91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2023 12:39
Salon - samochody nowe
Na początku byłem ...
... zadowolony z usług. Ale po odbiorze auta okazuje się ze nie dostałem auta zgodnego ze specyfikacją która sobie wybrałem, a teraz sprzedawca rozkłada ręce że nic nie może zrobić. Wiec kupując tam auto uważajcie na tego typu sytuacje.
Użytkownik sieci
3 listopada 2022 10:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2022 18:57
Salon - samochody nowe
"Pierwsze wrażenie" jest ...
... tylko jedno - niestety wchodząc do salonu zostaliśmy potraktowani jak powietrze. ZERO zainteresowania przez ponad 15 minut, w końcu wyszliśmy bez jakiejkolwiek rozmowy. W salonie było dwóch sprzedawców, którzy siedzieli przy komputerach, nie byli akurat zajęci rozmową face2face z innym klientem ani nie prowadzili rozmowy telefonicznej. Niby marka premium, a obsługa niestety daleka od premium...
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2022 12:02
Salon - samochody nowe
Już od progu ...
... powitała mnie wszechobecna niechęć pracowników serwisu. Po próbie przedstawienia im problemów z jakimi borykam się podczas użytkowania nowej A4 pracownik nie wykazał żadnej chęci wysłuchania moich spostrzeżeń, które mogłyby pomóc w ustaleniu przyczyny ciągłego zawieszania się Smartphone-Interface oraz innych defektów. Po 4godzinnym oczekiwaniu dowiedziałem się jedynie, że nie stwierdzono żadnych usterek i tyle. Takie traktowanie klienta jest niegodne marki Audi i jej autoryzowanego serwisu. Zostanie to zgloszone do centrali Audi Deutschland w Ingolstadt. Odpowiedz na kimentarz serwisu: Usterka nr. 1 - Zawieszanie sie "smartfone interface" Zamiast obejrzec nagrania na ktorych widoczne jest, jak aplikacja sie zawiesza bez zadnych zewnetrznych powodow, pracownik serwisu nie chcial nawet spojrzec na nagrania. Usterka nr. 2 - Nieszczelnosc okna pasazera/ Glosne odglosu podmuchu przy ok. 180 km/h Wasz komentarz: "Z taka predkoscia nie jezdzi sie w Polsce" - sa kraje w ktorych jezdzi sie z taka predkoscia. Usterka nr. 3 - Mocno nagrzewajace sie miejsce odstawienia lewej nogi kierowcy. Wasza reakcja na problem: "Nie znam nikogo, kto jezdzi na boso".
Użytkownik sieci
21 marca 2022 08:30
Salon - samochody nowe
Nie polecam !!! ...
... Nie dbają o dobro klienta !!!Prosiliśmy,żeby Pan Grzegorz z serwisu nas nie obsługiwał .Po czym Pan Grzegorz do męża wyskoczył z pretensjami ,że albo on go obsłuży ,albo nikt inny !!!!! Pan Grzegorz nie powinien pracować z ludźmi jest chamski ,arogancki i bezczelny!!! To nie pierwsza taka akcja tego człowieka Napewno wniesiemy skargę na P.Grzegorza !!!!!! Ostatni raz jak tam jesteśmy !!!!!!! Już nigdy więcej nie pozwolimy sobie na takie traktowanie !!!!! Radzę przełożonemu P.Grzegorza się przyjrzeć się dokładnie ile to klientów odeszło przez tego człowieka . W Lexusie po wszystkich usługach ktoś dzwoni i pyta czy klient był zadowolony.A tu zero zainteresowania ze strony właścicieli jaka była przyczyna ,że zrezygnowaliśmy z P.Grzegorza.
Użytkownik sieci
12 marca 2022 11:23
Salon - samochody nowe
Duży wybór samochodów, ...
... jednak obsługa niespecjalnie zainteresowana klientem. Długi czas oczekiwania na rozmowę z aroganckim doradcą. Zdecydowałam się na zakup samochodu w innym salonie. Nie polecam.
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2021 12:53
Salon - samochody nowe
Nie polecam współpracy ...
... z salonem sprzedaży Audi Lellek Gliwice. Oczekiwałem na dostawę samochodu ponad pół roku i miesiąc przed odbiorem zostałem poinformowany o przełożeniu dostawy na koniec roku. W zamian za okres oczekiwania i praktycznie roczne auto, zaproponowano mi opony zimowe co przy utracie wartości samochodu jest kpiną. Dostałem również drugą "super" propozycję czyli inny samochód z dopłatą z mojej strony, ponad 15 tys. ze względu na różnicę w wyposażeniu. Niestety salon wychodząc z założenia, że obecnie samochodów brakuje, nie poczuwał się aby jakąkolwiek część kwoty przyjąć na siebie bo to w końcu salon nie wywiązał się z obowiązku wynikającego z umowy. Mimo próby przekonania kierownika salonu spotkałem się z totalną odpornością na argumenty. Co najgorsze na koniec tego przykrego doświadczenia, rozwiązując umowę, Pan kierownik nie raczył nawet przeprosić za zaistniałą sytuację. Podsumowując, strata ponad pół roku czasu, przetrzymanie dosyć sporej kwoty zaliczki, bardzo dużo nerwów i brak przeprosin, oto wizytówka tego salonu.
