96%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2025 16:43
Salon - samochody nowe
8 miesięcy temu ...
... miałem wymieniane klocki i tarcze hamulcowe. 2 tygodnie temu znowu pojawiły się hałasy. Umówiłem samochód do serwisu. W serwisie powiedzieli mi że z w/w elementami jest wszystko ok. Pan kierownik Frąszczak mówił o złym sposobie jazdy, hamowania, padły również sformułowania że samochód nie jest garażowany. Najśmieszniejsze była teoria jazdy autostradą i zbaczanie na wiejskie drogi. Po 30 min kłótni udało mi się przekonać pana kierownika do serwisowania na koszt Audi. Pan kierownik powiedział że przez sposób jazdy z bardzo dużym prawdopodobieństwem uda się naprawić samochód- oddałem więc na jeden dzień do serwisu. Naprawa polegała na jeździe przez pracownika i hamowaniu. Przy odbiorze wieczorem samochodu wciąż słyszalny hałas przy hamowaniu. Pracownik miał następnego dnia rozmawiać z panem kierownikiem Frąszczakiem. Do dzisiaj nikt nie dzwonił. Nie polecam salonu a na kierownika tym bardziej. Zasłanianie się bzdurnymi argumentami o złym sposobie jazdy jest po prostu śmieszne…. Audi myśli że należy do topowych marek. Tylko myśli…
Użytkownik sieci
29 stycznia 2025 12:27
Salon - samochody nowe
Nie polecam salonu, ...
... szczególnie oddziału samochodów używanych. Bardzo duże rozczarowanie z mojej strony. Samochód sprzedany z dwoma defektami, swieżo po wykonanym dużym przeglądzie przy przebiegu 60 tys km. Niestety salon unika odpowiedzialności. Nigdy więcej Audi Centrum Ławica taki morał z mojej historii.
Tomasz W
25 stycznia 2025 14:16
Salon - samochody używane
Mam nauczkę
Kiedyś sprzedano mi Audi A5 , które było po 4 kolizjach. Nikt nie poinformował o tym. Nie kupię już tam używanego. Trudno było później sprzedać.
Użytkownik sieci
11 listopada 2024 23:12
Salon - samochody nowe
W minionym tygodniu ...
... udałem się wraz z żoną na umówioną jazdę testową. Trafiliśmy na Panią Katarzynę. Poprosiłem o przedstawienie możliwości finansowania zakupu auta, które według konfiguratora zostało wycenione na 250 tys. Pani spojrzała na mnie jak na kosmitę i kpiąco mówi, że za taką cenę to niemożliwe, chyba, że "samą kierownicę i koła". Przekonuję zatem, że tak wskazał konfigurator, że może silnik w konfiguratorze był inny ale cena podstawowa to 220 + 30 dodatki Pani znów patrzy jak na dziwaka stwierdzając "to może błąd w konfiguratorze" ( w załączniku ten rzekomy błąd) . Przyjeżdżamy z jazdy próbnej i prosimy Panią by pokazała jeszcze inny model. Po chwili pojawia się z zapalonym papierosem i rzuca do nas: "proszę wsiąść do auta, ja tylko sobie spalę papierosa". Siedzimy zatem w aucie i czekamy aż Pani łaskawie dokończy swój tytoniowy rytuał i przesiąknięta dymem tytoniowym wsiądzie na tylnie siedzenie i zacznie tłumaczyć co i jak. Zważywszy na to, że moja żona jest w ostatnim miesiącu ciąży, co bez wątpienia widać na pierwszy rzut oka, to fakt palenia papierosa przy potencjalnym kliencie i jeszcze kobiecie w ciąży jest w moim przekonaniu niedopuszczalne w takim miejscu. Przeżyliśmy jakiś dysonans - piękny, duży salon, luksusowe samochody a czuliśmy się jak na giełdzie w Przeźmierowie.
Użytkownik sieci
31 października 2024 19:32
Salon - samochody nowe
Zachęcony wysoka ocena ...
