93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 czerwca 2024 10:47
Salon - samochody nowe
Sprzedaż przebiegła sprawnie ...
... i bez komplikacji. Miła, fachowa i profesjonalna obsługa - kontakt bez problemu. Po sprzedaży kompletna zmiana (coś takiego jak obsługa posprzedażowa tu nie istnieje). Sprzedawca nie odbierał i nie oddzwaniał. Dodatkowo przy zakupie pojazdu wykupiłem ubezpieczenie w Audi gdyż wybór innego ubezpieczyciela jest dodatkowo płatny. Gdy doszło do szkody (nie z mojej winy) Pani z serwisu oznajmiła, że Audi nie naprawi pojazdu gdyż nie będą współpracować z ubezpieczycielem pojazdu sprawcy. Auto zostało naprawione w Radomiu w salonie Audi bez żadnego problemu.
Użytkownik sieci
21 czerwca 2024 08:39
Salon - samochody nowe
Dziękuję, szczególnie Panu ...
... Jakubowi z działu sprzedaży oraz Panu Maciejowi odpowiedzialnemu za odbiór. Cierpliwi, kontaktowi, wytłumaczą, podpowiedzą. Premia dla panów się należy :) a ja mam nadzieję na dalszą dobrą współpracę . Na ten moment ocena 5.
Użytkownik sieci
17 czerwca 2024 17:27
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa i ...
... podejście do klienta, szczególnie polecam Panią Ewelinę Milczarz za życzliwość, komunikatywność, profesjonalne doradztwo w konfiguracji pojazdu oraz Pana Macieja Drzonka za fachowe przedstawienie obsługi samochodu. Troskę o pierwszą bezpieczną jazdę do domu. Dziękujemy.
Użytkownik sieci
17 czerwca 2024 13:49
Salon - samochody nowe
Gorąco polecam. Obsługa ...
... klienta na najwyższym poziomie. Zarówno Pan Jakub Łukasik, który pilotował cały proces sprzedaży, jak i Pan Maciej Drzonek, u którego odbieraliśmy samochód w 100% profesjonalni. Doskonałe podejście do klienta, szybkie i pełne kompetencji odpowiedzi na wszystkie pytania, fachowa pomoc w załatwieniu każdej kwestii związanej z zakupem i odebraniem auta.
Użytkownik sieci
14 czerwca 2024 21:47
Salon - samochody nowe
Bardzo dobrze super
Użytkownik sieci
14 czerwca 2024 15:13
Salon - samochody nowe
Jestem zadowolony z ...
... wydania auta i dodatkowo otrzymałem bilet na Air Show Świdnik
Użytkownik sieci
14 czerwca 2024 13:43
Salon - samochody nowe
Odbiór Audi q5 ...
... , pan Maciej profesjonalnie pomógł w odbiorze, miłym akcentem było wręczenie zaproszenia na air show
Użytkownik sieci
14 czerwca 2024 12:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 czerwca 2024 22:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek dla ...
... serwisu blacharsko-lakierniczego. Usługa wykonana profesjonalnie. Szczególne podziękowania dla Pana Mariusza Błaszczaka za życzliwość, komunikatywność, fachową obsługę i pomoc w zorganizowaniu auta zastępczego.
Użytkownik sieci
1 czerwca 2024 14:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 maja 2024 16:44
Salon - samochody nowe
Bardzo polecamy współpracę ...
... z Panem Adrianem Winiarczykiem i Panem Maciejem Drzonkiem Świetnie skonfigurowane Audi S5 Pan Adrian pomógł w konfiguracji w każdym calu Natomiast Pan Maciej przeprowadził wydanie bardzo profesjonalnie i na wysokim poziomie Z pełną odpowiedzilnością polecamy współpracę z Panami
Użytkownik sieci
8 maja 2024 21:02
Salon - samochody nowe
Wielki szacunek i ...
... podziękowanie dla Pana Marka Pałaszewskiego za profesjonalizm pomoc i poradę z pełną odpowiedzialności polecam pana Marka
Użytkownik sieci
7 maja 2024 06:10
Salon - samochody nowe
Ok.
Użytkownik sieci
1 maja 2024 09:10
Salon - samochody nowe
Świetna obsługa ze ...
... strony recepcji i działu serwisu. Samochód podczas przeglądu gwarancyjnego został kompleksowo sprawdzony, a na koniec jeszcze umyty. Świetna robota i z pewnością wrócę nie tylko z serwisem, ale i zakupem kolejnego autka właśnie do Audi w Lublinie!
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2024 14:48
Salon - samochody nowe
Polecam, sprawny zakup ...
... auta u Pana Michała Jaskowiaka i fachowe opisanie całego auta przy odbiorze przez Pana Macieja. Dalej opinia edytowana: W chwili przyjazdu na pierwszą wymianę oleju, kolega z pracy odbierał samochód z sąsiedniego salonu Volkswagena (ten sam właściciel salonu co Audi). W salonie Volkswagena samochód posiadał czerwoną kokardę na masce w chwili odbioru, w salonie Audi w moim przypadku podczas odbioru nie było nic ( osoba wydająca w volkswagenie była zdziwiona i mówiła że samochód w Audi powinien być okryty plandeką ozdobną). W salonie Volkswagen kolega dostał gratisy od salonu, gumowe dywaniki oraz siatkę do bagażnika w moim przypadku dostałem teczkę papierową na dokumenty. W salonie volkswagena za zwłokę 3 tygodniową z produkcją auta kolega mógł wybrać rabat na samochód lub powłokę ceramiczna, w moim przypadku opóźnienie wyniosło miesiąc i 10 dni i nie zostało mi nic zaproponowane. Pierwsza wymiana oleju zamiast półtorej godziny jak zostało mi powiedziane trwała 3 godziny. Morał z tego taki, ze jednych klientów traktuje się lepiej, drugich gorzej.
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2024 15:42
Salon - samochody nowe
Salon sprzedaży samochodów ...
... audi. Bardzo miła obsługa. Fachowe doradztwo.
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2024 19:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2024 09:38
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2024 07:16
Salon - samochody nowe
Moja kolejna przygoda ...
... z GG Audi Świdnik zaczęła się 31 października, gdy mój samochód odmówił posłuszeństwa i trafił właśnie do serwisu. Podczas pobytu auta w serwisie słyszałem wiele teorii na awarię, od przestawienia się rozrządu do braku ciśnienia sprężania komory spalin. Koniec z końcem okazał się wtrysk paliwa i auto opuściło serwis 24,11,2023. Podczas odbioru auta i braku zgody podpisania prze zemnie zlecenia naprawy usłyszałem od pracownika cytuje "JAK PANU NIE PASUJE PROSZĘ ZMIENIĆ SERWIS". Traf chciał ze auto po naprawie nie przejechało weekendu bez awarii, i znów byłem zmuszony wezwać assistance. Okazała się błąd człowieka w sztuce naprawy. Chciałbym nadmienić że auto ma około 32000km przebiegu i jest na gwarancji, a to była bodajże czwarta naprawa auta w przeciągu pół roku. Reasumując moje przygody w tym serwisie, dają wiele do przemyślenia o marce AUDI i serwisie GG AUDI Świdnik.
Użytkownik sieci
29 marca 2024 15:39
Salon - samochody nowe
Super serwis, Pan ...
... Adam Maciążek jak zawsze pełny profesjonalizm