91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 września 2019 22:40
Salon - samochody nowe
W piątek 30.09 ...
... przyjechałem do Waszego serwisu w celu sprawdzenia historii serwisowej pojazdu, który zamierzałem kupić. Pan, który nas obsługiwał poinformował, że możemy zobaczyć tylko trzy ostatnie wpisy (a właściwie ich daty, bo reszty Pan nam nie udostępnił). Zapytaliśmy czy możemy kupić taką wydrukowaną historię na co poirytowany Pan poinformował, że przegląd przedzakupowy kosztuje 1600zł i jak chcemy to on nam może "otworzyć" zlecenie, jego godzina pracy kosztuje 450zł i jak nie mamy więcej pytań to on nas "przeprasza" ale musi wracać do swoich obowiązków. Pierwszy raz spotykam się z tak aroganckim zachowaniem - zostaliśmy po prostu wyrzuceni z serwisu. We Wrocławiu czy Lubiniu nigdy nie miałem problemów z uzyskaniem historii serwisowej a obsługa zawsze była na bardzo wysokim poziomie.
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2019 15:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 maja 2019 21:30
Salon - samochody nowe
Salon sprzedaży marki ...
... premium to raczej nie jest. Tego samego dnia byłem w Lexusie i Audi. Nie będę pisał o Lexusie bo to 5 gwiazdek (a nie jestem fanem japońskich samochodów). Oglądam przez 5 minut samochód - sprzedawcy rozmawiają między sobą - nie podchodzą. Gdy podchodzę i pytam się o model Q2 - odpowiedź: nie ma, mogę sobie pooglądać z zewnątrz na używanych.....
Użytkownik sieci
14 maja 2019 19:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 maja 2019 10:20
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta na ...
... najniższym poziomie. Na pewno nie wrócę.
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2019 00:47
Salon - samochody nowe
Takie osoby z ...
... serwisu jak pan Mirosław B. nie powinny pracować w ogóle w kontakcie z klientem. Kłamie w żywe oczy o wykonanych czynnościach których nie wykonano tak jak zresztą jak osoby fizycznie wykonujące usługi kłamią a po demontażu okazuje się że nie wykonano takich czynności. Odradzam wizytę w serwisie w tym salonie. Niesamowity brak wiedzy doradców serwisowych. Nie mają pojęcia o czym mówią, przekazują tylko informacje które przekaże np. mechanik które są nierzetelne i nieprawdziwe. Zero jakiegokolwiek zainteresowania ze strony doradcy jak przebiega naprawa. WEDŁUG ZASADY "JAKOŚ TO BĘDZIE". Jak chcesz być oszukany do jedź do serwisu lellek w gliwicach. A na samym końcu wypinają się pospolitymi wymówkami. AUDI POWINNO BARDZIEJ KONTROLOWAĆ TO CO ROBIĄ !!!! TE POZYTYWNE OPINIE KTÓRE TU ZAMIESZCZONO TO NA 100% DZIAŁANIE AGENCJI MARKETINGOWEJ. NIE DAM WIARY ŻE KTOŚ MÓGŁ WYSTAWIĆ IM 5 GWIAZDEK.
Użytkownik sieci
19 marca 2019 20:20
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 marca 2019 22:08
Salon - samochody nowe
Chciałem zobaczyć Leona ...
... cupre, brak możliwości odbycia jazdy próbnej... Sprzedawcy lekceważą klienta jeśli nie chce kupić rs6 albo rs7 za 600 tys. polecam wyciągnąć kij z du.y. Samochód kupiłem w Promoto w katowice gdzie nie patrzą na klienta z góry.
Użytkownik sieci
5 stycznia 2019 21:46
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 grudnia 2018 16:44
Salon - samochody nowe
Architektura salonu współczesna ...
... bo taki czas, ale niektóre osoby tam pracujące to niski poziom. Odpowiedzi w stylu - a chce pan kupić rabaty czy auto? Czym pan obecnie jeździ? I do tego zdawkowe odpowiedzi na pytania o poszczególne modele. A może to ja źle to widzę. Tak rozumiem audi się samo sprzedaje więc kolejny raz załatwię wszystkie kwestie samodzielnie i zdecyduje w 5 minut. Nawet załatwię za salon leasing lub kredyt a na końcu odbiorę auto nieumyte i sam będę czyścić u siebie w domu lub na podjeździe. A tak poważnie to wysłałbym tą szanowaną kadrę na szkolenie bo obciach firmie robią. Tylko ten starszy szanowny sprzedawca zasługuje na szacunek o reszcie już wiecie co myślę. ... Nową S7 zamówię gdzie indziej.
