96%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2024 21:02
Salon - samochody nowe
Rok temu kontaktowałem ...
... się z serwisem w sprawie nowego auta w którym nagle pojawił się problem z 3 cylindrem i oczywiście rozumiem to, że pracownicy serwisu są zabiegani i w danym momencie nie mają czasu. Pani poprosiła o numer kontaktowy do mnie mimo, że przedstawiłem się i podałem numer win więc wszystkie dane są w systemie i powiedziała, że serwisant oddzwoni. Nie oddzwonił nikt do dziś. Dziś kolejny problem z autem i ponownie taka sama sytuacja z Panią z recepcji.. więc na kontakt ze strony serwisu można czekać do śmierci.. ale gdy byłem zainteresowany kupnem jednego czy drugiego auta to zarzucano mnie ofertami i telefonami.. nie polecam i rezygnuję z usług
Użytkownik sieci
25 stycznia 2024 14:01
Salon - samochody nowe
Obsługa salonu sprzedaży ...
... bez zarzutów, co do serwisu to jest najgorszy z jakim kolwiek się przyszło mi spotkać zaczynając od obsługi przyjęcia kończąc na jakości wykonania usług jak i wiedzy "specjalistów". Nie polecam.
Użytkownik sieci
20 stycznia 2024 13:35
Salon - samochody nowe
Bardzo średnia obsługa, ...
... dla pani obsługującej nas najważniejsze było pochwalić się fotowoltaiką i zmienianiem samochodu co pół roku.
Użytkownik sieci
10 stycznia 2024 21:38
Salon - samochody nowe
Po wielu latach ...
... pracy zrealizowałem swoje marzenie Kupiłem nowe Audi S8 , dodatkowo w opcji zamówiłem szyby akustyczne . Niestety od pierwszego dnia użytkowania przednie prawe drzwi nie były do końca szczelne słyszałem głośne i wyraźne syczenie powietrza . Auto było kilkakrotnie w Waszym serwisie w związku z tą wadą . Jazdy próbne z mechanikami , dwie długie jazdy z kierownikiem serwisu . Grzeczna obsługa niestety wyjątkowo niekompetentna , diagnozy z kosmosu , jedna z nich : wadliwie oklejone lusterko Po niekończących się dyskusjach otrzymałem informację , że są to normalne szumy eksploatacyjne .......... Po ostatnich regulacjach drzwi przy zamykaniu pasażer musiał trzaskać jak w starym Polonezie żeby domknąć je . Odpuściłem nie miałem zdrowia i czasu na kolejne walki i dyskusje z Panami z serwisu którym wydaje się , że każdy klient ma wiedzę o samochodach na poziomie przysłowiowej blondynki . W dniu dzisiejszym znajomy poprosił mnie o podrzucenie do blacharza po odbiór auta do pana który po godzinach dorabia sobie klepiąc auta w jakieś starej szopie . Podczas rozmowy pożaliłem się na moje problemy z nową S8. Efekt po kilku minutach pan "Kaziu" wyregulował mi drzwi szumy znikły , jestem szczęśliwy flagowa limuzyna Audi wreszcie zapewniła mi ciszę w środku . Szanowny serwisie działając w ten sposób niszczycie ciężką pracę Waszego Działu Sprzedaży i nie przyczyniacie się do promowania marki Audi niszcząc wiarygodność tego producenta na poznańskim rynku .
Użytkownik sieci
23 grudnia 2023 10:45
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu DRAMAT, ...
... kilka dni temu miałem nieprzyjemność być obsługiwany przez pracownika serwisu Pana Michała. Jestem całkowicie rozczarowany jego nieodpowiednim i niekultularnym zachowaniem w stosunku do Klienta, szczególnie w salonie premium. Audi wstydźcie się takich rzeczy, przeprowadzajcie audyty i większą weryfikację zadowolenia Klienta, taka obsługa jest naganna i nie powinna mieć miejsca.
Użytkownik sieci
10 listopada 2023 17:22
Salon - samochody nowe
Nieprofesjonalne przyjęcie na ...
... serwis mimo umówienia. Zmiana godziny przyjęcia na dzień przed spotkaniem. Bałagan w znalezieniu zlecenia. Zagubiony personel. Brak zorientowania w systemie i personaliach innych pracowników. Opóźnienie w przyjęciu auta, brak informacji zwrotnej o czasie obsługi i sposobie wykonania serwisu. Dobra kawa, ciastka i ładna przestrzeń salonu.
Użytkownik sieci
26 września 2023 18:37
Salon - samochody nowe
Charged me 7000 ...
... zlotys, didn't fix the car. Got mad at me when I told them it wasn't working and refused to fix it. They are impossible to deal with, do not recommend.
