96%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 listopada 2021 11:46
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 października 2021 16:38
Salon - samochody nowe
Kilkukrotnie byłem z ...
... problemem w związku z stukami w kole. Za każdym razem mówiono mi iż to odbojnik amortyzatora . Zmienajac w końcu serwis na Szczecin Który gorąco polecam, okazało się że to antena od otwierania na "kop" klapy bagażnika. Myślę że wystarczyło się przyłożyć do tego aby wykonać oględziny auta poprawnie i nie musiał bym być narażony na kilkukrotne jeżdżenie do ASO 140km w jedną stronę
Użytkownik sieci
20 października 2021 18:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 września 2021 01:35
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis Audi ...
... z jakim miałem do czynienia. Narazili mnie na duże koszty bo jak samochód był na gwarancji to niby wszystko w porządku. Okazało się, że te same symptomy w niezależnym serwisie oznaczają bardzo kosztowną wymianę części. Poza tym kilka innych rzeczy nie potrafili zrobić. Obsługa na tragicznym poziomie. Omijać szerokim łukiem. Ostatnio (sierpień 2021) zaproponowali zwrot pieniędzy ale jak się Audi centrala wycofała to już nie ma propozycji zadośćuczynienia. Edit1. Dziękuję za odpowiedź do komentarza. Typowe dla tego serwisu podejście - wszystko było dobrze i co nam zrobisz? Skoro tak się mną dobrze zajęliście to czemu musiałem po dwóch wizytach kontrolnych u was udowadniać zdjęciami z innego serwisu że cieknie olej ze skrzyni? Wymieniono uszczelkę i już. Nie zrobiono nawet pomiarów działania skrzyni, nie dolano oleju. Tak sprawdziliście usterki. Nie jesteście godni zaufania.
Użytkownik sieci
2 września 2021 19:35
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) Zmęczony (Wersja oryginalna) Устала
Użytkownik sieci
1 czerwca 2021 08:09
Salon - samochody nowe
Ceny premium zgodnie ...
... z oczekiwaniami marki audi reszta taka sobie ogólnie jestem niezadowolony korzystałem z audi franowo byłem zadowolony i chętnie tam wrócę
Użytkownik sieci
14 listopada 2020 12:17
Salon - samochody nowe
Bardzo nie polecam!!! ...
... Przyjechałem na serwis olejowy oraz wycenę pojazdu, dlatego skorzystałem z opcji umycia pojazdu. Po dwóch dniach odebrałem auto nie dość, ze brudne to z uszkodzona felgą, prawdopobnie ktoś wylał jakaś substancje i z oryginalnej felgi spłynął lakier na oponę ( widać na załączonym zdjęciu). Przy odbiorze auta zgłosiłem szkodę, asystent serwisu zgodził się ze mną, ze faktycznie coś musiało się stać z ta felga podczas pobytu w audi bo widać, ze jest to świeży ślad. Kierownik przyszedł i stwierdził, ze to nie mogło stać się w audi i on nie czuje się winny, ale powiedział, ze przemyśli sytuacje i asystent się do mnie odezwie odnośnie decyzji. Audi zaproponowało mi, ze w ramach ich pomocy, mogą zdjąć mi koło, a ja mam zapłacić za regenerację felgi!!!! Podsumowując auto odebrałem brudne ( pracownik powiedział, ze to jest tylko takie opłukanie a nie mycie detailngowe) Oraz z uszkodzona felgą, która sam muszę sobie naprawić, nie skorzystałem z pomocy audi, czyli w zdjęciu koła - żart !!
Użytkownik sieci
9 października 2020 15:49
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 lipca 2020 21:36
Salon - samochody nowe
Odradzam zakupu auta ...
... w tym salonie. Pan Jacek, jeden z specjalistów ds. sprzedaży, jest idealnym przykładem jak nie powinna wyglądać obsługa klienta. Podczas pierwszej wizyty spóźnił się pół godziny ("będę za 15 minut" – co za problem poinformować o spóźnieniu, nic złego by się nie stało informując o błędach ludzkich czy też problemach komunikacyjnych) mówiąc przysłowiową sentencję handlarza "jak pan dziś nie kupuje to mam innego kupca". Podczas wizyty następnego dnia poprzeczka została postawiona jeszcze wyżej – wizyta na 17:00, pierwszy telefon odebrany ("będę za 5 minut, jestem w okolicy"). Mija pół godziny, Pana Jacka nadal nie ma i nie odbiera telefonów. Nie ukrywając zirytowania (szanujmy swój czas) poprosiłem o przygotowanie oferty i zarezerwowanie samochodu do następnego dnia roboczego. Następnego dnia roboczego – brak jakiejkolwiek odpowiedzi na prośbę, a przy próbie kontaktu i przytoczenia sytuacji z piątku odpowiedź: "Ja nic nie wiem o żadnej ofercie, nie mam żadnych informacji jeszcze, nie wiem kiedy będzie oferta, może dzisiaj wieczorem, ale nie wiem" – trochę jakby od niechcenia ten Pan sprzedawał samochody. Poprosiłem o kontakt jak będzie jakakolwiek aktualizacja w sprawie auta o którym rozmawialiśmy – mija tydzień, jakiejkolwiek odpowiedzi nadal brak – tak samo jak i samej oferty. Bardzo, ale to bardzo odradzam jakiegokolwiek zakupu w tym salonie. Nie twierdzę, że cały salon pracuje w podobnym trybie (próba z innym handlowcem była super sprawna i bezproblemowa), niemniej jednak niesmak pozostaje – salon marki "premium", traktowanie klienta gorzej niż na bazarze.