Użytkownik sieci
3 października 2018 22:59
Salon - samochody nowe
Bardzo niemiła obsługa!!!Pan ...
... Wieslaw który obsługuje dzial samochody używane..jest bardzo arogancki!wrecz posmiewny !!nie polecam!!!
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2018 16:18
Salon - samochody nowe
Oddałem A8 do ...
... naprawy po kolizji pojazd wrócił z nieuzasadnionym przebiegiem o 50 kilometrów większym mało tego naprawy blacharskie nie są wykonywane w serwisie tylko w jakimś innym warsztacie pojazd wrócił bez sprawnych świateł z uszkodzonym drugim błotnikiem niż ten który naprawiali bez ustawionej geometrii ogólna katastrofa lepiej oddać na byle jaki warsztat niż do niby serwisu lellek audi gliwice . Od 20 lat korzystam z serwisów audi i takiego dziadostwa nigdzie nie spotkałem. Nie wiem skąd mają ekipę do pracy ale chyba z kopalnianej myjni wagonów. omijajcie szerokim kołem ten serwis.
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2018 19:03
Salon - samochody nowe
dzwoniłem w sprawie ...
... zakupu A6 miałem otrzymać maila z oferta w ciągu 2h minęło 5 h niestety oferta nie dotarła.
Użytkownik sieci
3 marca 2018 22:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 stycznia 2018 19:35
Salon - samochody nowe
Zadufani w sobie ...
... ludzie, oferujący auta nie wiadomo po co... chciałem kupić to usłyszałem ze zima jest a auto jest ma letnich kołach i nie ma oc... to jak kupić?! W ciemno? Może dla kogoś wyj...ć 70kola to pryszcz - dla mnie na pewno nie... Żenuła!!!
Użytkownik sieci
20 stycznia 2018 16:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 września 2017 13:54
Salon - samochody nowe
Pracownik działu serwisu ...
... ma lekceważące podejście do klienta. Odstawiliśmy A8 do serwisu bo auto zgasło. Dziś auto było do odbioru. Zadałem pytanie co było powodem tej usterki i co się tam stało. W odpowiedzi usłyszałem od gościa, że on nie miał na zleceniu co było powodem, że auto zgasło tylko miał je uruchomić. Ponowiłem pytanie ale niczego się nie dowidziałem tylko to, że mogę otworzyć nowe zlecenie i wtedy się czegoś dowiemy. Nawet pan Zdzisław z dowolnego warsztatu z kabelkiem typu VAG i miłym podejściem do klienta więcej powie co się w aucie stało i co warto zrobić by podobna rzecz się nie przytrafiła. Może z szefostwa tej firmy ktoś to przeczyta i zmieni podejście pracownika/ów serwisu do klientów by traktowano ich jak ludzi i to nawet rozgarniętych, którzy coś chcą wiedzieć a nie jak DOJNE KROWY z portfelami. NIE POLECAM ZUPEŁNIE TEGO PUNKTU Z TAKIM SERWISEM !!!!
Użytkownik sieci
5 marca 2017 10:56
Salon - samochody nowe
WITAM,NABYŁAM SAMOCHÓD MARKI ...
... AUDI Q 3 I POLECAM PRACOWNIKÓW ZAJMUJĄCYCH SIĘ SPRZEDAŻĄ,PEŁEN PROFESJONALIZM I ŻYCZLIWOŚĆ /TEŻ WAŻNA/NAWET PO SFINALIZOWANIU UMOWY,NATOMIAST ODRADZAM SERWIS, LEKCEWAŻĄCE TRAKTOWANIE KLIENTA, JAK INTRUZA I OSOBY,KTÓRA MA PŁACIĆ,A NIE DYSKUTOWAĆ SPOWODOWAŁA,ŻE REZYGNUJĘ Z SERWISU W GLIWICACH .ZDECYDOWANIE ODRADZAM !!!
Użytkownik sieci
24 czerwca 2016 17:42
Salon - samochody nowe
Mimo nowo otwartego ...
... salonu (największego w Polsce) poziom obsługi przy wejściu równy zeru. Przy zapytaniu o możliwość jazdy RS6/7 po wcześniejszych ustaleniach telefonicznych, że jazda jest możliwa bez uprzedniego zapisania się, panie oraz panowie przed wejściem zwyczajnie informują, że jazdy nie mogą się odbyć bo jest duża ilość klientów imiennych (oba samochody stały przed salonem więc klienci pewnie byli na kawie). Serdeczne nie polecam.