... salonu zdecydowałem się na wybór tego salonu przy zakupie nowego Audi. Zrobiłem konfigurację na stronie Audi i zadzwoniłem do salonu. Pani z recepcji przeliczyła mnie do kobiety handlowca. Zapytałem o konkretny model i odrazu dostałem odpowiedź nie ma takiego. Powiedziałem że skonfigurowałem na stronie więc jest. Pani ironicznie spytała koleżankę czy taka wersja jest i odpowiedziała że nie ma sugerując że uniosłem głos. Zszokowany zachowanie i mega lekceważącym stosunkiem zaproponowałem Pani douczenie się i rozłączyłem się. Zadzwoniłem do innego salonu gdzie szybko, sprawnie podałem kod konfiguracji i już jestem na etapie finalizacji zamówienia samochodu za ponad 280 tys zł. Niestety ja trafiłem bardzo źle ale na szczęście innym się udało zakupić auto w tym salonie. Na moje szczęście są inne salonu i jest możliwość wyboru. Ten salon napewno będę omijał i nie polecał.
Użytkownik sieci
6 października 2024 02:26
Salon - samochody nowe
Audi a5 zostawione ...
... na serwis w poniedziałek z zapewnieniem że auto we wtorek zostanie conajmniej zdiagnozowane po wstępnej diagnozie już z innego niezależnego serwisu z prośbą o potwierdzenie ustaleń i naprawę. Prośba o sprawdzenie zawieszenia przede wszystkim tylnego wraz z felgami ,,mamy luźne tylne koło”. Wtorek, środa, czwartek po kilku telefonach również bez odzewu… serwis odzywa się w czwartek wieczorem z informacją że auto do odbioru, po zapytaniu co zostało zrobione i jak to ma się do diagnozy z poprzedniego serwisu Pan konsultant nie ma pojęcia odpowiadając teksem ,,sporo pani wie jak na kobietę”, mówiąc że musi zapytać sie mechanika, oddzwaniając mówi że no skoro było luźne tylne koło to oni je przykręcili… nie sprawdzając nic… diagnoza (z którą sami przyjechaliśmy do serwisu) plus nowe śruby 1200 zł. Po rozmowie telefonicznej stwierdzają że auto jednak nie jest do odbioru bo oni jednak wszystkiego nie sprawdzili zaznaczając że jest to auto ,,premium” więc wszystko musi być w należytym porządku xd po prostu kpina jadąc do serwisu za grube pieniądze na porządną diagnostykę dostając w zamian niekompetentnych ludzi i ciary żenady, brak słów
Użytkownik sieci
20 lipca 2024 08:13
Salon - samochody nowe
Przed podjeciem decyzji ...
... o kupnie, chcieliśmy porozmawiać o nowym A6. W salonie spędziliśmy z rodziną prawie 30 minut. Co prawda, w spokoju mogliśmy samodzielnie obejrzeć auto z ekspozycji, ale zgodnie ze standardami, sprzedawca powinien nawiązać kontakt. Początkowo zastanawialiśmy się, kiedy ktoś kompetentny podejdzie, a później już - czy ktoś podejdzie. Niestetety, nie. Dziwne, bo w salonie nie było tłumu klientów. Rozumiem, że firma opiera sprzedaż na poleceniach i sprzedaż jest na tak wysokim poziomie, że "klient z ulicy", choć równie opiniotworczy, nie ma znaczenia. Mam nadzieję, że to przypadłość tylko tego salonu. Nie skreślamy Audi z listy zakupu, ale gdzie indziej.
Użytkownik sieci
19 lipca 2024 22:00
Salon - samochody nowe
Myślę, że spokojnie ...
