92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 grudnia 2024 00:07
Salon - samochody nowe
Kupiłem używane A6 ...
... C7 w tym salonie. Obsługa przed sprzedażą wzorowa - sprzedawca zgodził się na sprawdzenie auta przez rzeczoznawcę, udostępnił też pełną dokumentację co ułatwiło decyzję o zakupie. Auto miało skrajnie zużyte tarcze i klocki na obu osiach - poprosiłem o wymianę przed zakupem, co zostało zrobione. Po przejechaniu kilku tysięcy kilometrów okazało się, że hamulce mają bicie uniemożliwiające ich użytkowanie. Okazało się, że ani piasty, ani zaciski nie zostały oczyszczone. Spowodowało to uszkodzenie tarcz, klocków i konieczność ich wymiany - już na mój koszt. Serwis nie poczuwa się do winy.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2024 23:19
Salon - samochody nowe
Zostałem dzisiaj wystawiony ...
... przez „sprzedawcę” p. Michała. Umówiłem się z nim wczoraj na oględziny A6, byłem zainteresowany i zdecydowany; jechałem żeby zweryfikować ofertę ze stanem faktycznym i wynegocjować odkup mojej BMWx6. Byłem już w trasie i pół godziny przed przybyciem dzwonię: info radosne -„właśnie sprzedałem ten samochód”. Zatkało mnie. Powiedziałem że tak się nie robi a ten handlarz, bo handlowiec to nie jest , bezczelnie do mnie: zaliczki pan nie wpłacił to nic mnie nie wiązało. Po prostu trafił mu się ktoś z ulicy i sprzedał. Dla mnie: zwykły handlarz, nadający się na bazar a nie do obsługi klientów samochodów zacnej marki. Nie kupię nigdy nic w tym salonie, bo jeśli menadżerowie trzymają tam takich z Bożej łaski „sprzedawców”, to strach pomyśleć co się dzieje w serwisie i księgowości . Dla właściciela salonu do przemyślenia
Użytkownik sieci
5 grudnia 2024 13:47
Salon - samochody nowe
Niestety nie polecam ...
... tego salonu. Nieprofesjonalne podejście do klienta, brak zaangażowania pracownika co do kontaktu i przedstawienia oferty. Zrezygnowałem z zakupu samochodu w firmie Audi Kielce.
Użytkownik sieci
5 grudnia 2024 10:15
Salon - samochody nowe
Przerost formy nad ...
... treścią. Wszystko chodzi tak dumne i wyniosłe. Szkoda, że podstawowe zasady kultury zostawili w domu. Nigdy więcej nie wybiorę tego centrum!!
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2024 09:16
Salon - samochody nowe
Cały serwis to ...
... kompletne DNO!!! Trzymają samochód który jest na gwarancji już 7 tygodni i nadal nie wiedzą co jest z nim nie tak. Tłumaczą się, że czekają na odpowiedź z Poznania albo od producenta. Sprawa skierowana na drogę prawną. Odradzam tam zakupu i serwisu!!!!
Użytkownik sieci
11 czerwca 2024 17:47
Salon - samochody nowe
Podczas mojej ostatniej ...
... wizyty w salonie Audi byłem rozczarowany brakiem doświadczenia pracowników wydających części. Opóźnienia i brak kompetencji były wyraźnie zauważalne, co negatywnie wpłynęło na moją wizytę. Salon zdecydowanie powinien zainwestować w solidne szkolenia i lepsze systemy wsparcia. Bez tych zmian jakość obsługi pozostanie poniżej akceptowalnego poziomu, co jest nie do przyjęcia dla marki tej klasy.
Użytkownik sieci
10 maja 2024 11:19
Salon - samochody nowe
Nie znam bardziej ...
... chamskich pracownikow serwisu i w sposób poniżający traktujący ludzi którzy - Jak już nie przyjeżdżasz nową furą traktują cię jak śmiecia. Przyjrzał bym się obsłudze serwisu! To porażka dla Firmy. Dla potencjalnych nabywców tej Marki. A już głupie uśmieszki, bo człowiek chce coś dopytać! Nie każdy musi się znać! Porażka !!!
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2024 10:38
Salon - samochody nowe
Jeśli chodzi o ...