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2023 11:08
Salon - samochody nowe
Dzwoniłem od poniedziałku ...
... w sprawie jednego samochodu żeby go zarezerwować, ale cały czas mówiono mi że oddzwonią. Odzwonili ale dopiero po 4 dniach mówiąc mi że samochód już został zarezerwowany, gdzie samochód dalej stoi na stronie internetowej.
Użytkownik sieci
17 lipca 2023 09:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 czerwca 2023 09:27
Salon - samochody nowe
Byłem w delegacji ...
... służbowej i miałem problem ze swoim Audi jednak Pan ( ponoć miał nagrodę dla najlepszego doradcy ) popatrzył w swoi komputer i powiedział ze za dwa dni może zobaczyć co się dzieje z moim samochodzik to ci ze byłem 450 km od domu. Pojechał do innego salony odkręcili koło poprawili ułożenie klocka hamulcowego i po krzyku wszystko trwało 25 minut.
Użytkownik sieci
29 maja 2023 12:26
Salon - samochody nowe
Moją opinię należy ...
... podzielić na dwie części: 1) obsługa sprzedażowa i późniejsza koordynacja działań z autem u p. Macieja P. (sprzedaż flotowa) - wszystko super; 5/5; 2) pozostałe działy salonu: 0/5. Dobra część opinii dotyczy tylko obsługi przez p. Macieja P. - polecam tego doradcę. Pan Maciej bardzo się stara, aby wszystkie potrzeby klienta były uwzględnione i, by zostało zrobione to na czas. Otrzymałem od niego wyjaśnienia każdej wątpliwości i pytania. Pan Maciej jest też JEDYNYM ratunkiem jeśli chodzi o kontakt z salonem Audi Bukowska. Tylko on potrafi spowodować, że kontakt z serwisem Audi dojdzie do skutku, a prośby o wyjaśnienia kwestii technicznych nie zostaną zlekceważone, pozostając bez odpowiedzi. Gdybym jednak miał wypowiedzieć się na temat osób obsługujących linię ogólną salonu (+48 61 640 83 01), to ocena byłaby na poziomie poniżej zera! Kilkanaście kontaktów z prośbą o kontakt nt. centralnego zamka w Audi A6 skończyło się NICZYM. Nikt nie raczył do mnie oddzwonić, pomimo zapewnień o rychłym kontakcie ze strony serwisu! Prośby o kontakt zgłaszane przez aplikację myAudi też są ignorowane.
Użytkownik sieci
3 maja 2023 01:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2023 13:58
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 listopada 2022 14:36
Salon - samochody nowe
On 22.08.22 I've ...
... left my car at dealership to install tow bar (full installation except coding). On friday i've collected my car. Tow bar was installed but wasn't working. Audi Lawica didn't give me any documents on tow bar installation including SWN Code which is confirmation of component installation. I could only get that code on monday. Audi Lawica didn't validate that code is actual. After examine my vehicle on what Audi Lawica hide from me or stole from me i found out that Tow Bar control module which was installed is for Audi A4 B9 starting 2019 p.y. (8W1 instead of 4M0). Audi Lawica refused to replace module as per documentation and electrical schema. AUDI Lawica Head of Delearship refused to talk and in unaccepted way tried to get me out of building Audi Center Lawica refused to provide Tow bar control module as per ETKA parts. My car is manufactured in Ingoldstadt in 2017. Control Unit which is valid for my car and my year of production is 4M0 907 383 А or D. Audi Lawica insists that they don't have/use Audi provided documentation or have none on installing additional equipment. Control Unit which they have installed is 8W1 907 383 C which is not compatible with my car according to ETKA and official installation manuals provided by AUDi AG. Code SVM doesn’t work. This code wasn’t passed to me by Service on same day with a car. For 3 days code was somewhere at service and I suspect someone used it without notify me as an owner of that code. This code is valid for more then 2500zl. Audi Lawica refused to provide surveillance cameras records where this code will be visible and no unauthorized persons got access to it. Also Head of Audi Lawica refused to provide visual proof that code was sent along with my parts. This code which they gave me 3 days later can be from other car or already used or was fake from start. Also Head of Audi Lawic refused to show verification that worker in service area has certification to do such work. I have doubts that Audi Center Lawica has any authorization from AUDI AG to do such installations/provide codes/do wiring on AUDI cars. UPDATE: Part installed to car was 8w1 which can be applied to cars production date 2020. the right one is marked on photo. Dealer couldn't activate it on server. Dealer couldn't agree that starting 2020P.Y. audi