... mógłbym wyjechać z tego salonu... bez płacenia za auto. Kompletny brak zainteresowania klientem. Totalna samoobsługa. Wchodzi człowiek z rodziną, rozważa zakup nowego autka za cenę mieszkania, a tu... Nic. Cud, że pan siedzący przy biurku na wejściu choć się uśmiechnął i odpowiedział na "dzień dobry". Masakra. Pierwszy taki salon samochodowy kompletnie bez obsługi. Nie wspominając, że przy wcześniejszej wizycie członek rodziny usłyszał, że jak nie jest umówiony to może zaparkować na miejscach dla klientów, ale tylko EWENTUALNIE, jak znajdzie miejsce (dziwnym trafem parking w 90% zawalony jest Audi - bez przełożenia na liczbę klientów w salonie, bo tych może było ze dwie grupki...). Jeśli zdecyduję się na Audi, to na pewno nie tutaj. A szkoda, bo i salon i lokalizacja są naprawdę fajne. EDIT: właśnie znalazłem podobną opinię sprzed 3 tygodni, na którą odpowiedziano 2 dni temu, że cenią takie opinie i postarają się następnym razem. No to z przykrością stwierdzam, że nie wyszło.
Użytkownik sieci
28 czerwca 2024 12:56
Salon - samochody nowe
Odwiedziłem salon samochodowy ...
... z zamiarem wydania 300-350 tys. złotych. Początkowo zacząłem przeglądać auta, gdy zauważyłem modele, który mnie interesowały - Audi Q5 i Q3 Zauważyłem, że żadna z osób siedzących w salonie, zajętych swoimi sprawami, nie zainteresowała się moją obecnością. Sprzedawcy, którzy powinni być aktywni i pomocni, zdawali się być bardziej rezydentami, pochłoniętymi własnymi zajęciami niż faktycznym sprzedawaniem samochodów. Chciałbym przypomnieć, że pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. Niestety, w tym salonie zostało ono zmarnowane. Zdecydowanie nie polecam wizyty w tym miejscu, jeśli oczekujecie profesjonalnej obsługi.
Użytkownik sieci
28 maja 2024 09:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 maja 2024 15:53
Salon - samochody nowe
W 2023 zakupione ...
... Audi A3 z programu audi selekt. W momencie zakupu otrzymałem informacje, że w przeszłości wymienione zostały drzwi pasażera oraz naprawiany / lakierowany był przedni błotnik. Po roku przy sprzedaży auta okazało się, że oprócz powyższych uszkodzeń dodatkowo wymieniany był próg, poszycie słupka, el. zawieszenia. Salon nie potrafił wytłumaczyć dlaczego nie otrzymałem pełnej informacji przed zakupem i zaproponował odkup za kwotę dużo niższa niż pojazd został zakupiony. Praktyka jak z najgorszego komisu - zdecydowanie nie polecam!
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2024 13:59
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo niezadowolony ...
... z tego serwisu. Korzystam bo muszę. Ujmę to tak jaki kierownik palcówki taka placówka. Kierownik nie wykazuje zainteresowania to wszystko wygląda tak jak wygląda.
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2024 21:02
Salon - samochody nowe
Rok temu kontaktowałem ...
... się z serwisem w sprawie nowego auta w którym nagle pojawił się problem z 3 cylindrem i oczywiście rozumiem to, że pracownicy serwisu są zabiegani i w danym momencie nie mają czasu. Pani poprosiła o numer kontaktowy do mnie mimo, że przedstawiłem się i podałem numer win więc wszystkie dane są w systemie i powiedziała, że serwisant oddzwoni. Nie oddzwonił nikt do dziś. Dziś kolejny problem z autem i ponownie taka sama sytuacja z Panią z recepcji.. więc na kontakt ze strony serwisu można czekać do śmierci.. ale gdy byłem zainteresowany kupnem jednego czy drugiego auta to zarzucano mnie ofertami i telefonami.. nie polecam i rezygnuję z usług
Użytkownik sieci
25 stycznia 2024 14:01
Salon - samochody nowe
Obsługa salonu sprzedaży ...
... bez zarzutów, co do serwisu to jest najgorszy z jakim kolwiek się przyszło mi spotkać zaczynając od obsługi przyjęcia kończąc na jakości wykonania usług jak i wiedzy "specjalistów". Nie polecam.
