96%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 listopada 2022 20:54
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 listopada 2022 15:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 listopada 2022 12:05
Salon - samochody nowe
Salon godny aut, ...
... które sprzedaje - dobre położenie i przyjemne wnętrze, a to dopiero zapowiedź świetnej usługi. Pani Sylwia, która prowadziła moj zakup to profesjonalistka i doskonała doradczyni. Sprawnie przebiła się przez meandry formalności leasingowych niezbyt angażując klienta, by 1 m-c wcześniej niż zapowiedziano poinformować o dostawie auta. Tu tez + dla Audi, że w motoryzacyjnej rzeczywistości postcovid i wojny auto dostarczono w 5 m-cy od zamówienia. Uznanie również dla p.Natalii, która wydawała auto, za doskonałą znajomość pojazdu. Ocena końcowa : 6 👌
Użytkownik sieci
9 listopada 2022 14:36
Salon - samochody nowe
On 22.08.22 I've ...
... left my car at dealership to install tow bar (full installation except coding). On friday i've collected my car. Tow bar was installed but wasn't working. Audi Lawica didn't give me any documents on tow bar installation including SWN Code which is confirmation of component installation. I could only get that code on monday. Audi Lawica didn't validate that code is actual. After examine my vehicle on what Audi Lawica hide from me or stole from me i found out that Tow Bar control module which was installed is for Audi A4 B9 starting 2019 p.y. (8W1 instead of 4M0). Audi Lawica refused to replace module as per documentation and electrical schema. AUDI Lawica Head of Delearship refused to talk and in unaccepted way tried to get me out of building Audi Center Lawica refused to provide Tow bar control module as per ETKA parts. My car is manufactured in Ingoldstadt in 2017. Control Unit which is valid for my car and my year of production is 4M0 907 383 А or D. Audi Lawica insists that they don't have/use Audi provided documentation or have none on installing additional equipment. Control Unit which they have installed is 8W1 907 383 C which is not compatible with my car according to ETKA and official installation manuals provided by AUDi AG. Code SVM doesn’t work. This code wasn’t passed to me by Service on same day with a car. For 3 days code was somewhere at service and I suspect someone used it without notify me as an owner of that code. This code is valid for more then 2500zl. Audi Lawica refused to provide surveillance cameras records where this code will be visible and no unauthorized persons got access to it. Also Head of Audi Lawica refused to provide visual proof that code was sent along with my parts. This code which they gave me 3 days later can be from other car or already used or was fake from start. Also Head of Audi Lawic refused to show verification that worker in service area has certification to do such work. I have doubts that Audi Center Lawica has any authorization from AUDI AG to do such installations/provide codes/do wiring on AUDI cars. UPDATE: Part installed to car was 8w1 which can be applied to cars production date 2020. the right one is marked on photo. Dealer couldn't activate it on server. Dealer couldn't agree that starting 2020P.Y. audi had a face lift which also included reconfiguration and change of communications protocols since initial release of B9 generation of audi a4. Dealer couldn't explain anything on adding control fuse on battery while it doesn't included to ETKA manual for Audi A4 B9 2017 P. Y. All coding was done by me personally according to documentation and after control unit change tow bar started to work. This magic also wasn't explained by Dealer. I have no doubts that Lawica cannot sell RS models due to lack of knowledge and unqualified service. Also instead of asking Audi Ingoldstat if those parts are suitable for my car dealer using VW Group Support Center sent me mail composed by head of engineers in audi lawica. which means they have tried to lie that it was official answer from Audi, AG. So in that dealership i've heard only lies, incompetence and scam (Przetłumaczone przez Google) W dniu 