... dział likwidacji szkód to jest dramat i gorzej jak źle od tygodnia próbowałem się dodzwonić i nie da rady, nikt nie raczy zainteresować się moją sprawą więc nawet jedna gwiazdka to o wiele za dużo, PROSZĘ OMIJAĆ TEN SALON Z DALEKA.
Użytkownik sieci
1 lutego 2024 13:12
Salon - samochody nowe
Uwaga serwis naciąga ...
... na dodatkowe koszty. Uzgodniłem telefonicznie cenę za wymianę rozrządu na 3200 zł. Przy przyjmowaniu samochodu Pan poinformował że będzie drożej bo pomylili się przy wycenie. (Oni się pomylili a ja płacę). Po dwóch godzinach dostałem telefon że zauważyli pewien wyciek oleju i naprawa będzie kosztować dodatkowo 4000 zł jeśli zdecyduje się teraz , w przeciwnym razie jeszcze o 2000 zł drożej.Obejrzałem ten wyciek i okazało się że to lekkie zapocenie. (Samochód ma przebieg 180 tyś)Poprosiłem o pozostawienie tego i tylko wymianę rozrządu na co Pan z obsługi powiedział że na wykonane prace nie udziela gwarancji. Zrezygnowałem z naprawy ale i tak wyrwali 540 zł za odkręcenie osłon.
Użytkownik sieci
28 listopada 2023 10:44
Salon - samochody nowe
Serwis nie radzi ...
... sobie z ustawieniem doświetlania zakrętów z głównej lampy. Odpowiedź na gwarancję -musi pan to naprawić sobie sam-. O oderwaniu znaczka i nie wstawienia nowego na jego miejsce już nie wspomnę.
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2023 15:11
Salon - samochody nowe
Może salon na ...
... tak ale serwis to pomyłka. Ustalasz z gościem zakres czynności a na koniec Ci mowi że zapomniał to zrobić. Dałbym zero ale się nie da.
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2023 17:25
Salon - samochody nowe
Mierna obsługa brak ...
... znajomości obsługi i naprawy auta. Nie polecam jakiej kolwiek naprawy i aktualizowania systemu
Użytkownik sieci
20 października 2022 12:46
Salon - samochody nowe
Generalnie nie polecam, ...
... gdyż sprzedawca jest nierzetelny. W szczególności jeśli chodzi o sprzedaż auta używanego. Kupując AUDI A5 z 2018 r., czyli auto o znacznej wartości otrzymałam zapewnienie, że było ono sprawdzane oraz że wszystkie wymagane wymiany płynów były wykonywane w terminach. Jednakże sprawdzenie auta w innym ASO Audi wykazało, że zostałam okłamana, bowiem olej w automatycznej skrzyni biegów nie został wymieniony przy 60 tys. km (notabene jest to rekomendacja producenta ). Salon ma o tyle szczęście, że zostało to przeze mnie sprawdzone "przy okazji" i nie doszło do uszkodzenia ani żadnej awarii, gdyby doszło spotkalibyśmy się w sądzie. Dodatkowo jeśli kupujecie u nich auto sprawdźcie czy macie wszystko co powinno w nim być, np. instrukcja obsługi, gaśnica czy apteczka. Przy samochodzie ze takie pieniądze chyba stać sprzedawcę na zainwestowanie w takie "drobiazgi". Dodatkowo przy odbiorze zostałam zapewniona, że wszystkie te rzeczy znajdują się w samochodzie. Głupa ja nie sprawdziłam, ale człowiek myśli, że jednak ludzie w takim miejscu mają jakieś zasady i honor. Nie polecam tego salonu, bo nastawieni są jedynie na wypchnięcie auta i zarobienie na tym. A sprawiają dobre jedynie pierwsze wrażenie. Jeżeli zdecydujecie się na współpracę z nimi to bądźcie uważni i żądajcie wydrukowania historii pojazdu, do którego salon jako właściciel będzie miał dostęp. Pozdrawiam Obsługa z perspektywy czasu jedynie 1 gwiazdka, bo zostałam okłamana. Opinia na 2 gwiazdki, bo auto samo w sobie fajne, jak na razie.
Użytkownik sieci
24 września 2022 12:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 października 2021 21:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 czerwca 2021 11:12
Salon - samochody nowe
Po kilku dniach ...
