91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
26 lipca 2024 11:35
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam! Doskonały ...
... kontakt, uzyskałam odpowiedź na wszelkie nurtujące mnie pytania bez zbędnych komentarzy i irytacji. Pan Łukasz doskonale nam pomógł, abyśmy w krótkim czasie mogli zrealizować zamówienie i odebrać samochód tuż przed urlopem. Kontakt w sprawie finansowania z panią Anią również fenomenalny. Do tego na koniec skrupulatne i niezwykle cierpliwe tłumaczenia ze strony pana Kuby. Bardzo dziękujemy i na pewno skorzystamy w przyszłości!
Użytkownik sieci
25 lipca 2024 09:39
Salon - samochody nowe
Bardzo nierzetelne i ...
... niekompetentne rozpatrywanie reklamacji. Przedmiotem reklamacji było oparcie fotela kierowcy na którym rozpruł sie szew. Nieprawidłowe zakończenie szwu oraz fakt iż szew ten nie został pociągnięty do końca (rogu) fotelu lecz 6 cm przed końcem spowodowało rozpruwanie się szwu. Być może też nić została uszkodzona podczas zamykania szwu. Sytuacja ma miejsce przy półtorarocznym Audi Q5 z przebiegiem 30 000 km. 1. Podczas serwisu zgłosiłem problem - reklamacja odrzucona - że to niby moja wina że źle użytkowałem siedzenie.2. Zgłosiłem reklamacje drugi raz - przedstawiając zdjecia jak jest szew nie do końca pociagniety i zakończony w niewłaściwym miejscu - znów odmowa.3. Zgłośiłem sprawe do Audi Polska i znów odesłani mnie do Gliwic - poszlismy z Panem od reklamacji do innej Q5-ki obejrzeć pokrowiec fotela bo byl sciągnięty i wszędzie było prawidłowe zakończenie szwu - nie tak jak u mnie - i znów odmowa. W mailu od Audi jest jest napisane: ''Uszkodzenie powstało podczas wsiadania oraz wysiadania z samochodu'' NIe wiem jak ja bym miał do tego samochodu wchodzić żeby nie dotykać siedzenia, poza tym mogłem zrozumieć ten argument gdyby sytuacja dotyczyła np. kilkuletniego samochodu a nie praktycznie nowego auta. Zrozumiałbym też gdyby chodziło o zużywalne rzeczy jak wycieraczki, opony itd. a nie o fotel który powinien przynajmniej wytrzymać okres gwarancyjny a w tym przypadku szew pruje sie po półtora roku użytkowania. Za niedlugo konczy mi sie leasing i miałem w planie nabyć Q7 lub Q8 - Na szczęście AUDI bardzo skutecznie mnie odwiodło od tego pomysłu. Moja opinia na temat Audi jest juz wyrobiona. W ODPOWIEDZI NA KOMENTARZ AUDI: ''Nie, to nie jest uszkodzenie mechaniczne zrobione przeze mnie. Jest to nieprawidłowo zakończony szew przez producenta. Ja bardzo dbam o swój samochód i nie skacze po siedzeniu. Chętnie prześle zdjęcia zainteresowanym. Niestety google nie pozwala przesłać zdjęć w komentarzu z jakiegoś powodu"
Użytkownik sieci
24 lipca 2024 08:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 lipca 2024 22:07
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i ...
... fachową pomoc,jestem bardzo zadowolony z wizyty w salonie audi gliwice.
Użytkownik sieci
23 lipca 2024 15:22
Salon - samochody nowe
Najlepszy serwis audi w kraju
Użytkownik sieci
22 lipca 2024 15:24
Salon - samochody nowe
Korzystam z usług ...
... salonów Lellek przy zakupie nowych samochodów, natomiast tym co sprawia, że wracam do Państwa firmy jest obsługa w dziale likwidacji szkód. Już nie policzę ile razy do tej pory korzystałem z pomocy Pani Agnieszki Himel, za każdym razem szkoda jest obsługiwana sprawnie, z wymianą elementów, nigdy nie miałem problemu z uzyskaniem samochodu zastępczego. Mój wkład w likwidację szkód sprowadzał się do zgłoszenia szkody. Ostatnio myślałem nad zmianą marki samochodu natomiast zrezygnowałem z uwagi na jakość obsługi likwidacji szkód salonu Lellek.
Użytkownik sieci
22 lipca 2024 11:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 lipca 2024 11:34
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 lipca 2024 22:15
Salon - samochody nowe
Super obsługa, profesjonalny ...
... salon, szczególnie chcę podziękować Panu Sebastianowi i Panu Jakubowi, z którymi miałem kontakt w trakcie sprzedaży.
Użytkownik sieci
16 lipca 2024 18:54
Salon - samochody nowe
Zanim kupiłem moje ...