had a face lift which also included reconfiguration and change of communications protocols since initial release of B9 generation of audi a4. Dealer couldn't explain anything on adding control fuse on battery while it doesn't included to ETKA manual for Audi A4 B9 2017 P. Y. All coding was done by me personally according to documentation and after control unit change tow bar started to work. This magic also wasn't explained by Dealer. I have no doubts that Lawica cannot sell RS models due to lack of knowledge and unqualified service. Also instead of asking Audi Ingoldstat if those parts are suitable for my car dealer using VW Group Support Center sent me mail composed by head of engineers in audi lawica. which means they have tried to lie that it was official answer from Audi, AG. So in that dealership i've heard only lies, incompetence and scam (Przetłumaczone przez Google) W dniu 22.08.22 zostawiłem samochód w ASO w celu zamontowania haka holowniczego (pełna instalacja poza kodowaniem). W piątek odebrałem samochód. Hak holowniczy był zamontowany, ale nie działał. Audi Lawica nie przekazało mi żadnych dokumentów dotyczących montażu haka holowniczego, w tym kodu SWN, który jest potwierdzeniem zamontowania części. Mogłem dostać ten kod dopiero w poniedziałek. Audi Lawica nie potwierdziło, że kod jest prawdziwy. Po zbadaniu mojego pojazdu na temat tego, co Audi Lawica przede mną ukryło lub ukradło, dowiedziałem się, że moduł sterujący haka holowniczego, który został zamontowany, dotyczy Audi A4 B9 od 2019 roku p.r. (8W1 zamiast 4M0). Audi Lawica odmówiło wymiany modułu zgodnie z dokumentacją i schematem elektrycznym. AUDI Lawica Szef Deearship odmówił rozmowy iw nieakceptowany sposób próbował mnie wyciągnąć z budynku Audi Center Lawica odmówiło dostarczenia modułu sterującego haka holowniczego zgodnie z częściami ETKA. Mój samochód jest wyprodukowany w Ingoldstadt w 2017 roku. Jednostka sterująca, która jest ważna dla mojego samochodu i mojego roku produkcji to 4M0 907 383 А lub D. Audi Lawica twierdzi, że nie ma / nie używa dokumentacji dostarczonej przez Audi lub nie ma jej na montaż dodatkowych sprzęt. Jednostka sterująca, którą zainstalowali, to 8W1 907 383 C, która nie jest kompatybilna z moim samochodem zgodnie z ETKA i oficjalnymi instrukcjami instalacji dostarczonymi przez AUDi AG. Kod SVM nie działa. Ten kod nie został mi przekazany przez serwis tego samego dnia wraz z samochodem. Przez 3 dni kod był gdzieś w serwisie i podejrzewam, że ktoś go użył bez powiadomienia mnie jako właściciela tego kodu. Ten kod jest ważny za więcej niż 2500 zł. Audi Lawica odmówiło udostępnienia nagrań z kamer monitoringu, na których ten kod będzie widoczny i nie miały do niego dostępu osoby nieupoważnione. Również szef Audi Lawica odmówił przedstawienia wizualnego dowodu, że kod został przesłany wraz z moimi częściami. Ten kod, który dali mi 3 dni później, może pochodzić z innego samochodu lub już używany lub był fałszywy od samego początku. Również szef Audi Lawic odmówił okazania potwierdzenia, że pracownik w serwisie ma uprawnienia do wykonywania takiej pracy. Mam wątpliwości czy Audi Center Lawica posiada jakiekolwiek upoważnienie od AUDI AG do wykonywania takich instalacji/nadawania kodów/wykonywania okablowania w samochodach marki AUDI. AKTUALIZACJA: Część zamontowana w aucie to 8w1, która może być stosowana do aut z datą produkcji 2020. Prawy jest zaznaczony na zdjęciu. Dealer nie mógł go aktywować na serwerze. Dealer nie mógł się zgodzić, że począwszy od 2020 r. audi przeszło facelifting, który obejmował również rekonfigurację i zmianę protokołów komunikacyjnych od pierwszego wydania generacji B9 audi a4. Dealer nie potrafił nic wyjaśnić na temat dodania bezpiecznika kontrolnego do akumulatora, którego nie ma w instrukcji ETKA dla Audi A4 B9 2017 P.Y. Całe kodowanie wykonałem osobiście zgodnie z dokumentacją i po wymianie sterownika hak zaczął działać. Ta magia również nie została wyjaśniona przez Dealera. Nie mam wątpliwości, że Lawica nie może sprzedawać modeli RS z powodu braku wiedzy i niewykwalifikowanej obsługi. Również zamiast zapytać Audi Ingoldstat, czy te części pasują do mojego dealera samochodowego, korzystając z Centrum Wsparcia Grupy VW, przysłano mi wiadomość napisaną przez szefa inżynierów w audi lawica. co oznacza, że próbowali kłamać, że była to oficjalna odpowiedź od Audi, AG. Więc w tym salonie słyszałem tylko kłamstwa, niekompetencję i oszustwo
Użytkownik sieci
6 października 2022 10:09
Salon - samochody nowe
Polecam, szczególnie Panią ...