Użytkownik sieci
20 stycznia 2024 13:35
Salon - samochody nowe
Bardzo średnia obsługa, ...
... dla pani obsługującej nas najważniejsze było pochwalić się fotowoltaiką i zmienianiem samochodu co pół roku.
Użytkownik sieci
10 stycznia 2024 21:38
Salon - samochody nowe
Po wielu latach ...
... pracy zrealizowałem swoje marzenie Kupiłem nowe Audi S8 , dodatkowo w opcji zamówiłem szyby akustyczne . Niestety od pierwszego dnia użytkowania przednie prawe drzwi nie były do końca szczelne słyszałem głośne i wyraźne syczenie powietrza . Auto było kilkakrotnie w Waszym serwisie w związku z tą wadą . Jazdy próbne z mechanikami , dwie długie jazdy z kierownikiem serwisu . Grzeczna obsługa niestety wyjątkowo niekompetentna , diagnozy z kosmosu , jedna z nich : wadliwie oklejone lusterko Po niekończących się dyskusjach otrzymałem informację , że są to normalne szumy eksploatacyjne .......... Po ostatnich regulacjach drzwi przy zamykaniu pasażer musiał trzaskać jak w starym Polonezie żeby domknąć je . Odpuściłem nie miałem zdrowia i czasu na kolejne walki i dyskusje z Panami z serwisu którym wydaje się , że każdy klient ma wiedzę o samochodach na poziomie przysłowiowej blondynki . W dniu dzisiejszym znajomy poprosił mnie o podrzucenie do blacharza po odbiór auta do pana który po godzinach dorabia sobie klepiąc auta w jakieś starej szopie . Podczas rozmowy pożaliłem się na moje problemy z nową S8. Efekt po kilku minutach pan "Kaziu" wyregulował mi drzwi szumy znikły , jestem szczęśliwy flagowa limuzyna Audi wreszcie zapewniła mi ciszę w środku . Szanowny serwisie działając w ten sposób niszczycie ciężką pracę Waszego Działu Sprzedaży i nie przyczyniacie się do promowania marki Audi niszcząc wiarygodność tego producenta na poznańskim rynku .
Użytkownik sieci
23 grudnia 2023 10:45
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu DRAMAT, ...
... kilka dni temu miałem nieprzyjemność być obsługiwany przez pracownika serwisu Pana Michała. Jestem całkowicie rozczarowany jego nieodpowiednim i niekultularnym zachowaniem w stosunku do Klienta, szczególnie w salonie premium. Audi wstydźcie się takich rzeczy, przeprowadzajcie audyty i większą weryfikację zadowolenia Klienta, taka obsługa jest naganna i nie powinna mieć miejsca.
Użytkownik sieci
10 listopada 2023 17:22
Salon - samochody nowe
Nieprofesjonalne przyjęcie na ...
... serwis mimo umówienia. Zmiana godziny przyjęcia na dzień przed spotkaniem. Bałagan w znalezieniu zlecenia. Zagubiony personel. Brak zorientowania w systemie i personaliach innych pracowników. Opóźnienie w przyjęciu auta, brak informacji zwrotnej o czasie obsługi i sposobie wykonania serwisu. Dobra kawa, ciastka i ładna przestrzeń salonu.
Użytkownik sieci
26 września 2023 18:37
Salon - samochody nowe
Charged me 7000 ...
... zlotys, didn't fix the car. Got mad at me when I told them it wasn't working and refused to fix it. They are impossible to deal with, do not recommend.
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2023 11:08
Salon - samochody nowe
Dzwoniłem od poniedziałku ...
... w sprawie jednego samochodu żeby go zarezerwować, ale cały czas mówiono mi że oddzwonią. Odzwonili ale dopiero po 4 dniach mówiąc mi że samochód już został zarezerwowany, gdzie samochód dalej stoi na stronie internetowej.