Użytkownik sieci
25 lutego 2021 18:23
Salon - samochody nowe
Kupiłem używane A4 ...
... i chciałem się dowiedzieć cokolwiek na temat licencji oraz aplikacji myAudi (czy współpracuje z moim samochodem itp.) Pan robił wszystko żeby nie odpowiedzieć na pytania, jedyne co zrobił to wręczył mi karteczkę z adresem strony my.audi.com. Jeśli tak wygląda rozmowa serwisu z klientem to raczej obiorę kierunek Katowic lub Sosnowca. Wysłałem wiadomość na podany adres, minęło 2 tygodnie nikt nawet nie potwierdził otrzymania wiadomości, jestem zdziwiony jak firma Audi olewa klienta.
Użytkownik sieci
18 stycznia 2021 08:14
Salon - samochody nowe
Chcąc kupić auto ...
... takiej światowej klasy, chciałabym zostać milej potraktowany a nie tylko wskazanie palcem (tam stoi pooglądaj pan sobie z zewnątrz)
Użytkownik sieci
23 grudnia 2020 09:24
Salon - samochody nowe
Byle by sprzedać ...
... auto za kilkaset tysięcy złotych, a potem to spadaj i daj nam święty spokój.
Użytkownik sieci
22 grudnia 2020 13:30
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Dzwoniłem ...
... by dowiedziec sie o numer katalogowy czesci po czym dostałem informacje ze mają zakaz od kierownika by podawac numery jakiekolwiek , nawet przy wizycie osobistej nie otrzymam numeru części , szczyt wszystkiego. Centrala Audi nic nie wie o takiej praktyce , dla kontrastu Audi Katowice nie robi z tym problemu.
Użytkownik sieci
21 grudnia 2020 17:18
Salon - samochody nowe
Witam moze mialem ...
... pecha poszukuje nowego auta i trwa selekcja brałem pod uwagę audi A 3 i bylem z żoną w salonie audi lelek Gliwice po wejściu do salonu nikt niezainteresowal sie ze przyszedl klient dwóch panow siedziało za biurkami nawet nie chciało się wstac ,trudno juz mnie tam nie zobaczą sa inne salony inaczej bylo w vw skodzie czy seacie po wejściu handlowiec byl obok i pytal w czym moze pomoc moze to moje odczucie ale tego salonu juz nie odwiedzę.
Użytkownik sieci
16 listopada 2020 09:20
Salon - samochody nowe
Idziesz załatwić coś ...
... w Lellku weź kanapki. Ewidentny brak konkurencji
Użytkownik sieci
21 września 2020 19:22
Salon - samochody nowe
Witam Dwa razy ...
... zostalem bardzo zle potraktowany! Zero zaintetesowanie Klientem! 3h czekania po czym uslyszalem ze dzis juz nie zdazymy! ( bylem o 9 czekalem do 12) drugim razem pan nie zerkajac pod maske stwierdzil ze nie maja takuego sprzetu zeby To naprawic!! Ad Blue blad! Nastepnie w Kassel w 1h bylo po problemie! Chcialem jeszcze dodac gdy bylem w Salonie we wroclawiu czekalem okolo 1,5h przyszedl osobisie do mnie pan w bialej koszuli i przeprosil ze To tak dlugo trwa proponujac przy tym cieply napoj Pozdrawiam
Użytkownik sieci
18 września 2020 22:13
Salon - samochody nowe
Auto bezwypadkowe ma ...
... ukrywaną przez dealera historię napraw. Przejechane 800km. na darmo. Oszuści, auto za 359000zł naprawiane u Janusza w garażu. Tak dalej! Omijajcie ich z daleka
Użytkownik sieci
15 września 2020 10:54
Salon - samochody nowe
Oddałem Samochód do ...