Użytkownik sieci
30 czerwca 2020 12:00
Salon - samochody nowe
Niestety Jestem rozczarowany ...
... obsługą umówili się ze mną i decyzji do mnie zadzwonili nie polecam tego serwisu Hanki nikomu tylko umiem gadać ale robić wcale
Użytkownik sieci
23 marca 2020 16:45
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam, ...
... auto przyjechało na sprawdzenie przed zakupem, najpierw stwierdzono, że auto jest uszkodzone i lakierowane ponownie w całości. Po moim oburzeniu (byłem pewien że auto jest 100% bezwypadkowe, ponieważ zostało zakupione w salonie audi w Niemczech) zainteresował się autem bardziej doświadczony pracownik, który jednak zdementował iż auto było malowane. Kierownik serwisu Pan Grzegorz nie widzi w całej sytuacji nic złego. Klient który chciał zakupić auto miał poważne wątpliwości która z informacji jest prawdziwa ostatecznie rezygnując z zakupu. Pan Grzegorz nie wykazując żadnej skruchy stwierdził że nie jest "naganiaczem" aby przekonywać mojego klienta do zakupu. Bardzo nieprofesjonalne podejście do klienta jak i również nieprofesjonalna usługa, zdecydowanie odradzam usługi tego serwisu!!
Użytkownik sieci
6 stycznia 2020 16:28
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 listopada 2019 14:16
Salon - samochody nowe
Historię serwisową pani ...
... podyktowała bo wydruków otrzymać nie można ale miałem wrażenie, że robi to z wielką łaską. Na dodatek dosyc haotycznie, a o wymianie oleju w skrzyni biegow musialem sam dopytac. Niemieckich wpisów nie przetłumaczono-moze google translator się zaciął ;/
Użytkownik sieci
8 października 2019 18:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 października 2019 16:06
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 września 2019 09:46
Salon - samochody nowe
Tragiczna obsługa gwarancyjna. ...
... Zgłoszona reklamacja na lakier rozpatrywana tygodniami bez informacji co się z tym dzieje. Widocznie firma potrzebuje większego bodźca w postaci kancelarii prawnej.
Użytkownik sieci
6 września 2019 20:23
Salon - samochody nowe
Potwierdzam opinię która ...
... była wcześniej że każda kolejna wizyta była tylko gorsza. 2 tygodnie temu przyjechałem allroadem A4 na wymianę oleju zgodnie ze wskazaniem komputera. Pomijam zamieszkanie że auto miało być umyte przyjechało bez mycia i ponownie zostało zabrane. W ASO po wymianie oleju nie skasowano stanu komputera i kiedy to sam zrobiłem po powrocie do domu elektroniczny wskaźnik oleju pokazywał połowę stanu. Dzwonię do osoby która przyjmowała pojazd czemu nie dolano oleju. Stwierdził że mechanik powinien dolać i nic więcej sensownego nie powiedział. Generalnie po wymianie oleju w ASO AUDI ŁAWICA powinienem jechać do sklepu i sobie sam dokupić olej i dolać! Przecież to chyba podstawowa czynność którą w ASO powinni wykonać. OD ASO AUDI OCZEKUJĘ USŁUG ZDECYDOWANIE WYŻSZEJ JAKOŚCI SZCZEGÓLNIE ŻE CENA TEŻ JEST ODPOWIEDNIA. To był ostatnia wizyta w tym salonie, a nowego audi też tam nie kupię. Maciej
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2019 15:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2019 19:53
Salon - samochody nowe
Jak po pierwszej ...
... wizycie wrażenia pozytywne. Dalej po kolejnych już tylko gorzej i równia pochyła. Przy wymianie opon uszkodzili oponę którą zdejmowali, nie zgłaszałem gdyż uszkodzenie nie było na tyle duże, aby wpływało na użytkowanie opony. Pokazał mi to Pan w profesjonalnym serwisie opon. Po usłudze, która trwała 3 godziny otrzymałem brudne auto, mimo iż na formularzu było zaznaczone że auto było myte. W Volkswagenie, skodzie i seacie obsługa nieporównywalnie lepsza i bardziej profesjonalna. Wiem, co mówię, bo miałem każde z tych aut.
Użytkownik sieci
15 maja 2019 18:39
Salon - samochody nowe
Przychodzi człowiek do ...
... działu części z chęcią kupna a przed nim Pan, który nawet nie wie co ma za auto i czego chce. Grzecznie czekam 20 min potem 40 min żeby na końcu usłyszeć, że już nie zostanę obsłużony bo jest grubo po 17.. Serio ? To, dlaczego nie zostałem o tym wcześniej poinformowany od sprzedawcy tylko marnuje swój cenny czas tym bardziej, że byłem w trasie i jeszcze musiałem wstąpić do dwóch salonów... Dopiero gdy stanąłem przy kasie, zauważyłem małą kartkę za plecami sprzedawcy wciśniętą w regały za waszymi słynnymi akcesoriami, że serwis jest do 17. Jak tak ma wyglądać podejście do klienta to ja jestem tam ostatni raz. Inchcape ma dwóch sprzedawców, Duda też a wy macie jednego i to nie ogarniętego.