... przemyśleń muszę wystawić tą opinie. Dlaczego jedna gwiazdka ? bo nie da się dać 0 ale od początku. Auto Ok sprzedawca 1 ok sprzedawca 2 nie ok kierownik działu – totalna porażka z sprzedawcą 1 – kontakt dobry racjonalne podejście odpowiedź na wszystkie pytania dobra jade obejrzeć. Niestety miałem nieprzyjemność, że obsługiwał mnie sprzedawca 2. Ale ok książka serwisowa oglądanie jazda próbna znalezione kilka drobnych wad negocjacja ceny sprzedawca się zgodził na MOJĄ cenę. Po chwili gdy posprawdzał w komputerze restart systemu przecież on na taką cenę się nie zgodził on mówił inna ale jak ale gdzie.(auto magicznie podrożało) Przybiega kierownik On na pewno się nie zgodził na tą cenę jest taka a nie inna. No dobra to ja przemyślę zapłaciłem zaliczkę mam czas do środy na decyzję – i tu się kierownik zapieklił ale jak do środy auto nie może tyle stać jak nie zdecydujecie do poniedziałku to rezerwacja przepada – no i tu był jego błąd bo na zamówieniu mam czas do środy. Tu nawet nie chodzi o tą zabójczą różnicę w cenie – poprawki zrobili prawie jak mieli zrobić- przy odbiorze auta poprawiali drugi raz. Ale o jedną prostą głupią rzecz. A nawet nie rzecz o słowo PRZEPRASZAM – tylko tyle wystarczyło przepraszam powiedziałem złą cenę musi być taka bo po prostu nie mogę niżej – a sprawa rozeszła by się po kościach. Podejście do klienta niestety na marnym poziomie. I NA DESER PRZED ZAKUPEM NIE POINFOROMOWANO MNIE ŻE ZGUBILI KSIĄŻKĘ POJAZDU ORAZ ŻE AUTO NIE MA OD 3 miesięcy przeglądu… dowiedziałem się dopiero po zakupie gdy sam sprawdziłem papiery Ogólnie raczej już tu nie wrócę.
Użytkownik sieci
15 czerwca 2021 17:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 czerwca 2021 22:54
Salon - samochody nowe
Porażka ! Zdecydowanie ...
... nie polecam. Jestem posiadaczem zarówno auta zakupionego w tym salonie jako nowe (koniec 2020r) jak i trochę starszego sportowego (2009r). Gdy przywiozłem starsze auto na serwis od razu odczułem brak profesjonalizmu i zaangażowania w naprawę mojego pojazdu. Zostałem naciągnięty na wysokie koszty naprawy, która jak mnie zapewniano będzie kluczem do wyeliminowania usterki. Jednak tak nie było... wymienili, nie naprawili a dalej chcieli naciągnąć na ogromne koszty w porównaniu do wartości auta. Jak się na końcu dowiedziałem nie sprawdzając podstawowych parametrów potrzebnych do stwierdzenia konieczności owej wymiany, jedynie sugerując się wskazówkami w bazie danych... słabo nie ? Dlatego szybko go stąd zabrałem. Brak pomysłów, zaangażowania i wiedzy zbiło mnie z nóg... Nie jeden prywatny serwis ma większą wiedzę od niby poważnego ASO. Gdy wystąpiła usterka w nowym aucie, które jest z wydłużoną gwarancją totalnie mnie olali chociaż byłem 100m od salonu.. przysłowiowe "radź sobie sam". Gdy podprowadziłem auto, wzięli kluczyki i odprawili bez nawet najmniejszego sprawdzenia na szybko błędów komputerem i stwierdzeniu o czynnościach serwisowych oraz zadbania o mój powrót chociaż mieszkam 55 km od salonu. Po prostu żenada.
Użytkownik sieci
15 maja 2021 10:23
Salon - samochody nowe
Budynek nowoczesny natomiast ...
... obsługa gburowata nie można się słowa doprosić mimo że nic nie robią. Nie licuje to z marka.
Użytkownik sieci
2 lutego 2021 12:15
Salon - samochody nowe
Witam po wizycie ...
... mojej a8 aby ustalic i zlikwidowac usterke elektryczna został usuniety z oprogramowania auto hol, ciekawe jak to sie zakonczy poniewaz zabiegam o przywrucania tego ale nie CHCA sie poczuc.