi salonu ze nie bylo tak ze klient zmienil zdanie .Nikt go nie zapytal a pracownik sam zaznaczyl opcje braku umycia .
Użytkownik sieci
4 maja 2023 09:23
Salon - samochody nowe
Z przykrością muszę ...
... wystawić negatywną opinię, ale może to w jakiś sposób wpłynie na poprawę jakości. Auto, które było w serwisie przez ok. 7 tygodni, dostaliśmy brudne i pełne ptasich odchodów. Nie rozumiem jak można oddać samochód w takim stanie. Renomowany salon nie dopuściłby do takiej sytuacji! Wielkie rozczarowanie.
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2023 14:36
Salon - samochody nowe
Serwis katastrofa. Stuka ...
... coś w okolicy prawych drzwi, ale oniie nie widzą problemu. Nagrałem filmiki na których słychać to. Stwierdzili że teraz zrobią, ale auto stało 2 dni w serwisie i nic. A na aplikacji widać że auto po prastu stało. Nigdy więcej tego serwisu.
Użytkownik sieci
31 marca 2023 21:23
Salon - samochody nowe
Szok! Pomimo zapewnień ...
... iż zaliczka zostanie zwrócona to po oczekiwaniu ponad rok mówią iż nie oddadzą pieniędzy, teraz pozostaje tylko sąd. Dobrze ze mam dowody na to co mówią bo co innego mówią a co innego chcą zrobić potem. Radzę omijać szerokim łukiem. Notabene każde z kupionych aut (a kupiłem około 10) było zepsute lub zepsuło się chwile po zakupie. W innych salonach nie ma tego. W jednym uszkodzony silnik po 45 km od wyjazdu z salonu zatarł się, w drugim opona wystrzeliła po 50 km, w trzecim uszkodzone wtryski, w czwartym uszkodzona skrzynia biegów, w piątym błotnik malowany - w nowym aucie, w szóstym amortyzator wylany i klimatyzacja uszkodzona, w siódmym zgubili opony zimowe a jak już wymienili to uszkodzili dwie felgi i bezczelnie zatuszowali uszkodzenie pasta do opon - wmawiali ze to Ja uszkodziłem itd. Serwis to już w ogóle poziom dna - szkoda komentować. Za uszkodzone dwie felgi w RS3 dali R8 na baterie - szok. Chyba dostają odpad z produkcji a nie nowe auta. Nie polecam! Żałuje ze kupiłem jakiekolwiek auto z tego „salonu..
Użytkownik sieci
28 marca 2023 19:39
Salon - samochody nowe
Porażka, nie chcą zwrócić zaliczki. Szok
Użytkownik sieci
18 marca 2023 09:35
Salon - samochody nowe
Jazda próbna tylko ...
... na siedzeniu pasażera 🤣🤣🤣 Argument - brak ubezpieczenia, za mocny samochód🤯 🤦🏼♂️ To jak menu degustacyjne zawinięte w folię spożywczą. Szanowni Państwo, chcę u Państwa zostawić swoje pieniądze na nową, wymarzoną zabawkę, którą wręcz należy wypróbować. GROW UP!
Użytkownik sieci
12 lutego 2023 20:23
Salon - samochody nowe
Przychodząc do salonu ...
... zostałem potraktowany z góry nie mile i ozięble. Jak na salon marki premium wręcz jest to nie dopuszczalne, tego samego dnia byłem w innych salonach BMW , MERCEDES ale chamstwa doświadczyłem tylko u was
Użytkownik sieci
4 lutego 2023 11:07
Salon - samochody nowe
Jazda próbna zarezerwowana ...
... tydzień wcześniej modelem A4, nie odbyła się ze względu na brak pojazdu na miejscu. Zmarnowany tylko czas i pieniądze na specjalny dojazd na „umówioną” wizytę.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2023 12:39
Salon - samochody nowe
Na początku byłem ...
... zadowolony z usług. Ale po odbiorze auta okazuje się ze nie dostałem auta zgodnego ze specyfikacją która sobie wybrałem, a teraz sprzedawca rozkłada ręce że nic nie może zrobić. Wiec kupując tam auto uważajcie na tego typu sytuacje.
Użytkownik sieci
3 listopada 2022 10:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2022 18:57
Salon - samochody nowe
"Pierwsze wrażenie" jest ...
... tylko jedno - niestety wchodząc do salonu zostaliśmy potraktowani jak powietrze. ZERO zainteresowania przez ponad 15 minut, w końcu wyszliśmy bez jakiejkolwiek rozmowy. W salonie było dwóch sprzedawców, którzy siedzieli przy komputerach, nie byli akurat zajęci rozmową face2face z innym klientem ani nie prowadzili rozmowy telefonicznej. Niby marka premium, a obsługa niestety daleka od premium...
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2022 12:02
Salon - samochody nowe
Już od progu ...
... powitała mnie wszechobecna niechęć pracowników serwisu. Po próbie przedstawienia im problemów z jakimi borykam się podczas użytkowania nowej A4 pracownik nie wykazał żadnej chęci wysłuchania moich spostrzeżeń, które mogłyby pomóc w ustaleniu przyczyny ciągłego zawieszania się Smartphone-Interface oraz innych defektów. Po 4godzinnym oczekiwaniu dowiedziałem się jedynie, że nie stwierdzono żadnych usterek i tyle. Takie traktowanie klienta jest niegodne marki Audi i jej autoryzowanego serwisu. Zostanie to zgloszone do centrali Audi Deutschland w Ingolstadt. Odpowiedz na kimentarz serwisu: Usterka nr. 1 - Zawieszanie sie "smartfone interface" Zamiast obejrzec nagrania na ktorych widoczne jest, jak aplikacja sie zawiesza bez zadnych zewnetrznych powodow, pracownik serwisu nie chcial nawet spojrzec na nagrania. Usterka nr. 2 - Nieszczelnosc okna pasazera/ Glosne odglosu podmuchu przy ok. 180 km/h Wasz komentarz: "Z taka predkoscia nie jezdzi sie w Polsce" - sa kraje w ktorych jezdzi sie z taka predkoscia. Usterka nr. 3 - Mocno nagrzewajace sie miejsce odstawienia lewej nogi kierowcy. Wasza reakcja na problem: "Nie znam nikogo, kto jezdzi na boso".
Użytkownik sieci
21 marca 2022 08:30
Salon - samochody nowe
Nie polecam !!! ...
... Nie dbają o dobro klienta !!!Prosiliśmy,żeby Pan Grzegorz z serwisu nas nie obsługiwał .Po czym Pan Grzegorz do męża wyskoczył z pretensjami ,że albo on go obsłuży ,albo nikt inny !!!!! Pan Grzegorz nie powinien pracować z ludźmi jest chamski ,arogancki i bezczelny!!! To nie pierwsza taka akcja tego człowieka Napewno wniesiemy skargę na P.Grzegorza !!!!!! Ostatni raz jak tam jesteśmy !!!!!!! Już nigdy więcej nie pozwolimy sobie na takie traktowanie !!!!! Radzę przełożonemu P.Grzegorza się przyjrzeć się dokładnie ile to klientów odeszło przez tego człowieka . W Lexusie po wszystkich usługach ktoś dzwoni i pyta czy klient był zadowolony.A tu zero zainteresowania ze strony właścicieli jaka była przyczyna ,że zrezygnowaliśmy z P.Grzegorza.