22.08.22 zostawiłem samochód w ASO w celu zamontowania haka holowniczego (pełna instalacja poza kodowaniem). W piątek odebrałem samochód. Hak holowniczy był zamontowany, ale nie działał. Audi Lawica nie przekazało mi żadnych dokumentów dotyczących montażu haka holowniczego, w tym kodu SWN, który jest potwierdzeniem zamontowania części. Mogłem dostać ten kod dopiero w poniedziałek. Audi Lawica nie potwierdziło, że kod jest prawdziwy. Po zbadaniu mojego pojazdu na temat tego, co Audi Lawica przede mną ukryło lub ukradło, dowiedziałem się, że moduł sterujący haka holowniczego, który został zamontowany, dotyczy Audi A4 B9 od 2019 roku p.r. (8W1 zamiast 4M0). Audi Lawica odmówiło wymiany modułu zgodnie z dokumentacją i schematem elektrycznym. AUDI Lawica Szef Deearship odmówił rozmowy iw nieakceptowany sposób próbował mnie wyciągnąć z budynku Audi Center Lawica odmówiło dostarczenia modułu sterującego haka holowniczego zgodnie z częściami ETKA. Mój samochód jest wyprodukowany w Ingoldstadt w 2017 roku. Jednostka sterująca, która jest ważna dla mojego samochodu i mojego roku produkcji to 4M0 907 383 А lub D. Audi Lawica twierdzi, że nie ma / nie używa dokumentacji dostarczonej przez Audi lub nie ma jej na montaż dodatkowych sprzęt. Jednostka sterująca, którą zainstalowali, to 8W1 907 383 C, która nie jest kompatybilna z moim samochodem zgodnie z ETKA i oficjalnymi instrukcjami instalacji dostarczonymi przez AUDi AG. Kod SVM nie działa. Ten kod nie został mi przekazany przez serwis tego samego dnia wraz z samochodem. Przez 3 dni kod był gdzieś w serwisie i podejrzewam, że ktoś go użył bez powiadomienia mnie jako właściciela tego kodu. Ten kod jest ważny za więcej niż 2500 zł. Audi Lawica odmówiło udostępnienia nagrań z kamer monitoringu, na których ten kod będzie widoczny i nie miały do niego dostępu osoby nieupoważnione. Również szef Audi Lawica odmówił przedstawienia wizualnego dowodu, że kod został przesłany wraz z moimi częściami. Ten kod, który dali mi 3 dni później, może pochodzić z innego samochodu lub już używany lub był fałszywy od samego początku. Również szef Audi Lawic odmówił okazania potwierdzenia, że pracownik w serwisie ma uprawnienia do wykonywania takiej pracy. Mam wątpliwości czy Audi Center Lawica posiada jakiekolwiek upoważnienie od AUDI AG do wykonywania takich instalacji/nadawania kodów/wykonywania okablowania w samochodach marki AUDI. AKTUALIZACJA: Część zamontowana w aucie to 8w1, która może być stosowana do aut z datą produkcji 2020. Prawy jest zaznaczony na zdjęciu. Dealer nie mógł go aktywować na serwerze. Dealer nie mógł się zgodzić, że począwszy od 2020 r. audi przeszło facelifting, który obejmował również rekonfigurację i zmianę protokołów komunikacyjnych od pierwszego wydania generacji B9 audi a4. Dealer nie potrafił nic wyjaśnić na temat dodania bezpiecznika kontrolnego do akumulatora, którego nie ma w instrukcji ETKA dla Audi A4 B9 2017 P.Y. Całe kodowanie wykonałem osobiście zgodnie z dokumentacją i po wymianie sterownika hak zaczął działać. Ta magia również nie została wyjaśniona przez Dealera. Nie mam wątpliwości, że Lawica nie może sprzedawać modeli RS z powodu braku wiedzy i niewykwalifikowanej obsługi. Również zamiast zapytać Audi Ingoldstat, czy te części pasują do mojego dealera samochodowego, korzystając z Centrum Wsparcia Grupy VW, przysłano mi wiadomość napisaną przez szefa inżynierów w audi lawica. co oznacza, że próbowali kłamać, że była to oficjalna odpowiedź od Audi, AG. Więc w tym salonie słyszałem tylko kłamstwa, niekompetencję i oszustwo
Użytkownik sieci
8 listopada 2022 14:32
Salon - samochody nowe
Serwis, który naprawdę ...
... się stara. Merytorycznie jako doradca serwisowy Pan Maciej. O wizerunek i troskę wokół Klienta wyjątkowo ciepło w recepcji dba Pani Ewa. Można tylko polecać.
Użytkownik sieci
7 listopada 2022 10:23
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie polecam. Obsługa ...
... przemiła i to co warto docenić to elastyczność pod względem dokumentacji i całej papierkologii.
Użytkownik sieci
5 listopada 2022 16:51
Salon - samochody nowe
Jeden z najpiękniejszych ...