... Kingę N. z działu ubezpieczeń. Szybko, sprawnie załatwiony temat, a do tego w bardzo rozsądnych pieniądzach. edit: Niestety po ostatnich doświadczeniach i kontakcie z Panią Dorota jestem zmuszony zmienić moją ocenę. Nikomu nie polecę już Grupy Cichy Zasada.
Aliaksei Makarevich
19 września 2022 13:36
Serwis
THE WORST SERVICE IN THE WORLD
W dniu 22.08.22 zostawiłem samochód u dealera w celu zamontowania haka holowniczego (pełna instalacja oprócz kodowania).
W piątek odebrałem samochód. Hak został zamontowany, ale nie działał. Audi Lawica nie przekazała mi żadnych dokumentów dotyczących montażu haka, w tym kodu SWN, który jest potwierdzeniem montażu podzespołu. Kod ten mogłem uzyskać dopiero w poniedziałek. Audi Lawica nie potwierdziła, że kod jest prawdziwy. Po zbadaniu mojego pojazdu pod kątem tego, co Audi Lawica przede mną ukrywa lub ukradło, okazało się, że moduł sterowania haka holowniczego, który został zamontowany, jest przeznaczony dla Audi A4 B9 od 2019 r. (8W1 zamiast 4M0). Audi Lawica odmówiło wymiany modułu zgodnie z dokumentacją i schematem elektrycznym. Kierownik serwisu AUDI Lawica odmówił rozmowy i w sposób nieakceptowalny próbował wyprosić mnie z budynku.
Audi Center Ławica odmówiło dostarczenia modułu sterowania hakiem holowniczym wg części ETKA. Mój samochód jest wyprodukowany w Ingoldstadt w 2017 roku. Jednostka sterująca, która jest ważna dla mojego samochodu i mojego roku produkcji to 4M0 907 383 А lub D. Audi Lawica upiera się, że nie mają/używają dokumentacji dostarczonej przez Audi lub nie mają żadnej na temat montażu dodatkowego wyposażenia. Jednostka sterująca, którą zainstalowali to 8W1 907 383 C, która nie jest kompatybilna z moim samochodem według ETKA i oficjalnych instrukcji instalacji dostarczonych przez AUDi AG.
Kod SVM nie działa. Ten kod nie został mi przekazany przez serwis tego samego dnia z samochodem. Przez 3 dni kod leżał gdzieś w serwisie i podejrzewam, że ktoś go wykorzystał nie informując mnie jako właściciela tego kodu. Kod ten jest ważny na ponad 2500zł. Audi Lawica odmówiło udostępnienia zapisów z kamer monitoringu, na których ten kod będzie widoczny i nikt niepowołany nie będzie miał do niego dostępu. Również szef Audi Lawica odmówił przedstawienia dowodu na to, że kod został wysłany wraz z moimi częściami. Ten kod, który dali mi 3 dni później może być z innego samochodu lub już używany lub był fałszywy od początku.
Również kierownik Audi Ławica odmówił pokazania weryfikacji, że pracownik w strefie serwisowej ma certyfikat do wykonywania takiej pracy. Mam wątpliwości, czy Audi Center Lawica ma jakiekolwiek upoważnienie od AUDI AG do wykonywania takich instalacji/dostarczania kodów/ wykonywania okablowania w samochodach AUDI.
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2022 00:18
Salon - samochody nowe
Bardzo średnio, mega ...
... problematyczny Doradca serwisowy który się pyta czy myć auto po przeglądzie, na doradce czekałem jakieś 30 min i po 25 minutach ktoś podszedł do mnie czy mam jakąś sprawę. Jeśli zostawiam prawie 4k złotych za serwis auta to chociaż podstawa jest aby te auto umyc po przeglądzie. W porównaniu do Duda cars z moim mercedesem nigdy nie usłyszałem czy myć auto po przeglądzie bo to u nich standard. Czas oczekiwania plus malutkie błędy niezbyt zachęcają do ponownego zawitania do was, niestety auto służbowe wiec serwisy w aso.
Użytkownik sieci
22 lipca 2022 15:47
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientami
Użytkownik sieci
22 czerwca 2022 14:37
Salon - samochody nowe
Wszyscy bardzo mili, ...
... dobra kawa, ładne dziewczyny. Tylko aut nie potrafią naprawiać...
Użytkownik sieci
28 stycznia 2022 17:21
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Słaba obsługa (Wersja oryginalna) Poor service