... naprawy 1 września 2020r. Bez zapowiedzi, po wręcz olewających i prześmiewczych kometarzach telefonicznych oczywiście wykonywanych z mojej strony zjawiłem się niezapowiedziany 14 września 2020r. w centrum napraw powypadkowych aby sprawdzić co zostało wykonane. Bardzo szybko okazało się, że wymiana felgi oraz atrapy zderzaka przedniego to coś bardzo trudnego. Pracownik zarzekał się że usterka zostanie usunięta jeszcze w tym samym tygodniu i samochód po 4 dniach będzie do odbioru. Samochód stoi już 2 tygodnie i jest nietknięty palcem. Kierownik serwisu poczynił nawet kroki i próbował podstawić mi do podpisania przyjęcie do serwisu w którym czas naprawy był określony na dzień 31.10.2020r. a nie jak na umowie 4 września 2020r. odmówiłem podpisania - po czym stwierdził, że z Nim pogrywam i nie ruszy samochodu dopóki nie podpiszę. Wspomniana szkoda na zdjęciu. Przypuszczam, że więcej osób ma podobną sytuację. Sprawą zajmuje się już mój prawnik. Dokumenty jednoznacznie wskazują, że samochód zostaje przetrzymywane bezprawnie a szkoda powinna zostać zlikwidowania maksymalnie do 4 dni roboczych. "GIGANTYCZNĄ" szkodę przedstawia zdjęcie poniżej. Chciałem polubownie załatwić sprawę proszę o samochód zastępczy podkreślając JAKIKOLWIEK ! Nie musi być w mojej klasie E - wystarczy nawet używane Audi A1.. Kierownik uznał, że jak zapłacę to mi wypożyczą w "promocyjnej" cenie. Bardzo dziękuję za taką obsługę, jednym słowem KATASTROFA ! Czy wywiązanie się z podpisanej umowy to tak wiele ? Sam prowadzę działalność od wielu lat i wiem jak powinna wyglądać obsługa klienta "premium" - to nie pierwszy serwis/salon Audi z jakiego korzystam. Osoby Pana Leszka i Marka psują reputację całej firmy. Z takim brakiem kompetencji i próbą zamiatania pod dywan błędu który niewątpliwie popełnili nigdy nie spotkałem się jeszcze. Jesteśmy tylko ludźmi, warto czasem uderzyć się w pierś i powiedzieć moja wina co mogę zrobić aby to naprawić, a nie iść w zaparte i być bufonem "bo jestem kierownikiem".. dziś jest Pan kierownikiem jutro może Pan już nie być, ale zawsze zostanie pan człowiekiem i każdy klient oczekuje zwyczajnie ludzkiego traktowania..
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2020 16:44
Salon - samochody nowe
Serwis nie bardzo ...
... chce udzielać pomocy i informacji telefonicznie.Pan nie za bardzo uprzejmy.. .Nie każdy potrzebuje auta z 2020 roku Proszę Pana z serwisu. ... pozdrawiam.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2020 05:19
Salon - samochody nowe
Witam Audi Centrum ...
... Lellek Gliwice - Deamat ! W połowie lipca 2020r wybraliśmy się z żoną i synem do Audi Centrum Lellek, Portowa 2, Gliwice w celu zapoznania się z ofertą kupna samochodu, juz na wejściu bylem zaskoczony brakiem jakiejkolwiek obsługi na terenie salonu zdarzyliśmy zobaczyć kolka modeli Audi i w końcu zdecydowałem się podejść do pani siedzącej za biurkiem na wprist wejścia głównego ktira była zajęta liczeniem ułożonych na kupce pieniędzy, zapytałem o kogoś z doradców sprzedaży, pani z wymianą miną zadzwoniła gdzieś o poinformowała mnie że " może zaraz ktoś podejdzie do nas " w związku z tym chodziliśmy dalej po salonie oglądając znowu te same auta, po upływie kolejnych 20 min nasza cierpliwość się skończyła i wyszliśmy z tego pseudo Audi Centrum. Poziom zaprezentowany przez tą obsługę nie był totalnym dnem, obsługa Audi pobiła samych siebie i w dnie wywiercili jeszcze otwór ! Żenujacey jest fakt że właściciel nie potrafi zadbać o personel pracujący na jego wizytówkę ! Zdecydowanie odradzam odwiedziny tego miejsca jsk rowniez zakup czegokolwiek w tym salonie ponieważ to tylko strata czasu.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2020 14:15
Salon - samochody nowe
Takiego prymitywnego poziomu ...
... krętactwa nie doświadczyłem dotąd nigdy i nigdzie. Jako autoryzowany dealer Audi oferują według ogłoszenia nr 900244 BEZWYPADKOWY model S8 plus. Przyjeżdżam do nich 2 tygodnie temu. Na miejscu okazuje się, że auto było naprawiane (wspawane elementy, malowane...). Po przyjeździe na miejsce sprzedawca opowiada, że akurat ma innego chętnego, który przyjechał bez zapowiedzi i sytuacyjnie sugeruje, że, decyzja o zakupie musi być od razu bo inaczej ten inny chętny też będzie mieć jazdę próbną a nawet może mnie uprzedzić w zakupie. Wyczuwam ustawianą szopkę i rezygnuję. Auto oferują do sprzedaży do dziś.... (pomijam bez komentarza żałosną propozycję odkupu mojego auta przez p. Xięskiego i wyprowadzanie na parking przez p. Fiszera żeby drugi rzekomo chętny nie słyszał o czym mówimy). Totalne dziadostwo i ŻENADA
Użytkownik sieci
19 marca 2020 16:21
Salon - samochody nowe
Byłem tam chyba ...
... 3-4 razy ale nie doświadczyłem zainteresowania obsługi. Jedynie w pawilonie SKODY podszedł do mnie Pan który po rozmowie wręczył mi wizytówkę na wypadek gdybym jeszcze chciał o coś zapytać. Pracownicy pawilonu AUDI i VW niestety tylko szukali sposobu by nie spojrzeć w moją stronę Naprawdę szukałem kontaktu szczególnie w VW ☹