... salonów Audi jakie miałem okazje odwiedzić. Dbałość o każdy szczegół. Bardzo dobra kawa oraz przyjazna i uśmiechnięta obsługa. Szczególnie dziękuję Pani Natalii, która pomogła mi z systemem MyAudi i zawsze mogę liczyć na jej pomoc. W pełni zasłużone 5 gwiazdek!
Użytkownik sieci
4 listopada 2022 16:47
Salon - samochody nowe
Wszystko OK. Miła ...
... obsługa. Podziękowania dla Pani Natalii. Usługi myAudi działają. Pozd.
Użytkownik sieci
4 listopada 2022 07:17
Salon - samochody nowe
Polecam Salon Audi ...
... Ławica Poznań. Od samego początku zostałem idealnie przyjęty. Pani Mariola Kurczewska doradztwo i obsluga na najwyższym poziomie do samego konca
Użytkownik sieci
3 listopada 2022 17:12
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 listopada 2022 13:58
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 listopada 2022 11:17
Salon - samochody nowe
bardzo dobra i ...
... fachowa obsługa, dziękuję za pomoc - Krzysztofowi Gmerek
Użytkownik sieci
31 października 2022 18:58
Salon - samochody nowe
Jestem wieloletnim klientem ...
... Audi Centrum Poznań Ławica i chciałbym w szczególności polecić obsługę Pana Piotra Napierały. Podczas ostatniej wizyty serwisowej zostałem fachowo obsłużony oraz czułem się nadzwyczaj zaopiekowany. Pan Piotr ma bardzo indywidualne podejście do klienta przez co jego oferty są spersonalizowane i trafnie dobrane do obsługiwanej osoby. Polecam Audi Centrum Poznań ławica! 👍
Użytkownik sieci
31 października 2022 10:28
Salon - samochody nowe
Audi Centrum Poznań ...
... to najwyższy możliwy standard obsługi klienta. Począwszy od Pana Macieja Marciniaka - kierownika sprzedaży, który uczestniczył w konfiguracji wszystkich zakupionych aut poprzez Panią Dorotę Chudziak, która odpowiedzialna jest za ubezpieczenia (w tym również ubezpieczenia nieruchomości) oraz Pana Piotra Napierały doradcę serwisowego. Bardzo serdecznie dziękujemy za dotychczasową jak i przyszłą współpracę.
Użytkownik sieci
28 października 2022 14:55
Salon - samochody nowe
Podziękowania za profesjonalną obsługę dla Pana Krzysztofa Gmerka.
Użytkownik sieci
28 października 2022 13:46
Salon - samochody nowe
Gdy zdecydowaliśmy się ...
... na zakup nowego auta trafiliśmy do Macieja Patelskiego, było to przeszło 3 lata temu. Obsługa na najwyższym poziomie, pełne zaangażowanie. Cały czas wiedzieliśmy co się z autem dzieje i na jakim etapie produkcji się znajduje :) Gdy przyszło do wymiany i zwrotu, wszystko przebiegło bezproblemowo, nowe auto przyjechało na czas. Zamówione w lutym tego roku, również u Macieja. Polecam, również dział aut używanych gdzie pan Stanisław i pan Jacek bez problemu doradzą i ogarną wszystko tak jak trzeba :)
Użytkownik sieci
27 października 2022 20:45
Salon - samochody nowe
Świetna obsluga polecam
Użytkownik sieci
27 października 2022 16:45
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa. ...
... Szybka realizacja, profesjonalne doradztwo. Polecam każdemu kto myśli o zakupie Audi. Pani Natalia genialnie wszystko wytłumaczyła. Pan Filip Nowak doskonale doradził i znalazł dokładnie to czego szukaliśmy.
Użytkownik sieci
27 października 2022 16:41
Salon - samochody nowe
Świetne miejsce. Polecam ...
... Panią Natalię oraz Pana Filipa Nowaka. Profesjonalna, przesympatyczna pomoc.
Użytkownik sieci
27 października 2022 12:18
Salon - samochody nowe
Polecam serdecznie! Przede ...
... wszystkim ogromne podziękowania dla Pana Maciej Patelskiego, który pomógł mi skonfigurować auto marzeń, służył radą i pomocą przy wyborze każdego detalu (a było wiele wiele opcji), oraz pomógł przy wszystkich kwestiach formalnych. Cały personel salonu również bardzo pomocny i sympatyczny, a w dodatku salon dog friendly;) Będę polecać wszystkim.