... Audi A6 Avant odwiedziłem sześć salonów Audi. Wybrałem LELLEK Gliwice Dlaczego? Najlepsza obsługa, pełen profesjonalizm i bardzo miła atmosfera Szczególnie polecam Pana Sebastiana Strzelec- specjalisty ds. sprzedaży (10 gwiazdek na 5) oraz Pana Piotra Kucięba który udzielił mi wszelkich informacji podczas odbioru samochodu. Szukacie profesjonalistów? Tylko LELLEK Gliwice
Użytkownik sieci
13 lipca 2024 10:44
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta w ...
... salonie na najwyższym poziomie. Szczególne podziękowania dla Pana Sebastiana oraz Pana Piotra za profesjonalne podejście do klienta. Zadowolony klient z Audi A3.
Użytkownik sieci
9 lipca 2024 11:16
Salon - samochody nowe
Było to nasze ...
... kolejne podejście do tego salonu i niestety za każdym razem obsługa nie była pomocna - na miejscu w salonie nikt do nas nie podszedł, a kiedy zainteresowaliśmy się konkretnym modelem na salonie handlowiec oznajmił że auto jest zamknięte i odszedł, nie zaproponował pokazania innego modelu, w którym moglibyśmy zobaczyć wnętrze. Pół roku później kolejne podejście jednak od razu przez infolinię wyraziłam chęć jazdy testowej i zamówienia Q3 lub A3. Dostaliśmy telefon od handlowca jednak dowiedzieliśmy się, że po godzinie 16 nie ma możliwości na jazdę, bo pracownik kończy pracę i wraca tym samochodem do domu, w przypadku drugiego auta dostaliśmy informację, że po 16:00 nie miałby kto nas obsłużyć. Czekaliśmy na telefon zwrotny co uda się zrobić w tym temacie - nikt nie oddzwonił. Salon otwarty jest do 18:00 jednak po 16:00 nie można już nic załatwić. Ostatecznie zamówiliśmy samochód u innego dealera Audi, gdzie od początku obsługa podeszła do tematu rzetelnie.
Użytkownik sieci
5 lipca 2024 01:59
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
3 lipca 2024 21:31
Salon - samochody nowe
Najlepszy salon Audi ...
... Polsce bez żadnych wątpliwości , ze szczególnym uwzględnieniem Pana Sebastiana Strzelca który to potrafi dokonać naprawdę na najwyższym poziomie obsługi klienta , doradztwa oraz poświęconego czasu przeprowadzić przez proces zakupu od a do z w najlepszej cenie. Czapki z głów dla całego salonu , wynikową jest zadowolony klient który z pewnością wróci ! Serdeczne podziękowania
Użytkownik sieci
3 lipca 2024 10:03
Salon - samochody nowe
#Audi Centrum Gliwice, ...
... ogromne podziękowania dla ekstra ekipy profesjonalistów, krótko, konkretnie bez marnowania tak cennego dzisiaj czasu. #Mateusz, #Tomek interesy w Wami to czysta przyjemność👌
Użytkownik sieci
1 lipca 2024 20:45
Salon - samochody nowe
Miła, kompetentna obsługa. ...
... Fachowe doradztwo na każdym etapie sprzedaży. Dziękujemy Panu Mateuszowi Korzeniowskiemu za pomoc 🙂
Użytkownik sieci
30 czerwca 2024 16:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 czerwca 2024 12:03
Salon - samochody nowe
Zadzwoniliśmy z zapytaniem ...
... o konkretne auto w poniedziałek i dogadaliśmy się. Pan Mateusz Korzeniowski zrobił wszystko abyśmy mogli odebrać nowe auto w sobotę. Podziękowania dla niego, bo zależało nam na odbiorze przed urlopem. Sprawa o tyle nietypowa, że wszelkie formalności załatwialiśmy z Gdańska. Podziękowania również dla Pani Anity Lewandowskiej za sprawne ogarnięcie leasingu i Panów: Piotra Kucięby i Sebastiana Strzelca za miłe przyjęcie oraz profesjonalizm przy wydaniu nowego Audi RS3. Jesteśmy bardzo zadowoleni i polecamy ten salon.
Użytkownik sieci
26 czerwca 2024 12:55
Salon - samochody nowe
Profesjonalna, kompetentną obsługa ...
... w wykonaniu doradcy ds sprzedaży Pana Mateusza Korzeniowskiego , który cierpliwie bez jakiejkolwiek oznaki zniecierpliwienia czy zniechęcenia , znosił moje pytania, zmiany konfiguracji samochodu oraz Pana Jakuba Minkina od którego otrzymałem jasną i rzeczową instrukcję obsługi samochodu. Dziękuję.
Użytkownik sieci
23 czerwca 2024 15:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek